70 İNCİ MKNZ.P.TUG.K.Lığı İHALE DETAYI
İşin Adı YAZLIK SEBZE VE MEYVE ALIMI
İhale Usulü Açık İhale Usulü
İdare Adı : 70 inci Mknz.P.Tug.K.lığı
Adres : 70 inci Mknz.P.Tug. İhale Komisyon Başkanlığı MARDİN
Telefon : +904822151953
Faks : +904822152144
Elektronik Posta Adresi : r_h_y_@hotmail.com
Malın Niteliği ve Türü TAZE ERİK, KAYISI, MALTA EĞİĞİ, MUZ, TAZE BİBER, DOMATES, HIYAR, SAKIZ KABAK, PATATES, MAYDANOZ
Malın Miktarı 10 KALEM
Mal Teslim Yeri 70'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.LIĞI MARDİN
Mal Teslim Tarihi SÖZLEŞMEYİ MÜTEAKİP GÜNLÜK İHTİYAÇLAR NİSPETİNDE
İhale Yeri 70'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI MARDİN
İhale Tarihi 20.04.2012 08:30
İhale İlanı Metni
--------------------------------------------------------------------------------
Süre ve Yaklaşık Maliyet Bilgileriİlan Süresi : 21
Yasal Kapsam : 13 b/3
İlan Süresi İçin Yaklaşık Maliyet : --------------------------------------------------------------------------------
SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 70 MKNZ.P.TUG.K.
10 kalem yazlık sebze ve meyve alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/36931
1-İdarenin
a) Adresi : ISTASYON MAHALLESI 1 NCI CAD. 1 47066 MARDİN MERKEZ MARDİN
b) Telefon ve faks numarası : 4822151955 - 4822152832
c) Elektronik Posta Adresi : r_h_y71@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Alım konusu mal 70 inci Mknz.P.Tug.K.lığı (Mardin) LYM.A.liği depolarına teslim edilecektir. Getirilen malların muayenesinin yapılmasını müteakip yüklenicinin temin edeceği kapalı kasa araçlar ile aşağıda dökümü yapılan yerlere, birliklerin Mut.Nöb.Astsb. veya İaşe İkm.Astsb.ları refakatinde götürecektir. a) 4 üncü Hd.A.K.lığı/ KIZILTEPE b) 3 üncü Hd.Tb.K.lığı / ŞENYURT ( Kızıltepe-Şenyurt aynı araçla taşınabilir.) c) 2 nci Hd.Tb.K.lığı/ NUSAYBİN
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalandığı (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) tarih aynı zamanda yükleniciye işe başlama talimatının tebliğ edildiği ve işin başlama tarihi olarak kabul edilecektir. 10.3.2. Taahhüt edilen mal (taze erik) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 15 MAYIS -30 EYLÜL 2012 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. Taahhüt edilen mal (kayısı) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 15 MAYIS -31 TEMMUZ 2012 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. Taahhüt edilen mal (malta eriği) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 MAYIS -30 HAZİRAN 2012 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. Taahhüt edilen mal (muz) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 MAYIS-31 EKİM 2012 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. Taahhüt edilen mal (taze biber sivri) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 MAYIS-30 KASIM 2012 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. Taahhüt edilen mal (domates) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 MAYIS-30 KASIM 2012 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. Taahhüt edilen mal (hıyar) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 MAYIS-30 KASIM 2012 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. Taahhüt edilen mal (taze sakız kabak) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 MAYIS-31 EKİM 2012 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. Taahhüt edilen mal (patates) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 MAYIS-30 KASIM 2012 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. Taahhüt edilen mal (maydanoz) sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 MAYIS 2012-30 NİSAN 2013 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. 10.3.3.Yüklenicinin teslim programı: Taahhüt konusu mal günlük (Birliğin bir, iki, üç günlük, bir haftalık veya daha uzun sürelik ihtiyaçları için, birlik tarafından belirlenecek aylık tebligat programına göre) ihtiyaçlar nispetinde Tşn. (Tük.) 206 Mal Saymanlığı depolarına her gün 11:00 e kadar teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : 70 inci Mknz.P.Tug.İh.Kom.Bşk.lığı/Mardin
b) Tarihi ve saati : 20.04.2012 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
Benzer iş olarak tüm gıda maddeleri alım ihaleleri kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı 70 inci Mknz.P.Tug.İh.Kom.Bşk.lığı/Mardin adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 70 inci Mknz.P.Tug.İh.Kom.Bşk.lığı/Mardin adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 70 inci Mknz.P.Tug.K.lığı
b.Telefon Numarası: +904822151953
c.Fax Numarası: +904822152144
d.Elektronik Posta adresi: r_h_y_@hotmail.com