SAĞLIK HİZMETLERİ İSTANBUL BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı LABORATUVAR SARF MALZEMESİ ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : SAĞLIK HİZMETLERİ İSTANBUL BÖLGE KOMUTANLIĞI
Adres : KASIMPAŞA/İSTANBUL
Telefon : +902122387900/2701-02
Faks : +902122975443
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü LABORATUVAR SARF MALZEMESİ ALIMI
Malın Miktarı 2 kısım
Mal Teslim Yeri Gölcük As.Hst.Bştbp.liği 362 Nu.lı Taşınır Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 20 (yirmi) takvim günü içerisinde
İhale Yeri İST.SAĞ.HİZ.BLG.K.İHALE SALONU
İhale Tarihi 26.07.2012 09:00
İhale İlanı Metni
AŞAĞIDA CİNS VE MİKTARLARI BELİRTİLEN 2 KISIM 43 KALEM TIBBİ LABORATUVAR MALZEMESİ ALIMI DOĞRUDAN TEMİN İLE YAPILACAKTIR.
1., Yüklenici ile sözleşme yapılacaktır. Her türlü yasal kesintiler (damga vergisi, karar pulu, sözleşme pulu vb.) ile teslimat ve muayene giderleri yükleniciye aittir. KDV idare tarafından yükleniciye ayrıca ödenir.
2. Teklif mektupları "İstanbul Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Kasımpaşa / İSTANBUL" adresinden temin edilecektir.Sadece komisyondan alınan teklif mektubu ile teklif verilecektir.
3. Teklif mektupları , zarf içinde, zarfın üzerinde işin adı, ihale günü saati adres bilgilerini içeren kaşe ve "İst.Sağ.Hiz.Blg.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığına" ibaresi yazılmış olacaktır; zarfın yapışan kısmı kaşeli ve imzalı ve kapalı olarak 26 Temmuz 2012 günü saat: 10:00' a kadar "İstanbul Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Kasımpaşa / İSTANBUL" adresine teslim edilecektir. Belge geçer (faks) ve posta yolu ile gönderilen teklifler değerlendirilmeyecektir. Teklifi imzalayan ve teslim eden şahsın şirket/firma/kişiyi temsile yetkisi olduğuna dair belge teklif mektubu ile birlikte komisyona ibraz edilecektir.
4. Yukarıda belirtilen tarih ve saatte teklif zarfları istekli ve hazır bulunanlar önünde açılacaktır. Alım komisyonu gerekli gördüğü takdirde isteklilerden son tekliflerini sunmalarını isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin sundukları teklifler, son teklifleri olarak kabul edilecektir.
5. Teklifler değerlendirilirken en düşük fiyat veren isteklinin teklifi en avantajlı teklif kabul edilecektir.
6. Teslim alınan malzemelerin kabulü; İst.Sağ.Hiz.Blg.K.lığı Mua. ve Kab.Kom.Bşk.lığı tarafından yapılacaktır. Tüm malzemeler orijinal nakliye ve birim ambalajında olacaktır.
7. Alınan malların bedeli tanzim edilecek ödeme evrakına istinaden Kz.Dz.Saymanlık Md.lüğünce ilgili mevzuatına göre yüklenicinin hesabına EFT/HAVALE edilmek suretiyle yapılacaktır.
8. İstekliler teklif verebilmek için teklif bedelinin %3’den az olmamak üzere teminat vereceklerdir. Teminat nakit veya Teminat mektubu şeklinde olabilecektir. Teminat mektubu olduğu taktirde geçerlilik tarihi en az 01.04.2012’dir. Nakit Teminatlar Kuzey Deniz Saha Saymanlık Müdürlüğüne yatırılabilecektir. Teminat yatırıldı makbuzu veya teminat mektubu tekliflerle birlikte İhale Komisyonuna sunulacaktır.
9. Teslim edilecek tıbbi sarf malzemeleri garanti taahhütnamesi ile belgelendirecektir. Malzemeler son kullanma tarihine kadar yüklenici firma garantisinde olacaktır. Garanti süresi içerisinde bozulan ve evsafını yitiren malların yerine yapılacak tebligatı müteakip 10 (On) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.
10. 2.000 TL.'yi geçen alımlarda; ödemenin yapılabilmesi için vergi/prim borcu yoktur kağıdının fatura ile birlikte ödeme aşamasında ibraz edilmesi, ve IBAN numarasının bildirilmesi muhasebe müdürlüğü tarafından istenmektedir.
11. Alıma ait İdari Şartname "İstanbul Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Kasımpaşa / İSTANBUL" adresinde görülebilir.
KSM. NO S. NO MALZEMENİN CİNSİ MİKTARI BİRİMİ
1 1 HDL SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 250 TEST
2 DEMİR SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 100 TEST
3 GGT SLAYT TEST 50 TEST
4 AMİLAZ SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 50 TEST
5 GLUKOZ SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 250 TEST
6 ÜRE SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 250 TEST
7 KREATİN SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 250 TEST
8 AST SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 250 TEST
9 ALT SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 250 TEST
10 KOLESTEROL SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 250 TEST
11 TRİGLİSERİD SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 250 TEST
12 CK SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 50 TEST
13 ALP SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 50 TEST
14 ÜRİK ASİT SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 50 TEST
15 T.BİLURUBİN SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 100 TEST
16 SODYUM SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 150 TEST
17 POTASYUM SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 150 TEST
18 LDH SLAYT KİT (25'LİK KUTU) 50 TEST
19 KALİBRATÖR PLUS 2 SET
20 REFERANS SOLÜSYONU 1 SET
21 KONTROL SERUMU 1 1 SET
22 KONTROL SERUMU 2 1 SET
23 PİPET UCU 1000 ADET
24 NUMUNE KABI 320 ADET
2 1 PYR (L-pyrolidonyl-β-naphthylamidase (100 TEST'LİK KUTU) 100 TEST
2 ROSE-BENGAL ANTİJENİ (5 ML'LİK ŞİŞE) 3 ADET
3 BRUCELLA ANTİJEN (200 ML'LİK ŞİŞE) 2 ADET
4 ANTİJEN SALMONELLA AH (50 ML'LİK ŞİŞE) 1 ADET
5 ANTİJEN SALMONELLA AO (50 ML'LİK ŞİŞE) 1 ADET
6 ANTİJEN SALMONELLA BH (50 ML'LİK ŞİŞE) 1 ADET
7 ANTİJEN SALMONELLA BO (50 ML'LİK ŞİŞE) 1 ADET
8 ANTİJEN SALMONELLA TO (50 ML'LİK ŞİŞE) 1 ADET
9 ANTİJEN SALMONELLA TH (50 ML'LİK ŞİŞE) 1 ADET
10 MONO TEST (5 ML'LİK ŞİŞE) 2 ADET
11 COOMBS SERUMU (10 ML'LİK ŞİŞE) 2 ADET
12 Antistreptolizin O (ASO)- LATEKS (100 TEST'LİK KUTU) 1000 TEST
13 C-Reaktif Protein (CRP)- LATEKS (100 TEST'LİK KUTU) 2000 TEST
14 Romatoid Faktör (RF)- LATEKS (100 TEST'LİK KUTU) 1000 TEST
15 STREPTOKOK LATEKS (100 TEST'LİK KUTU) 2 ADET
16 MUELLER HINTON AGAR (0.5 KG'LIK KUTU) 2 ADET
17 EOSIN METHYLENE BLUE AGAR (0.5 KG'LIK KUTU) 1 ADET
18 MANNITOL SALT AGAR (0.5 KG'LIK KUTU) 1 ADET
19 ROTA VİRUS ANTİJEN(100'LÜK KUTU) 1 TEST
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: SAĞLIK HİZMETLERİ İSTANBUL BÖLGE KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: +902122387900/2701-02
c.Fax Numarası: +902122975443
d.Elektronik Posta adresi: