4 NCÜ MKNZ. P. TUG. K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Muhtelif Ambalaj Malzemesi Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : 4 ncü Mknz. P. Tug. K.lığı
Adres : 4 ncü Mknz. P. Tug. K.lığı Keşan/EDİRNE
Telefon : +902847148284
Faks : +902847148284
Elektronik Posta Adresi : kesansatalkom@hotmail.com
Malın Niteliği ve Türü Muhtelif Ambalaj Malzemesi Alımı
Malın Miktarı 3 kalem
Mal Teslim Yeri 4'üncü Mknz. P.Tug.K.lığı Keşan/ EDİRNE
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 5 gün içerisinde
İhale Yeri 4 ncü Mknz. P. Tug. İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu KEŞAN / EDİRNE
İhale Tarihi 24.05.2012 08:30
İhale İlanı Metni
Muhtelif Ambalaj Malzemesi Alımı doğrudan temin ile yapılacaktır. (Lütfen! Metnin tamamını OKUYUNUZ!)
1. İdarenin
a. Adresi : 4’üncü Mknz. P.Tug. K.lığı KEŞAN / EDİRNE
b. Telefon-Faks Numarası : 02847142500 – 02847144771
c. Elektronik Posta Adresi : keşansatalkom@hotmail.com
2. İhale Konusu Hizmetin
a. Niteliği, Türü ve Miktarı : Muhtelif Ambalaj Malzemesi Alımı (3 Kalem)
S.NO CİNSİ ÖZELLİKLERİ MİKTARI TESLİM SÜRESİ
1 KUTU MUKAVVA 80X60X45 500 ADET
2 KUTU MUKAVVA 70X32X60 500 ADET
3 NAYLON AMBALAJ HAVA KABARCIKLI, ENİ: 1 METRE, RULO ŞEKLİNDE 1.000 METRE
b. Teslim yeri ve Teslim Süresi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 5 gün içerisinde 4.Mknz. P.Tug. K.lığına KEŞAN/EDİRNE teslim edilecektir.
3. Doğrudan Teminin Alımının
a. Yapılacağı Yer : 4’üncü Mknz. P. Tug. İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu KEŞAN / EDİRNE
b. Tarih – Saati : 24 Mayıs 2012 tarihinde saat 09.30’da yapılacaktır.
4. Doğrudan temin usulü ile yapılacak alımda teklif edilen toplam bedel üzerinden en düşük fiyatı veren firmadan alım yapılacaktır.
5. Ödeme koşulları ve zamanı ile ilgili hususlar sözleşme tasarısının 13 maddesinde ifade edildiği gibi olacaktır.
6. Sözleşme ve Teknik Şartname ilgili adresten ihale saatine kadar görülebilir ve teklif mektubu ile birlikte ilgili adresten ihale saatine kadar ücretsiz temin edilebilir.
7. Malın muayenesi 4’üncü Mknz. P.Tug. Muayene ve Kabul Komisyonunca yapılacaktır.
8. Telefon, Faks, Mektup veya e-mail yoluyla yapılan istek ve başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Alıma karar verilen istekli ile ihale sonrası sözleşme yapılacaktır. Sözleşme süresi işe başlama tarihinden itibaren 6 (Altı) aydır.
10. İhale üzerine kalan istekli sözleşme imzalama aşamasında teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyanını ve teklif ettiği bedelin % 3 ‘ü oranından az olmamak üzere teminatını da sözleşmeye getireceklerdir. Teminat mektubunun süresi en az 90 (doksan) gün olacaktır.
11. Teklif veren istekliler sözleşmenin hükümlerini kabul etmiş sayılacaktır.
12. Teklifler; ihalenin yapılacağı 24 Mayıs 2012 tarihinde saat 09.30’da 4’üncü Mknz. P.Tug. K.lığı İhale Komisyonuna İhale Salonunda kapalı zarf içinde istekli veya yasal temsilcisi tarafından bizzat teslim edilecektir. Posta, Faks veya daha önceden teklif zarfını vermek isteyen isteklilerin teklif zarfı alınmayacaktır. Teklifler hazır bulunanlar huzurunda; ihale komisyonu tarafından açılacak, değerlendirilecek ve alınan karar ilan edilecektir.
13. İlanımızda alımla ilgili ana hususlar belirtilmiştir. Diğer hususlar sözleşme tasarısında yer almaktadır.
İdaremizin yapacağı tüm ilanlar MSB sayfasından; duyurular/İhaleler/K.K.K lığı ihale ilanları adresinden görülebilir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 ncü Mknz. P. Tug. K.lığı
b.Telefon Numarası: +902847148284
c.Fax Numarası: +902847148284
d.Elektronik Posta adresi: kesansatalkom@hotmail.com