İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı ONAY-16 ELN.MLZ.
İhale Usulü 3-B 16 ğ
İdare Adı : İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI
Adres : İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI 34890 PENDİK/İSTANBUL
Telefon : 0 216 493 9494 / 4502 - 4545 - 4526 -4890 - 4895
Faks : 0 216 493 9517
Elektronik Posta Adresi : istters.tedarik@dzkk.tsk.tr
Malın Niteliği ve Türü MALZEME ALIMI
Malın Miktarı 2 KALEM EA
Mal Teslim Yeri İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI
Mal Teslim Tarihi
İhale Yeri İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI
İhale Tarihi 09.02.2018 16:00
İhale İlanı Metni
T.C.
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI
İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI
YETKİLENDİRİLEN ALIM KOMİSYONU BAŞKANLIĞI
PENDİK/İSTANBUL
TEL: (0216) 493 94 94 / FAX: (0216) 507 18 82
DZ.K.K.VERGİ NUMARASI : 4810683002 ....../....../ 2018
VERGİ DAİRESİ : PENDİK VERGİ DAİRESİ / İSTANBUL
KONU : Fiyat Teklif Sorgusu
”İLGİLİ FİRMALARA”
İLGİ : 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu.
1. İstanbul Tersanesi Komutanlığı’nca ihtiyaç duyulan Ek fiyat teklif mektubunda ve/veya Ek–1 listede cinsi, miktarı ve özelliği belirtilen malzeme/hizmet ilgi kanunun 3-B 16 ğ. maddesi kapsamında “Doğrudan Temin Yöntemi” ile satın alınacaktır.
2. İstanbul Tersanesi Komutanlığı Yetkilendirilen Alım Komisyonu, Ek’te belirtilen malzemenin tamamını ya da bir kısmını hangi firma/firmalardan satın alacağı/satın almayacağı konusunda serbesttir. İhtiyaç listesindeki malzemeler için belirtilen Parça Numarası veya MRC ile tanımlanan özelliklerin dışında verilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
3. Ödeme, mal/hizmetin teslimi (Malzeme teslimi irsaliye ile yapılacaktır) ve muayenesinin uygun bulunması durumunda, yüklenici firma tarafından gönderilen faturaya istinaden Komutanlığımızca düzenlenecek ödeme evrakları ile Tuzla Piyade Okulu Saymanlık Müdürlüğünce banka hesabına ( “IBAN NUMARASINA “) havale yolu ile gerçekleştirilecektir. Ayrıca ;
488 Sayılı Damga Vergisi Kanununa Ekli (1) sayılı tablonun II/2 nci fıkrası gereğince 2017 Yılı için geçerli olan;
a) %0 9,48 (Binde dokuz kırksekiz) “Damga Vergisi”,
b) %0 9,48 Binde dokuz kırksekiz) “Sözleşme Pulu Damga Vergisi” kesilecektir.( Sözleşme yapılıp yapılmayacağı özel şartlar kısmında belirtilmiştir.) Sözleşme yapılacaksa ; “Sözleşme Pulu Damga Vergisi”, yüklenici firma/firmalar tarafından ilgili Mal Müdürlükleri / Defterdarlıklarına ödenerek makbuzu idareye teslim edilecektir.
4. Malzemeler, siparişin verilmesini müteakip belirtilen iş günü içinde taahhüt edildiği şekilde İstanbul Tersanesi Komutanlığının ilgili ambarına (Transit / Dem-Teç ) teslim edilecektir. Raf ömürlü malzemeler için teslim edilen malların raf ömrü, üretim tarihinden itibaren 2/3’ ünden az olmayacaktır.
5. Malların idareye taşıması, transit ambarına veya ilgili ambarına boşaltılması, muayeneye uygun halde istiflenmesi ve malın reddi halinde tekrar ambardan alınması yüklenicinin sorumluluğunda olup; sözleşme bedeline dâhildir. Bir saate kadar Forklift kullanımı ücretsiz olup bir saati aşan kısımlar için rayiç bedel üzerinden kullanım bedeli idareye ödenecektir.
6. Sözleşme konusu mallar, orijinal ambalajında, orijinal ambalajlı olarak piyasaya arz edilmeyen mallar ise taşıma ve depolama şartlarından etkilenmeyecek şekilde ambalajlanması yüklenicinin sorumluluğundadır. Teslim edilen mallara ilişkin malzeme etiketi (Stok numarası, malzeme adı, miktarı, onay numarası ve firma bilgileri) her bir kalem malzemenin üzerinde Yüklenici tarafından bulundurulacaktır.
7 Satın alması yapılacak malzeme Teknik özelliklerine göre(Bu onay ve eklerine uygun olarak yapılacak) muayene ve kabul işlemleri; öncelikli olarak Yetkilendirilmiş Alım Komisyonu tarafından tamamlanacaktır. Ancak teknik olarak fiziki muayenenin yeterli olmaması veya komisyonca ihtiyaç duyulması halinde Komutanlığımız ilgili birimden muayene, test ve analiz yapılması talep edilebilecek ve müteakiben, Yetkilendirilmiş Alım Komisyonu tarafından Muayene Kabul Tutanağı düzenlenecektir.
8.Teslim süresi içerisinde teslim edilen mal/hizmetin red olması halinde yüklenici firma en fazla 1 kez mal değiştirme hakkını kullanarak 5 gün içerisinde; RED olan malları değiştirebilecek/değiştirilmeyen malları teslim alacaktır. Mücbir sebepler haricinde sözleşme süresi uzatılmayacaktır.
9. Kargo ile malzeme teslimi yapılmayacaktır.
10. Numuneli alımlarda; malzemeye ait numune görme tutanağı imzalanacak olup numune görme tutanağı imzasız teklifler değerlendirme dışı tutulacaktır.
11. Bu onay kapsamında alınacak malzemeler; milli savunma ve gerektiğinde iç güvenlik ihtiyaçları için kullanılacak olan gemilerin bakım-onarım ve modernizasyonlarına ilişkin olarak kullanılacağından, 3065 Sayılı Kanunun 13/f Maddesi uyarınca Katma Değer Vergisinden müstesnadır.
12. Alımda her bir kalem ayrı ayrı değerlendirilecek, uygun fiyat olması durumunda iki veya daha çok firmadan alım yapılabilecektir. Muayene ve kabul aşamasında Firma ve/veya kalem bazında kısmi kabul ve ödeme yapılabilecektir.
13. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde teklif verdiğinizde tüm şartları tüm şartları anladığınız ve kabul ettiğiniz anlaşılacak olup; Türk Lirası olarak vereceğiniz teklifinizi, KDV hariç fiyatlandırarak 09.02.2018 tarihi saat 16:00‘a kadar, tarafınızdan elden kapalı zarf içinde İstanbul Tersanesi Komutanlığı Yetkilendirilen Alım Komisyonuna teslim etmenizi veya 0216 50718 82 numaralı faks’a teklifinizi iletmeniz gerekmektedir.
Rica ederim.
Yetkilendirilen Alım Komisyonu Başkanı
Ad Soyad : Ahmet Faruk OKAY
Rütbe : Eln. Asb. Kd. Bçvş.
EKİ :
1 Adet Fiyat Teklif Mektubu / İhtiyaç Listesi.
D A Ğ I T I M :
İlgili Firmalara
KOMUTANLIĞIMIZ TAKDİRİYLE İLAN SÜRESİNİN SONA ERDİĞİ SAATTEN SONRA GÖNDERİLEN FİYAT TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR. NOT: İLK SAYFA BİLGİLENDİRME AMAÇLIDIR. GERİ FAKSLAMAYINIZ.
4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNUN 22/d MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ ALIM İÇİN FİYAT TEKLİF MEKTUBUDUR
İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞININ YETKİLENDİRİLEN ALIM KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA
PENDİK/İSTANBUL
DZ.K.K. VERGİ NUMARASI : 4810683002
VERGİ DAİRESİ : PENDİK VERGİ DAİRESİ / İSTANBUL
E-MAİL :
TEKLİF SAHİBİNİN |
ADI SOYADI / FİRMA ADI: |
|
TEBLİĞ ADRESİ: E-MAİL ADRESİ (Varsa) : |
|
BAĞLI OLDUĞU VERGİ DAİRESİ VE VERGİ NUMARASI: |
|
TELEFON VE FAKS NUMARASI: |
TEL : FAKS : |
ÖDEME YAPILACAK BANKA ADI / ŞUBE / IBAN NUMARASI |
|
“Doğrudan Temin” i oluşturan belge/istek/liste tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapılmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
İstanbul Tersanesi Komutanlığı ......................................... alımı işine ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin
ONAY: 16
S.NO |
NIIN |
MALZEMENİN CİNSİ |
MİKTARI |
BİRİM FİYATI |
TUTARI |
TESLİM SÜRESİ |
|
|||
1 |
21C010111 |
SISTEM HARITA ELEKTRONIK SERGILEME |
8 |
EA |
|
|
|
|
||
2 |
08S030638 |
PORTABLE 8X DVD WRITER |
8 |
EA |
|
|
|
|
||
/-/-/-/ YALNIZ İKİ KALEM/-/ TOPLAM TUTAR |
HİZMET |
KECE MEKANIK 25MM SOL SARIM |
||||||||
% …..... KDV HARİÇTİR TESLİM SÜRESİ…........GÜNDÜR
1.Teklifimiz (rakam ve yazı ile) ….......................................................................................................... TL. dir. 2.‘Doğrudan Temin’ konusu iş için sermayesinin %50’sinden fazlasına sahip olduğumuz başka bir tüzel kişinin bu işe ayrı bir teklif vermediğini beyan ediyoruz. 3.Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz. 4.‘Doğrudan Temin’ konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak / yaptırılacak diğer işlerde, idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz. 5.4734 Sayılı K.İ.K.’nun 10 ncu ve 11 nci maddesinde belirtilen ihale dışı bırakılma ve ihaleye katılamama şartlarına haiz olmadığımızı beyan ediyoruz. 6.‘Doğrudan Temin’in üzerimizde kalması durumunda idareniz tarafından hazırlanan sözleşme tasarısını imzalayacağımızı, kabul ve taahhüt ediyoruz. 7. Alımı yapılan malzemelere ait her türlü bilgiyi inceleyerek/görerek teklif veriyorum. 8.Ödeme Bilgileri verilmeyen teklifler geçersiz teklif sayılacaktır.
9. Vergi Borcunun bulunması halinde ödeme emri belgesi ile kesilmesini kabul ediyoruz.
FİRMA ‘YETKİLİ KİŞİ’
İMZASI :
ADI SOYADI :
TARİH :
ONAY-16MRC BİLGİSİ
SIRA NO |
NIIN |
MALZEME ADI |
MK |
D/B |
1 |
21C010111 |
SISTEM HARITA ELEKTRONIK SERGILEME P/NO:VISIONMASTER FT ECDIS-E |
8 |
EA |
2 |
08S030638 |
PORTABLE 8X DVD WRITER P/NO:SE-218BB |
8 |
EA |
Dosyanın Başkanı Eln. As. Kd. Bçvş. Ahmet Faruk OKAY Tel: 216 493 94 94 – 3974
Üyeleri Eln. Asb. Bçvş. Şenol ÖKMEN - 3974
De. Me. Nurgül BAĞCI - 1328
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: 0 216 493 9494 / 4502 - 4545 - 4526 -4890 - 4895
c.Fax Numarası: 0 216 493 9517
d.Elektronik Posta adresi: istters.tedarik@dzkk.tsk.tr