4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI İHALE DETAYI
İşin Adı KANTİN BAŞKANLIĞI İÇİN UNLU MAMÜL ALIMI YAPILACAKTIR.
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
Adres : ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA
Telefon : +903123695710-2977
Faks : +903123699376
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü SİMİT, POĞAÇA VE AÇMA
Malın Miktarı 5 klm
Mal Teslim Yeri 28'inci Mknz.P.Tug.K.lığından Teslim Alınacaktır.
Mal Teslim Tarihi 15 HAZİRAN 2012 31 ARALIK 2012
İhale Yeri 4'üncü Kor.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Mamak/ANKARA
İhale Tarihi 08.06.2012 09:00
İhale İlanı Metni
GENEL ŞARTLAR
a.
S.NU MALIN CİNSİ BİRİM GRAMAJI BARKODLU AMBALAJLI
POŞETLİ NEVİİ ALINACAK ADET
1 AÇMA ADET 80 GR VAR Un 42 gr Tuz 1 gr Şeker 4 gr Sıvıyağ 4 gr Albayağ 8gr Susam 4 gr Çörekotu 4gr Maya 2 gr Yumurta18gr 175000
2 POĞAÇA PEYNİRLİ ADET 80 GR VAR Un 42 gr Tuz 1 gr Şeker 3 gr Albayağ 18gr Maya 1 gr Yumurta15gr Peynir 10 gr 60000
3 POĞAÇA PATETESLİ ADET 80 GR VAR Un 42 gr Tuz 1 gr Şeker 3 gr Albayağ 18gr Maya 1 gr Yumurta15gr Patates 6 gr Haşhaş 2 gr 60000
4 POĞAÇA ZEYTİNLİ ADET 80 GR VAR Un 42 gr Tuz 1 gr Şeker 3 gr Albayağ 18gr Maya 1 gr Yumurta15gr Zeytin 5 gr Çörekotu 2gr 60000
5 ANKARA SİMİDİ ADET 80 GR POŞETSİZ, TEMİZ VE HİJYENİK OLACAK. Un 52 gr Tuz 1 gr Susam 13 gr Maya 1 gr Pekmez 52gr Şeker Toz 52gr 175000
c. Ambalajı patlak, bozuk olan ürünler ve getirildiği gün içerisinde satılmayan ürünler Firma tarafından değiştirilecek, ürün ambalajları günümüz teknolojisine ve Sağlık Yönetmeliğine uygun olarak (ilgili Bakanlıktan onaylı) O.P.P. POLINEKST Poşet olacaktır. Muhafaza ve hijyen açısından ihtiyaç duyulduğunda gerekli hizmet desteği karşılıklı görüşme ile sağlanacaktır.
d. Alınacak adetlerde %20 azalma veya artma olabilir.
e. Satılacak ürünler Firma tarafından Birliğe kadar getirilecek, Kışla içerisinde bulunan 12 adet reyona dağıtılacaktır. Taşıma ve boşaltma Kantin Heyeti tarafından görevlendirilecek personel nezaretinde Firma tarafından satış reyonlarına kadar yapılacaktır.
f. Günlük getirilecek mal çeşidi ve miktarı Kantin Heyeti tarafından 1 gün önce firmaya bildirilecektir.
g. Getirilen tüm mallar sağlık kurallarına uygun olacak, kalitesi bozuk, içinde yabancı madde bulunan, gramajı düşük mal getirilmeyecek, getirilenler toplatılacak ve firma tarafından bu konuda hiçbir hak talep edilmeyecektir. Kalite ve sağlık yönünden ayda 2 defa yapılacak tüm kontrollerin masrafları Firma tarafından karşılanacaktır.
h. Sözleşme başlangıç tarihinden bitiş tarihine kadar fiyat artışı yapılmayacaktır.
i. Kantin Heyetince alınan karar doğrultusunda; Firma ürün gamında bulunan bütün ürünlerden sipariş verilebilecek ve firma talep edilen ürünlerin arzını mutlaka gerçekleştirecektir.
j. İhaleye katılan firmalar alımı yapılacak ürünler için verdikleri fiyat tekliflerinde fiyat geçerlilik süresi belirtecekler, 7 aydan az fiyat geçerlilik süresi veren firma teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
k. Özel durumlar dışında mal alımı; günlük ihtiyacı karşılayacak miktarda yapılacak, Kantin Başkanlığının yazılı veya sözlü tebligatıyla; gerektiğinde doğabilecek günlük acil ihtiyaçlar – Maksimum günlük alınan mal miktarının %10’u oranında – firma tarafından 3 saat içerisinde karşılanacaktır.
l. Satışlarla ilgili olarak dönem içerisinde piyasada uygulanacak olan her türlü promosyonlu satış, kampanya, özel ıskontolu satış gibi her türlü faaliyet birlik lehine olacak şekilde 28’inci Mknz.P.Tug. K.lığı tesislerinde de uygulanacaktır.
2. İHALE İLE İLGİLİ ŞARTLAR
a. Firmaya ait Ticaret/esnaf odası kayıt belgesi, imza sirküleri ve yetki belgesi olacaktır.
b. Getirilecek ürünler ile ilgili gıda üretim sertifikası olacaktır.
c. Getirilen ürünlere ait ayda 2 kere yapılacak olan sağlık bilgisi ve standartlara uygunluk kontrollerinde tüm masraflar firma tarafından karşılanacaktır.
3. ÖZEL ŞARTLAR
a. Getirilen ürünlerin hiçbir çeşidinde domuz yağı ve katkıları bulunmayacaktır. Ürünlerde bitkisel margarin veya tereyağı dışında başka bir çeşit yağ kullanılmayacaktır. Piyasada yaygın olarak kullanılan “USTAM-ALBA-ALOHA” marka yağ veya bunların muadili olabilecek kalitede başka bir marka yağ kullanılması tercih sebebidir. Kullanılan yağın kalite, standart belgeleri ve üretim maksadıyla alındığına dair fatura fotokopisi teslim edilen belgelerin içinde olacaktır. Kullanılan un birinci sınıf, TİP-1 olacak ve un’a ait numune gerekli kimyasal ve bakteriyolojik analiz sonuçları ile birlikte Kantin Başkanlığına teslim edilecektir..
b. İhalede en düşük fiyatı teklif ederek, ihaleyi kazanan firma tesisleri, özel emirle kurulan bir komisyon tarafından denetlenecek ve uygun görülmeyen firma ile sözleşme imzalanmayacaktır. Bu durumda en düşük fiyatı veren ikinci firma ile aynı husus geçerli olmak kaydıyla sözleşme imzalanacaktır.
c. İhale sonucunda sözleşme yapılan firmanın üretim tesisleri . 28’inci Mknz.P.Tug.K’lığının emirleri doğrultusunda ve Kantin Başkanlığının gerekli gördüğü hallerde her an denetlenebilecek genel sağlık ve hijyen kurallarına, şartname ve sözleşme hükümlerine aykırı bir durum tespit edildiğinde cezai şartlar uygulanacaktır.Öngörülen ve yazılı ikazda firmaya tanına sürede iyileşme olmaması durumunda sözleşme derhal fesih edilecektir.
d. Alınacak ürün cinsleri; Poğaça, açma ve simit – her biri asgari 80 gr. olacak, bu üç ürün ve muadili diğer ürünler için KDV hariç tek bir fiyat verilecektir. Ürünlerin duyusal ve fiziksel özellikleri:
I. Kendine has renk, görünüş, koku ve tatta olacaktır.
II. Usulüne göre pişmiş olacak, az pişmiş, hamurlaşmış, yapışkan ve yanık olmayacaktır.
III. Gözle görülür yabancı madde – metal parçalar, çivi, iğne, cam, böcek, ip v.s. – olmayacaktır.
IV. Her türlü deterjan, sabun, ilaç, gibi kimyasallardan mutlak olarak korunmuş olacaktır.
V. Acıma, ekşime, küflenme, kurtlanma, topaklanma olmayacaktır.
e. Ürünlerin taşıma, nakliye ve reyonda satışı esnasında genel sağlık kurallarına uygun şekilde muhafaza edebilmek için gerekli tedbirleri almak ve donanımı kullanmak tamamen firmanın sorumluluğundadır. Araçların günlük ve haftalık olarak temizlenmesi ve genel sağlık kurallarına uygun bir şekilde hizmeti yürütmesi öncelikli çalışma şartlarından biridir.
f. İhaleyi alan firma tarafından başlangıçta ürünlerin satıldığı noktalara camekân dolap, satış elemanlarına iş önlüğü, Ayrıca satış noktalarına yeteri kadar kese kağıdı, maşa, maske, eldiven ve bone sürekli olarak bırakılacak bu konuda hiçbir zaman zafiyet gösterilmeyecektir.
g. Kışla içi dağıtım için kışlaya giriş saati 0830 dur. Firma elemanları müstakil hareket etmeyecek, yanında mutlaka kantinden görevlendirilen bir personel olacaktır. Getirilen her üründen, üzerine gramajını gösterir barkod etiketi yapıştırılmış halde birer tane numune Knt.Bşk.lığına bırakılacaktır. Dağıtım esnasında dünkü bırakılan üründen satılmayarak kalan ürünler iade olarak teslim alınacak, yerine yeni getirilen üründen verilecektir. O günün irsaliyesine iade olarak verilen ürün dahil edilmeyecektir.Dağıtımı müteakip ürün teslimini belgeleyen – satış reyon sorumlularının ürünü teslim aldıklarına dair imzalarını attıkları irsaliyeler Knt.Bşk.lığı depo kısmına teslim ettikten sonra kışla terk edilecektir.
h. Firmanın aylık ciro tutarının %10’unu geri ödemesine müteakip fatura tutarı firmanın hesabına EFT/HAVALE yapılacaktır.
5. CEZAİ ŞARTLAR
firmanın; belirtilen Genel ve Özel Hükümlere riayet etmediği ve ürün kalitesini bozduğu takdirde, bu kapsamda yazılı ikazlarda tespit edilen ceza oranları aşağıya çıkartılmıştır:
Birinci yazılı ikazda bir önceki ayın satış ortalamasının ; % 5’i oranında
İkinci yazılı ikazda bir önceki ayın satış ortalamasının ; % 10’u oranında
Üçüncü yazılı ikazda bir önceki ayın satış ortalamasının ; % 25’i oranında ceza uygulanacaktır.
Herhangi bir ihlalden dolayı uygulanacak olan ceza tutarı; içinde bulunulan aydaki firmaya ödenecek olan ilk fatura ödemesi sırasında tahsil edilecektir.
Üçüncü yazılı ikazdan sonra firma dördüncü defa ikaz edilmeyecek, şartlara uyulmaması durumunda sözleşme tek taraflı olarak feshedilerek durum yazılı olarak firmaya tebliğ edilecek bundan dolayı firma tarafından herhangi bir hak talebinde bulunulmayacaktır. Ayrıca firmanın üretimle ilgili aldığı izin ve standart belgelerini almış olduğu resmi ve özel kurumlar ile askeri birliklere sözleşmenin feshi ve sebepleri resmi yazı ile bildirilecektir.
2011 yılı Haziran-Aralık ayları arasında 28’inci Mknz.P.Tug.K.lığı Kantin Başkanlığınca bu kapsamda alınan ürün toplam ciro rakamı : 200.000,00 (Alış Fiyatı) dır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
b.Telefon Numarası: +903123695710-2977
c.Fax Numarası: +903123699376
d.Elektronik Posta adresi: