4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI İHALE DETAYI
İşin Adı Kırtasiye Malzemesi Alımı
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
Adres : ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA
Telefon : +903123695710-2977
Faks : +903123699376
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü MALZEME ALIMI
Malın Miktarı 28 KALEM
Mal Teslim Yeri KOR.GIDA KONT.MÜF.KOMUTANLIĞI
Mal Teslim Tarihi 30 GÜN
İhale Yeri 4'ÜNCÜ KOLORDU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İhale Tarihi 30.05.2017 11:00
İhale İlanı Metni
MALZEMENİN CİNSİ BİRİMİ MİKTARI
I.Hamur Fotokopi Kağıdı 80 g/M2 (A4) ADET 150
Lexmark MS810 Drum Unıt
(Orijinal Lisanslı Ürün Olacaktır.) ADET 8
Toner, Lexmark MS810
(Orijinal Lisanslı Ürün Olacaktır.) ADET 16
Toner Lexmark T656 DNE H11E
(Orijinal Lisanslı Ürün Olacaktır.)
ADET 3
Toner HP 435A (Orijinal Lisanslı Ürün Olacaktır.) ADET 2
Asetat Kalemi (Kırmızı) ADET 200
Asetat Kalemi (Mavi) ADET 300
Arşiv Klasörü Mavi ADET 250
Klasör Geniş Plastik A-4 Mavi ADET 150
Zımba Makinesi Pens Tipi ADET 10
Delgeç Büyük Boy ADET 10
Hazır Yapışkanlı Etiket (100'lük paket) ADET 30
Roller Kalem Kırmızı ADET 50
Roller Kalem Mavi ADET 500
Dosya Plastik Telli ADET 750
Kalem Açma Makinesi ADET 5
Istamba Orta Boy ADET 10
Istamba Mürekkebi Kırmızı ADET 20
Istamba Mürekkebi Mavi ADET 10
İmza Sümeni 24 Yapraklı ADET 50
Evrak Rafı Plastik 3 Gözlü ADET 10
Zımba Teli 24/6 ADET 50
Koli Bandı Şeffaf 100 Metrelik ADET 75
Kağıt Sıkıştırma Klipsi Orta Boy ADET 300
Arşiv Tipi Zımba Teli ADET 500
Tel Zımba Sökücü ADET 5
Meket Bıçağı ADET 15
Arşiv Tipi Zımba Makinesi Kollu ADET 3
DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE 4'ÜNCÜ KOR. GIDA KONTROLMÜFREZE K.LIĞINA ALINACAK KIRTASİYE MALZEMESİ İDARİ ŞARTNAMESİ
1. Alım komisyonunca alınan karar 3 (üç) takvim günü içinde ihaleyi alan Yüklenici firmaya tebliğ edilecektir.
2. Kararı tebliğ eden Yüklenici 3 (üç) takvim günü içinde karar pulu bedelini 4’üncü Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğüne yatıracaktır.
3. Tedarik konusu mal alımı ile ilgili olarak sözleşme yapılmayacak ve kati teminat alınmayacaktır.
4. Yüklenici, karar pulu bedelini yatırmasını müteakip 30 (otuz) takvim gününde malzemeleri 4’üncü Kor. Gıda Kont. Mfz. K.lığına teslim edecektir.
5. Malzemeler ayıplı (Yırtık, eski, sökük, özelliğini kaybetmiş, teşhir ürünü v.b) olmayacaktır.
6. Alımı yapılacak malzemelerin muayenesi, 4734 sayılı kanuna göre yapılan ihalelere ilişkin mal alımları denetim muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerince, 4'üncü Kor. Gıda Kont. Mfz. K.lığı tarafından yapılacaktır. Muayene sonucunda uygun çıkmayan mallar idarenin deposundan 5 (beş) takvim günü içerisinde geri alınacaktır.
7. Ödeme işlemleri, ASVETDÖSE İşletme gelirlerinden yapılacaktır.
8. Her türlü muayene masrafı yükleniciye aittir.
. EK-B İhtiyaç listesindeki 2-3-4 ve 5’inci kalem malzemeler orijinal lisanslı ürün olacaktır. Bu husus yüklenici tarafından belgelendirilecektir.
. Alımı yapılacak toner ve kartujlar orijinal ambalajında ve muhafazasında teslim edilecektir.
. EK-B İhtiyaç listesindeki sıra numarası 2-3-4 ve 5’inci kalem malzemelerin dışındaki diğer malzemelerin tamamı numuneye uygun olacaktır. Numuneler malzemenin şeklinin anlaşılması ve asgari kalite standardını belirlemek için konulmuştur. Teslim edilecek malzemeler numune ile eşdeğer veya daha üst düzey kalitede olacaktır.
Kullanım esnasında Komutanlık tarafından tespit edilen hatalı ürünler firma tarafından değiştirilecektir.
İstenen özellikler bu madde ile beraber 13 maddeden ibarettir.
NOT:FAKS VE MAİL İLE YAPILAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
b.Telefon Numarası: +903123695710-2977
c.Fax Numarası: +903123699376
d.Elektronik Posta adresi: