AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 2 Kısım 24 Kalem Toner ve Kartuş Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal
Malın Miktarı 2 Kısım 24 Kalem Adet
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Taşınır (Tük)-668 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Kararın tebliğinden itibaren 10 (On) Takvim günün
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Sat.Al.Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 25.09.2017 10:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığında kullanılmak üzere “2 Kısım 24 kalem Toner ve Kartuş Alımı” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, her kısım için teklifler kısım bazında kendi içinde toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (25 Eylül 2017 Saat:14.30) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
12. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu, mal teslimi ile birlikte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
TONER VE KARTUŞ ALIMI İDARİ HUSUSLARI VE ÖZELLİKLERİ
1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığında mevcut yazıcılarda kullanılmak üzere Toner ve kartuş alımı yapılacaktır.
2. Tonerler ve Kartuşlar orijinal kutularında ve ambalajı açılmamış olacaktır.
3. Toner ve Kartuşlar muadil olmayacak, markanın kendi orijinali olacaktır. Türkiye'de distribütör firması bulunan Lexmark, HP, Epson ve Oki markalı tonerler distribütör firmadan tedarik edilmiş olacak ve faturası, seri numaralarını gösterir irsaliye belgeleri ile birlikte yüklenici firma tarafından teslim edilecek. Samsung, KYOCERA markalı tonerler ana dağıtıcı firmadan tedarik edilecek, faturaları ve seri numaralarını gösterir irsaliye belgesi ile birlikte yüklenici firma tarafından teslim edilecektir.
4. Toner ve Kartuşlar dolum ve benzeri olmayacaktır.
5. Alımı yapılacak tonerler, As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığında kullanılmakta olan yazıcıların orijinal marka ve modeline ait ürünler olacaktır.
6. Alım gerçekleştikten sonra teslim edilen toner ve kartuşlar kullanımı esnasında makinelerin tonerin orijinal olmadığına dair bir uyarı geldiğinde yüklenici firma tarafından toner orijinali ile değiştirilecektir. Bu konu yüklenici tarafından taahhüt edilecektir.
7. Toner ve Kartuşların üzerinde orijinal olduğunu gösteren ve ilk defa kullanıcı tarafından açılabilen emniyet şeritleri aslına uygun olarak bulunacaktır.
8. Alımı yapılacak toner ve kartuşlar deforme, arızalı, mürekkep akıtan, çizik, fotokopi makinesi ve yazıcıların cipleri tanımadığı ve hatalı çıkan malzemelerin sorumluğu firmaya ait olup yenisi ile değiştirilmesi için yüklenici firma tarafından 2 yıl garanti belgesi/taahhütnamesi ürünlerin teslimatı aşamasında Tşn.(Tük.)-668 Mal Saymanlığına teslim edilecektir.
9. Birden fazla istekli tarafından teklif edilen fiyatın en düşük fiyat olması ve bu fiyatların da birbirine eşit olması durumunda ekonomik açıdan en avantajlı teklif, alım komisyonu tarafından tekliflerin değerlendirilmesi safhasında isteklinin daha önce idare nezdinde yaptığı teslimatların bedeli toplamı en fazla olan lehinde karar alınacaktır.
10. Garanti süresi içinde bozulan veya evsafını yitiren mallar yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde aynı özellikteki yeni mal ile değiştirilecektir.
11. Yürürlükteki mevzuat gereğince, alıma ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dahil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
12. İhtiyaç duyulan malzemeler alım komisyonunun kararının yükleniciye tebliğini takip eden günden itibaren 10 (on) takvim günü içerisinde Tşn.(Tük.)-668 Mal Saymanlığına defaten teslim edilecektir. Teslim edilen tonerler teslim tarihinden an fazla 6 (altı) ay öce imal edilmiş olacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: