ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

MEBS OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 6 Adet İdari Hizmet Aracının Parçalı Bakım Onarım İşi Alımı

İhale Usulü 4734 sayılı Kanunun 22/D Maddesi Doğrudan Temin

         

İdare Adı : MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı

Adres : MEBS Okl ve Eğt.Mrk. Mamak / ANKARA

Telefon : 0312 350 97 97

Faks : 0312 353 03 55

Elektronik Posta Adresi : engin_1583@hotmail.com

         

Malın Niteliği ve Türü Hizmet

Malın Miktarı 6 Kalem

Mal Teslim Yeri MEBS Ok. ve Eğt.Mrk.K.lığı

Mal Teslim Tarihi 14 Aralık 2023

İhale Yeri MEBS Ok. ve Eğt.Mrk.K.lığı Doğrudan Temin Komisyon Başkanlığı

İhale Tarihi 11.12.2023 15:00


İhale İlanı Metni

1.         Sözleşme yapılmayacak, kesin ve geçici teminat alınmayacaktır.

2.         Kısmi teklif verilemez. Konsorsiyum teklif veremez. Alternatif teklif verilmeyecektir, verilen alternatif teklifler kabul edilmeyecektir.

3.         Teklif geçerlilik süresi 60 (Altmış) takvim günüdür.

4.         Yol, yemek, ulaşım, nakliye, depolama, malzeme ve personel işçilik ücretleri, vergi, resmi harç, her türlü sigorta giderleri ve interpolasyon edilmemiş ya da sözleme ile akdedilerek maliyetlendirilmemiş her türlü risk maliyetleri teklif fiyata dâhildir.

5.         İhtiyaç görülmesi halinde İdareye sunulmuş alt yükleniciye yaptırılacak işlerin beyanı ile alt yüklenici bilgilerinin onaylanmasını müteakip alt yüklenici asıl yüklenici sorumluluğunda, gerekli kontrol ve denetimleri yapılarak çalıştırılabilir. Alt yüklenicilerin yaptıkları işlerle ilgili sorumluluğu, Yüklenicinin sorumluluğunu ortadan kaldırmaz.

6.         Avans verilmeyecektir, fiyat farkı hesaplanmayacaktır ve uygulanmayacaktır, kur farkı karşılanmayacaktır, interpolasyon edilerek risklerin elemine edilmesi yükleniciye aittir.

7.         En düşük değil, teknik yeterlilik, ekonomik koşullar, kapasite vb.gibi fiyat dışı unsurların ve gerekli görülmesi halinde sunulacak numunelerin de değerlendirilmesini müteakip, en avantajlı teklif veren firmadan alım yapılacaktır.

8.         Yabancı istekliler teklif veremez. Ankara garnizonu dışında bulunan isteklilerin Ankara’da temsilcikleri yok ise maddi müeyyideye maruz kalmamaları açısından iş bitim süresini göz önünde bulundurmaları faydalarına olacaktır. Yerli istekliler ile yerli malı teklif eden isteklilere ayrıca fiyat avantajı uygulanmayacaktır.

9.         İhtiyaç halinde, gönderiler ‘PTT Kargo’ ile adrese teslim (Engin UÇAR, (Tel.Nu..0 505 789 6791) Harman Mah.Abdülhakhamit Cd.66 No:766 MEBS Okl.ve Eğt.Mrk.D/T Hyt.Bşk.lığı    06100 Mamak/ANKARA) şeklinde gönderilecek, akabinde barkod tarama/takip numarası mail (engin.ucar@ kkk.tsk.tr) gönderilecektir.

10.     Yüklenici tarafından talep edilmesi halinde işin yapılacağı yer görülebilecektir.

11.     Mevcut sicil, izin, ruhsat, faaliyet raporu vb.belgelerin sunumu avantajlı teklif kapsamında değerlendirilecektir.

12.     Türk Akreditasyon Kurumunca akredite edilmiş kurumlardan alınmış kalite ve standartlara ilişkin belgelerin sunulması avantajlı teklif kapsamında değerlendirilecektir.

13.     Talep edilmesi halinde demonstrasyon faaliyeti Yüklenici tarafından iş bitim süresi içinde yapılacaktır.

14.     Eksiltme uygulaması yapılmayacaktır.

15.     D/T Alım Komisyon Kararının tebliğini müteakip (Bildirimin mail hesabına gönderilmiş olması tebliğ edilmiş sayılır.) en geç 3 (Üç) iş günü içerisinde bildirilen kararın elden imza karşılığı tebellüğ edilecek, öngörülen süre içinde taahhüt edilen işin bitimi sağlanacaktır. Termin süreye uymayan isteklilerin teklifleri iptal edilecektir.  

16.     Doğrudan temin dokümanında belirtilen termin tarihlere uyulmadığında, Yüklenici tarafından öngörülen süre içerisinde işin bitirilmemesi halinde gecikilen her takvim günü için teklif edilen bedelin mal ve malzeme alım işlerinde %0,06(OnbindeAltı), yapım işlerinde %0,02(Onbindeİki), hizmet alımlarında %1(YüzdeBir) gecikme cezası uygulanacaktır.

17.      Teklif mektupları kaşeli, imzalı ve okunaklı olarak gönderilmesi zorunludur. FİRMA KAŞESİ; firmanın ticari ismini, firma sahibinin adını ve soyadını, düzenleme tarihini ve tekliflerin geçerlilik süresini (60 takvim günü), cep ve iş telefon numarasını, mail adresini, vergi ve T.C.numarasını bilgilerini ihtiva etmelidir, kaşede bulunmayan bilgiler kalemle yazılarak ilave edilmelidir.

e-mail : engin.ucar@kkk.tsk.tr

Tel.Nu.: 0 312 350 97 97 / 3032

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı

b.Telefon Numarası: 0312 350 97 97

c.Fax Numarası: 0312 353 03 55

d.Elektronik Posta adresi: engin_1583@hotmail.com