ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

4 ÜNCÜ ANA BKM. FB. MD.LÜĞÜ İHALE DETAYI

İşin Adı Kalorifer Hattının Yenilenmesi İşi

İhale Usulü Doğrudan Temin

         

İdare Adı : 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü

Adres : Erler Mah. Şehit Hikmet Özer Cad. No:151/1 Etimesgut/ANKARA

Telefon : +90312244 66 68

Faks : +90312245 02 38

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü 1989-ATL-BET-034 Albüm numaralı İhale Komisyon Başkanlığının ve Radar Binasının kalorifer hattının yenilenmesi hizmeti alımı

Malın Miktarı 9 Kalem

Mal Teslim Yeri 4'ÜNCÜ ANA BAKIM FABRİKA MÜDÜRLÜĞÜ ETİMESGUT / ANKARA

Mal Teslim Tarihi İHALE İLANINDA BELİRTİLMİŞTİR.

İhale Yeri 4'ANA BAKIM FABRİKA MÜDÜRLÜĞÜ İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETİMESGUT / ANKARA

İhale Tarihi 28.09.2022 10:00


İhale İlanı Metni

1.          Doğrudan temin dokümanları sisteme yüklendiğinden, istekli firmalara doküman verilmeyecek, sadece alım ile ilgili teknik konularda yardımcı olunacaktır. ( Söz konusu alım 22DT79622284 Doğrudan Temin Numarası ile Elektronik Kamu Alımları Platformu'nda da (EKAP) yayınlanmıştır. )

2.          İstekli firmalar tekliflerini kapalı zarfta olmak şartı ile alıma iştirak ederek ya da alım saatine 1 dakika (09:59 ) kalacak şekilde olmak koşulu ile Doğrudan Temin Komisyonuna bırakacak, alım saatinden sonra iştirak eden istekli veya kapalı zarftaki teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. (Kargo ile gönderilen tekliflerin alım saatinden önce Doğrudan Temin Komisyonuna ulaştırılması istekli firma tarafından sağlanacak, belgegeçer ve e- posta ile gönderilen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.-İdare adresi: Erler Mah. Şehit Hikmet Özer Cad. 151/1  06790    (ETİMESGUT ANKARA)

3.        İstekli firmalar ihale tarihinden önce işin yapılacağı yeri görecek ve yeri gördüğüne dair tutanak tutulacaktır. İhale tarihi ve saati itibari ile yer görülme tutacağı olmayan isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılarak dikkate alınmayacaktır.

4.        Hizmet alımı, mahal listesi, teknik şartname ve sözleşme esaslarına göre yapılacaktır.

5.        Doğrudan Temin Alımda açık eksiltme uygulanacağından isteklilerin ihale gün ve saatinde hazır bulunmaları gerekmektedir. Aksi takdirde kapalı zarf ile gönderilen teklifler son teklif olarak değerlendirilecektir.

6.       Bu hizmet alımı için sözleşme yapılacak olup, sözleşme bedelinin % 6'sı  oranında kesin teminat alınacaktır.

7.       Sisteme yüklenen alım dokümanlarının istekli tarafından titizlikle incelenmesi önem arz etmektedir.

8.        Bu alım usulünde; birim fiyat üzerinden işin tamamı için teklif verilecektir. 

9.        Bu alımda teklifler Türk Lirası (TL.) üzerinden verilecek olup, ödemeler Türk Lirası (TL.) olarak yapılacaktır.

10.        Yüklenici; alım kararının onaylanmasını müteakip, 3 (üç) takvim günü içerisinde sözleşmeyi imzalayacaktır. Yüklenici; sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip,idarenin (4’üncü Ana Bkm.Fb.Md.lüğünün  görevlendirdiği personel koordinesinde) belirleyeceği bir tarihte yazacağı işe başlama yazısını tebliğ etmesini müteakip 2 takvim günü içerisinde işe başlayacak, işe başlamasını müteakip 45 (Kırkbeş) takvim günü içerisinde (kontrol teşkilatının nezaretinde) işi bitirecektir. 

11.       Hizmet alımı bedelinin ödenmesi aşamasında doğacak Katma Değer Vergisi (KDV) İdare tarafından yükleniciye ayrıca ödenecektir. 

12.        İstekli firmalar teklif mektuplarının ekine Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Kayıt Belgesinin aslının tıpkıçekimi ile imza sirkülerinin aslının tıpkıçekimini teklif mektubunun ekinde sunacaktır. Alım aşamasında bahse konu belgeler sunulmadığı takdirde alım üzerinde kalan yüklenici, sözleşme yapılmadan önce söz konusu evrakları İdareye teslim edecektir. Evraklar teslim edilmediği takdirde yüklenici ile sözleşme yapılmayacak, en düşük teklif veren 2'nci firma sözleşmeye davet edilecektir.

/Content/Upload/Ihale/Docs/9-hiz/EKAP.rar

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü

b.Telefon Numarası: +90312244 66 68

c.Fax Numarası: +90312245 02 38

d.Elektronik Posta adresi: