AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Yumurta Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal
Malın Miktarı 42.000 Adet
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Taşınır (Tük)-668 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Sözleşmede belirtilen teslim takvimine göre yapılacaktır
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Sat.Al.Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 09.04.2018 10:30
İhale İlanı Metni
1. As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığında mevcut yazıcılarda yazıcılarında kullanılmak üzere Yumurta Alımı yapılacaktır.
2. Kararın tebliğinden itibaren 5 (Beş) gün içerisinde sözleşme yapılacaktır. Sözleşme tutarının %6 sı kadar Kesin Teminat alınacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacaktır.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (09 Nisan 2018, saat:10.30) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. Söz konusu malzemeler sözleşmede belirtilen hususlar dahilinde teslim edilecektir.
12. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
13. Yüklenici, evsaf ve teknik özelliklerinde belirtilen hususlar ile ilgili garanti belgelerini / taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında Taşınır (Tüketilebilir) 668 Mal Saymanlığına teslim edecektir.
14. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
15. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden 488 sayılı Damga Vergisi kanununa göre tarafımıza tebliğ edilen damga vergilerini, kararın tebliğini müteakip 10 (On) gün içinde ilgili vergi dairesine, saymanlık müdürlüklerine yatıracağımı kabul ve taahhüt ediyorum.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
YUMURTA ALIMI İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Alımı yapılacak yumurtalar teknik şartnameye (TEK.H.:06-163E MART 2018) uygun olacaktır.
2. Yumurtalar M- Orta (53-63 Gr.) ölçüsünde olacaktır.
3. Yumurtalar için piyasa muadili 30’luk viyollerde teslimat yapılacaktır.
4. Yumurtaların teslimi, sözleşmenin imzalanmasını müteakip teslim takvimine göre işe başlanacak ve 31 Aralık 2018 tarihinde sözleşme bitecektir, sözleşme 16 Nisan 2018 tarihinde imzalanması durumunda ilk teslim miktarı olan 3.000 Adet yumurta sözleşmenin imzalanmasını takip eden 5 takvim günü içeresinde teslim edilecektir.
5. Teslimatlar; 16-20 Nisan 3000 Adet, 07-11 ile 21-25 Mayıs 3000 Adet, 04-08 ile 18-22 Haziran 3.000 Adet, 02-06 Temmuz 3000 Adet, 06-10 Ağustos 3000 Adet, 03-07 ile 17-21 Eylül 3000 Adet, 01-05 ile 15-19 Ekim 3000 Adet, 05-09 ile 19-23 Kasım 3000 Adet, 03-07 Aralık 3000 Adet (42.000 adet yumurta) Taşınır (Tük.)-668 Mal Saymanlığı depolarına veya gösterdiği yere teslim edilerek kontrole sunulacaktır.
6. Sözleşme süresi boyunca (Hiç getirmedi, eksik getirmeden dolayı getirmedi, redden dolayı getirmedi) 3 (üç) defayı geçemez.
7. Yüklenici teslim süresinde malzemeyi teslim etmediği taktirde günlük gecikme cezası olarak hakedişinin %1 (yüzde bir)i oranında ceza tahakkuk edilecektir. Bu süre hiçbir şekilde 3 (üç) takvim gününü geçemez.
8. Kesin teminat alınacaktır.
9. Yüklenici kendisine tebligat yapılan tarihlerde mesai günleri içerisinde saat 15:00’a kadar malzemeyi teslim edecektir.
YUMURTA 42.000 Adet
Teknik Şartname Numarası: TEK.H.:06-163E MART 2018
M- ORTA (53-63 GR.)
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: