AS.VET.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ne bağlı bulunan Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Bşk.lığı ve 14 adet Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarlarında kullanılan cihazların Türk Akreditasyon Kurumu’na akredite olunması kapsamında kalibrasyonlarının yapılması amacıyla hizmet alımı yapılacaktır.
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : Gemlik/BURSA
Telefon : +90224519 02 10-28
Faks : +90224519 02 19
Elektronik Posta Adresi : asvetokegtmrk_SAKB@kkk.tsk.tr
Malın Niteliği ve Türü Kalibrasyon Hizmet Alımı.
Malın Miktarı 15 Kalem
Mal Teslim Yeri
Mal Teslim Tarihi
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Satın Alma Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
İhale Tarihi 29.02.2016 14:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ne bağlı bulunan Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Bşk.lığı ve 14 adet Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarlarında kullanılan cihazların Türk Akreditasyon Kurumu’na akredite olunması kapsamında kalibrasyonlarının yapılması amacıyla Doğrudan Temin Usulü ile hizmet alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden %6 oranında kesin teminat alınacaktır. Sözleşme kararın yükleniciye tebliğinden itibaren 5 iş günü içerisinde imzalanacaktır. İmzalanmadığı takdirde alım iptal edilecektir.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Teklifler birim fiyat olarak alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirme yapılacaktır.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. Sözleşme ile ilgili bilgiler, istekliler tarafından Satın Alma Komisyonu Başkanlığından istenebilecektir.
7. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (29 Şubat 2016 Saat:14:00) Satın Alma Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir.
8. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacak; ancak asıl nüshalarının ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar ulaşması kaydı ile kabul edilecektir.
9. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
10. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
11. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
12. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan yüklenici tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu ve Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
13. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a.Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b.Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir.
14. İşe sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren başlanacaktır. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden 31 Aralık 2016 tarihine kadar yapılması gereken kalibrasyon hizmeti işinin yapılma yer ve tarihleri ile ödeme koşulları sözleşme tasarısında belirtilmiştir. İstenildiği takdirde ilgili isteklilere mail/faks yolu ile bildirilecektir.
15. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, sözleşmenin çoğaltılması, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
KALİBRASYON HİZMET ALIMI İDARİ HUSUSLARI
1. Cihazların kalibrasyon önceliği ve sırası, idare tarafından belirlenecektir.
2. Kalibrasyon işlemleri idarenin görevlendirdiği bir mihmandar personel gözetiminde yapılacaktır. Kalibrasyon hizmeti mesai saatleri içinde yapılacaktır.
3. Yüklenici tarafından Kalibrasyonu yapılan cihaz/malzemeler için kalibrasyonunun yapıldığına dair kalibrasyon sertifikası verilecektir. Kalibrasyon sertifikasında TÜRKAK logosu bulunacaktır.
4. Kalibrasyon testini geçebilen tüm cihazlara tek tek bilgi etiketi (kalibrasyon etiketi) yapıştırılacaktır. Bu etiketler silinmez, yırtılmaz özellikte olacaktır. Etiket üzerinde ilgili yüklenicinin “logosu, kalibrasyon tarihi, sonraki önerilen kalibrasyon tarihi ve izlenebilirlik için sertifika numarası” yazılmış olacaktır.
5. Kalibrasyon test işlemi yapılacak olan mevcut cihazlar içerisinde kalibrasyon test işlemleri için yüklenici şirketin merkez laboratuvarına götürülmesi gereken kalemlerdeki söz konusu cihazlar; idare ve firma ortak görüşü kapsamında bir tutanakla teslim edilecek/alınacak olup, işlemlerin tamamlanmasını müteakip tekrar idareye teslim edilecektir. Tüm bu işlemler ve gönderimler için idareden herhangi bir ücret talep edilemeyecek olup, tüm masraflar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
6. Kalibrasyon işlemi veya transfer esnasında olası arızalanma, düşme, kırılma vb. olayların tamamından yüklenici firma sorumludur. Olası bir durumda her türlü hasar ÜCRETSİZ telafi edilecektir.
7. Kalibrasyon işlemi esnasında olası arızalanma, düşme, kırılma vb. olayların tamamından yüklenici firma sorumludur. Olası bir durumda her türlü hasar ÜCRETSİZ telafi edilecektir.
8. Kalibrasyon işlemleri için görevlendirilen personelin her türlü iş güvenliği yüklenici tarafından sağlanacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: +90224519 02 10-28
c.Fax Numarası: +90224519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: asvetokegtmrk_SAKB@kkk.tsk.tr