1’İNCİ KOMD.EĞT.TUG.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı TEMİZLİK VE DEZENFEKSİYON HİZMET ALIMI
İhale Usulü 22 d
İdare Adı : 1’inci Komd.Eğt.Tug.K.lığı
Adres : Akmescit Mah. İzmir Cad. (Batı Kışla) 45000 Yunusemre/MANİSA
Telefon : 02362378841
Faks : 02362316999
Elektronik Posta Adresi : recep.basli@kkk.tsk.tr
Malın Niteliği ve Türü Hizmet Alımı
Malın Miktarı İki Kısımlı Metrekare
Mal Teslim Yeri 1'inci P.Eğt.Tug.K.'lığı /MANİSA
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasından sonra idarenin tebliğini müteakip idarenin isteği tarihte başlayacak , Mutfak Kısmının (Tüm alet ve makinaları dahil) ve Sağlık Merkezinin temizlenerek hijyenik hale getirilmesi 15 gün olacak şekilde yüklenici firma tarafından gerekli tedbir alınacak ve personel bulundurulacaktır
İhale Yeri 1'inci P.Eğt.Tug.K.'lığı İhale Komisyon Başkanlığı Sakarya Mah.Cumhuriyet Cad.Merkez /MANİSA
İhale Tarihi 20.07.2017 10:00
İhale İlanı Metni
1) 1'inci P.Eğt.Tug.İhale Komisyon Başkanlığınca ” TEMİZLİK VE DEZENFEKSİYON HİZMET ALIMI işi; 4734 Sayılı K.İ.K.'nun 22/d Maddesi gereğince Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır.
2) Teklifler alım tarihinden itibaren 45 (Kırk beş) takvim günü geçerlidir
3) Teklif vermek isteyen istekliler, İhale Komisyon Başkanlığında alıma ait dokümanı inceleyebilir ve örnek teklif mektubunu temin edebilirler. İhale Komisyonu irtibat telefonu: 0 236 237 8841 dir.
4) Teslim Yeri: 1'inci P.Eğt.Tug.K.'lığı Merkez/MANİSA
5) İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasından sonra idarenin tebliğini müteakip idarenin isteği tarihte başlayacak , Mutfak Kısmının (Tüm alet ve makinaları dahil) ve Sağlık Merkezinin temizlenerek hijyenik hale getirilmesi 10 gün olacak şekilde yüklenici firma tarafından gerekli tedbir alınacak ve personel bulundurulacaktır. Mutfak Kısmının (Tüm alet ve makinaları dahil) ve Sağlık Merkezinin temizlenerek sağlığa uygun hale müteakip Hiz.Brl.K.lığının ve Sağlık Merkezi Amirliğinin yüklenici firmaya tebliğini müteakip Mutfak Kısmının (Tüm alet ve makinaları dahil) ve Sağlık Merkezinin dezenfeksiyonunun yapılarak hijyenik hale getirilmesi 5 gün olacak şekilde yüklenici firma tarafından gerekli tedbir alınacak ve personel bulundurulacaktır
6) Hizmet alımları zamanında teslim edilmediği takdirde geçen her takvim günü için sözleşme bedelinin % 0,5 oranında ceza uygulanacaktır. Bu süre hiçbir şekilde 5 gününü geçemez.
7) İşin yapılması esnasında yükleniciden kaynaklanan sebeplerden dolayı zarar gören kışı, kurum ve kuruluşların zararından yüklenici sorumlu olacaktır.
8) Temizlik ve Dezenfeksiyon esnasında kullanılacak tüm ürün ve malzemeler yüklenici firmaya ait olacaktır.
9) Temizlik ve Dezenfeksiyon esnasında kullanılacak ürünler 1’inci sınıf ürünlerden seçilerek insan sağlığını olumsuz etkileyecek özellikte olmadığı ve malzemelerin içeriklerini gösterir belgeler idareye sunulacaktır.
10) Yüklenici firma tarafından hizmet işlemi esnasında yanında çalıştıracağı personelin emniyet ve iş güvenliğinden yüklenici firma sorumlu tutulacaktır.
11) Bu alım için teminat alınmayacak, sözleşme yapılacaktır. Alımda kısmi teklif verilmeyecektir.
12) Yüklenici firma tarafından sözleşme imzalanmadan önce; sözleşme bedelinin 0,00569'u (Binde beş virgül atmış dokuzu) oranında Karar Damga Pulu Vergisi ve sözleşme bedelinin 0,00948'i (Binde dokuz virgül kırk sekizi) oranında Sözleşme Damga Pulu Vergisi, defterdarlık il muhasebe müdürlüklerine, mal müdürlüklerine veya vergi dairelerine yatırılmak suretiyle makbuzlar İdareye ibraz edilecektir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 1’inci Komd.Eğt.Tug.K.lığı
b.Telefon Numarası: 02362378841
c.Fax Numarası: 02362316999
d.Elektronik Posta adresi: recep.basli@kkk.tsk.tr