ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı Girne Asker Hastanesi Baştabipliği’nde görevli personelin Mesaiye Geliş-Gidişi İçin 2 (iki) KISIM Servis Kiralama Hizmet Alımı

İhale Usulü 2004/8030 BKK 8/B MADDESİ UYARINCA PAZARLIK USULU

         

İdare Adı : KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI

Adres : KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI

Telefon : 03928153500-03-04-05

Faks : 03928154921

Elektronik Posta Adresi : byenil@kkk.tsk.tr

         

Malın Niteliği ve Türü Personel Taşıma Hizmet Alımı

Malın Miktarı DETAYLI BİLGİYE İLAN METNİNDEN ULAŞILABİLİR. Sefer

Mal Teslim Yeri DETAYLI BİLGİYE İLAN METNİNDEN ULAŞILABİLİR.

Mal Teslim Tarihi DETAYLI BİLGİYE İLAN METNİNDEN ULAŞILABİLİR.

İhale Yeri KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI GİRNE/KKTC

İhale Tarihi 19.10.2018 10:30


İhale İlanı Metni

 

T.C.

KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI

KIBRIS TÜRK BARIŞ KUVVETLERİ İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞI

GİRNE

 

İHL.KOMS     :45777922-9240-  -18                                                                11 Ekim 2018

 

KONU             : İhale İlanı

 

 

(İLGİLİ FİRMAYA/MAKAMA)

 

İLGİ       : 04Kasım 2004 tarihli, 2004/8030 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı

             

1. GİRNE Asker Hastanesi (GİRNE) ihtiyacı için; İlgi Bakanlar Kurulu Kararına göre aşağıda bilgileri verilen ihale pazarlık usulü ile yapılacaktır.

 

2. İhaleye teklif vermek isteyen firmalar tarafından ihale dokümanında belirtilen tüm evraklar ile teklif mektubu ve teklif cetveline uygun olarak hazırlanacak yazılı teklifler; elden veya posta yoluyla alım tarihi ve saatinden önce KTBK.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığına (GİRNE) ulaştırılacaktır. Belge geçer veya elektronik posta yolu ile teklif kabul edilmeyecektir.

3. Haberleşme vasıtasında yaşanacak aksaklıklar sebebi ile tekliflerin ulaştırılamamasından idare sorumlu değildir. Bu durumda tekliflerin idareye teslim edildiğinin teyit sorumluluğu firmaya aittir.

4. İhaleye teklif gönderen isteklilerden; teklif zarflarının açılması esnasında ihale salonunda bulunmak isteyen istekliler; aşağıda belirtilen tarih ve saatte KTBK.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığına (GİRNE) ihale salonunda hazır bulunabilecektir. Rica ederim.                      

 

 

 

                                                                                                          Bülent YENİL

                                                                                                          İkmal Albay

                                                                                                    İhale Komisyon Başkanı

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 İLANLAR MİLLİ SAVNMA BAKANLIĞI İNTERNET SİTESİNDE YAYINLANMIŞTIR

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI

 

İşin Adı                                : Girne Asker Hastanesi Baştabipliği’nde görevli personelin

 Mesaiye Geliş-Gidişi İçin 2 (iki) KISIM Servis Kiralama Hizmet

 Alımı

İhale Usulü                            : 2004/8030 Sayılı BKK 8/B Md. (Pazarlık Usulü)

 

İdare Adı                               : KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI

 

Adres                                     : KTBK.K.LIĞI GİRNE/KKTC

 

Telefon                                  :03928153500-03-04-05

 

Faks                                       : 03928153454

 

Elektronik Posta Adı           : byenil@kkk.tsk.tr

 

Malın/Hizmetin  Niteliği ve Türü: Girne Asker Hastanesi Baştabipliği’nde görevli personelin

                                                        2019 ve 2020 yıllarında mesaiye geliş ve gidişini

                                                        sağlamak maksadıyla; kiralanacak araçlarla, belirli

                                                        güzergahlar izlenerek Girne As.Hst.Bştbp.liği ile muhtelif

                                                        yerleşim merkezleri arasında personel taşıma işidir.

Malın/Hizmetin  Miktarı       : Ayrıntılı bilgiye ihale ilan metni kısmından 

                                                  ulaşılabilir.

 

Mal/Hizmetin  Teslim Yeri   : Girne/KKTC

 

Mal/Hizmetin  Teslim Tarihi           : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip;

                                                1’ nci Kısım için 01 Ocak 2019-31 Aralık 2019

                                                 2’ nci Kısım için 01 Ocak 2020-31 Aralık 2020 tarihleri  

                                                arasında  taşıma hizmeti                                  

 

İhale Yeri                               : KTBK K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Girne/KKTC

 

İhale Tarihi                            : 19.10.2018  10:30

 

İşin Yapılacağı Yer               : Girne/KKTC

 

İşin Süresi                             : 1’ nci Kısım için 01 Ocak 2019-31 Aralık 2019

                                                 2’ nci Kısım için 01 Ocak 2020-31 Aralık 2020

 

 

İHALE İLANI METNİ

 

İhale Kayıt Numarası                                     :           2018P/

İhalenin Kapsamı                                           :           İstisna

İhalenin Dayanağı                                          :           2004/8030 Sayılı BKK.

İhalenin Türü                                                  :           Hizmet Alımı

İşin Adı                                                          :            Girne Asker Hastanesi Baştabipliği’nde  

görevli personelin 2019 ve 2020 yıllarında mesaiye geliş ve gidişini sağlamak maksadıyla; kiralanacak araçlarla, belirli güzergahlar izlenerek Girne As.Hst.Bştbp.liği ile muhtelif yerleşim merkezleri arasında personel taşıma işidir.

                                                                               

Tekliflerin Sunulacağı Son Tarih(varsa)        :           19.10.2018

 

Tekliflerin Sunulacağı Son Saat(varsa)        :           10:30

Komisyon kurulacak mı?                              :           Evet

İşin ifası belli bir süreyi gerektiriyor mu?       :           Evet

Kullanılacak finansman(kaynak) türü           :           Genel Bütçe/Diğer

Bütçe Yılı                                                        :           2019-2020

Proje Numarası                                              :          -

Bütçe Tertibi(varsa)                                       :          03.5.5.12 PERSONEL SERVİS  KİRALAMA GİDERLERİ

                                                                                                                                  

Fiyat Farkı Verilecekse Şartları                     :          VERİLMEYECEKTİR.

Avans Verilecekse Şartları                            :           VERİLMEYECEKTİR.

İhale ile ilgili diğer açıklamalar           :          

1.Girne Asker Hastanesi Baştabipliği’nde görevli personelin 2019-2020 yılında mesaiye

geliş ve gidişini sağlamak maksadıyla taşıt kiralamasına ihtiyaç vardır. 2019-2020 yılları (260 Tam Sefer) için ödenek tahsis edileceği emredilmiştir.

2.Bahse konu personel servisi hizmeti birlik imkanları ile karşılanamamaktadır.

3.İhtiyaç duyulan taşıma hizmeti İdari Şartname ve Teknik Şartnameye göre yapılacaktır. Hizmet Alımı İhalesi Pazarlık Usulü ile yapılacaktır. İhalede işin tamamı tek istekliye ihale edilebileceği gibi  kısım olarak ayrı ayrı isteklilere de ihale edilebilecektir. Kısımlara ayrı karar çıkartılıp, sözleşme yapılacak ve kat'i teminat alınacaktır.

4. Sözleşme yüklenici ve idare arasında yapılacaktır. Alımın sonuçlandırılmasını müteakiben; alım heyetinin kararının ilgili istekliye elden, posta, elektronik posta veya belgegeçer ile tebliğ edilmesi sonrası yasal sürelerin bitimine müteakip sözleşme imzalanacaktır.

5. İlgili mevzuat uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp idare tarafından yükleniciye ödenecektir.

6. Sözleşme noterde yapılmayacak, alım kararının isteklilere elden, posta, elektronik posta veya belgegeçer ile tebliğ edilmesi sonrası 10 (on) takvim günü geçmeden sözleşmeye davet yapılmayacaktır. Sözleşme karara itiraz süresinin dolması sonrası (10 takvim günü) sözleşmeye davet yapılacak ve davetin yükleniciye tebliğ edildiği tarihi müteakip İdare (ihale yetkilisi) ile yüklenici arasında 10 (on) takvim günü içinde idarede yapılacaktır..

7. Hak ediş bedeli, taşıma hizmetinin yapılmasını müteakip her ayın sonunda tanzim edilecek "Hizmet İşleri Kabul Tutanağı, Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi ve Hizmet İşleri Hakediş Raporu"na uygun olarak; Mly. ve Büt.Ş.Md.lüğünce tahakkuka bağlanacak ve 2019-2020 Mali Yılı  Bütçesi "03.5.5.12 Personel Servis  Kiralama Giderleri" harcama  kaleminde mevcut olan ödenekten, KTAB Saymanlık Müdürlüğünce ödenecektir. Ödeme Maliye Bakanlığının ödenekleri serbest bırakma oran ve ilkeleri doğrultusunda yapılacaktır. Türkiye Cumhuriyeti Maliye Bakanlığının ödenekleri serbest bırakmadan kaynaklı gecikmeden dolayı yüklenici alacağı üzerinden herhangi bir faiz talebinde bulunmayacaktır.

8. Alınan taşıma hizmetinin hakediş evrakları, Girne Asker Hastanesi Baştabipliği'nin Hizmet Alım Kontrol Teşkilatı ve Hizmet Alım Muayene ve Kabul Teşkilatınca yapılacaktır.

9. Tekliflerin değerlendirmesi, kısım bazında yapılacaktır.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen bedelin % 3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılır.

11. Geçici teminat olarak sunulacak teminat mektuplarında geçerlilik tarihi bulunmalıdır. Bu tarih ihale tarihinden 180 gün sonrasına denk gelen tarihten önce olmamak üzere istekliler tarafından belirlenir.

12. Bu ihaleye sadece KKTC ‘ de ikamet eden tüzel veya gerçek  istekliler teklif verebilir.

13. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:

          a. Şirket Tescil belgesi;

             (1) Gerçek kişi olması halinde, şirket olarak katılmayanlar KKTC kimlik kartlarının fotokopilerini vereceklerdir.

             (2) Tüzel kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış tüzel kişiliğinin sicile kayıtlı olduğuna dair belge ve Resmi Kabz Memurluğu Ve Mukayyitlik Dairesi’nden dört sayfa halinde alınmış aşağıda sıralanan belgeleri vereceklerdir;                

                   (a) Birinci Sayfa         : Şirketin kayıtlı olduğu adresi gösteren belge,

                   (b) İkinci Sayfa          : Şirketin kuruluş tarihini gösteren belge,

                   (c) Üçüncü Sayfa      : Şirketin hissedarlarını gösteren belge,

                   (a)  Dördüncü Sayfa : Direktörler kurulu ve sekreterini gösteren belge olacaktır,

(Ticaret ve/veya Sanayii Odasına kayıtlı KKTC kamu kurumlarının, Resmi Kabz Memurluğu ve Mukayyitlik Dairesinden alınan şirket tescil belgelerini teslim etmesi zorunlu değildir.)

          b. Vergi Güvenlik Belgesi: Vergi Güvenlik Belgesi, Gelir ve Vergi Dairesinin Lefkoşa’daki merkezinden alınmış olacak  ve vergi borcu olup olmadığını gösteren belge olacaktır,

          c.  İhtiyat Sandığı Belgesi: İhtiyat Sandığı Dairesinden alınmış olacak, İhtiyat Sandığı yatırım borcu olup olmadığını gösteren belge olacaktır,

          ç.  Sosyal Sigorta Belgesi: Sosyal Sigorta Dairesi’nden alınmış olacak Sosyal Sigorta Pirim Borcunun olup olmadığını gösteren belge olacaktır,

          d. Çalışma Dairesi Belgesi:  Çalışma Dairesinden alınmış olacak olan bu belge değiştirilmiş şekliyle KKTC 22/1992 sayılı İş Yasasının 59(4) maddesine göre ihalelere katılmasında bir sakınca olmadığını gösteren belge olmalıdır.

e.   Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

 (1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

 (2) Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin noter/tastik memuru onaylı imza sirküleri.

f.   Bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu.

g.  Bu Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Kıbrıs Türk Askeri Birliği Saymanlık Müdürlüğüne yatırıldığını gösteren makbuzlar.

ğ.  Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter/ tastik memuru tasdikli imza beyannamesi.

h.  İsteklinin ortak girişim olması halinde, BU MADDE BOŞ BIRAKILMIŞTIR.

ı.  Alt  yüklenici  çalıştırılmasına  izin  verilmesi halinde, alt yüklenici kullanacak olan isteklinin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündüğü işlerin listesi ve Alt yüklenici Bilgileri

13.1. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;

BU MADDE BOŞ BIRAKILMIŞTIR.

13.2.İhaleye konsorsiyum olarak teklif verilmesi halinde;

Konsorsiyum teklif veremez.

13.3 Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

BU MADDE BOŞ BIRAKILMIŞTIR.

13.4 Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler  ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

13.4.1. İsteklinin teknolojik ürün deneyim belgesi ya da yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak;

a) İlk ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri veya

b) Devredilen işlerde devir öncesindeki veya sonrasındaki dönemde ilk sözleşme bedelinin en az % 80'inin gerçekleştirilmesi şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet işlerine ilişkin deneyimini gösteren belgeleri, sunması zorunludur. İstekli tarafından teklif edilen bedelin % 15'den az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgelerin veya teknolojik ürün deneyim belgesinin sunulması gerekir.

13.5. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

          BU MADDE BOŞ BIRAKILMIŞTIR.

13.6. İsteklilerin KKTC’ de kanuni ikametgahının olması ve KKTC’de tebligat için kamu kurumlarından alınmış adres beyanı belgesi vermesi zorunludur.

13.7.İhale Dokümanı alındı belgesi. İhaleye teklif vereceklerin ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanı idarenin adresinde görülebilir ve 30 (otuz) TL karşılığında aynı adresten satın alınabilir.

13.8. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren 180 ( yüz seksen) takvim günüdür.

13.9. İstekliler teknik şartnamede belirtilen esaslarda belgeleri de teklifleri ile beraber vereceklerdir.

13.10. İsteklilerin ihaleye ilişkin istenilen tüm belgelerin aslını ( ihale tarihinden önce "idare tarafından görülmüştür" ibaresi taşıyan suretler kabul edilecektir.) veya Noter/Tastik Memurundan "Aslı Gibidir" tasdikli örneğini getirmesi zorunludur.

13.11. İhale aşırı düşük fiyat açıklaması istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif eden istekli lehine sonuçlandırılacaktır.

NOT: (TEKLİF MEKTUPLARINDA MUTLAKA FİRMA KAŞESİ, TARİH, ISLAK İMZA VE İSİM AYRICA TELEFON VE VERGİ NUMARASI YA DA KKTC/ TC KİMLİK NUMARASI KAŞE HARİCİNDE YAZILARAK TESLİM EDİLMELİDİR.)

NOT: SÖZLEŞME AŞAMASINDA BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBUNDA VE İHALE DOKÜMANINDA İSTENİLEN EVRAKLARIN GETİRİLMESİ GEREKMEKTEDİR.

BELGEGEÇER NUMARASI: 03928153454

ALIMLA İLGİLİ BİLGİ            :0-392-8153500-03-04-05-06 (5505)’den alınacaktır

e-posta adresi                       :byenil@kkk.tsk.tr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU

KIBRIS TÜRK BARIŞ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA

.. /.. /....

İhale Kayıt Numarası

2018/

İhalenin adı

Girne Asker Hastanesi Baştabipliğinde görevli personelin 2019-2020 yıllları içinde ada içerisinde belirli güzergâhlar izlenerek Girne Asker Hastanesi Baştabipliği (GİRNE) ile muhtelif yerleşim merkezleri arasında mesaiye geliş-gidiş amacıyla taşıma işi hizmet alımı.

Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı

 

Uyruğu

 

TC/KKTC Kimlik Numarası1(gerçek kişi ise)

 

Vergi Kimlik Numarası

 

Adresi

 

Telefon ve Faks numarası

 

 

 

1) Yukarıda ihale kayıt numarası ve adı yer alan ihaleye ilişkin ihale dokümanını oluşturan tüm belgeler tarafımızdan okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir. Teklif fiyata dahil olduğu belirtilen tüm masraflar ve teklif geçerlilik süresi de dahil olmak üzere ihale dokümanında yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.

2)İhale tarihinde, İdari şartnamenin 5’nci maddesinde belirtilen durumlarda olmadığımızı ve olmayacağımızı, 5.3.1 maddesinin (c) ve (d) bentleri hariç, bu hususlara ilişkin olarak durumumuzda değişiklik olması halinde buna ilişkin belgeleri İdarenize derhal vereceğimizi; ihalenin üzerimizde kalması halinde ise sözleşme imzalanmadan önce ihale tarihinde 5.3.1 nci maddenin (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde belirtilen durumda olmadığımıza ilişkin belgeleri mevcut Kanun ve ilgili mevzuat ile ihale dokümanında yer alan düzenlemelere uygun olarak İdarenize sunacağımızı taahhüt ediyoruz. Ayrıca ihale tarihi itibariyle mesleki faaliyetimizi mevzuatı gereği ilgili odaya kayıtlı olarak sürdürdüğümüzü ve ihalenin üzerimizde kalması halinde sözleşme imzalanmadan önce, bu durumu tevsik eden belgeleri ilgili mevzuat ve ihale dokümanında yer alan düzenlemelere uygun olarak İdarenize sunacağımızı taahhüt ediyoruz.

3)İhale konusu işin; [ekteki cetvelde yer alan kısmını/ ekteki cetvelde yer alan kısımlarını]bu teklif mektubunun ekinde yer alan birim fiyat teklif cetvelindeki2her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden Katma Değer Vergisi hariç   [ Teklif edilen toplam bedel, para birim belirtilerek rakam ve yazı ile yazılacaktır.] bedel karşılığında yerine getireceğimizi kabul ve taahhüt ediyoruz.

 

 

 

                                                                                                                 Adı ve Soyadı/Ticaret Unvanı

                                                                                                                  Kaşe ve İmza2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ[1]

İhale kayıt  numarası :2018/                                 1 inci KISIM

A1

 

 

Sıra No

İş Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması 6

Birimi

Miktarı

Teklif Edilen4 Birim Fiyat (2019 YILI)

Toplam Tutarı

1

MİNİBÜS EN AZ 17 KİŞİ(ŞOFÖR DAHİL) GİRNE - GÜZELYURT, GÜZELYURT-GİRNE GİDİŞ-GELİŞ:( HASTANE - BAKIM TABURU MİSAFİRHANESİ -YILAN ADASI-BOZTEPE DURAĞI-FEHMİ ERCAN-KARAOĞLAN ŞEHİTLİK-ALSANCAK-MERİT,ROYAL DURAĞI- KARŞIYAKA(BALİNA) - ÇAMLIBEL- GÜZELYURT )(GİDİŞ GELİŞ MESAFESİ 100 KM)

 

 

 

sefer

 

 

 

260

 

 

2

MİNİBÜS EN AZ 17 KİŞİ(ŞOFÖR DAHİL) GİRNE-PAŞAKÖY, PAŞAKÖY- GİRNE GİDİŞ-GELİŞ :( HASTANE-GÜVEN DURAĞI-BELLABAYİS LOJMANLARI-AKINCI LOJMANLARI-BARIŞ SOSYAL TESISLERI-DEĞİRMENLİK DURAĞI-GÖKHAN DURAĞI-ASLANKÖY DURAĞI-ULUKIŞLA DURAĞI-PAŞAKÖY DURAĞI) (GİDİŞ GELİŞ MESAFESİ 130 KM)

 

 

 

sefer

 

 

 

260

 

 

3

OTOBÜS EN AZ 17 KİŞİ(ŞOFÖR DAHİL) GİRNE - LEFKOŞA, LEFKOŞA-GİRNE GİDİŞ-GELİŞ: (HASTANE-RAMİZ TURAN LOJMANLARI-BOĞAZ DURAĞI-DİKMEN LOJMANLARI-YAKIN DOĞU DURAĞI-ORTAYKÖY DURAĞI-YENİŞEHİR DURAĞI-DOMUZCULAR DURAĞI-GÜNGÖR KÖYÜ DURAĞI ) (GİDİŞ GELİŞ MESAFESİ 70KM)                            

 

 

 

sefer

 

 

 

260

 

 

1’ NCİ KISIM TOPLAM TUTAR:

 

             
 

2 nci KISIM

A1

 

 

Sıra No

İş Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması 6

Birimi

Miktarı

Teklif Edilen4 Birim Fiyat (2020 YILI)

Toplam Tutarı

1

MİNİBÜS EN AZ 17 KİŞİ(ŞOFÖR DAHİL) GİRNE - GÜZELYURT, GÜZELYURT-GİRNE GİDİŞ-GELİŞ:( HASTANE - BAKIM TABURU MİSAFİRHANESİ -YILAN ADASI-BOZTEPE DURAĞI-FEHMİ ERCAN-KARAOĞLAN ŞEHİTLİK-ALSANCAK-MERİT,ROYAL DURAĞI- KARŞIYAKA(BALİNA) - ÇAMLIBEL- GÜZELYURT )(GİDİŞ GELİŞ MESAFESİ 100 KM)

 

 

 

sefer

 

 

 

260

 

 

2

MİNİBÜS EN AZ 17 KİŞİ(ŞOFÖR DAHİL) GİRNE-PAŞAKÖY, PAŞAKÖY- GİRNE GİDİŞ-GELİŞ :( HASTANE-GÜVEN DURAĞI-BELLABAYİS LOJMANLARI-AKINCI LOJMANLARI-BARIŞ SOSYAL TESISLERI-DEĞİRMENLİK DURAĞI-GÖKHAN DURAĞI-ASLANKÖY DURAĞI-ULUKIŞLA DURAĞI-PAŞAKÖY DURAĞI) (GİDİŞ GELİŞ MESAFESİ 130 KM)

 

 

 

sefer

 

 

 

260

 

 

3

OTOBÜS EN AZ 17 KİŞİ(ŞOFÖR DAHİL) GİRNE - LEFKOŞA, LEFKOŞA-GİRNE GİDİŞ-GELİŞ: (HASTANE-RAMİZ TURAN LOJMANLARI-BOĞAZ DURAĞI-DİKMEN LOJMANLARI-YAKIN DOĞU DURAĞI-ORTAYKÖY DURAĞI-YENİŞEHİR DURAĞI-DOMUZCULAR DURAĞI-GÜNGÖR KÖYÜ DURAĞI ) (GİDİŞ GELİŞ MESAFESİ 70KM)                           

 

 

 

sefer

 

 

 

260

 

 

                                                                                                             2’ NCİ KISIM TOPLAM TUTAR:

 

 

 

GENEL TOPLAM:

 

             
 

 

*Tabloya gerektiği kadar satır eklenecektir.

*Kısmi teklif verilmesine izin verilen ihalede, kısımlar ihale dokümanındaki hükümlere uygun olarak düzenlenecektir.

Adı ve SOYADI/Ticaret Unvanı

Kaşe ve İmza8

1 Bu sütun idarece hazırlanacaktır.

2  Bu sütun isteklilerce doldurulacaktır.

4 (Değişik 20/4/2011-27911 R.G./ 1. md.) Hesaplama yapılırken her bir iş kaleminin miktar sütunundaki/sütunlarındaki rakam/rakamlar ile teklif edilen birim fiyat çarpılarak o iş kalemine ait teklif tutarı bulunacaktır.

8Teklif vermeye yetkili kişi tarafından her sayfası ad ve soyadı/ticaret unvanı yazılarak imzalanacaktır. Teklifin ortak girişim  (iş ortaklığı veya konsorsiyum) olarak verilmesi halinde, teklif mektubu bütün ortaklar veya yetki verdikleri kişiler tarafından imzalanacaktır.

 

GEÇİCİ TEMİNAT MEKTUBU

 

 

 

 

KIBRIS TÜRK BARIŞ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI GİRNE/KKTC

 

_ _/_ _/_ _ _ _

                                                                                                                              No:.................

 

İdarenizce ihaleye çıkarılan “Girne Asker Hastanesi Baştabipliğinde görevli personelin 2019-2020 yılları içinde ada içerisinde belirli güzergâhlar izlenerek Girne Asker Hastanesi Baştabipliği (GİRNE) ile muhtelif yerleşim merkezleri arasında mesaiye geliş-gidiş amacıyla taşıma işi hizmet alımı” işine istekli sıfatıyla katılacak olan [isteklinin adı ve soyadı/ticaret unvanı]’nın ihale dokümanı hükümlerini yerine getirmek üzere vermek zorunda olduğu geçici teminat tutarı olan [geçici teminatın tutarı]..[1] [bankanın adı] garanti ettiğinden, ihale dokümanı hükümleri çerçevesinde; geçici teminatın gelir kaydedileceği hallerin ortaya çıkması halinde, protesto çekmeye, hüküm ve adı geçenin iznini almaya gerek kalmaksızın ve adı geçen ile idareniz arasında ortaya çıkacak herhangi bir uyuşmazlık ve bunun akıbet ve kanuni sonuçları dikkate alınmaksızın, yukarıda yazılı tutarı ilk yazılı talebiniz üzerine derhal ve gecikmeksizin idarenize veya emrinize nakden ve tamamen ve talep tarihinden ödeme tarihine kadar geçen günlere ait kanuni faiziyle birlikte ödeyeceğimizi [bankanın adı] nın imza atmaya yetkili temsilcisi ve sorumlusu sıfatıyla ve [bankanın adı] ad ve hesabına taahhüt ve beyan ederiz.

 

Bu teminat mektubu …../…../….[2] tarihine kadar geçerli olup, bu tarihe kadar elimize geçecek şekilde tarafınızdan yazılı tazmin talebinde bulunulmadığı takdirde hükümsüz olacaktır.

 

 

[bankanın adı]

[banka şubesinin adı] Şubesi

                                                                                                 [banka] yetkililerinin

İsim, unvan ve imzası

 

 

 

 

 

 

 

[1] Teklifin verildiği para birimi yazılacaktır.

[2] Bu tarih, idari şartnamede belirtilen geçici teminat mektubu geçerlik tarihinden önceki bir tarih olmamak üzere istekli tarafından belirlenecektir.

 

KESİN TEMİNAT MEKTUBU

 

 

 

 

KIBRIS TÜRK BARIŞ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI GİRNE/KKTC

_ _/_ _/_ _ _ _

No:.................

 

İdarenizce yapılan ihale sonucunda “Girne Asker Hastanesi Baştabipliğinde görevli personelin 2019 ve 2020 yılı içinde ada içerisinde belirli güzergâhlar izlenerek Girne Asker Hastanesi Baştabipliği (GİRNE) ile muhtelif yerleşim merkezleri arasında mesaiye geliş-gidiş amacıyla taşıma işi hizmet alımı” işini taahhüt eden yüklenici [yüklenicinin adı ve soyadı/ticaret unvanı]‘nın mevcut kanunlar çerçevesinde ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerini yerine getirmek üzere vermek zorunda olduğu kesin teminat tutarı [kesin teminatın tutarı]………..1 [bankanın adı] garanti ettiğinden, yüklenici; taahhüdünü anılan Kanunlar ile ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine göre kısmen veya tamamen yerine getirmediği taktirde,

 

Protesto çekmeye, hüküm ve adı geçenin iznini almaya gerek kalmaksızın ve [yüklenicinin adı] ile idareniz arasında ortaya çıkacak herhangi bir uyuşmazlık ve bunun akıbet ve kanuni sonuçları dikkate alınmaksızın, yukarıda yazılı tutarı ilk yazılı talebiniz üzerine derhal ve gecikmeksizin idarenize nakden ve tamamen, talep tarihinden ödeme tarihine kadar geçen günlere ait kanuni faiziyle birlikte ödeyeceğimizi [bankanın  adı] imza atmaya yetkili temsilcisi ve sorumlusu sıfatıyla ve [bankanın  adı] ad ve hesabına taahhüt ve beyan ederiz. Bu teminat mektubu _ _/_ _/_ _ _ _2 tarihine kadar geçerli olup, bu tarihe kadar elimize geçecek şekilde tarafınızdan yazılı tazmin talebinde bulunulmadığı takdirde hükümsüz olacaktır.

 

[bankanın  adı]

[banka  şubesinin adı] Şubesi

[banka] yetkililerinin

İsim, unvan ve imzası

 

 

 

 

 

 

-------------------------------------------------------------

1 Teklifin verildiği para birimi yazılacaktır.

2 Bu süre, Yapım İşleri İhalelerinde kesin kabul tutanağının onaylandığı tarih dikkate alınarak idare tarafından belirlenen süreden daha kısa olamaz.

 

 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI

b.Telefon Numarası: 03928153500-03-04-05

c.Fax Numarası: 03928154921

d.Elektronik Posta adresi: byenil@kkk.tsk.tr