ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 1964-KRG-BET-001 ALBÜM NUMARALI KARARGAH BİNASINA KARTLI GEÇİŞ SİSTEMİ YAPILMASI VE GÜVENLİK TEDBİRLERİNİN ARTTIRILMASI
İhale Usulü 2
İdare Adı : ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI
Adres : ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI 06790 ETİMESGUT/ANKARA
Telefon : +903122491110-17(3021-3022)
Faks :
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü YAPIM İŞİ
Malın Miktarı 12 KALEM
Mal Teslim Yeri ZIRHLI BİRLİKLER OKULU VE EĞİTİM TÜMEN KOMUTANLIĞI ETİMESGUT ANKARA
Mal Teslim Tarihi 20 TAKVİM GÜNÜ
İhale Yeri ZIRHLI BİRLİKLER OKULU VE EĞİTİM TÜMEN KOMUTANLIĞI ETİMESGUT ANKARA
İhale Tarihi 30.05.2017 10:00
İhale İlanı Metni
1964-KRG-BET-001 ALBÜM NUMARALI KARARGAH BİNASINA KARTLI GEÇİŞ SİSTEMİ YAPILMASI VE GÜVENLİK TEDBİRLERİNİN ARTTIRILMASI
İŞİNE AİT SÖZLEŞME
Madde 1 - Sözleşmenin tarafları
1.1. Bu Sözleşme, bir tarafta ZH.BRL.OKL.VE EĞT.TÜM. K.LIĞI (bundan sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta………………… ....................................................................................... ………………………………………………………………………………………….(bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı:ZH.BRL.OKL.VE EĞT.TÜM. K.LIĞI
b) Adresi: ZH.BRL.OKL.VE EGT.TÜM.K.LIGI 06990 ETİMESGUT - ANKARA
c) Telefon numarası: 3122491145
ç) Faks numarası: 3122491118
d) Elektronik posta adresi:zhbrloklihalekom@kkk.tsk.tr
2.2. Yüklenicinin
a) Adı, Soyadı/Ticaret unvanı: ...................................................................................................
b) T.C. Kimlik No: .....................................................................................................................
c) Vergi Kimlik No: ...................................................................................................................
ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi: ........................................................................................
d) Telefon numarası: ..................................................................................................................
e) Bildirime esas faks numarası: ................................................................................................
f) Bildirime esas elektronik posta adresi: ..................................................................................
2.3. Her iki taraf, 2.1. ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe, en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ, ilgili tarafa yapılmış sayılır. Yüklenicinin ortak girişim olması durumunda, pilot ortak veya koordinatör ortağa yapılan tebligatlar ortak girişimi oluşturan bütün ortaklara yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.
Madde 3 - İşin adı, yapılma yeri, niteliği, türü ve miktarı
3.1. İşin adı: 1964-KRG-BET-001 ALBÜM NUMARALI KARARGAH BİNASINA KARTLI GEÇİŞ SİSTEMİ YAPILMASI VE GÜVENLİK TEDBİRLERİNİN ARTTIRILMASI
3.2. İşin yapılma yeri: Zh.Brl.Okl.ve Eğt.Tüm.K.lığı Etimesgut/ANKARA
3.3. İşin niteliği, türü ve miktarı: 12 (Oniki) Kalem Yapım İşi.
Madde 4 - Sözleşmenin dili
4.1. Sözleşmenin dili Türkçe'dir.
Madde 5 - Tanımlar
5.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Yapım İşleri Genel Şartnamesinde ve ihale dokümanında oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli
6.1. Bu Sözleşme, anahtar teslimi götürü bedel sözleşme olup, ihale dokümanında yer alan uygulama projeleri ve bunlara ilişkin mahal listelerine dayalı olarak, işin tamamı için yüklenici tarafından teklif edilen …………………………….......................................................
……………………………………………………………………………………………………..… (rakam ve yazıyla) toplam bedel üzerinden akdedilmiştir.
6.2. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, yüklenicinin teklif ettiği toplam bedel esas alınır.
Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler
7.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin her türlü vergi, resim, harç, yapı kullanım izin belgesi giderleri vb giderler ile ulaşım, sözleşme kapsamındaki her türlü sigorta giderleri sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp, İdare tarafından Yükleniciye ödenir.
Madde 8 - Sözleşmenin ekleri
8.1. Sözleşme, ekindeki ihale dokümanı ve diğer belgelerle bir bütündür, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, Sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.
8.2.İhale dokümanını oluşturan belgeler
8.2.1. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir
1-Sözleşme,
2-Metraj Cetveli,
3-Mahal Listesi,
4-Pursantaj,
5-Teknik Şartname,
6-Uygulama Projesi
8.3. Varsa, zeyilnameler ait oldukları dokümanın öncelik sırasına sahiptir.
Madde 9 - İşe başlama ve bitirme tarihi
9.1. Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben 5 (Beş ) gün içinde Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine göre yer teslimi yapılarak işe başlanır.
9.2. Yüklenici taahhüdün tümünü, işyeri teslim tarihinden itibaren 20 (Yirmi) gün içinde tamamlayarak geçici kabule hazır hale getirmek zorundadır. Sürenin hesaplanmasında; havanın fen noktasından çalışmaya uygun olmayan dönemi ile resmi tatil günleri dikkate alındığından, bu nedenlerle ayrıca süre uzatımı verilmez.
9.3. Bu işyerinde havanın fen noktasından çalışmaya uygun olmadığı günler - tarihleri arasındaki () gündür. Ancak, işin bitiminde bu devre dikkate alınmaz ve İdare Yükleniciden teknik şartları yerine getirerek işi tamamlaması için bu dönemde çalışmasını isteyebilir. Zorunlu nedenlerle ertesi yıla sari hale gelen işlerde, çalışmaya uygun olmayan devre, ödenek durumuna ve imalatın cinsine göre dikkate alınır.
Madde 10-Teminata ilişkin hükümler
10.1. Kesin teminat
10.1.1. Yüklenici ,..................................................................................................................................
………………………………………………………..…(rakam ve yazıyla) kesin teminat vermiştir.
10.1.2. Teminatın, teminat mektubu şeklinde verilmesi halinde; kesin teminat mektubunun süresi …...../.….../............... tarihine kadardır. Kanunda veya sözleşmede belirtilen haller ile cezalı çalışma nedeniyle kesin kabulün gecikeceğinin anlaşılması durumunda teminat mektubunun süresi de işteki gecikmeyi karşılayacak şekilde uzatılır.
10.2. Ek kesin teminat
10.2.1. Fiyat farkı hesaplanmasının öngörülmesi halinde, fiyat farkı olarak ödenecek bedelin ve/veya iş artışı olması halinde bu artış tutarının % 6'sı oranında teminat olarak kabul edilen değerler üzerinden ek kesin teminat alınır. Fiyat farkı olarak ödenecek bedel üzerinden hesaplanan ek kesin teminat hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de karşılanabilir.
10.2.2. Ek kesin teminatın teminat mektubu olması halinde, ek kesin teminat mektubunun süresi, kesin teminat mektubunun süresinden daha az olamaz.
10.3. Yüklenici tarafından verilen kesin teminat ve ek kesin teminat, 4734 sayılı Kanunun 34 üncü maddesinde belirtilen değerlerle değiştirilebilir. Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.
10.4. Kesin teminatın ve ek kesin teminatın geri verilmesi
10.4.1. Kesin teminatın ve ek kesin teminatın geri verilmesi hususunda Yapım İşleri Genel Şartnamesindeki hükümler uygulanır.
Madde 11 - Ödeme yeri ve şartları
11.1. Yüklenicinin hakedişi Zh.Brl.Okl. ve Eğt.Tüm. Kantin Başkanlığınca (Etimesgut/ ANKARA) ödenir.
11.2. Hakediş raporları; kanuni kesintiler de yapılarak idarece onaylandıktan sonra, Zh.Brl.Okl.ve Eğt.Tüm.K.lığı Kantin Başkanlığınca tahakkuka bağlanarak, kantin ödeme imkanları dahilinde tek seferde yükleniciye ödenecektir.
11.3. Yukarıda belirtilen yılı ödenekleri, toplam sözleşme bedeli içinde kalmak kaydıyla Yüklenicinin de görüşü alınarak artırılabilir. Yüklenici artırılan ödenekleri, onaylanan revize iş programına uygun şekilde yılı içinde imalat ve/veya ihrazat olarak gerçekleştirmek zorundadır.
11.4. İdarenin talebi olmaksızın Yüklenici iş programına nazaran daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini imkan bulduğu takdirde öder.
11.5. Yüklenici, her türlü hakediş ve alacaklarını İdarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına temlik edemez. Temliknamelerin noter tarafından düzenlenmesi ve İdarece istenilen kayıt ve şartları taşıması gerekir.
Madde 12 - İş programı
12.1. Yüklenici, iş programını yer tesliminin yapıldığı tarihten itibaren 5 (Beş) gün içinde, sözleşme bedeli üzerinden bir günde yapılması gereken iş tutarını hesaplayarak, ödeneklerin yıllara göre dağılım esasları ile varsa işin kısımları ile bitirme tarihlerini de dikkate alarak İdarece verilen örneklere uygun olarak hazırlar. Bu programda ayrıca; iş kalemlerini ve iş gruplarını, aylık imalatı ve iş miktarlarını, yıllık ödenek dilimleri ve bunların aylara dağılımı gösterilir ve iş programı (en az dört nüsha) hazırlanarak onaylanmak üzere İdareye teslim edilir.
12.2. İdare, iş programını verildiği tarihten başlamak üzere 5 (Beş) gün içinde onaylar.
12.3. İş programının hazırlanması ve uygulanması ile ilgili diğer hususlarda Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri uygulanır.
Madde 13 - Fiyat farkı ödenmesi ve hesaplanması şartları
13.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.
13.2. Yükleniciye fiyat farkı verilmeyecektir. Ancak, mücbir sebepler veya İdarenin kusuru nedeniyle işin bitim tarihinin süre uzatımı verilmek suretiyle uzatılması halinde, ilan/davet tarihinde yürürlükte bulunan fiyat farkı esasları uyarınca fiyat farkı ödenir.
13.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.
Madde 14 - Alt yükleniciler
14.1. İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir.
14.2. İşin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz. Alt yüklenicilerin yaptıkları işlerle ilgili sorumluluğu yüklenicinin sorumluluğunu ortadan kaldırmaz.
14.3. Alt yüklenicilerin çalıştırması ve sorumlulukları konusunda Yapım İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümler uygulanır.
Madde 15 - İşin ve iş yerinin korunması ve sigortalanması
15.1. Yüklenici; işyerlerindeki her türlü araç, malzeme, ihzarat, iş ve hizmet makineleri, taşıtlar, tesisler ile sözleşme konusu iş için, işin özellik ve niteliğine göre, işe başlama tarihinden geçici kabul tarihine kadar geçen süre içinde oluşabilecek deprem, su baskını, toprak kayması, fırtına,
yangın gibi doğal afetler ile hırsızlık, sabotaj gibi risklere karşı, Yapım İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümler çerçevesinde "all risk" sigorta yaptırmak zorundadır.
15.2. Yüklenici, işin geçici kabul tarihinden kesin kabul tarihine kadar geçecek süreye ilişkin,
a) Yüklenicinin sözleşme şartları dâhilindeki yükümlülükleri kapsamında eksik ve kusurların giderilmesi amacıyla yaptığı çalışmalar sırasında sigortalı kıymetlere verdiği zarar ve ziyanlar,
b) Bakım devresi esnasında ortaya çıkan ve inşaat devresinde yüklenicinin sorumlu olduğu bir nedene dayanan ziyan ve hasarlara
karşı genişletilmiş bakım devresi teminatını içeren sigorta yaptırmak zorundadır.
15.3. Yüklenicinin iş ve iş yerinin korunması ve sigortalanması ile ilgili sorumlulukları konusunda Yapım İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümler uygulanır.
Madde 16 - Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları
16.1. Süre uzatımıyla ilgili hususlarda Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri uygulanır.
Madde 17 - Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar
17.1. İşin teslim etme ve teslim alma şekil ve şartları ile kısmi kabul, geçici ve kesin kabul işlemleri Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine göre yürütülür.
Madde 18 - Teminat süresi
18.1. Teminat süresi 12 ay olup, bu süre geçici kabul itibar tarihinden başlar.
Madde 19 - Yapı denetimi ve sorumluluğuna ilişkin şartlar
19.1. İşlerin denetimi, yapı denetim görevlisinin yetkileri, Yüklenici ile yapı denetim görevlisi arasındaki anlaşmazlıklar ve diğer hususlarda Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri uygulanır.
Madde 20 - Yüklenicilerin/Alt yüklenicilerin sorumluluğu
20.1. Yüklenici ve alt yüklenicinin sorumluluğuna ilişkin hususlarda Yapım İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümler uygulanır.
Madde 21 - Teknik personel, makine, teçhizat ve ekipman bulundurulması
21.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 22 - Sözleşmede değişiklik yapılması
22.1. Sözleşme imzalandıktan sonra, sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla, aşağıda belirtilen hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir:
a) İşin yapılma yeri,
b) İşin süresinden önce yapılması kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartları.
Madde 23 - Gecikme halinde uygulanacak cezalar ve sözleşmenin feshi
23.1. Bu sözleşmede belirtilen süre uzatımı halleri hariç, Yüklenicinin sözleşmeye uygun olarak işi süresinde bitirmediği takdirde en az 10 gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikme cezası uygulanır.
23.2. Yüklenicinin sözleşmeye uygun olarak işi süresinde bitirmediği takdirde, gecikilen her gün için sözleşme bedelinin % 0,06 (Onbinde Altı) oranında gecikme cezası uygulanır.
23.3. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminatı gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
23.4. Gecikme cezaları ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın Yükleniciye yapılacak hakediş ödemelerinden kesilir. Bu cezaların hakediş ödemelerinden karşılanamaması halinde Yükleniciden ayrıca tahsilât yapılır.
23.5. Kısmi kabul öngörülmeyen işlerde işin tamamının bitirilmemesi halinde, günlük gecikme cezası sözleşme bedeli üzerinden alınır.
23.6. Kısmi gecikme cezası uygulanan işlerde, işin tamamının süresinde bitirilmemesi halinde gecikme cezası işin bitirilmeyen kısımları için uygulanır. Bu durumda sözleşme bedelinin tamamı üzerinden gecikme cezası uygulanmaz.
Madde 24 - Sözleşmenin feshine ilişkin şartlar
24.1. Sözleşmenin İdare veya Yüklenici tarafından feshedilmesine ilişkin şartlar ve sözleşmeye ilişkin diğer hususlarda 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri uygulanır.
Madde 25 - Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi
25.1. Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesine ilişkin hususlarda Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri uygulanır.
Madde 26 - Sözleşmede bulunmayan işlere ait birim fiyat tespiti
26.1. Sözleşme ve eklerinde birim fiyatı bulunmayan yeni iş kalemlerinin bedeli, Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine göre hesaplanır.
Madde 27 - Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları
27.1. Yüklenicinin sözleşme konusu işte çalıştıracağı personelle ilgili sorumlulukları ve buna ilişkin şartlarda, Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri uygulanır.
Madde 28 - Geçici kabul noksanları
28.1. Geçici kabul noksanları için düzenlenen her hakedişte yapılan iş tutarının % 3’üne karşılık gelen kısmı tutulur ve bu tutar, geçici kabul noksanı bulunmayan işlerde geçici kabul onay tarihinden sonra, geçici kabul noksanı bulunan işlerde ise bu eksikliklerin tamamlanmasını müteakip, geçici kabul onay tarihinden sonra yükleniciye ödenir. Fiyat farkı ödenen işlerde bu tutar, sözleşme tarihinden itibaren aylık Yİ-ÜFE (Türkiye İstatistik Kurumu tarafından yayımlanan Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi) üzerinden güncelleştirilmek suretiyle kesilir.
Madde 29 - Anlaşmazlıkların çözümü
29.1. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ANKARA mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
Madde 30 - Hüküm bulunmayan haller
30.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 sayılı Kanun ve 4735 sayılı Kanun hükümleri, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise Borçlar Kanunu hükümleri uygulanır.
Madde 31 - Diğer hususlar
33.1. İşin tamamı teknik şartname, proje, mahal listesi, ve sözleşme esaslarına göre yapılacaktır.
33.2. Kullanılacak tüm malzemeler piyasa teamülü orijinal ambalajında olacaktır.
33.3. Yapılacak uygulama ve kullanılacak malzemeler tüm garanti şartlarına haiz olacaktır. Malzemeler TSE belgeli ve 2 (iki) yıl üretici firma garantisinde, malzeme ile imalatlar ve onarımlar ise 1 yıl süreyle yüklenici firma garantisinde olacaktır.
33.4. Garanti süresince her türlü dizayn, imalat ve/veya işçilik hata/eksiklikleri yüklenici firma tarafından onarılacak veya yenisi tarafından değiştirilecektir. Garanti süresince hatalardan kaynaklanan imalat bozuklukları yüklenici firma tarafından yapılacaktır.
33.5. Yapım esnasında ihtiyaç duyulan tüm güvenlik ve emniyet önlemleri yüklenici tarafından alınacak ayrıca yakınındaki mevcut bina ve/veya yapılara herhangi bir zarar verilmemesi sağlanacak, verilen zararlar ise yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
33.6. İşin yapılacağı yerde yapım esnasında meydana gelecek hasarlar ve arızalardan yüklenici sorumludur.
33.7. Her türlü nakliye, yükleme, boşaltma ve montaj işleri yükleniciye aittir.
33.8. Yapım işinde kullanılacak her türlü malzeme öncelikle yapı denetim görevlisi onayına sunularak yapı denetim görevlisinin onayı alınacak, yapı denetim görevlisinin onayı alınmadan hiçbir malzeme imalat ve bakım onarım işlerinde kullanılmayacaktır.
33.9. İşe başlamadan önce yapılacak işin yerinin hazırlanması işleri yükleniciye aittir.
Bina tamamen kullanılabilecek şekilde teslim edilecektir. Yapım esnasında bozulan veya hasar gören yol, alt yapı, kaplamalı alan, yeşil alanlar v.s. eski hale getirilecek şekilde onarılacaktır.
33.10. İş kapsamında imalatların yapılması sırasında; söküm vb. durumlarda ortaya çıkan tüm malzemeler idareye aittir. Ancak idare tarafından moloz olarak kabul edilen malzemelerin; taşıtlara yüklenmesi ve şantiye sahasından uzaklaştırılması yükleniciye aittir. Çöp niteliğindeki moloz, inşaat artığı, hafriyat döküntüleri v.b. atıklar, yüklenici firma tarafından geçici kabul öncesi, kışla dışına atılmak üzere bulunduğu yerden temizlenecektir.
33.11. Sökümden çıkan kullanılabilir veya HEK durumdaki malzemeler yüklenici firma tarafından ilgili birlik taşınmaz mal sorumlusunun da iştiraki ile tutanakla birlik yetkililerine ve istenilen yere istif edilerek teslim edilecektir.
33.12. Yüklenici; Geçici kabul öncesinde inşaat alanının (Cam, pencere, kapı, zemin, duvar v.s. bölgeler) boya taşması, tozlanma, sıva sıçraması v.b. kirlenmelerinin ayrıntılı temizliğini yapacaktır.
33.13. Yüklenici firma iş sahasında gerekli emniyet tedbirlerini alacak, iş güvenliği için uygun uyarı levhaları asacaktır. Ayrıca şantiyede çalıştırdığı personelin ikamesinden ve kullanılacak makine ve teçhizatın temin edilmesinden sorumludur.
33.14. Yüklenici Çalışma Süresince Kışlaya Giriş Yapacak Personel, Araç, İş Makinesi v.s. İçin; İstihbarat Şube Md.lüğüne Müracaat Ederek Güvenlik Protokolü yapacaktır.
Madde 32 - Yürürlük
32.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 33 - Sözleşmenin imzalanması
33.1. Bu sözleşme 33 (Otuzüç) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra ….../…../……... tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı suretini" düzenleyip Yükleniciye verecektir.
İLGİLİ İŞ İLE İLGİLİ TEKNİK SORULARINIZ İÇİN :0 312 2491118 DEN İSTIHKAM ŞUBE 2501-2502-2503-2504-2505 İLE GÖRÜŞÜNÜZ. İHALE İLE İLGİLİ ZIRHLI BİRLİKLER İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINA GELEREK DÖKÜMAN ALMANIZ GEREKMEKTEDİR.TEKLİF AYNI ŞEKİLDE KOMİSYONA TESLİM EDİLCEKTİR.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI
b.Telefon Numarası: +903122491110-17(3021-3022)
c.Fax Numarası:
d.Elektronik Posta adresi: