5NCI ZH. TUG. IH. KOM. BŞK.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı ÖZEL TAHSİSLİ KONUTUN TEMİZLİĞİ
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : 5ncı Zh. Tug. Ih. Kom. Bşk.lığı
Adres : 5ncı Zh. Tug. Ih. Kom. Bşk.lığı Şehıtkamil GAZIANTEP
Telefon : +903423212710
Faks : +903423225926
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Hizmet Alımı
Malın Miktarı 45 SEFER
Mal Teslim Yeri Org.H.DELİBAŞ KIILLASI/GAZİANTEP
Mal Teslim Tarihi 31 Aralık 2016 tarihinde sona erecektir.
İhale Yeri 5’inci Zh. Tug. K.lığı İh. Kom. Bşk.lığı GAZİANTEP
İhale Tarihi 12.05.2016 11:00
İhale İlanı Metni
İhalenin Adı
ÖZEL TAHSİSLİ KONUTUN TEMİZLİĞİ
İhale Tarihi/Yeri
12.05.2016 saat 11:00 - 5’inci Zh. Tug. K.lığı İh. Kom. Bşk.lığı GAZİANTEP. İdare lüzum gördüğü takdirde Doğrudan Temin tarih ve saatini değiştirmekte serbesttir. Doğrudan Temin Kararının onaylanmasına müteakip isteyen istekli firmalara Doğrudan Temin Karar sonuç bilgileri verilebilecektir.
Teklif Geçerlilik Süresi
İhale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günü geçerlidir.
İşe Başlama ve İşi Bitirme Tarihi
Sözleşmenin imzalanmasına müteakip başlanacak,31 Aralık 2016 tarihinde sona erecektir.
Teslim Yeri
Org.Hikmet DELİBAŞ Kışlası/Gaziantep
Alt Yükleniciler
İşin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
Teklif Fiyata Dahil Olan Masraflar
Teklif fiyata dahil bütün masraflar yükleniciye aittir.
Vergi ve Harçlar
Her türlü resim, vergi, harç ile borsa tescil ücreti yükleniciye aittir. Fiyatlara KDV dahil değildir. İlgili mevzuat uyarınca KDV cari uygulamadaki oranlar üzerinden teslim alınan malların/Hizmetlerin sabit satış fiyatlarına ayrıca ilave edilerek, kuruşlu belge üzerinde gösterilmek suretiyle yükleniciye ayrıca ödenecektir.
a. İhale bedeli üzerinden(KDV Hariç) Binde beşaltmışdokuz(5,69) karar pulu firma tarafından yatırılacaktır.
b. İhale bedeli üzerinden(KDV Hariç) Binde dokuzkırksekiz(9,48) karar pulu firma tarafından yatırılacaktır.
Sözleşme/ KesinTeminat
Sözleşme Yapılacak,%6 kesin teminat alınacaktır.
Ödeneğin Kaynağı/Yeri
Genel Bütçe/Gaziantep Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
ÖZEL TAHSİSLİ KONUTUN TEMİZLİĞİ
S. NU
Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması
BİRİM
SEFER SAYISI (GELİŞ-GİDİŞ)
1
Özel Tahsisli Konut İçin Temizlik Hizmeti Alımı.
(Sabah: 09:00/12:00 Öğlen Arası Dinlenme: 12:00/13:00 Akşam : 13:00/17:00)
"*Temizlik Hizmeti Alımı Özel Tahsisli Konutu (Tugay Komutanı Konutunu) kapsamaktadır.
*Çalışanların iş güvenliği sorumluluğu; yürürlükteki İş Kanunu çerçevesinde tamamen yüklenici firmaya aittir. Yüklenici firma bu konuyla ilgili her türlü tedbiri almak zorundadır.
*Yüklenici çalıştıracağı personele ilişkin (yedek personel dâhil) bilgileri ve belgeleri (Onaylı Nüfus Cüzdanı Sureti, Sözleşmeden önce en fazla 3 (Üç) aylık süreyi kapsayan Savcılıktan alınmış “İyi Hal Kağıdı”, İkametgah İlmühaberi, Temizlik Personeli olarak görev yapmaya mani hali olmadığına dair “Sağlık Raporu”, SGK’ya kayıtlı olduğunu gösterir belge ve Sigorta Kartı, 3 Ad. Vesikalık Fotoğraf) İşe başlamadan önce Kontrol Teşkilatına teslim edilecektir.
*Temizlik personeli 18 yaşını doldurmuş bayan personel olacaktır.
*Temizlik personeline ait SGK'ya kayıtlı olacak ve sigorta kartı bulunacaktır.
*Temizlik hizmeti haftada bir gün (idarenin belirteceği günde) sabah 09:00’da başlayacak, akşam 17:00’de sona erecektir. (12:00 ile 13:00 arası dinlenme ve yemek molasıdır).
*Temizlik hizmeti kapsamında kullanılacak temizlik malzemeleri idare tarafından temin edilecektir.
*Temizlik hizmetinde çalışan personelin iaşe ve ulaşım hizmet ve ücreti yükleniciye ait olacaktır.
*Temizlik hizmetinde görevli personelin öğlen yemeği iaşe bedeli yüklenici tarafından karşılanacaktır.
SEFER
45
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 5ncı Zh. Tug. Ih. Kom. Bşk.lığı
b.Telefon Numarası: +903423212710
c.Fax Numarası: +903423225926
d.Elektronik Posta adresi: