4 NCÜ MKNZ. P. TUG. K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Çöp Konteynırı Alımı 400 Lt.
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : 4 ncü Mknz. P. Tug. K.lığı
Adres : 4 ncü Mknz. P. Tug. K.lığı Keşan/EDİRNE
Telefon : +902847148284
Faks : +902847148284
Elektronik Posta Adresi : kesansatalkom@hotmail.com
Malın Niteliği ve Türü Çöp Konteynırı Alımı 400 Lt.
Malın Miktarı 40 adet
Mal Teslim Yeri 4’üncü Mknz. P.Tug. L.Y. M. Amirliğine - KEŞAN/EDİRNE
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 gün içerisinde
İhale Yeri 4 ncü Mknz. P. Tug. İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu KEŞAN / EDİRNE
İhale Tarihi 10.04.2012 11:00
İhale İlanı Metni
Çöp Konteynırı Alımı 400 Lt. lik doğrudan temin ile yapılacaktır. (Lütfen! Metnin tamamını OKUYUNUZ!)
1. İdarenin
a. Adresi : 4’üncü Mknz. P.Tug. K.lığı KEŞAN / EDİRNE
b. Telefon-Faks Numarası : 02847142500 – 02847144771
c. Elektronik Posta Adresi : keşansatalkom@hotmail.com
2. İhale Konusu Hizmetin
a. Niteliği, Türü ve Miktarı : Çöp Konteynırı Alımı 400 Lt. lik (40 Adet)
Konteynır galvanizli saçtan imal edilmiş olacaktır. Gövde en az 2 mm. tek parça sacdan kıvrılıp, gövde ve yanlar preslenerek mukavemet arttırılmış olacaktır. En az 80x90x52 ebatlarında olacaktır. Gövde ağzı U profille çevrilmiş olacaktır. Gövde komple gazaltı kaynağı ile cürufsuz kaynatılmış olacaktır. Kaldırma kulakları en az 4 mm olacaktır ve mevcut çöp araçları hidrolik kaldırma sistemine uygun olacaktır. Taşıyıcı 150 x 45 veya 125 x 40 ebadında 2 adet 360 derece dönerli 2 adet sabit teker mevcut olacaktır.
b. Teslim yeri ve Teslim Süresi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 gün içerisinde 4.Mknz. P.Tug. K.lığı LYM Amirliğine KEŞAN/EDİRNE teslim edilecektir.
3. Doğrudan Teminin Alımının
a. Yapılacağı Yer : 4’üncü Mknz. P. Tug. İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu KEŞAN / EDİRNE
b. Tarih – Saati : 10 Nisan 2012 tarihinde saat 12.00’de yapılacaktır.
4. Doğrudan temin usulü ile yapılacak alımda teklif edilen toplam bedel üzerinden en düşük fiyatı veren firmadan alım yapılacaktır.
5. Ödeme koşulları ve zamanı ile ilgili hususlar sözleşme tasarısının 13 maddesinde ifade edildiği gibi olacaktır.
6. Sözleşme ilgili adresten ihale saatine kadar görülebilir ve teklif mektubu ile birlikte ilgili adresten ihale saatine kadar ücretsiz temin edilebilir.
7. Malın muayenesi 4’üncü Mknz. P.Tug. Muayene ve Kabul Komisyonunca yapılacaktır.
8. Telefon, Faks, Mektup veya e-mail yoluyla yapılan istek ve başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Alıma karar verilen istekli ile ihale sonrası sözleşme yapılacaktır. Sözleşme süresi işe başlama tarihinden itibaren 24 (yirmidört) aydır.
10. İhale üzerine kalan istekli sözleşme imzalama aşamasında teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyanını ve teklif ettiği bedelin % 3 ‘ü oranından az olmamak üzere teminatını da sözleşmeye getireceklerdir. Teminat mektubunun süresi en az 90 (doksan) gün olacaktır.
11. Teklif veren istekliler sözleşmenin hükümlerini kabul etmiş sayılacaktır.
12. Teklifler; ihalenin yapılacağı 10 Nisan 2012 tarihinde saat 12.00’de 4’üncü Mknz. P.Tug. K.lığı İhale Komisyonuna İhale Salonunda kapalı zarf içinde istekli veya yasal temsilcisi tarafından bizzat teslim edilecektir. Posta, Faks veya daha önceden teklif zarfını vermek isteyen isteklilerin teklif zarfı alınmayacaktır. Teklifler hazır bulunanlar huzurunda; ihale komisyonu tarafından açılacak, değerlendirilecek ve alınan karar ilan edilecektir.
13. İlanımızda alımla ilgili ana hususlar belirtilmiştir. Diğer hususlar sözleşme tasarısında yer almaktadır.
İdaremizin yapacağı tüm ilanlar MSB sayfasından; duyurular/İhaleler/K.K.K lığı ihale ilanları adresinden görülebilir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 ncü Mknz. P. Tug. K.lığı
b.Telefon Numarası: +902847148284
c.Fax Numarası: +902847148284
d.Elektronik Posta adresi: kesansatalkom@hotmail.com