AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 2011-SDP-BET-205 Albüm Numaralı (250 Tonluk 2 Bölme) Su Deposunun Temizlenmesi.
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Hizmet Alımı
Malın Miktarı 1 Adet
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç 10 (On) gün
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Sat.Al.Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 05.07.2018 14:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi GKAM Başkanlığında kullanılmak üzere 2011-SDP-BET-205 Albüm Numaralı (250 Tonluk 2 Bölme) Su Deposunun Temizlenmesine ait hizmet alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılacak ve sözleşme bedelinin en az %6’sı oranında ilgili Mal Müdürlüğüne kesin teminat tutarı yatırılacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, her kısım için teklifler kısım bazında kendi içinde toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (28 Mayıs 2018 Saat:10:30) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” Satın Alma Komisyonunun uygun gördüğü durumlarda kabul edilecektir.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu, mal tesliminden önce Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
2011-SDP-BET-205 ALBÜM NUMARALI (250 TONLUK 2 BÖLME) SU DEPOSUNUN TEMİZLENMESİNE AİT İDARİ HUSUSLAR
Yüklenici Tarafından Temizlik Öncesi Kontrol Teşkilatına;
1. Faaliyet Belgesi,
2. İş Sağlığı ve Güvenliği Çalışma Talimatı ve risk analiz raporları,
3. İş Sağlığı ve Güvenliği Sözleşmesi ve İş Sağlığı ve Güvenliği Hekim Sözleşmesi,
4. Temizlik işleminde kullanılan dezenfektanların MSDS Raporları,
5. Temizlik işlemini yapacak personellere ait hijyen, mesleki yeterlilik, portör muayene, İş Sağlığı ve Güvenliği sertifikası ve yüksekte çalışabilir raporları ibraz edilecektir.
Temizleme İşlemi ve Sonrasında Yüklenici;
1. Depo içerisindeki temizlik için gerekli ekipman ve ışıklandırmayı sağlayacak,
2. Gerekli güvenlik tedbirlerini alacak,
3. Depo içerisinde gaz varsa 3 M maske ve salyangoz havalandırma sistemini kuracak,
4. Depoda kalan az miktardaki su dalgıç ve pompa yoluyla tahliye edilecek,
5. Basınçlı konpresörle kir sökücü madde kullanarak deponun zemininde ve duvarlarında oluşan kirlerin çözülmesi sağlanacak ve bu işlemlede yere 0,1 mm çekiş kabiliyetine sahip dalgıç pompalar kullanılacak,
6. Dipte oluşan tortu ve çamur dalgıç pompa ile depo dışına çıkarılacak,
7. Dezenfekte sonra tekrar temiz basınçlı suyla duvar ve taban temizliği ve durulama işlemi yapılacak,
8. Dezenfekte işlemi sonrasında temizlenen deponun kullanıma uygun olduğu taahhüt edilecek,
9. Su deposunun önce ve sonrasının fotoğrafları çekilerek gerekli eksiklikler tespit edilecek ve rapor halinde idareye sunulacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: