4 ÜNCÜ ANA BKM. FB. MD.LÜĞÜ İHALE DETAYI
İşin Adı Gezici Araç İle Periyodik Muayene Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/D
İdare Adı : 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü
Adres : Erler Mah. Şehit Hikmet Özer Cad. No:151/1 Etimesgut/ANKARA
Telefon : +90312244 66 68
Faks : +90312245 02 38
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü 4'üncü Ana Bkm.Fb.Md.lüğünün ihtiyacı için
Malın Miktarı 22 Kalem
Mal Teslim Yeri 4.Ana Bkm. Fb.Md.lüğü Etimesgut/ANKARA
Mal Teslim Tarihi İlan Metninde Belirtilmiştir.
İhale Yeri 4'üncü Ana Bkm.Fb.Md.lüğü İhale Komisyon Başkanlığı
İhale Tarihi 19.11.2021 10:00
İhale İlanı Metni
1. Doğrudan temin dokümanları sisteme yüklendiğinden, istekli firmalara doküman verilmeyecek, sadece alım ile ilgili teknik konularda yardımcı olunacaktır.
2. İstekli firmalar tekliflerini kapalı zarfta olmak şartı ile alıma iştirak ederek ya da alım saatinden önce olmak koşulu ile Doğrudan Temin Komisyonuna bırakacaktır. (Kargo ile gönderilen tekliflerin Doğrudan Temin Komisyonuna ulaştırılması istekli firma tarafından sağlanacak, belgegeçer ile gönderilen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.)
3. Doğrudan Temin Alımda açık eksiltme uygulanacağından isteklilerin ihale gün ve saatinde hazır bulunmaları gerekmektedir. Aksi takdirde kapalı zarf ile gönderilen teklifler son teklif olarak değerlendirilecektir.
4. Hizmet alımı için sözleşme yapılacak olup, sözleşme bedelinin % 6'sı oranında kesin teminat alınacaktır.
5. Sisteme yüklenen alım dokümanlarının istekli tarafından titizlikle incelenmesi önem arz etmektedir.
6. İstekli firmalar, Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2016/7 sayılı Gezici İSG Hizmetleri Genelgesi gereği; Sağlık Bakanlığından/Sağlık Müdürlüğünden bu iş ile ilgili iştigal ettiğine dair müsaade belgesini/belgelerini teklifi ile beraber İhale Komisyon Başkanlığına sunacaktır. Yetki belgesini sunmayanların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
7. Hizmet alımında birim fiyat üzerinden işin tamamı için teklif verilecektir.
8. Yüklenici; alım kararının onaylanmasını müteakip, 3 (Üç) takvim günü içerisinde sözleşmeyi imzalayacak ve sözleşme yürürlüğe girecektir. Sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip; İdare ile yüklenici Gezici aracın 4’üncü Ana Bkm.Fb.Md.lüğüne geliş tarihini ve personelin muayene tarihini koordine edecektir. Yüklenici, Ek-1’de ayrıntısı belirtilen tahlilleri yaparak (tahlil sonuçları ile evrakların İdare’ye teslim edilmesini müteakip) 15 (Onbeş) takvim günü içerisinde hizmeti tamamlayacaktır.
9. Hizmet alımı, hizmet alım listesi ve sözleşmede belirtilen hususlara göre yapılacaktır.
10. Hizmet alımı için hesaplanacak Katma Değer Vergisi (KDV) yükleniciye ayrıca ödenecektir.
11. Belgegeçer ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. İstekli firmalar teklif mektuplarının ekine Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Kayıt Belgesinin aslının tıpkıçekimi ile imza sirkülerinin aslının tıpkıçekimini teklif mektubunun ekinde sunacaktır. Alım aşamasında bahse konu belgeler sunulmadığı takdirde alım üzerinde kalan yüklenici, sözleşme yapılmadan önce söz konusu evrakları İdareye teslim edecektir. Evraklar teslim edilmediği takdirde yüklenici ile sözleşme yapılmayacak, en düşük teklif veren 2'nci firma sözleşmeye davet edilecektir.
/Content/Upload/Ihale/Docs/1%20adet%20teyp/3.%2022%20KLM.%20S%C3%96ZLE%C5%9EME.doc
/Content/Upload/Ihale/Docs/1%20adet%20teyp/4.%20TEKL%C4%B0F%20MEKTUBU.xls
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü
b.Telefon Numarası: +90312244 66 68
c.Fax Numarası: +90312245 02 38
d.Elektronik Posta adresi: