AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 3 Kısım (27 Kalem) Toner Alımı
İhale Usulü D/T
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü MAL ALIMI
Malın Miktarı 3 KISIM
Mal Teslim Yeri AS.VET.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI TAŞINIR (TÜK.)-668 MAL SAYMANLIĞI
Mal Teslim Tarihi KARARIN TEBLİĞİNE MÜTEAKİP 20 (YİRMİ) GÜN İÇİNDE
İhale Yeri
İhale Tarihi 24.10.2016 09:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığında mevcut fotokopi makinaları ve yazıcılarında kullanılmak üzere 3 (Üç) kısım toner alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, her kısım için teklifler kısım bazında kendi içinde toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (24 Ekim 2016 , saat:09.30) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. Söz konusu malzemeler, kararın yükleniciye tebliğini takip eden günden itibaren 20 (Yirmi) gün içerisinde Taşınır (Tüketilebilir) 668 Mal Saymanlığı depolarına defaten teslim edilecektir. Teslim süresinin son günü mesai harici güne denk gelmesi durumunda ilk mesai gününde mal teslim edilebilecektir.
12. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
13. Malzemeler 1 (Bir) yıl garantili olacaktır. Yüklenici, evsaf ve teknik özelliklerinde belirtilen hususlar ile ilgili garanti belgelerini / taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında Taşınır (Tüketilebilir) 668 Mal Saymanlığına teslim edecektir.
14. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
15. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu, mal tesliminden önce Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3 KISIM (27 KALEM) TONER ALIMI İLE İLGİLİ İSTENİLEN İDARİ HUSUSLAR VE ÖZELLİKLERİ
1’İNCİ KISIM (11 KALEM) TONER ALIM LİSTESİ
1. KARTUŞ, TONER HP Q2612AC 4 ADET
2. TONER HP C7115A 4 ADET
3. TONER, HP C8061X, SİYAH 3 ADET
4. TONER, HP CE285A 4 ADET
5. TONER, HP Q2612A, SİYAH 4 ADET
6. TONER, HP Q5949A, SİYAH 2 ADET
7. TONER, HP Q6511X, SİYAH 4 ADET
8. KARTUŞ C6656AE SİYAH 50 ADET
9. TONER CE505A 4 ADET
10.KARTUŞ C6657A RENKLİ 3 ADET
11.TONER, CB436A, SİYAH 3 ADET
2’NCİ KISIM (10 KALEM) TONER ALIM LİSTESİ
1.LEXMARK 650H11E SİYAH TONER 4 ADET
2.LEXMARK C734A1KG SİYAH TONER 4 ADET
3.LEXMARK TONER 525H 25000 SAYFA 2 ADET
4.TONER SİYAH ( 50F5H00 LEXMARK ) 1 ADET
5.TONER, CANON CARTRİDGE 719 4 ADET
6.TONER, LEXMARK X203, X204 3 ADET
7.TONER,T-2500D (TOSHIBA) 2 ADET
8.TONER,XEROX CENTRE 5330 FOTOKOPİ
MAKİNESİ İÇİN 006R01160 4 ADET
9.TONER LEXMARK T 630 (12A7460) 10 ADET
10.TONER SAGEM CTR-356 10 ADET
3’ÜNCÜ KISIM (6 KALEM) TONER ALIM LİSTESİ
1.TK 895 C TONER MAVİ 5 ADET
2.TK 895 M TONER KIRMIZI 5 ADET
3.TK 895 Y TONER SARI 5 ADET
4.TK 895 K TONER SİYAH 8 ADET
5.TONER KYOCERA TK7205 4 ADET
6.TONER TK 6305 KYOCERA 4500İ İÇİN 8 ADET
* Tonerler orijinal kutularında ve ambalajı açılmamış olacaktır.
* Tonerler muadil olmayacak, kendi orijinali olacaktır.
* Tonerler dolum ve benzeri olmayacaktır.
* Alımı yapılacak tonerler As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığında kullanılmakta olan fotokopi makineleri ve yazıcıların orijinal marka ve modeline ait ürünler olacaktır.
* Alım gerçekleştikten sonra teslim edilen tonerlerin kullanımı esnasında makinelerin toner ve kartuşların orijinal olmadığına dair bir uyarı geldiğinde, yüklenici firma tarafından toner orijinali ile değiştirilecektir. Bu husus yüklenici tarafından taahhüt edilecektir.
* Tonerlerin üzerinde orijinal olduğunu gösteren ve ilk defa kullanıcı tarafından açılabilen emniyet şeritleri aslına uygun olarak bulunacaktır.
* Alımı yapılacak tonerler deforme, arızalı, mürekkep akıtan, fotokopi makinesi ve yazıcıların çipleri tanımadığı ve hatalı çıkan malzemelerin sorumluluğu firmaya ait olup yenisi ile değiştirilmesi için yüklenici firma tarafından 2 (İki) yıl süreli garanti belgesi/taahhütnamesi ürünlerin teslimatı aşamasında Tşn.(Tük.) 668 Mal Saymanlığına teslim edilecektir.
* Birden fazla istekli tarafından teklif edilen fiyatın en düşük fiyat olması ve bu fiyatların da birbirine eşit olması durumunda ekonomik açıdan en avantajlı teklif, ihale komisyonu tarafından tekliflerin değerlendirilmesi safhasında isteklinin daha önce idare nezdinde yaptığı teslimatların bedeli toplamı en fazla olan lehinde karar alınacaktır.
* Garanti süresi içinde bozulan ve evsafını yitiren mallar yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (On) takvim günü içerisinde aynı özellikteki yeni mal ile değiştirilecektir.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: