ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

21 NCİ İKMAL MERKEZİ KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı PERSONEL DEVAM ÜRÜNLERİ VE NETWORK ALTYAPISI İŞİ İÇİN MAL / MALZEME ALIMI (MONTAJ DAHİL)

İhale Usulü Doğrudan Temin Usulü

         

İdare Adı : 21 nci İkmal Merkezi Komutanlığı

Adres : 21 nci İkmal Merkezi Komutanlığı Bor/NİĞDE

Telefon : +903883117563

Faks : +903883117112

Elektronik Posta Adresi : ihkombskbor@gmail.com

         

Malın Niteliği ve Türü 7’nci Ana Bakım Fabrika Müdürlüğü Personel Devam Ürünleri ve Network Alt Yapısı Malzeme Alımı

Malın Miktarı 11 Kalem

Mal Teslim Yeri 21’inci Ana İkm.Mrk.K.lığı Tşn.(Day.)-539 Mal Saymanlığı Bor/ NİĞDE

Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin yürürlüğe girmesinin müteakip, malzeme 30 takvim günü içerisinde tek parti halinde

İhale Yeri 21'inci Ana İkm.Mrk.K.lığı İhale Koms.Bşk.lığı

İhale Tarihi 16.07.2020 14:00


İhale İlanı Metni

1. 21’inci Ana İkmal Merkezi Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığınca 7'nci Ana Bakım Fabrika Müdürlüğü Personel Devam Ürünleri Ve Network Altyapısı İşi İçin Mal Alımı, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’ nun istisnalar 3’üncü maddesinin (b) bendi kapsamında çıkarılan ve 2017/10605 sayılı Bakanlar Kurulu Kararının 16’ncı maddesi (ğ) bendi gereği Doğrudan Temin Usulü (22/d) ile satın alınacaktır.

2. Teklif vermek isteyen istekliler İhale Komisyon Başkanlığından alıma ait dokümanı inceleyebilir veya bedelsiz olarak temin edebilirler. İhale Komisyonunun irtibat telefonu 0 388 311 75 63 – (2501-2502-2503)’dir. Mail adresi : fnoyan@kkk.tsk.tr
Fax : 0 388 311 71 12

3. Doğrudan Temin Alımına katılacak istekliler tarafından birim fiyat teklif cetveli ve ihtiyaç çizelgesi şirket yetkilisi imza ve kaşesi yapılarak elden veya kargo veya Fax (belgegeçer) veya mail (elektronik posta)  ile komisyona ulaştırılacaktır.

4. Teklifinizin değerlendirilmesi için yetkilendirilen personeliniz tarafından düzenlenmiş bu işe ait birim fiyat teklif cetveli ve ihtiyaç çizelgesi 16 Temmuz 2020 Perşembe günü, saat 14:00 ’a kadar Komisyonumuza ulaştırılacaktır. Kamu İhale Kurumu tarafından yasaklı olanlar katılamayacaktır. Ekonomik açıdan en avantajlı 1 ve 2'nci teklifi veren istekliler için EKAP'tan yasaklama sorgulaması yapılacaktır.

5. Sözleşme yapılacak, geçici teminat alınmayacak, alım üzerinde kalan istekliden sözleşme imzalanmadan önce, alım bedeli üzerinden hesaplanmak suretiyle en az % 6 (yüzde altı) oranında kesin teminat alınacaktır. Sözleşme yapılmadan önce sözleşme damga vergisi ilgili Defterdarlık Mal Müdürlüğüne yatırılacak ve tahsilat makbuzunu sözleşme öncesi teslim edecektir.

6. Muayene ve kabul işlemleri: 21’nci Ana İkmal Merkezi Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yürürlükteki TSK Mal Alımları, Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi’ne göre malzemelerin fiziki muayene ve kabulünü malın üzerinden yapacaktır. Malzemelere ait fonksiyon testleri 7’nci Ana Bkm.Fb. Kalite Yönetim Müdürlüğü tarafından oluşturulacak heyet/heyetler tarafından,  malzeme listesinde belirtilen hususlar ve bu sözleşmede belirlenen şartlar dahilinde yapılacaktır.

7. Sözleşmenin yürürlüğe girmesinin müteakip, malzeme 30 takvim günü içerisinde tek parti halinde, 21’inci Ana İkmal Merkezi Komutanlığı Tşn.Day.(539) Mal Saymanlığı’ na (Bor/NİĞDE) teslim edilecektir.

 

 

MALZEME İHTİYAÇ LİSTESİ

S.NO.

MALZEMENİN CİNSİ

BİRİMİ

MİKTARI

1

TCP/IP PROX PDKS TERMİNALİ

ADET

1

2

SİSTEM BİLGİSAYARI (İ7,8GB,1TB,2GB,DVDRW,21.5" LCD,WİN10TR)

ADET

1

3

BROTHER HL-1111_A4 LAZERJET YAZICI

ADET

1

4

12 CORE SM SLT SISA FİBER OPTİK ZIRHLI KABLO D 652 D

METRE

200

5

POLYESTER PANO

ADET

1

6

LANDE 6 PORT SC DX SMALL DUVAR TİPİ FİBER PANEL + KASET DAHİL

ADET

1

7

FX/TX KONVERTÖR

ADET

1

8

LANDE DUVAR TİPİ KABİN

ADET

1

9

FULL SET 12 FİBERLİ SM SC DX 1U RACK TİPİ FİBER PANEL

ADET

1

10

SWİTCH GİGABİT WEB MNG.(8 PORT TX + 1 PORT FX)

ADET

1

11

PROXİMİTY NUMARALI BASKISIZ KART

ADET

100

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 21 nci İkmal Merkezi Komutanlığı

b.Telefon Numarası: +903883117563

c.Fax Numarası: +903883117112

d.Elektronik Posta adresi: ihkombskbor@gmail.com