EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Güç Trafolarının Yıllık Bakım ve Onarım Yapılması 19DT19217
İhale Usulü DOĞRUDAN TEĞMİN HİZMET ALIMI/2 KALEM
İdare Adı : Eğitim Alay Komutanlığı
Adres : Eğitim Alay Komutanlığı Ihale Komisyon Alaşehir MANISA
Telefon : +902366530011-12
Faks : +902366530017
Elektronik Posta Adresi : eğt_al_ih_kom@mynet.com
Malın Niteliği ve Türü İLAN METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
Malın Miktarı İLAN METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR. İLAN METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
Mal Teslim Yeri EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI ALAŞEHİR/MANİSA
Mal Teslim Tarihi İLAN METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
İhale Yeri EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ALAŞEHİR/MANİSA
İhale Tarihi 22.01.2019 11:30
İhale İlanı Metni
EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI
ALAŞEHİR/MANİSA
GENEL PURSANTAJ TABLOSU
EĞT. A. K.LIĞI TUĞGENERAL BURHAN RUHİ TAŞ KIŞLASINDAKİ
1985-TRF-KRS-053 ALBÜM NUMARALI 400 KVA BİNA TİPİ TRANSFORMATÖR, DİREK TİPİ TRANSFORMATÖR 100 KVA (TOPLAM 2 ADET) TRAFOLARIN YILLIK PERİYODİK BAKIM ONARIMININ YAPILMASI HİZMET ALIMI İŞİ.
|
Sıra No |
Malzemenin Cinsi |
Birimi |
Miktarı |
||||||
|
1. |
Güç Trafolarının Yıllık Bakım ve Onarım Yapılması |
ADET |
2 |
|
|||||
GÜÇ TRAFOLARININ YILLIK PERİYODİK BAKIM ONARIMI |
|
|||||||||
|
||||||||||
S. |
YAPILACAK İŞLER LİSTESİ |
BİRİM |
MİKTARI |
|
||||||
1 |
Yüksek gerilim hatlarındaki ayırıcı kesicilerin kontrolü |
Ad. |
2 |
|
||||||
2 |
Yüksek gerilim hattındaki seksoner sigortalarının değişimi |
|
6 |
|
||||||
3 |
Yüksek gerilim hattında direk dönüşlerindeki iletken kabloların bakım onarımı |
|
3 |
|
||||||
4 |
400 kva trafonda bulunan parafodur değişimi |
Ad. |
3 |
|
||||||
5 |
400 kva trafonda bulunan üçlü gergi (K2) fincanının değişimi |
Ad. |
1 |
|
||||||
6 |
400 kva ve 100 kva trafoların parafodur , direk ve dağıtım pano topraklamalarının ölçülmesi. 5 ohm üstündeki topraklamalarının güçlendirilmesi yapılarak 5 ohm değerinin altına indirilmesi. |
Ad. |
4 |
|
||||||
7 |
400 kva ve 100 kva trafoların bakım onarım ve temizliğinin yapılması |
Ad. |
2 |
|
||||||
|
TRAFOLARIN YILLIK PERİYODİK BAKIM ONARIMIN YAPILMASI İŞİ ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ UYGULANACAKTIR.
Madde 4 – Sözleşmenin Türü:
Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup idarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ve bu iş kalemleri için yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ………………………………. bedel üzerinden akdedilmiştir. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde birim fiyat teklif cetvelinde yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.
Sözleşme Ekleri:
İdare dokümanı bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz bir parçası olup idare ve yükleniciyi bağlar.
Ancak sözleşme yükümleri ile ihale dokümanlarını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki ve farklılık olması halinde teknik şartnamedeki hükümler esas alınır.
Madde 5 – Sözleşmenin Tutarı (KDV HARİÇ) : ………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….(Rakam ve Yazı İle) Ancak işletme sırasında meydana gelen arızaların, çağrı üzerine giderilmesi ve gerekse idarenin isteği üzerine yapılacak değişiklikler veya yenilemeler bu ücretin dışında olup idarece ayrıca ödenecektir.
Madde 6 - Sözleşmenin Süresi : Sözleşme kararın imzalanmasına müteakip gün işe başlanacaktır. Sözleşmenin süresi, ise başlama tarihinden itibaren 31.12.2019 tarihine kadar geçerlidir.
Madde 7 - İşin Yapılacağı Yer: Eğt.A.K.lığı Tuğgeneral Burhan Ruhi Taş Kışlası Alaşehir / MANİSA
Madde 8 – Bakım Sorumlusu/ Yüklenicinin Yükümlülükleri:
- Bakım Sorumlusu, bu sözleşmenin imzalanmasının ardından idare ve işletme sorumlusunun istekleri doğrultusunda, işletmenin koşullarına uygun düşecek biçimde, bakım programını bir takvime bağlayarak idare sunacaktır.
- Bakım Sorumlusu tarafından hazırlanacak olan bakım programı idarenin onayına müteakip uygulanmasına geçilecek, ayrıca elektrik kesimini gerektiren uygulamalarda, bakım öncesinde idare ve işletme sorumlusu ile (gün ve saat konusunda) uzlaşılacaktır.
c. Bakım Sorumlusu, yıllık bakım sonrasında bir rapor hazırlayarak idare sunacaktır. Bu raporda aşağıda sıralanan konulara yer verilmiş olacaktır;
1. Yapılan işler,
2. Ölçme sonuçları ve ölçmelerin kritiği,
3. Gerekmekle birlikte yapılamayan işler ve nedenleri,
4. Bir sonraki yıllık bakımdan önce (program dışı) yapılması gereken işler ve bu işler için idarece önceden sağlanması gereken malzemeler,
5. Bir sonraki yıllık bakımda yapılacak işler için önceden sağlanması gereken malzemeler ve gerekli görülen diğer bilgi ve değerler.
ç. Bakım sorumlusu, işletme sırasında ortaya çıkabilecek cihaz arızalanmalarında idare veya işletme sorumlusunun çağrısı üzerine, mümkün olan en kısa sürede arızayı giderecek ve sonuçlarını raporlayacaktır.
d. Bakım Sorumlusu, yürüttüğü bakım çalışmaları süresince, çalıştırdığı elemanların güvenliğinden sorumlu olacaktır.
e. Yüklenici; işyerlerindeki her türlü araç, malzeme, ihzarat, iş ve hizmet makineleri, taşıtlar, tesisler ile sözleşme konusu iş için, işin özellik ve niteliğine göre, işe başlama tarihinden 31.12.2019 tarihine kadarki süre zarfında oluşabilecek deprem, su/sel baskını, toprak kayması, fırtına, yangın gibi doğal afetler ile hırsızlık, sabotaj gibi risklere ve 3’üncü şahıslara karşı 31.12.2019 tarihine kadar “ALL RİSK” sigorta yaptırmak zorundadır.
Yüklenici, işe başlama tarihinde 31.12.2019 tarihine kadar geçecek süreye ilişkin;
1. Yüklenicinin sözleşme şartları dâhilindeki yükümlülükleri kapsamında eksik ve kusurların giderilmesi amacıyla yaptığı çalışmalar sırasında sigortalı kıymetlere verdiği zarar ve ziyanlar,
2. Bakım devresi esnasında ortaya çıkan ve inşaat devresinde yüklenicinin sorumlu olduğu bir nedene dayanan ziyan ve hasarlara karşı genişletilmiş bakım devresi teminatını içeren sigorta yaptırmak zorundadır.
3. Yüklenici işe başlama tarihinden 31.12.2019 tarihine kadar olan sürede, meydana gelebilecek İş ve işçilik ile ilgili her türlü arızalardan sorumludur.
Madde 9 – İdarenin Yükümlülükleri:
İdare, Bakım Sorumlusunun gerekli gördüğü malzemeleri sağlanması ile alınması öngörülen önlemlerin alınması ve ayrıca işletme sorumlusu ile eşgüdümlü sağlamak ile yükümlü olacaktır.
Madde 10- İdarece Uygulanacak Cezalar:
İşin özelliği gereği sürekli tekrar eden kısımlarının; ihale dokümanında uygun yerine getirilmediği sözleşmeye uygun olarak gerçekleştirilmediği durumlarda idarece her bir aykırılık için ayrı ayrı uygulanmak üzere kesilecek ceza miktarı için sözleşme bedelinin %0,06 (ONBİNDEALTI) oranında gecikme cezası uygulanır. Ayrıca bu aykırılıkların sözleşme süresince toplam 5 kez tekrarlanması durumunda yukarıda ön görülen ceza uygulanmak ile birlikte 4735 sayılı Kanunun 20. Maddesi B Bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme idarece tek taraflı fesih edilerek kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar irat kaydedilip hesabı genel hükümlerine göre tavsiye edilir. Ayrıca ilgili mevzuat gereği hakkında yasaklama işlemi başlatılır.
Madde 11 - Sözleşmenin feshine ilişkin şartlar
Aşağıda belirtilen durumlardan en az birinin doğması ve karşı tarafa yazılı olarak bildirilmesi durumunda sözleşme fesih edilmiş sayılır.
- İdarenin yerine getirmediği yükümlülüklerin nedeni ile Bakım Sorumlusunun sorumluluk altına girmesi veya bakım sorumluluğu hizmetini yerine getirmenin güçleşmesi,
- İdarenin ücret ve ödemelerini yapmaması ve/veya ödeme gecikmelerinin olması ve bunda ısrarlı olması,
- “Özel hükümler” bölümünde fesih ile ilgili hükümler bulunması halinde, maddeye uygun durumun doğması,
- Bakım Sorumluluğu yükümlülüklerini yerine getirmemesi,
- Bakım Sorumlusunu hizmeti yürütmede işini, geciktirmesi, işletmenin şartlarına uyum göstermemesi ve bunda ısrarlı olması,
- Bakım Sorumlusunun çalışma sonuçlarını işletmeye raporlamaması ve bunda ısrarlı olması,
- Bakım Sorumlusunun hatası, yetersizliği veya yeterli çalışmayı yapmaması sonucu işletmenin maddi zarar uğraması ve bunun kanıtlanması,
- Tarafların sözleşmenin feshi konusunda uzlaşmaları ve durumun bir protokol ile belirlenmesi,
Yukarıda sıralanan durumlardan herhangi birinin ortaya çıkması sonucu sözleşmenin fesih edilmesi durumunda bildirimin yapıldığı yazının tebliğ tarihini izleyen aybaşı fesih tarihi olarak kabul edilir. Tarafların uzlaşması sonucu sözleşmenin fesih durumunda tanzim olunacak protokolde fesih tarihi ayrıca belirtilir.
Ancak sıralanan bu durumlardan herhangi birinin söz konusu olmamasına rağmen, İdarenin tek taraflı olarak sözleşmeyi fesih durumunda idare bu sözleşme döneminin bitimine kadar ödeyeceği ücreti peşinen ödemek zorundadır. Sözleşmenin tek taraflı Bakım Sorumlusu tarafından feshi durumunda, fesih tarihinden sonraki yapılmış ödemeler idare geri ödenecektir.
Madde 12 – Anlaşmazlıkların Çözümü:
Anlaşmazlıkların çözümünde yetkili merci esas olarak Alaşehir Mahkemeleri yetkilidir.
Ancak taraflardan birinin talebi ve diğer tarafın uygun görüş belirtmesi durumunda anlaşmazlıkların ELEKTRİK MÜHENDİSLERİ ODASI (EMO) hakemliğinde çözülmesi mümkündür. Anlaşmazlıkların EMO hakemliğinde çözülmesi halinde, EMO tarafından görevlendirilecek bir uzman, idare veya yetkilisi, Hizmet yükümlüsü veya vekili anlaşmazlık konusunu inceleyip karara bağlayacak heyeti oluştururlar. Taraflar bu heyete birden fazla kişiyle katılabilirler ancak oy hakları değişmez ve (1) bir’dir.
Madde 13 - Hüküm bulunmayan haller:
Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 sayılı Kanun, Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri ve 4735 sayılı Kanun hükümleri, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise Borçlar Kanunu hükümleri uygulanır.
Madde 14- Teminat Miktarı ve Süresi:
14.1. Kesin teminat alınmayacaktır.
İhale Kayıt Numarası: 19DT19217
İhalenin adı: Güç Trafolarının Yıllık Periyodik Bakım ve Onarımını Yapılması
- Sözleşme Yapılacaktır ve Sözleşme Yüklenici tarafından EMO’ ya onaylatılacaktır
- Sözleşmenin Türü: Hizmet Alımı İşi (Birim Fiyat Üzerinden Sözleşme Yapılacaktır).
- Kısmı teklif verilmeyecek, işin tamamına teklif verilecektir.
- Sözleşmenin Süresi : 31.12.2019 tarihine kadar geçerlidir
- İşin Yapılacağı Yer : Tümgeneral Burhan Ruhi Taş Kışlası Alaşehir / MANİSA
- Yüklenici; İşyerlerindeki her türlü araç, malzeme, ihzarat, iş ve hizmet makineleri, taşıtlar, tesisler ile sözleşme konusu iş için, işin özellik ve niteliğine göre, işe başlama tarihinden 31.12.2019 tarihine kadar geçen süre içinde oluşabilecek deprem, su baskını, toprak kayması, fırtına, yangın gibi doğal afetler ile hırsızlık, sabotaj gibi risklere ve 3’üncü şahıslara verilecek zararlara karşı, 31.12.2019 tarihine kadar “ALL RİSK” sigorta yaptırmak zorundadır.
- Yüklenicinin sözleşmeye uygun olarak işi süresinde bitirmediği takdirde, gecikilen her gün için sözleşme bedelinin %0,06 (Onbinde altı) oranında gecikme cezası uygulanır.
- Yüklenici tarafından Temlikname verilmeyecektir. İdare tarafından sorumluluk kabul edilmez.
- Yüklenici; Karar Pulu (İhale Bedelinin Binde 5,69’u) ve Sözleşme Bedelini (İhale Bedelinin Binde 9,48’i) ödemek ve Makbuzu ihale komisyonuna teslim etmek zorundadır.
KURUMUMUZUN İHTİYACI OLAN MALZEMELER, DOĞRUDAN TEMİN USULÜYLE HİZMET ALIMI/2 KALEM ALINACAKTIR.
TEKLİF EDİLEN FİYATIN 0,00569 KARAR PULU, 0,00948 SÖZLEŞME PULU ALINACAKTIR. KATİ TEMİNAT ALINMAYACAKTIR.
22/01/2019 SAAT: 11:30' A KADAR TEKLİF GÖNDERMENİZ VE TELEFON İLE İRTİBATA GEÇMENİZ RİCA OLUNUR.
Musa DİNGİR
Ulş.Bnb.
İhl.Koms.Bşk.
0236 653 00 11 / 1088
05056496141
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: Eğitim Alay Komutanlığı
b.Telefon Numarası: +902366530011-12
c.Fax Numarası: +902366530017
d.Elektronik Posta adresi: eğt_al_ih_kom@mynet.com