ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 48 KALEM LABORATUVAR MALZEMESİ ALIMI

İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d

         

İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı

Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA

Telefon : 0 224 519 02 10

Faks : 0 224 519 02 19

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü Mal

Malın Miktarı 48 Kalem

Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı ASVETDÖSE İşletmesi

Mal Teslim Tarihi Kararın tebliğinden itibaren 60 (Altmış) Takvim günü

İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı İhale Kom.Bşk.lığı

İhale Tarihi 05.05.2020 10:00


İhale İlanı Metni

DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR

1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA)’nın Döner Sermaye İşletmesine Bağlı Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığı, 4’üncü Kor. GKM K.lığı ve KTBK GKM K.lığında kullanılmak üzere “48 KALEM LABORATUVAR MALZEMESİ ALIMI” yapılacaktır.

2. Sözleşme yapılmayacak, kesin teminat alınmayacaktır.

3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.

4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.

5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. ( ihalesatinalma16@gmail.com)

6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (05 Mayıs 2020 Saat: 10:00) İhale Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.

7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir. ( ihalesatinalma16@gmail.com)

8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.

10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.

11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;

            a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,

            b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.

13. Bahse konu hizmet alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi ile Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi vezne alındı makbuzları işe başlamadan  önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.

İDARİ HUSUSLARI

1.  As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk. Döner Sermaye (ASVETDÖSE)  İşletmesine bağlı Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığı, 4’üncü Kor. GKM K.lığı ve KTBK GKM K.lığında kullanılmak üzere 48 (Kırksekiz) kalem laboratuvar malzemesi alımına ihtiyaç duyulmaktadır.

2.   İhtiyaç duyulan malzemeler K.İ.K.nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin usulü ile tedarik edilecektir.

3.   Yüklenici tarafından teslim edilecek mallar ihtiyaç listesinde belirtilen teknik özelliklerde olacaktır. Yüklenici, ihtiyaç listesi belirtilen malzemeleri ASVETDÖSE İşletmesine teslim edecektir.

4.   Malzeme,  muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 15 (Onbeş) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.

5.   Yürürlükteki mevzuat gereğince, alıma ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.

6. İhtiyaç duyulan mal/malzeme ve hizmet, kararın tebliğini takip eden günden itibaren 60 (Altmış) takvim günü içinde ASVETDÖSE İşletmesine teslim edilecektir.

7.  Malın teslimatının son günü resmi tatil veya hafta sonu tatiline denk gelirse müteakip ilk iş gününde teslimat yapılabilecektir. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Teslimatlar mesai saatlerinde yapılır.

8. Teslim edilen mal kat’i kabulü yapılıncaya kadar (Ret edilme hali hariç) yükleniciye geri verilmeyecektir.

9. Teslim süresine muayenede geçen süreler dâhil değildir. Muayenede geçen süre malın ilgili birliğe teslim edildikten sonra yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için Malı teslim ettiği birlik komutanlığına yazılı olarak müracaat ettiği tarih ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine kadar devam eden süredir.

10. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 1 (bir) defa daha mal getirme hakkına sahiptir.

11. Yüklenici taahhüdünü, süresinde yerine getirmediği takdirde; idarece 20 gün süreli ihtar çekilecektir. Yüklenici çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. Yüklenicinin, malı süresinde teslim etmemesi halinde, gecikilen her takvim günü için alım bedelinin %0,2 (bindeiki) oranında gecikme cezası uygulanacaktır.

İHTİYAÇ LİSTESİ

1.Carrez-1 Çözeltisi 1 ADET ,  2.Carrez-2 Çözeltisi 1 ADET,  3.Fehling-A çözeltisi (Hazır Çözelti) 1 ADET,  4.Fehling-B çözeltisi (Hazır Çözelti) 1 ADET,  5.Sakkaroz 2 ADET,  6.Kaba Süzgeç Kağıdı 3 ADET,  7.Valfli FFP2 Maske Kimyasal Koruyucu 3 PAKET,  8.Porselen Kroze Uzun Form  (30ml) 5 ADET,  9.Porselen Kroze Uzun Form (150ml) 5 ADET,  10.Fenolftalein 1 ADET,  11.Wijs Çözeltisi (Hazır Çözelti) 1 ADET,  12.Büret 5 ADET,  13.Gözlük 6 ADET,  14.Peynir Bütirometresi (% 0-40) ve Tartım Beherciği (Bütirometre Haznesi) (Tıpası ile Birlikte)10 ADET,  15.Pastör Pipeti 1000 ADET,  16.Ayırma Hunisi 3 ADET,  17.El Dezenfektanı 120 LİTRE,  18.Yüzey Dezenfektanı 120 LİTRE,  19.Süt bütirometresi 10 ADET,  20.Bütirometre için Tıpa 30 ADET,  21.Puar üç yollu 5 ADET,  22.Puar üç yollu 5 ADET, 23.Fitre Kağıdı 5 KUTU,  24.Pipet Pompası 2 ADET,  25.Su analizi için Kolorimetrik Demir Test Kiti 4 ADET,  26.Su analizi için Kolorimetrik Alüminyum Test Kiti 1 ADET,  27.Su analizi için Kolorimetrik Amonyum Test Kiti 1 ADET,  28.Su analizi için Kolorimetrik Nitrat Test Kiti 1 ADET,  29.10'ml.lik cam pipet 20 ADET,  30.20'ml.lik cam pipet 20 ADET,  31.5'ml.lik cam pipet 20 ADET,  32.Velp scientifica weighing boats 58x10x10   (Protein ölçümü için yakma kabı) 12 PAKET,  33.Nitril Eldiven (Small) 50 KUTU,  34.Nitril Eldiven (Medium) 100 KUTU,  35.Nitril Eldiven (Large) 100 KUTU,  36.Kağıt Havlu 100 ADET,  37.İndol Kovacks Ayıracı 6 ADET,  38.Dragalski Spatülü 1000 ADET,  39.Plastik Sarı Pipet Ucu 200 Mikrolitrelik 4000 ADET,  40.Filtreli Stomacher Poşeti 5000 ADET,  41.Hijyen Bandı 24 KUTU,  42.Tween 80  Çözeltisi 1 LİTRE,  43.Tryptone Soya Broth  (TSB) 2 KUTU,  44.Boncuk Parafin 10 ADET,  45.Plastik Doku takip Kaseti Kapaklı 50 ADET,  46.Plastik Doku takip Kaseti Kapaksız 50 ADET,  47.Metal Doku Gömme Kalıbı (BASE MOLD) 30 ADET,   48.Etil Alkol 15 ADET

 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı

b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10

c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19

d.Elektronik Posta adresi: