BURSA TED.BLG.BŞK.LIĞI (2 NO.LU İHALE KOM.BŞK.LIĞI) İHALE DETAYI
İşin Adı 3 (Üç) Adet Trafo ve 15 (Onbeş) Adet Ana Dağıtım Elektrik Panosu, 7 (Yedi) adet Seksiyoner ve 1 (Bir) adet Hücre Ayırıcısının Genel Bakım Onarımı, OG Sigortası Attığı Zaman 1 (Bir) Kez Değişimi
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : Bursa Ted.Blg.Bşk.lığı (2 No.lu İhale Kom.Bşk.lığı)
Adres :
Telefon : +902242322150
Faks : +902242330643
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Kışlada Bulunan 3 adet trafo ve 15 adet ana dağıtım elektrik panosu, 7 ADET Mekanik Seksiyoner ve 1 Adet Hücre Ayırıcısının Genel Bakım Onarımı, OG sigortası attığı zaman sözleşme süresince 1 kez değişimi işi
Malın Miktarı 4 Klm.
Mal Teslim Yeri ASKERİ VETERİNER OKULU VE EĞİTİM MERKEZİ KOMUTANLIĞI GEMLİK / BURSA
Mal Teslim Tarihi İşe başlama tarihi 01 Ekim 2012; işi bitirme tarihi 31 Aralık 2012 dir. Sözleşmenin 01 Ekim 2012 tarihinden sonra imzalanması durumunda işe sözleşmenin imzalanmasını takip eden iş gününde başlanacaktır.
İhale Yeri MSB Bursa Ted.Blg.Bşk.lığı 2 Nu.lı İhale Komisyon Başkanlığı
İhale Tarihi 08.10.2012 13:00
İhale İlanı Metni
S. No Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması Miktarı Birimi
1 Trafo (50,400,630 KVA) Bakımı 3 Sefer
2 Ana Dağıtım Elektrik Panosu (15 Adet) 3 Sefer
3 7 ADET Mekanik Seksiyoner Ve 1 Adet Hücre Ayırıcısının Bakım ve Kontrolü 1 Sefer
4 OG Sigortası Değişimi 1 Sefer
İhale ile ilgili Diğer Hususlar
1. Değerlendirme, 2 Numaralı İhale Komisyonu Başkanlığı tarafından yapılacaktır.
2. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak olup toplam bedel üzerinden değerlendirme yapılacaktır.
3. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” İdare’den istenebilecektir. Bölge Başkanlığı’nın ilgili mal/hizmet için yayımladığı birim fiyat mektubunun sair yollarla firma tarafından temin edilmesi durumunda teklif geçerli sayılacaktır.
4. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen teklifler, asıl nüshalarının ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar ulaşması kaydı ile, kabul edilecektir.Teklifler kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
5. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilecektir.
6. Teklif mektubu, kapalı zarf içerisinde 2 Nu.lı İhale Komisyonu Başkanlığı'na, firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecektir.
7. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır
8. Teklif edilen fiyatların eşit çıkması halinde mal / hizmeti en kısa sürede vermeyi / yapmayı taahhüt eden istekli lehine komisyon karar verecektir. Teklifleri eşit çıkan istekliler, tespit edecekleri yeni teslim süresini 1 gün sonra ( resmi tatile rastlayan günlerde ilk iş günü ) aynı saatte 2 Nu.lı İhale Komisyon Başkanlığı'na kapalı zarf içinde teslim edeceklerdir.
9. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dahil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
10. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme imzalanmadan öncedoğrudan temin alım bedeli üzerinden hesaplanmak suretiyle % 6 oranında kesin teminat alınacaktır.
11. Sözleşme, ile ilgili bilgiler, 2 Nu.lı İhl.Kom.Bşk.lığı'ndan alınacaktır.
12. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim merkezi Komutanlığı Kışlasında bulunan 3 adet trafo ve 15 adet ana dağıtım elektrik panosu, 7 ADET Mekanik Seksiyoner ve 1 Adet Hücre Ayırıcısının Genel Bakım Onarımı, OG sigortası attığı zaman sözleşme süresince 1 kez değişimi işidır
13. Ekipmanların tüm mekanik ve elektrik, elektronik parçalarının temizliği yapılacaktır.
14. 3 adet trafonun sözleşmede belirtilen bakım, onarım ve kontrolleri ( Trafo Yağı Testinin Yapılarak Eksik Yağın Tamamlanması, Trafo İzolasyon Testinin Yapılması, Trafo Sargı Dirençleri Ve Trafo Çevirme Oranlarının Ölçümü, Ayırıcı Ve Kesicilerin Kontrolü İle Topraklama Dirençlerinin Ölçümü), 7 Adet Mekanik Seksiyoner Ve 1 Adet Hücre Ayırıcısının Bakım ve Kontrolü Ekim ayı içerisinde, 15 adet ana dağıtım elektrik panosunun kontrolleri ise Ekim ayından başlamak üzere her ayın üçüncü haftasında yapılacaktır. Sözleşme süresince seksiyoner direklerinde bulunan OG sigortaları attığı takdirde, yüklenicinin As.Vet.Ok.ve Eğt.Mrk.K.lığı tarafından çağrılmasına müteakiben 1 saat içinde değişimi yapılacaktır. Değişimde kullanılacak sigorta yüklenici tarafından verilecektir.
15. Yüklenici, sözleşme kapsamındaki trafo ve ana dağıtım elektrik panolarına, hücre ayırıcısı ve seksiyoner direklerine koruyucu genel bakım, onarım, kontrol yapacak, OG sigortası attığında sözleşme süresince 1 kez değiştirecektir.
16. Trafo ve ana dağıtım elektrik panolarının gereken tüm mekanik ve elektrik, elektronik ayarları yapılacaktır. Trafoların genel temizliği ve mekanik sıkılık kontrolü yapılacaktır. Trafoların izolasyon testi yapılacaktır. Trafo sargı drençleri ve trafo çevirme oranları ölçülecektir. Trafo yağı testinin yapılarak bir rapor halinde kontrol teşkilatına sunulacaktır. Eksik yağlar gerekiyorsa bütün komple yağ tamamlanacak/yenilecektir. Ayırıcı ve kesicilerin kontrolü ile topraklama dirençleri ölçülecek ve faal halde bulundurulacaktır. Direnç ölçümleri ve yapılan işlemler bir rapor halinde kontrol teşkilatına sunulacaktır. Yüklenici tüm bu işlemleri ve yapılacak bakım onarımları yüksek gerilimde çalışmaya yetkili (ehliyetli) elektrik mühendislerince yaptıracaktır. Çalışma sırasında tüm emniyet tedbirleri yüklenici tarafından alınacaktır.
17. Bakım sonrasında yetkili servis elemanlarınca idareye cihaz kullanım ve operatör bakımına ilişkin eğitim verilecek, eğitim sonucunda idarenin belirleyeceği iki personel sertifikalandırılacaktır.
18. 15 Adet ana elektrik dağıtım panosunun kontrollerinde, topraklama hattının ölçümü, sigorta sıkılık kontrolleri, sarkık kopuk kabloların kontrolü ve onarımı, yanmayan veya çalışmayan sigortaların değişimi (malzemeler idarece verilecektir.) yapılacaktır.
19. Bu işte alt yüklenici kullanılmayacak ve bu işlerin tamamı yüklenici tarafından yapılacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: Bursa Ted.Blg.Bşk.lığı (2 No.lu İhale Kom.Bşk.lığı)
b.Telefon Numarası: +902242322150
c.Fax Numarası: +902242330643
d.Elektronik Posta adresi: