ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

MEBS OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 6 (Altı) Kalem İdari Hizmet Araçlarının Parçalı Bakım ve Onarımı.

İhale Usulü 4734 sayılı Kanunun 22/D Maddesi Doğrudan Temin

         

İdare Adı : MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı

Adres : MEBS Okl ve Eğt.Mrk. Mamak / ANKARA

Telefon : 0312 350 97 97

Faks : 0312 353 03 55

Elektronik Posta Adresi : engin_1583@hotmail.com

         

Malın Niteliği ve Türü HİZMET ALIMI

Malın Miktarı 6 KALEM

Mal Teslim Yeri MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı

Mal Teslim Tarihi

İhale Yeri MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı Doğ.Tem.Top.Sal.

İhale Tarihi 06.06.2018 10:00


İhale İlanı Metni

HİZMET ALIMI İHTİYAÇ LİSTESİ
S.NO FAALİYET KONUSU İŞİN CİNSİ MİKTAR ÖLÇÜ BİRİMİ
1 029303 plakalı Fiat Ducato Ambulans aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi
Değişecek Parçalar;1 Adet 123 CM EXPERİA ORT. HOP. ÖN TEPE LAMBASI, 1 Adet 76 CM M-M EXPERİA ARKA TEPE LAMBASI, 6 Adet YKN / 1106 MAVİ YAN KARE LAMBA, 4 Adet PANJUR İÇİ İKAZ LAMBASI LEDLİ MAVİ ve 1Adet Bakım Onarım İşçiliği
1 Adet
2 029302 plakalı Fiat Ducato Ambulans aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Değişecek Parçalar;1 Adet 76 CM M-M EXPERİA ARKA TEPE LAMBASI, 6 Adet YKN / 1106 MAVİ YAN KARE LAMBA, 4 Adet PANJUR İÇİ İKAZ LAMBASI LEDLİ MAVİ ve  1 Adet Bakım Onarım İşçiliği.
1 Adet
3 029251 plakalı Ford Transit aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Değişecek Parçalar; 4 Adet Yakıt Enjektörü Tamir Takımı, 1 Adet Turbo Sarj Tamır Takımı, 1 Adet Turbo Sarj Sök Tak, 1 Adet Yakıt Enjektörü Sök-Tak Ayar ve 1 Adet Yakıt Pompası Ayarı.
1 Adet
4 029262 plakalı Ford Transit aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Deişecek Parçalar;1 Adet Kıt Fren Balatası Arka, 1 Adet Filitre Koku ve Parçacık, 1 Adet Kıt Fren Balatası Ön, 1 Adet Tapa, karter yağı boşlatma, 1 Adet Çok Amaçlı Temizleyici, 11 Litre Motor yağı 5W30, 1 Adet Filitre Kople Yağ, 1 Adet Eleman Komple Hava BA, 1 Adet Eleman Komple Hava AD, 0,80 Adet Fren Balataları Sökülmesi ve Takılması ve 1,20 Adet Bakım, Onarım İşçiliği (STD Bakım).
1 Adet
5 029350 plakalı Renault Clio aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Değişecek Parçalar;1 Adet Karter Tapa Contası, 1 Adet Yağ Filitresi, 1 Adet Hava Filitresi, 1 Adet Polen Filitresi, 1 Adet Ön Fren Balata Tk., 4,80 Litre Motor Yağı 5W30, 1 Adet Lastik Sübabı, 0,70 Adet Değiştirme Last. Basnc. Kon. Sıs. Supb, 0,40 Adet Değiştirme Ön Fren Balatası ve 1,50 Adet Paket Renault Bakımı.
1 Adet
6 029340 plakalı Ford Connect aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Değişecek Parçalar;1 Adet Su Pompası, 1 Adet Triger Setti, 1 Adet V Kayışı, 1 Adet V Kayışı Gergi Kasnağı ve 1 Adet Bakım, Onarım İşçiliği
1 Adet

 1.Sözleşme yapılacak fakat notere onaylatılmayacak, kesin ve geçici teminat alınmayacaktır

2.Bakım-onarım faaliyeti Hizmet İşleri Muayene ve Kabul Komisyonun takip kontrolünde 10 (On) takvim gününde yapılacaktır.

3.İdari hizmet araçlarının parçalı bakım onarımında kullanılan yedek parça ve yapılan işçilik hizmeti 1 (Bir) yıl süreyle yüklenici firma tarafından garanti kapsamında olacaktır.

4.İhtiyaç duyulan mal/malzeme, için işin tamamına teklif verilebileceği gibi kalem bazında en uygun teklif veren firmadan alım yapılacaktır.

NOT: Faks ve e-mail ile yapılan teklifler kabul edilmeyecektir Firma yetkili kişiler ile katılımı sağlayacaktır.

Firmalar exel üzerinde kendi firmalarına ait teklif mektupları ile katılabilirler. (teklif mektuplarında mutlaka FİRMA KAŞESİ, TARİH, ISLAK İMZA VE İSİM ayrıca TELEFON VE VERGİ NUMARASI YADA TC KİMLİK NUMARASI (EKAP KAYIT İÇİN) KAŞE HARİCİNDE EL İLE YAZILARAK teslim edilmelidir.)

0312 350 97 97 / 2421

4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNU'NUN 22-D MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜNE AİT SÖZLEŞME

 

İKN (İhale Kayıt Numarası): 2018/……..

Madde 1 - Sözleşmenin tarafları

Bu sözleşme bir tarafta MEBS Okl. ve Eğt. Mrk.K.lığı Mamak/ANKARA (Bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta …………………………………………….. (Bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dâhilinde akdedilmiştir.

Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler

2.1. İdarenin

a) Adı: MEBS Okl. ve Eğt. Mrk.K.lığı Mamak/ANKARA

b) Adresi:

c) Tel No   : 0 312 350 9797

d) Faks No            : 0 312 353 0355

d) Elektronik posta adresi(varsa):

2.2. Yüklenicinin

a) Adı ve soyadı/Ticaret unvanı: .........................................

b) T.C. Kimlik No: ...............................................................

c) Vergi Kimlik No: ..............................................................

ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi: ..................................

d) Telefon numarası: ..........................................................

e) Bildirime esas faks numarası: .........................................

f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa): ..................

2.3. Her iki taraf, 2.1. ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe, en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ, ilgili tarafa yapılmış sayılır.

2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.

Madde 3 - Sözleşmenin dili

3.1. Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.

Madde 4 - Tanımlar

4.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 5- İş tanımı

5.1. Onay belgesi ve ekinde ki ihtiyaç listesinde belirtilen 6 (Altı) kalem MEBS Okl. ve Eğt. Mrk.K.lığı envanterindeki idari hizmet araçlarının bakım ve onarım hizmet alımı işidir.

Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli

6.1. Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan .......................(rakam ve yazıyla).......................... bedel üzerinden akdedilmiştir. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.

Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler

7.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin K.D.V. dâhil bütün sözleşme giderleri ile ulaşım, sigorta, vergi ve resmi harçlar yükleniciye aittir.

Madde 8 - Sözleşmenin ekleri

8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.

Madde 9 - İşin süresi

9.1. İşe başlama tarihi sözleşmenin imzalanması ile başlayıp 10 (on) takvim gününde bitirilecektir.

9.2. Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır.

Madde 10 - İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi

10.1. İşin yapılacağı yer/yerler: MEBS Okl. ve Eğt. Mrk.K.lığı Mamak / ANKARA

10.2. İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: İşyeri teslimi yapılmayacak, …/…/2018 tarihinde işe başlanacaktır.

Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler

11.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 12 - Ödeme yeri ve şartları

12.1. Bedeli, Maliye Bakanlığınca belirlenen serbest bırakma oranları dahilinde düzenlenecek ödenek gönderme belgelerine göre, tahsis edilen 2018 mali yılı bütçesinden, 4’üncü Kolordu Saymanlık Müdürlüğünce ödenecektir.

12.2. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.

Madde 13 - Avans verilmesi şartları ve miktarı

13.1. Bu iş için avans verilmeyecektir.

Madde 14 - Fiyat farkı ödenmesi ve hesaplanması şartları

14.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.

14.2. Bu sözleşme kapsamında yapılacak işler için fiyat farkı hesaplanmayacaktır. Ancak, mücbir sebepler veya idareden kaynaklanan nedenlerle işin bitim tarihinin süre uzatımı verilmek suretiyle uzatılması halinde, yürürlükte bulunan fiyat farkına ilişkin esaslar dikkate alınarak fiyat farkı hesaplanacaktır.

14.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.

Madde 15 - Alt yüklenicilere ilişkin bilgiler ve sorumluluklar

15.1. Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.

Madde 16 - Cezalar ve sözleşmenin feshi

16.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 17 - Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları

17.1. Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır.

17.1.1. Mücbir sebepler:

a) Doğal afetler.

b) Kanuni grev.

c) Genel salgın hastalık.

ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı.

d) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.

17.1.2. Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun;

a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,

b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,

c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,

ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,

d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi, zorunludur.

17.1.3. Yüklenici tarafından zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz.

17.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller:

17.2.1. İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde; işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır.

17.2.2. İlave işler nedeniyle iş artışının ortaya çıkması halinde işin süresi, bu artışla orantılı olarak işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılır.

Madde 18 - Kontrol Teşkilatı, görev ve yetkileri

18.1.

İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı tarafından HAKEDİŞ evrakı ve ekleri işin tamamlanmasına müteakip 10 (On) takvim günü içerisinde düzenlenerek MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı Maliye Bütçe Şube Müdürlüğüne teslim edilecektir.

Madde 19 - İşin yürütülmesine ilişkin kayıt ve tutanaklar

19.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 20 - Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar

20.1. Bu işte kısmi kabul yapılmayacaktır.

 

20.2. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere MEBS Okl. ve Eğt. Mrk.K.lığı Mamak/ANKARA adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaştığı tarihten itibaren 10 (On) takvim günü içinde Hizmet İşleri Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından gerekli muayene ve kontrolleri yapılarak teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur. 

 

20.3. Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, yürürlükte bulunan “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği” hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren
10 (On) takvim günü içinde yapılacaktır. Yükleniciye yapılacak her türlü ödeme hizmetin kat-i kabulüne müteakip usulüne uygun olarak tanzim edilecek belgelere istinaden ilgili Maliye Bütçe Şube Müdürlüğü tarafından bağlanarak 2018 yılı 03.7.3.03 “Taşıt Bakım ve Onarım Giderleri.” mali satır kaleminden Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ve serbest bırakılan ödenekler çerçevesinde yapılacaktır.

 

Madde 21 - İş ve işyerinin korunması ve sigortalanması

21.1. İş ve işyerlerinin korunması ile işin ve/veya işyerlerinin sigortalattırılmasına ilişkin sorumluluk Genel Şartnamenin 19 uncu maddesinde düzenlenen esaslar dâhilinde yükleniciye aittir.

21.2. Sigorta türleri ile teminat kapsamı ve limitleri:

21.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır..

Madde 22 - Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları

22.1. Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür.

Madde 23 - Sözleşmede değişiklik yapılması

23.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,

            a) İşin yapılma veya teslim yeri,

            b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.

23.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.

Madde 24 - Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkûmiyeti

24.1. Yüklenicinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkûmiyeti hallerinde 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.

24.2. Ortak girişim tarafından gerçekleştirilen işlerde, ortaklardan birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkûmiyeti hallerinde de 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.

Madde 25 - Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi

25.1. Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Madde 26 - İdarenin sözleşmeyi feshetmesi

26.1. Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder:

            a) Yüklenicinin taahhüdünü sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine

            b) Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi, hallerinde sözleşme feshedilir.

 

Madde 27 - Sözleşmeden önceki yasak fiil veya davranışlar nedeniyle fesih

27.1. Yüklenicinin, ihale sürecinde 4734 sayılı Kanuna göre yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun sözleşme yapıldıktan sonra tespit edilmesi halinde sözleşme feshedilir.

 27.2. Taahhüdün en az % 80'inin tamamlanmış olması ve taahhüdün tamamlattırılmasında kamu yararı bulunması kaydıyla;

            a) İvediliği nedeniyle taahhüdün kalan kısmının yeniden ihale edilmesi için yeterli sürenin bulunmaması,

            b) Taahhüdün başka bir yükleniciye yaptırılmasının mümkün olmaması,

            c) Yüklenicinin yasak fiil veya davranışının taahhüdünü tamamlamasını engelleyecek nitelikte olmaması hallerinde, İdare sözleşmeyi feshetmeksizin

Yükleniciden taahhüdünü tamamlamasını isteyebilir ve bu takdirde Yüklenici taahhüdünü tamamlamak zorundadır.

Madde 28 - Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshi

28.1. Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Ancak Yüklenicinin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa idarenin sözleşmeyi feshedebilmesi için uzatılan sürenin sonunda işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar iade edilir.

Madde 29 - Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi

29.1. Bu işte kısmi kabul yapılmayacaktır.

Madde 30 - Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu

30.1. İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen ve Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır.

Madde 31 - Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu

31.1. Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi, haklarında 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükümleri de uygulanır.

Madde 32 - Fikri ve sınai mülkiyete konu olan hususlar

32.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 33 - Montaj, işletmeye alma, eğitim, bakım, yedek parça gibi destek hizmetlerine ait şartlar

33.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 34 - Garanti ile ilgili şartlar

34.1. İdari hizmet araçlarının parçalı bakım onarımında kullanılan yedek parça ve yapılan işçilik 1 (Bir) yıl süreyle yüklenici firma tarafından garanti kapsamında olacaktır.

 

Madde 35 - Hüküm bulunmayan haller

35.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.

36 - Diğer hususlar

 

36.1. Bakım onarım esnasında kullanılan malzeme ve işçilik aşağıda belirtildiği şekilde olacaktır.

1. Takılacak yedek parça ve malzemeler TSE standartlarına uygun orijinal olacaktır.

2. Sökme takma esnasında oluşacak hasarlar firma tarafından karşılanacaktır.

3. Yüklenici, sözleşme konusu malzemenin İdareye teslimine kadar korunmasından sorumludur.

4. Yapılan hizmet alımı işin tamamlanmasına müteakip yüklenici firma ile Hizmet İşleri Kabul Komisyonu ve

    Teknik personelin katılımıyla sürüş ve testleri yapılacaktır.

5. Garantisi devam eden araçların bakım onarımları yetkili firma tarafından yapılacaktır.

6. İhtiyaç listesinde belirtilen bir ve ikinci kalemdeki Ambulans araçlarının bakım onarımı için E37 Tip

Onay Belgesi ve İSO 9001 Belgeleri yüklenici firma tarafından ibraz edilecektir.

Madde 37 - Anlaşmazlıkların çözümü

37.1. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ANKARA mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

Madde 38 - Yürürlük

38.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.

Madde 39 - Sözleşmenin imzalanması

39.1. Bu sözleşme 39 (Otuzdokuz) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra ..../..../2018 tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı suretini" düzenleyip Yükleniciye verecektir.

 

4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNUN 22/d MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE YAPILACAK ALIM İÇİN BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU ( 2018 / 21 )
MEBS OKULU VE EĞİTİM MERKEZİ KOMUTANLIĞINA  MAMAK / ANKARA
TEKLİF SAHİBİNİN
ADI SOYADI / FİRMA ADI :  
AÇIK TEBLİGAT ADRESİ :  
VERGİ DAİRESİ VE VERGİ NU. :  
TELEFON VE FAKS NUMARASI :  
E-MAİL ADRESİ (Varsa) :  
            AÇIKLAMALAR:
1. Parçalı bakım ve onarım hizmet alımında kısmi teklifler kabul edilecektir. Alternatif teklifler kabul edilmeyecektir.
2. Parçalı bakım ve onarımda kullanılacak  mal/malzeme/yedek prç.vs.  tamamı  orijinal olacaktır.
3. Bakım ve onarımda kullanılacak mal/malzeme/yedek prç.vs. ayıplı (kırık, çatlak, akıntılı, patlak, çizik, miadı geçmiş vb.) olmayacaktır.
4. Bakım ve onarımda kullanılacak mal/malzeme/yedek prç.vs. kullanılacağı yerin teknik şartlarını ve standartlarını sağlayacaktır.
5. Bakım ve onarımda kullanılacak mal/malzeme/yedek prç.vs. uyumsuzluk çıktığı takdirde yüklenici firma tarafından malzemeler değiştirilecektir.
6. Bakım ve onarımda kullanılacak mal/malzeme/yedek prç.vs. üzerinde bulunan cıvata, saplama, conta firma tarafından temin edilecektir. 
7. Alıcı (İdare) uygun olmayan yedek parça servis ve işçilikten uygun görmediğini reddetme hakkına sahiptir. Yüklenici verdiği ürünlerin kalitesinden kendisi sorumludur.
8. Yapılan parçalı bakım ve onarımda kullanılan malzemelerde  uyumsuzluk çıktığı takdirde  yüklenici firma tarafından değiştirilecektir.
9. Alım konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmadığımızı taahhüt ediyoruz.
10. Alımın üzerimizde kalması durumunda idareniz tarafından hazırlanan (sözleşme varsa) sözleşme tasarısını, alım dosyasının eki olan belgelerdeki idari ve teknik hususları ve teknik şartname vb.gibi belgeleri aynen kabul edip imzalayacağımızı taahhüt ediyoruz.
11. Alım işine ait her türlü masraf ve vergiler (Damga Vergisi %09,48, Karar Pulu Bedeli %05,69) yükleniciye aittir.(KDV Hariç)
12. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşmeye Noter tasdiki yaptırılmayacaktır. Sözleşme Bedeli (%09,48) yüklenici tarafından saymanlık Müdürlüğüne yatırılacaktır.
13. Bakım ve Onarım işi; idarenin (Muayene ve Kabul Heyetinin) kontrolü ve takibinde yapılacak sağlam ve çalışır vaziyette teslim edilecektir.
14. Alım konusu işin tamamını oluşturan belgeler tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapılmadan bütün koşullarıyla, aşağıda belirtilen birim fiyat cetvelinde her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden KDV Hariç (rakam ile)………………………………….TL. (yazı ile) …………………....................................……..........………………Türk Lirası bedel karşılığında  yapmayı kabul ve taahhüt ederiz.
ALIMI YAPILACAK MAL/HİZMET/ İŞİNİN BİRİM FİYAT CETVELİ
S.NU FAALİYET KONUSU İŞİN CİNSİ MİKTARI ÖLÇÜ BİRİMİ BİRİM FİYATI (TL) TUTARI
 (TL)
AÇIKLAMALAR
1. 029303 plakalı Fiat Ducato Ambulans aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi
Değişecek Parçalar;1 Adet 123 CM EXPERİA ORT. HOP. ÖN TEPE LAMBASI, 1 Adet 76 CM M-M EXPERİA ARKA TEPE LAMBASI, 6 Adet YKN / 1106 MAVİ YAN KARE LAMBA, 4 Adet PANJUR İÇİ İKAZ LAMBASI LEDLİ MAVİ ve 1Adet Bakım Onarım İşçiliği
1 Adet      
2. 029302 plakalı Fiat Ducato Ambulans aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Değişecek Parçalar;1 Adet 76 CM M-M EXPERİA ARKA TEPE LAMBASI, 6 Adet YKN / 1106 MAVİ YAN KARE LAMBA, 4 Adet PANJUR İÇİ İKAZ LAMBASI LEDLİ MAVİ ve  1 Adet Bakım Onarım İşçiliği.
1 Adet      
3. 029251 plakalı Ford Transit aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Değişecek Parçalar; 4 Adet Yakıt Enjektörü Tamir Takımı, 1 Adet Turbo Sarj Tamır Takımı, 1 Adet Turbo Sarj Sök Tak, 1 Adet Yakıt Enjektörü Sök-Tak Ayar ve 1 Adet Yakıt Pompası Ayarı.
1 Adet      
4. 029262 plakalı Ford Transit aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Deişecek Parçalar;1 Adet Kıt Fren Balatası Arka, 1 Adet Filitre Koku ve Parçacık, 1 Adet Kıt Fren Balatası Ön, 1 Adet Tapa, karter yağı boşlatma, 1 Adet Çok Amaçlı Temizleyici, 11 Litre Motor yağı 5W30, 1 Adet Filitre Kople Yağ, 1 Adet Eleman Komple Hava BA, 1 Adet Eleman Komple Hava AD, 0,80 Adet Fren Balataları Sökülmesi ve Takılması ve 1,20 Adet Bakım, Onarım İşçiliği (STD Bakım).
1 Adet      
5. 029350 plakalı Renault Clio aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Değişecek Parçalar;1 Adet Karter Tapa Contası, 1 Adet Yağ Filitresi, 1 Adet Hava Filitresi, 1 Adet Polen Filitresi, 1 Adet Ön Fren Balata Tk., 4,80 Litre Motor Yağı 5W30, 1 Adet Lastik Sübabı, 0,70 Adet Değiştirme Last. Basnc. Kon. Sıs. Supb, 0,40 Adet Değiştirme Ön Fren Balatası ve 1,50 Adet Paket Renault Bakımı.
1 Adet      
  029340 plakalı Ford Connect aracının parçalı bakım ve onarım hizmet işi.
Değişecek Parçalar;1 Adet Su Pompası, 1 Adet Triger Setti, 1 Adet V Kayışı, 1 Adet V Kayışı Gergi Kasnağı ve 1 Adet Bakım, Onarım İşçiliği
         

                                                                                                                                                                    TOPLAM (KDV Hariç)

 

                                                                                                                                                                  ……/06/2018

                                                                                                                                         Adı/Soyadı/Ticaret Ünvanı/ Firma Kaşe ve İmza

                                                                                                                                                                        

 

 

 

 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı

b.Telefon Numarası: 0312 350 97 97

c.Fax Numarası: 0312 353 03 55

d.Elektronik Posta adresi: engin_1583@hotmail.com