AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal Alımı
Malın Miktarı 25 Kalem
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Taşınır (Tük)-668 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Kararın tebliğinden itibaren 20 (Yirmi) Takvim günü
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı İhale Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 20.10.2020 10:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN ALIMI İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA) ihtiyacı için “TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacak, kesin teminat alınmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir. Kısmi teklif kabul edilmeyecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. (ihalesatinalma16@gmail.com)
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (20 Ekim 2020 Saat: 10.00) İhale Komisyonu Başkanlığına firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir. Birim Fiyat Teklif Mektuplarının asıl nüshaları ise alımın tamamlanmasını müteakip ihale komisyonu başkanlığına teslim edilecektir.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu mal alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi tutarı vergi dairelerine yatırılacak, vezne alındı makbuzu mal tesliminden önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.
ALIMI YAPILACAK MALZEME LİSTESİ
1. Cilt Stapleri 20 ADET, 2. Flaster Bez 10 cm x 5 m 300 ADET, 3. Muayene Eldiveni Latex Pudralı (Large) (100 Adetlik Ambalaj) 150 KUTU 4. % 0,9 NACL 1000 ml PVC Ambalaj 250 ADET, 5. Laktatlı Ringer 500 ml PVC Ambalaj 75 ADET, 6. % 5 Dekstroz 500 ml PVC Ambalaj 150 ADET, 7. Enjektör 3P 20 cc (Pembe) (x100) 20 KUTU, 8. Enjektör 3P 2 cc (Yeşil) (x100) 15 KUTU, 9. Sargı Bezi, Emici 5 cm x 10 m. 500 ADET, 10. Bistüri Ağzı No:20 (X100) 2 KUTU, 11. Jel Elektro, Ultrason 1 Lt. 40 ADET, 12. Ortikon Solüsyon 1000 Ml. 20 ADET, 13. Pamuk Hidrofil 1 Kg. 50 ADET, 14. Enjektör 3P 5 cc (Yeşil) 2500 ADET, 15. Kesici-Delici Tıbbi Atık Kabı -5 Litre 25 ADET, 16. Alkol (5 Lt. Bidon) 10 ADET, 17. Serum Seti (İnfizyon) 300 ADET, 18. Enjektör 50 cc (Pembe) (x50) 10 KUTU, 19. Ameliyat Örtüsü Delikli ve Bantlı 75x90 cm 150 ADET, 20. PGA 2/0 Keskin 75 cm (X12) 15 KUTU, 21. PGA 0 Keskin 75 cm (X12) 20 KUTU, 22. PGA 1 Keskin 75 cm (X12) 15 KUTU, 23. PGA 2/0 Yuvarlak 75 cm (X12) 10 KUTU, 24. Steril Kompres Gazlı Bez 7,5x7,5 cm 2500 ADET, 25. Steril Eldiven Beybi 7.5 Numara (Bir Çift) 250 ADET
TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İDARİ HUSUSLAR
1. Alımı yapılacak malzemeler ihtiyaç listesinde belirtilen evsaf, özelliklerine ve idari hususlara göre teslim edilecektir.
2. Muayeneler ile ilgili tüm alet ve malzemeler firma tarafından temin edilecektir.
3. Malzemelerin muayenesi Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığınca yapılacaktır.
4. Alımı yapılacak malzemeler, her türlü hava şartlarından, ulaşımdan, mekanik titreşimlerden, korozyondan ve manyetik ortamdan etkilenmeyecek şekilde, orijinal üretici firmasının ambalajı ile ambalajlanmış olacaktır.
5. Ambalaj üzerinde firma adı, adres, malzeme cinsi, emniyetli taşınması için gerekli işaretleme etiketleri bulunacaktır.
6. Orijinal ambalajından arızalı ve hasarlı olarak çıkan her malzeme firmaya iade edilecek ve firma tarafından orijinal ambalajında yeni malzeme ile değiştirilecektir.
7. Her bir kalem malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf ve teknik özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
8. İhtiyaç duyulan malzemeler ihale komisyonunun kararının yükleniciye tebliğini müteakip eden günden itibaren 20 (Yirmi) takvim günü içerisinde Tşn. (Tük.)- 668 Mal Saymanlığı depolarına defaten teslim edilecektir.
9. Yürürlükteki mevzuat gereğince, alıma ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler firmaya ait olacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: