GATA 1 NOLU IHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı GATA K.lığı Çeşitli AD Bşk.lıklarına Ait Muhtelif Marka ve Model Laminar Air Flow Kabininin Hepa Filtresinin Değişimi ve TS EN 12469 Mikrobiyolojik Güvenlik Kabinleri Performans Testlerinin Yapılarak ISO 12469’a Göre Testlerin Rapor Edilmesi Hizmet Alımı
İhale Usulü 22-d (Parasal Limit Kapsamında)
İdare Adı : GATA 1 Nolu Ihale Komisyon Başkanlığı
Adres : Genaeral Tevfik Sağlam Cad. Etlik/ANKARA
Telefon : +903123042073-77
Faks : +903123042072
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü GATA K.lığı Çeşitli AD Bşk.lıklarına Ait Muhtelif Marka ve Model Laminar Air Flow Kabininin Hepa Filtresinin Değişimi ve TS EN 12469 Mikrobiyolojik Güvenlik Kabinleri Performans Testlerinin Yapılarak ISO 12469’a Göre Testlerin Rapor Edilmesi Hizmet Alımı
Malın Miktarı 27 ADET
Mal Teslim Yeri GATA K.LIĞI BMM BŞK.LIĞI ETLİK/ANKARA
Mal Teslim Tarihi İşin süresi 30 (otuz) takvim günüdür.
İhale Yeri GATA K.LIĞI 1 NUMARALI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETLİK/ANKARA
İhale Tarihi 13.06.2016 10:00
İhale İlanı Metni
AÇIKLAMA : 1 NU.LI İHALE KOMISYON BAŞKANLIĞI
ALIM TARIH VE SAATI : 13.06.2016 Pazartesi Günü Saat 10:00
Söz konusu alıma ilişkin teklif mektubu idarenin aşağıda belirtilen adresinden ihale saatine kadar firma/sahsın kendisi veya temsile yetkili kişi tarafından alınacağı gibi Detay kısmında bulunan Teklif Mektubu da kullanılabilir.
Not: 1) Belgegeçer (Faks) ‘le yapılan katılımlar/fiyat teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
2) Sözleşme yapılacaktır. Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 450 (Dörtyüzelli) takvim günüdür. Birim fiyat sözleşme olup, sözleşme bedelinin %6’sı oranında kati teminat alınacaktır.
3) Bu hizmet alımında işin tamamına teklif verilecektir. Sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren onarımı yapılacak belirtilen cihaz/cihazlar ve malzemeler BMM Bşk.lığının uzman personeli kontrolünde yükleniciye teslim edilecektir. İşin süresi 30 (otuz) takvim günüdür.
4) Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.
5) Yüklenici sözleşmeye uygun olarak malı/hizmeti süresinde teslim etmediği / işi bitirmediği takdirde idarece 10 (on) gün. süreli gecikme ihtarı verilecek olup gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin %0,5(binde beş) oranında gecikme cezası uygulanır ve bu gecikme ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi halinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminatı gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
6) Yüklenici yapmış olduğu bakım, onarım ve kalibrasyon hizmetinin gerçekleşmesi için gerekli olan her türlü yedek parçayı karşılayacak olup; işi yaptıktan sonra cihazı tam faal olarak teslim edecektir.
7) Cihazlarda yapılan bakım onarım hizmeti en az 1 yıl garantili olacaktır. Yazılı taahhütname alınacaktır.
8) İşin yapılacağı yeri ve çevresini gezmek, inceleme yapmak varsa numunesini incelemek, teklifini hazırlamak ve taahhüde girmek için gerekli olabilecek tüm bilgileri temin etmek isteklinin sorumluluğundadır. Tekliflerin değerlendirilmesinde, isteklinin işin yapılacağı yeri incelediği/numuneyi gördüğü/gerekli olabilecek tüm bilgileri temin ettiği ve teklifini buna göre hazırladığı kabul edilir. Bu kapsamda teknik hususlarla ilgili sorularınız için Tel : 0(312) 3042527‘dan iletişime geçiniz.
GATA Komutanlığı 1 Numaralı İhale Komisyon Başkanlığı Etlik/ANKARA
Tel : 0 312 304 20 73-75-77
Faks : 0 312 304 20 72
MALZEME LİSTESİ
NO / Birim fiyata esas iş kaleminin adı / Birim Fiyatı (TL) / Miktarı / Toplam Fiyatı (TL)
1. MUHTELİF MARKA VE MODEL LAMİNAR AİR FLOW KABİNİNİN HEPA FİLTRESİNİN DEĞİŞİMİ VE TS EN 12469 MİKROBİYOLOJİK GÜVENLİK KABİNLERİ PERFORMANS TESTLERİNİN YAPILARAK ISO 12469’A GÖRE TESTLERİN RAPOR EDİLMESİ - 27 ADET
SÖZLEŞME İLE İLGİLİ HUSUSLAR :
Sözleşmenin süresi : Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 450 (Dörtyüzelli)TAKVİM günüdür
Bu hizmet alımında işin tamamına teklif verilecektir.
İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi,
İşin yapılma yeri :27 adet Laminar Air Flow Kabinin
-1 adedi Halk Sağlığında
-3 adedi Kanser Kök Hücre Labaratuarında
-1 adedi Favor Labaratuarında
-2 adedi KBRN BD Bşk.lığında
-1 adedi İmmünoloji BD Bşk.lığında
-7 adedi Mikrobiyoloji Labaratuarında
-1 adedi Biyokimya Labaratuarında
-2 adedi Nükleer Tıp AD.Bşk.lığında
-4 adedi Tıbbi Onkoloji AD.Bşk.lığında
-2 adedi Hematoloji AD.Bşk.lığında
-1 adedi Eczacılık Bilimleri Merkez Başkanlığında
-1 adedi Tüp Bebek
-1 adedi Çocuk Sağ.AD.Bşk.lığında veya BMM Bşk.lığının belirleyeceği yerde yerine getirilecektir.
İşe başlama tarihi Sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren onarımı yapılacak belirtilen cihaz/cihazlar ve malzemeler BMM Bşk.lığının uzman personeli kontrolünde yükleniciye teslim edilecektir.
İşin süresi 30 (otuz) takvim günüdür.
Sözleşme bedeli karşılığında yapılacak her türlü ödeme, yüklenicinin söz konusu hizmet işini bitirmesinin ardından faturasını kesmesine müteakip Kontrol Teşkilatı tarafından düzenlenecek belgeler GATA BMM Bşk.lığına gönderilecektir. GATA BMM Bşk.lığı tarafından usulüne uygun tanzim edilecek belgelere istinaden; Hizmetin bedeli ödeneklerin serbest bırakılmasına müteakip GATA Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü tarafından 2016 yılında tahakkuka bağlandıktan sonra GATA Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğünce ödemesi yapılacaktır.
Söz konusu iş ile ilgili,
Başlangıç durum tespit raporu,
Bakım onarım kalibrasyon sonuç raporu,
Sözleşmeye aykırı yapılan işler ceza tutanağı,
Hizmet işleri hak ediş raporu,
Kontrol teşkilatı ön inceleme kontrol formu,
Hizmet işleri kabul teklif belgesi,
Sosyal güvenlik kurumu borcu yoktur yazısı,
Çalışanların alacağı olmadığına dair ilan yazısı.
Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, )işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebi içeren bir dilekçe ile idareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı yükleniciye ait olmak üzere GATA K.lığı Biyomedikal Mühendislik Merkezi Bşk.lığı Etlik/ANKARA. Adresinde ve başvuru yazısının idareye ulaştığı tarihten itibaren 2 iş günü içinde teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur.
Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, yürürlükteki “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi” ile “Hizmet İşleri Genel Şartnamesi”nde yer alan hükümlere göre GATA K.lığı BMM Başkanlığı tarafından yapılacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: GATA 1 Nolu Ihale Komisyon Başkanlığı
b.Telefon Numarası: +903123042073-77
c.Fax Numarası: +903123042072
d.Elektronik Posta adresi: