8 NCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 35 Kalem, 2 Kısım Hammadde Malzemesi Alımı
İhale Usulü Açık İhale Usulü
İdare Adı : 8 NCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI
Adres : Yıldızbağları Mah. Ahmetkabaklı Bulvarı Merkez/ELAZIĞ
Telefon : +904242362058
Faks : +904242367454
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü 35 Kalem, 2 Kısım Hammadde Malzemesi Alımı
Malın Miktarı 35 Kalem
Mal Teslim Yeri 54 NCÜ BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI
Mal Teslim Tarihi 60 GÜN
İhale Yeri 8 İNCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI /ELAZIĞ
İhale Tarihi 08.05.2014 14:00
İhale İlanı Metni
HAMMADDE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENELKURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLI BİRLİKLER VE MÜSTEŞARLIK 8 İNCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI
35 Kalem, 2 Kısım Hammadde Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2014/42923
1-İdarenin
a) Adresi : YILDIZ BAGLARI MAHALLESI AHMET KABAKLI BULVARI 5 23100 ELAZIĞ MERKEZ/ELAZIĞ
b) Telefon ve faks numarası : 4242362058 - 4242367454
c) Elektronik Posta Adresi : hkelemence@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :
35 Kalem, 2 Kısım Hammadde (1inci kısım:25 kalem Profil, Çelik, Sac malzemesi ve 2nci kısım: 10 kalem Kereste malzemesi) Malzemesi Alımı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 54 üncü Bakım Merkezi Komutanlığı /ELAZIĞ
c) Teslim tarihi : Teslim Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasına müteakip (izleyen) 60 (Altmış) gündür. 10.3.2. Mal Teslimine İlişkin Hususlar : 10.3.2.1. Alım konusu malzemelerde işe başlama tarihi taraflarca sözleşmenin imzalanmasına müteakip (izleyen) tarih olup, ayrıca yükleniciye tebligat yapılmayacak, işe başlama tutanağı tanzim edilmeyecektir. Başlangıç olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip (izleyen) gün esas alınacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : 8 inci Kor.K.lığı İh.Kom.Bşk.lığı /ELAZIĞ
b) Tarihi ve saati : 08.05.2014 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı 8 inci Kor.K.lığı İh.Kom.Bşk.lığı /ELAZIĞ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 8 inci Kor.K.lığı İh.Kom.Bşk.lığı /ELAZIĞ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 8 NCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: +904242362058
c.Fax Numarası: +904242367454
d.Elektronik Posta adresi: