ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

1'İNCİ ZIRHLI TUGAY KOMUTANLIĞI ÖZDEN KIŞLASI BABAESKİ/KIRKLARELİ İHALE DETAYI

İşin Adı BABAESKİ VE LÜLEBURGAZ SEMTLERİ İLE BABAESKİ KIŞLALARI ARASINDA PERSONEL TAŞIMA HİZMETİ

İhale Usulü 4734 Sayılı Kanunun 3-B Maddesi (1548 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararının 12. Maddesi Pazarlık Usulü) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu İstisnalar (3.b) Mal ve Hizmet Alımları Yönergesi (Ek-2 Kapsama Giren Ekonomik Bütçe Kodları)

         

İdare Adı : 1'inci Zırhlı Tugay Komutanlığı Özden Kışlası Babaeski/Kırklareli

Adres : Dindoğru Mahallesi Güney Kışla Küme Evleri No:1 İç Kapı No:0 Babaeski/Kırklareli Posta Kodu:39200

Telefon : 0 288 512 11 20

Faks : 0 288 512 11 10

Elektronik Posta Adresi : 1zhtugihkom@kkk.tsk.tr

         

Malın Niteliği ve Türü BABAESKİ VE LÜLEBURGAZ SEMTLERİ İLE BABAESKİ KIŞLALARI ARASINDA PERSONEL TAŞIMA HİZMETİ

Malın Miktarı 10 KALEM

Mal Teslim Yeri 1'İNCİ ZH.TUG.K.LIĞI

Mal Teslim Tarihi

İhale Yeri 1'İNCİ ZH.TUG.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI

İhale Tarihi 20.01.2025 10:00


İhale İlanı Metni

1. Bir sefer, bir aracın bir güzergâhta aynı gün içinde sabah mesaiye gelişi ve akşam mesaiden gidişidir. Mesai saatleri idare tarafından belirlenen saat dilimleri arasında olacaktır. Yüklenici sabah servis saatini 1 gün önceden idareden yazılı olarak, akşam servis saatini Saat 14:00’e kadar telefon, belgegeçer veya yazılı olarak öğrenmek zorundadır.
2. Yeni personel alımı, emeklilik ve personelin ikametgâhlarının değişmesi gibi nedenlerle belirlenen güzergâhlarda değişiklik yapılabilir. Ancak bir sefer için bu değişiklik o güzergâhın kilometresinin %20’sini geçemez ve bu güzergah değişikliği için fiyat farkı ödenmeyecektir.
3. Herhangi bir güzergâhta sabah servis aracı gelmediği takdirde servis güzergâhında servisten yararlanacak olan ilk kişi 15 dakika bekledikten sonra herhangi bir araç kiralayacak ve güzergâhı takip ederek servisten yararlanacak kişileri toplayarak iş yerine gelecek ve taşıma bedelini yüklenici karşılayacaktır. Akşam mesai çıkışında servis aracının gelmemesi halinde yüklenici 20 dakika içerisinde araç temin ederek servis işini tamamlayacaktır. Yüklenici tarafından 20 dakika içerisinde araç temin edilmediği takdirde idare tarafından uygun bir araç kiralanacak ve ücretini yüklenici karşılayacaktır.
4. Personel Taşıma Hizmet alımında Ocak 2019 tarihli ve KKKTEKŞ-H-791 F numaralı Şehir İçi Personel Taşıtma Hizmet Alımı Teknik Şartnamesi kullanılacaktır.
5. Teknik şartnamenin 3.1.2 maddesi gereğince yüklenici sürücü isim listelerini araçların muayene ve kabul işlemleri esnasında idareye (Kontrol Teşkilat) teslim edecektir. Yapılacak olan araç ve sürücü değişiklikleri en az üç gün önce idareye bildirilecektir.
6. Teknik şartnamenin 3.2.1. maddesi gereğince idarece talep edilmesi durumunda, yüklenici günün herhangi bir saatinde (24 saat esasına göre) taşıma hizmetini yerine getirecektir. İdare tarafından servis saatleri en az iki saat önceden yükleniciye bildirilecektir.
7. Şehir içi personel taşıma hizmeti yürütülmesi esnasında sürücü kumaş pantolon ve gömlek giyecektir. Mevsim durumuna göre kazak ve mont giyebilecektir.
8. Teknik şartnamenin 3.2.26.maddesi gereğince araçlarda çalışır durumda klima olacaktır.
9. Teknik şartnamenin 3.2.5. maddesi gereğince; personel taşıması için kullanılacak araçlar fabrikasından imal edildiği tarihten sonra gelen ilk takvim yılı esas alınmak kaydıyla araçlar 14 (on dört) yaşından küçük olacaktır.
10. Teknik şartnamenin 3.2.31. maddesi gereğince; araçların idareye yapacağı personel taşıma hizmeti dışında yapacakları taşımalarda aracın üzerinde idareye ait hiçbir bilgi, levha, logo vesaire bulunamaz (idarenin ismi, telefon numarası, güzergâh gibi). Araçlarda siyasi içerikli logo, şekil, işaret resim v.b. bulunmayacaktır.
11. Teknik şartnamenin 3.2.32. maddesi gereğince; şehir içi personel taşıma hizmeti esnasında araçlara muhafız ve araç komutanı verilmeyecektir. Araçta bulunan en kıdemli personel aynı zamanda araç komutanıdır.
12. Yüklenici muayene esnasında sürücülerin ehliyet fotokopilerini, sürücülerin vukuatlı nüfus kayıt örneklerini, sürücülerin güncel sabıka kayıtlarını, araçların ruhsat fotokopilerini, araçların egzoz emisyon belgelerinin fotokopilerini ve araçların trafik sigortası fotokopilerini idareye (kontrol teşkilatına) işe başlamadan önce teslim edecektir.
13. Yüklenici yürürlükteki Karayolları Trafik Kanun ve Yönetmeliği, yürürlükteki Karayolu Taşıma Kanun ve Yönetmeliği ve yürürlükteki Kamu Kurum ve Kuruluşları Personel Servis Hizmet Yönetmeliklerine uygun olarak personel taşıma hizmeti işini yürütecektir.
14. Teslim Yeri Değişikliği: İdare, ihtiyaç durumuna göre istediği takdirde ve yüklenici ile karşılıklı olarak anlaşma kaydı ile teslim yerinde değişiklik yaptırabilecektir.
15. Lağv ve İntikal Hali: Teslim yeri birlik veya kurumun lağv, nakil, teşkilat değişikliği veya intikali gibi hallerde, alıcı makam sözleşmeyi başka bir askeri Birlik ve Kuruma aynen devretmeye yetkilidir. Sözleşmenin devredilmesi halinde; bütün işlemler sözleşmeyi devralan makamca yürütülür. İhale şartnamesinin bütün tatbikatı sözleşmeyi devralan makamca yürütülür.
16. Doğabilecek hukuki itilaflarda 1 inci Zh.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığında mevcut nüsha geçerli olacaktır. Taraflar buna uymayı peşinen kabul ve taahhüt ederler.
17. Sözleşmenin imzalanması gereken son günün tatil gününe denk gelmesi durumunda takip eden ilk mesai günü (takip eden ilk mesai günü sözleşme yapılması gereken son gün olarak hesap edilecektir) sözleşme yapılacaktır.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 1'inci Zırhlı Tugay Komutanlığı Özden Kışlası Babaeski/Kırklareli

b.Telefon Numarası: 0 288 512 11 20

c.Fax Numarası: 0 288 512 11 10

d.Elektronik Posta adresi: 1zhtugihkom@kkk.tsk.tr