4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI İHALE DETAYI
İşin Adı 425 Gr. Madlen Çikolata Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
Adres : ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA
Telefon : +903123695710-2977
Faks : +903123699376
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal Alımı
Malın Miktarı 2920 Adet
Mal Teslim Yeri 28 inci Mknz.P.Tug.625 Tük.Mal Say.lığı Deposu
Mal Teslim Tarihi BİRİNCİ GRUP (1460 ADET) 01-03 AĞUSTOS 2012’DİR. İKİNCİ GRUP (1460 ADET) 01-05 EKİM 2012'DİR.
İhale Yeri 4'üncü Kor.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Mamak/ANKARA
İhale Tarihi 17.07.2012 13:30
İhale İlanı Metni
YÜKLENİCİ TARAFINDAN TESLİM EDİLECEK ÜRÜNLERİN KABULÜNDEN SONRA ASGARİ 8 (SEKİZ) AY RAF ÖMRÜ OLACAKTIR.
2. ÜRÜNLER TAZE, ÜRETİM VE SON KULLANMA TARİHLERİ ÜRÜN KUTUSUNUN ÜZERİNDE BULUNACAKTIR
3. ÜRÜNÜN ÜRETİM İÇİN TARIM VE KÖY İŞLERİ BAKANLIĞINDAN ALINAN İZİN BELGESİNİN TARİH VE SAYISI AMBALAJIN ÜZERİNE YAZILMIŞ OLACAKTIR.
4. ÇİKOLATA;
A. ÖRNEK NUMUNEYE UYGUN, KALİTELİ VE 425 GR (ÖLÇÜ +, - 2 GR) OLACAKTIR.
B. İPEKSİ PARLAK BİR GÖRÜNTÜSÜ OLACAK, MAT BİR GÖRÜNTÜSÜ OLMAYACAK,
C. ÇİKOLATA KIRILDIĞINDA UFALANMAYACAK, KIRIK NET VE TAZE GÖRÜNÜMLÜ OLACAK,
Ç. ÇİKOLATANIN KENDİNE HAS KOKUSU PAKET AÇILDIĞINDA HİSSEDİLMELİDİR.
D. ÜRÜNLER TESLİM TARİHİNDEN EN FAZLA 30 GÜN ÖNCE ÜRETİLMİŞ, BOZULMAMIŞ VE RUTUBET ALMAMIŞ OLACAKTIR.
E. AYNI KUTU İÇERİSİNDE ÇİKOLATA YARISI BİTTER YARISI SÜTLÜ OLACAKTIR.
5. ÇİKOLATA KUTUSUNUN ÜST KAPAĞI NUMUNEYE BENZER (BASKI ŞEKLİ VE YAZILAR DAHA SONRA VERİLECEKTİR) BASKILI OLACAKTIR. BASKI DIŞINDA KALAN BÖLÜM KAHVERENGİ OLACAKTIR. BU BÖLÜME FİRMA MARKASI BASILABİLECEKTİR. KUTU KURDELA İLE BAĞLI OLACAKTIR.
6. ALIMI YAPILACAK MALZEMELERİN MUAYENESİ, 4734 SAYILI KANUNA GÖRE YAPILAN İHALELERE İLİŞKİN MAL ALIMLARI DENETİM MUAYENE VE KABUL İŞLEMLERİNE DAİR YÖNETMELİK HÜKÜMLERİNCE, 4’ÜNCÜ KOLORDU KOMUTANLIĞI MUAYENE VE KABUL KOMİSYON BAŞKANLIĞI VE TEKNİK ÜYELER TARAFINDAN YAPILACAKTIR. GEREKLİ GÖRÜLDÜĞÜ TAKDİRDE TAHLİLLER (KİMYASAL, MİKROBİYOLOJİK, TOKSİKOLOJİK VB. MUAYENELERİ TS 7800 HAZİRAN 2010’A GÖRE) YAPTIRILARAK, KONTROLÜ MÜTEAKİP ALINACAKTIR. MUAYENE SONUCUNDA UYGUN ÇIKMAYAN MALLAR İDARENİN DEPOSUNDAN 10 (ON) TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE GERİ ALINACAKTIR.
7. ÜRÜN TESLİMLERİ İKİ AYRI GRUPTA VE 625 TÜKETİM MALZEME SAYMANLIĞI (MAMAK)’NA TESLİM EDİLECEKTİR.
A. BİRİNCİ GRUP (1460 ADET) TESLİM TARİHİ 01-03 AĞUSTOS 2012’DİR.
B. İKİNCİ GRUP (1460 ADET) TESLİM TARİHİ 01-05 EKİM 2012'DİR.
8. ÖDEME İŞLEMLERİ ÜRÜNLERİN KABULÜNE MÜTEAKİP, MALİYE BAKANLIĞINCA BELİRLENEN SERBEST BIRAKMA ORANLARI DÂHİLİNDE DÜZENLENECEK ÖDENEK GÖNDERME BELGELERİNE GÖRE 4’ÜNCÜ KOLORDU SAYMANLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NCE YAPILACAKTIR.
9. ÜRÜNLERİN İÇİNE KONULABİLECEĞİ EBATLARDA VE ÜRÜNLERİN MİKTARLARI KADAR İP SAPLI BEYAZ ZEMİNLİ KARTON ÇANTA OLACAKTIR. KARTON ÇANTANIN HER İKİ YÖNE BAKAN YÜZEYİNDE GENELKURMAY AMBLEMİ (AMBLEMDEKİ RENKLER ORJİNAL AMBLEMDEKİNİN AYNISI OLACAKTIR. AMBLEM YÜZEYİN 1/3 ORANI BÜYÜKLÜĞÜNDE) OLACAKTIR. (İSTENDİĞİ TAKDİRDE GENELKURMAY AMBLEMİ ÖRNEK OLARAK VERİLECEKTİR)
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
b.Telefon Numarası: +903123695710-2977
c.Fax Numarası: +903123699376
d.Elektronik Posta adresi: