AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Kalibrasyon Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Hizmet Alımı
Malın Miktarı 28 Kalem
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı ASVETDÖSE
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç 120 (Yüzyirmi) gün
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Sat.Al.Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 26.08.2019 10:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ne bağlı bulunan Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Bşk.lığı ve 12 adet Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarlarında kullanılan cihazların Türk Akreditasyon Kurumu’na akredite olunması kapsamında kalibrasyonlarının yapılması amacıyla Doğrudan Temin Usulü ile hizmet alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden %6 oranında kesin teminat alınacaktır. Sözleşme kararın bildirilmesini müteakip imzalanacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Teklifler birim fiyat olarak alınacak, toplam bedel üzeri nden değerlendirme yapılacaktır.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. SÖZLEŞME İLE İLGİLİ BİLGİLER, İSTEKLİLER TARAFINDAN SATIN ALMA KOMİSYONU BAŞKANLIĞINDAN İSTENEBİLECEKTİR.
7. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (26 Ağustos 2019 Saat:10:30) Satın Alma Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir.
8. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” satın alma komisyonunun incelemesinden sonra değerlendirmeye alınacaktır.
9. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
10. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
11. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
12. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan yüklenici tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu ve Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
13. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a.Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b.Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir.
14. İşe sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren başlanacaktır. İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 120 gündür. Kalibrasyon hizmeti işinin yapılma yer ve tarihleri ile ödeme koşulları sözleşme tasarısında belirtilmiştir. İstenildiği takdirde ilgili isteklilere mail/faks yolu ile bildirilecektir.
15. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, sözleşmenin çoğaltılması, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
KALİBRASYON HİZMET ALIMI İDARİ HUSUSLAR
1) Yüklenici; Kalibrasyonu yapılan cihaz/malzemeler için kalibrasyonunun yapıldığına dair TÜRKAK logolu kalibrasyon sertifikası verecektir. Erlen, Santrifüj, Beher, Refrektometre, Spektrofotometre, Tuz Tayin Cihazı ve Otoklav Basınç türünde izlenebilir (Bir ölçüm sonucunun veya kalibrasyon standardının ulusal veya uluslararası standartlara, kesintisiz bir karşılaştırma zinciri boyunca bağlanabilmesi özelliği) sertifika kabul edilecektir.
2) Yüklenici; TÜRKAK tarafından akredite olduğu cihaz ve malzemelerle TÜRKAK logolu kalibrasyon sertifikası verecektir. Akredite olmadığı cihaz ve malzemelerde ise TÜRKAK tarafından akreditasyonu yapılmış firmalara cihaz ve malzemelerin kalibrasyonunu yaptıracaktır. Söz konusu cihaz ve malzemelerin kalibrasyon bedeli kalibrasyon yaptırılan firmaya değil yükleniciye ödenecektir.
3) Kalibrasyonu yapılacak cihazın testler sonucunda hatalı veya arızalı olduğunun tespit edilmesi durumunda hata/arıza raporu düzenlenecektir ve kalibrasyon bedeli kadar hakkedişten düşülecektir. Kalibrasyon sertifikası verilmeyen cihazlar için ödeme yapılmayacaktır.
4) Kalibrasyon testini geçebilen tüm cihazlara tek tek bilgi etiketi (kalibrasyon etiketi) yapıştırılacaktır. Bu etiketler silinmez, yırtılmaz özellikte olacaktır. Etiket üzerinde ilgili yüklenicinin “logosu, kalibrasyon tarihi ve izlenebilirlik için sertifika numarası” yazılmış olacaktır.
5) Kalibrasyon işlemi esnasında olası arızalanma, düşme, kırılma vb. olayların tamamından yüklenici firma sorumludur. Olası durumda her türlü hasar ÜCRETSİZ telafi edilecektir.
6) Kalibrasyon işlemleri için görevlendirilen personelin her türlü iş güvenliği yüklenici tarafından sağlanacaktır.
7) Kalibrasyon işlemi bitiminde cihaz/malzemeler yüklenici tarafından tüm fonksiyonları çalışır şekilde faal olarak teslim edecektir.
8) Söz konusu cihaz/malzemeler ilgili birlik tarafından yüklenicinin de bulunduğu bir ortamda cihazların fonksiyonlarını yerine getirip getirmediği kontrol edilerek faal bir şekilde teslim edilecektir. Kalibrasyon sırasında arızalı olarak tespit edilen cihaz/malzemeler için iş eksikliğine gidilecektir.
9) Kalibrasyon işlemleri idarenin görevlendirdiği bir mihmandar personel gözetiminde yapılacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: