ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

39'UNCU MEKANİZE PİYADE TÜMEN KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı Açık Alan Haşere İlaçlaması Hizmet Alımı

İhale Usulü 2004/8030 sayılı Bakanlar Kurulu Kararının 8 A maddesi Doğrudan Temin

         

İdare Adı : 39'uncu Mekanize Piyade Tümen Komutanlığı

Adres : 39'uncu Mekanize Piyade Tümen Komutanlığı Doğrudan Temin Komisyon Başkanlığı Çamlıbel/Girne/KKTC

Telefon : 0392 721 3949 / 0392 721 3418

Faks : 0392 721 3541

Elektronik Posta Adresi : Tedarik39kktc@gmail.com

         

Malın Niteliği ve Türü HİZMET ALIMI

Malın Miktarı 6 Kısım

Mal Teslim Yeri 39 uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı ve Bağlı Birlikleri Çamlıbel/GİRNE KKTC

Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 7 takvim günü içinde işe başlanacaktır.

İhale Yeri 39'uncu Mknz.P.Tüm.Sahra Hizmet Bölük K.lığı Toplantı Salonu (ÇAMLIBEL)Girne KKTC

İhale Tarihi 24.06.2020 11:00


İhale İlanı Metni

1. 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığına ait İdari Şartname ve İş Programında dökümü verilmiş olan kışlaların dış alanlardaki logar, temiz durgun su kaynakları ve çevre alanlardaki sivrisinek larva ve ergin sivrisinek, karasinek mücadelesi maksadıyla haşere ilaçlama hizmeti yapılması işine ihtiyaç duyulmuştur  
2. 
Hizmet Alımının tamamına veya her bir kalem kısımına teklif verilebilecektir. Bu alım usulünde birim fiyat üzerinden alınan en düşük fiyat esasına göre, Ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak belirlenecektir.
3. . Hizmet alımına ait tüm evraklar,Piyasa Araştırmasına ait Belgeler, Piyasa Fiyat Araştırma Tutanağı,Fatura vb. belgeler Merkezi Harcama Belgeleri Yönetmeliğine ve Hizmet Alım Uygulama Yönetmeliği esaslarına göre tanzim edilecektir.

4. Sözleşme yapılacaktır, teminat alınmayacaktır.
5. Söz Konusu hizmetin ifasına sözleşmenin imzalanmasına müteakip 7 (Yedi) takvim günü içerinde başlanacaktır.

Doğrudan Temin Usulü (2004 / 8030 Sayılı  Bakanlar Kurulu Kararının  8/a Maddesi)                                                        

DOĞRUDAN TEMİN USULÜ TEKLİF VERME İLE İLGİLİ HUSUSLAR

1. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” örneği ilan metninde görüldüğü üzere idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacaktır.

2. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar 24 Haziran 2020 Saat: 11:00-Sahra Hizmet Bl.K.lığı Toplantı Salonu) Doğrudan Temin Komisyon Başkanlığı'na firma yetkilisi tarafından elden teslim edilecek veya firma yetkilisi tarafından yetkilisi olduğunu belgeleyen belgelerle birlikte  birim fiyat teklif mektubu (asıl sureti) ıslak imzalı sureti postayla/kargoyla gönderilebilecektir. Postayla veya Kargo ile gönderilen belgelerde eksiklik yada aritmetik hata olması nedeniyle oluşabilecek durumlarda  teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.

3. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.

4. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

5. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır.Yeterli Sayıda teklif olmaması  durumunda isteklilerin teklifleri alınacak kapalı zarflar ve yaklaşık maliyet açılmadan/açıklanmadan oturum sonlandırılacaktır. ve yeter sayıda teklife ulaşılmasına müteakip alım komisyonu teklifleri değerlendirmek üzere tekrar toplanacaktır.

6. Yeterli sayıda istekli olması halinde, Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır.

7.  İsteklilerin Doğrudan Temin Alımına Teklif verebilmeleri/ katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgelerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir.

8. Yürürlükteki mevzuat gereğince, Doğrudan Temin Mal Alımı ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.

                                                  BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU

                                                                                                                                                              24 /06 / 2020

                           39’UNCU MEKANİZE PİYADE TÜMEN KOMUTANLIĞINA

                                                              ÇAMLIBEL / KKTC

Doğrudan Temin Alımı Adı       : Açık Alan Haşere İlaçlaması Hizmet Alımı

Teklif Sahibinin:

Adı Soyadı/Firma Unvanı, Uyruğu:

Açık Tebligat Adresi:

Bağlı Olduğu Vergi Dairesi ve Vergi Numarası:

Telefon ve Faks Numarası

E-Mail Adresi (varsa):

     İdarenizce Doğrudan Temin Yöntemi ile yukarıda belirtilen hizmet alımı ile ilgili Doğrudan Temin dokümanını oluşturan bütün belgeler tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir. Doğrudan Temin alımına ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin kabulünü arz ederiz.

1- Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin olarak teklif fiyata dahil olması öngörülen (Nakliye, montaj, sigorta giderleri, muayene giderleri, ambalajlama, karar pulu, garanti taahhütnamesi vb. bütün masraflar teklifimize dahildir. Alıma ait Sözleşme yapılacaksa buna ait damga pulu vergisi binde 5 verileceğimizi taahhüt ediyoruz.

2- Teklifimiz doğrudan temin alım tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günü geçerlidir.

3- 2004/8030 sayılı BKK 8/A maddesi gereğince doğrudan temin konusu iş için kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten veya vekâleten birden fazla teklif vermediğimizi beyan ediyoruz.

4- Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz.

5- Doğrudan temin konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde, idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz.

6- Firmamıza ait faaliyet belgesi ve teklif vermeye yetkili olduğumuzu gösteren imza sirkülerimi ve idarece istenilecek diğer belgeleri (Ticaret odası veya meslek odası belgesi, şirket onay belgesi, birden fazla ortak varsa yetki verilene vekâletname vb.) teklifimiz ekinde vermeyi taahhüt ederiz.

7- İşyeri teslim tarihinden itibaren 30 (otuz)  takvim günü içinde tamamlayarak geçici kabule hazır hale getirmek zorunda olduğumuzu, sürenin hesaplanmasında; havanın fen noktasından çalışmaya uygun olmayan dönemi ile resmi tatil günleri dikkate alındığından, bu nedenlerle ayrıca süre uzatımı verilmeyeceğini taahhüt ediyoruz.

8- Doğrudan temin konusu işin tamamını teklif mektubumuz ekindeki birim fiyat cetvelinde belirtilen her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden KDV hariç toplam            (rakam).........................................................(yazı ile).................................................................bedel karşılığında yapmayı kabul ve taahhüt ediyoruz.* 

                                                                               

                                       Ad Soyad/ Firma Kaşesi/ İmza

                                                                    

 

                                                     BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
 

S. NO

HİZMET ALIMIN CİNSİ

İŞ PROGRAMI

MİKTAR

ÖLÇÜ BİRİMİ

BİRİM FİYATI

TUTARI

1

UÇKUN İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (1 KISIM) ÇAMLIBEL BÖLGESİ

Ek-1 Lahika 1de İş Programında belirtilen Kışlalarda.(40 Ad. Kışla)

32

Uygulama

   

2

UÇKUN İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (2 KISIM) GÜZELYURT BÖLGESİ

Ek-1 Lahika 1de İş Programında belirtilen Kışlalarda.(40 Ad. Kışla)

32

Uygulama

 

 

3

UÇKUN İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (3 KISIM) LEFKE BÖLGESİ

Ek-1 Lahika 1de İş Programında belirtilen Kışlalarda.(40 Ad. Kışla)

32

Uygulama

 

 

4

LARVASİT İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (1 KISIM) ÇAMLIBEL BÖLGESİ

Ek-1 Lahika 1de İş Programında belirtilen Kışlalarda.(40 Ad. Kışla)

3

Uygulama

 

 

5

 LARVASİT İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (2 KISIM) GÜZELYURT BÖLGESİ

Ek-1 Lahika 1de İş Programında belirtilen Kışlalarda.(40 Ad. Kışla)

3

Uygulama

 

 

6

LARVASİT İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (3 KISIM) LEFKE BÖLGESİ

Ek-1 Lahika 1de İş Programında belirtilen Kışlalarda.(40 Ad. Kışla)

3

Uygulama

 

 

                                                                                                                          GENEL TOPLAM

 

                                                                                                                   TEKLİF SAHİBİ FİRMA/İMZA

8030 SAYILI BAKANLAR KURULU KARARININ 8/A MADDESİNE İSTİNADEN DOĞRUDAN TEMİN İLE AÇIK ALAN HAŞERE İLAÇLAMASI HİZMET ALIMINA AİT İDARİ ŞARTNAME

1.       YAPILACAK İŞ:

          39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığına ait Ek-1 Lahika-1’deki İş Programında ayrıntısı verilmiş olan kışlaların bina dışında kalan  alanlardaki logar, temiz durgun su kaynakları ve çevre alanlardaki sivrisinek larva ve uçkun (ergin sivrisinek, karasinek ) mücadelesi kapsamında haşere ilaçlaması hizmeti işidir.

2.       TANIMLAR:   

          İŞYERİ                        :    İş Programında belirtilen Kışla Çizelgesinde belirtilen  yerlerdir.

          İDARE                         :    39’uncu Mekanize Piyade Tümen Komutanlığıdır.

          YÜKLENİCİ               :    İlaçlama hizmetini üzerine alan, özel veya tüzel kişidir.

3.       HİZMET KAPSAMINDA BULUNAN HAŞERELER :

          Sivrisinek larvaları ve Sivrisinek Karasinek Uçkunlarını kapsamaktadır.

4.       YASAKLAR VE CEZALAR:

          Doğrudan teminde; hile, desise, vaat, tehdit, nüfuz kullanma ve çıkar sağlama suretiyle veya başka yollarla doğrudan temine ilişkin işlemlere fesat karıştıranlar veya buna teşebbüs edenler, ilgili mevzuata göre cezalandırılır.

5.       İLAÇLAMA VE GÜN SAATLERİ:

          a.       İlaçlama talepleri; Yüklenici tarafından hazırlanmış ve İdarece onaylanmış iş programına göre kontrol teşkilatı tarafından bir gün evvel yazı ile yükleniciye bildirilecektir. Yüklenicinin ilaçlama hizmetine gelmemiş olması durumunda aynı gün telefonla bildirim yapılacaktır.

          b.       Yüklenici, İdarece belirlenmiş/belirlenecek ilaçlama gün ve saatlerine aksaksız uyacaktır.

          c.       İdarece talep edilen ilaçlama hizmeti gün ve saatlerinde istenilen yer ve zamanda yerine getirilmeyen hizmet için Kontrol Teşkilatı tarafından tutulacak tutanağa istinaden sözleşme feshedilir.

6.       ULAŞIM GÜZERGÂHI:

          a.       Yüklenici ilaçlama hizmetini, her görev için idarece belirlenecek güzergaha uygun olarak gerçekleştirecektir.

          b.       Ulaşım güzergâhlarında yolların herhangi bir sebeple kapalı olması (yol tamiratı, havagazı, su, kanalizasyon, PTT çalışmaları veya buzlanma vb.) gibi zorunlu hallerde yüklenici tarafından Komutanlığın onayı alınarak, güzergâhlarda geçici değişiklik yapabilir. Bu değişiklikten ötürü ilave ücret talep edilmeyecektir.

7.       İSTEKLİ FİRMADA BULUNMASI GEREKEN DONANIM VE EKİPMANLAR:

          a.       Yüklenici firma, iş için gerekli insan gücü sayısı kadar paslanmaz çelikten yapılmış pülverizatöre sahip olacaktır. Sözleşme aşamasında ibraz veya taahhüt etmelidir.

 

          b.       Karasinek, sivrisinek ve küpdüşenlerin erişkinlerine karşı yaz aylarında etkili servis alınılabilmesi için yüklenici firma adına kayıtlı veya sözleşmeli logolu en az 2 adet arkası açık iş aracı ve bu araca monteli araç üstü ULV makinasına ve Araç Takip sistemine sahip olduğunu sözleşme aşamasında ibraz veya taahhüt etmelidir. Yüklenicinin bu hizmet alımı için kullanacağı kiralık araca ait sözleşmesini idareye sözleşme öncesinde sunacaktır.

          c.       Küçük ölçekli alanlarda yerel uçkun mücadelesi servisi alınabilmesi için yüklenici firma sırt tipi ULV makinesine sahip olduğunu sözleşme aşamasında ibraz veya taahhüt etmelidir.

          ç.       Yüklenici firma, uygulamayı yapan personelin iş güvenliğini sağlamak ve salgın hastalıkla mücadele kapsamında tedbir alınması maksadıyla  çalışan personele mesleki koruma ekipmanlarını ve salgın hastalıkla korunma malzemeleri tedarik etmelidir.(gözlük, maske, dizlik, eldiven, dezenfektan vb.)   Söz konusu şartları yerine getireceğini sözleşme aşamasında ibraz veya taahhüt etmelidir.

 

8.       İSTEKLİLERDE OLMASI GEREKEN ÖZELLİKLER

İsteklilerce ilaçlama hizmeti alımı için teklif verilmesi aşamasında;          

          a.       Veteriner,ve/veya Ziraat Mühendisi ve/veya Gıda Mühendisi  çalıştırdığına dair personele ait SGK Kurumundan çalışma belgesinin aslı veya noter onaylı olarak fotokopisini sözleşme aşamasında ibraz edecektir.

          b.       İstekli firma, bünyesinde çalıştırdığı uygulayıcı personelin gerekli eğitimlerden (haşerelerin biyolojileri, davranışları, kontrol metodları ve ürünlere dair mesleki eğitim) geçtiğini sözleşme aşamasında ibraz veya taahhüt etmelidir,

          c.       İstekli firma Askeri Misafirhaneler ve Belediye Uçkun ilaçlamaları konusunda deneyimli olduğunu iş bitirme belgesi ile belgeleyecektir. Bu kapsamda verilecek noter onaylı belgesini sözleşme aşamasında ibraz etmelidir.

          d.      İstekli firma, vergi, sigorta ve ihtiyat sandığı pirimlerini düzenli olarak yatırdığına dair borcu yoktur belgelerini ve KKTC Rekabet Kurulundan ihale yasaklısı olmadıklarına dair belgelerini sözleşme aşamasında ibraz etmelidir.

          e.       İlaçlama yapacak olan personele ait SGK pirimlerinin iş başlangıcından bitimine kadar geçecek süre içerisinde zamanında yatırılacağına ilişkin bir taahhütname sözleşme aşamasında ibraz etmelidir.

          f.       İsteklilerin mevzuat gereği KKTC'de kayıtlı olduğu Ticaret ve Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesini Teklif verme aşamasında ibraz etmeleri zorunludur.

9.       ARAÇLARIN VE TAŞINANLARIN SİGORTASI:

          Yüklenici, hizmete koyacağı araçları, KKTC trafik yasasına göre sigorta ettirilen araçlardan seçecektir. Sigorta poliçelerinin birer nüshası sözleşme aşamasında idareye verilecektir. Sigortasız araç çalıştırılmayacaktır. Sigortasız personel çalıştırılmayacaktır, bu konuda meydana gelen her türlü aksaklıktan yüklenici sorumludur.

 

10.     İŞİN YAPILMA ŞEKLİ VE MİKTARI:

          a.       Yüklenici, tarafından sözleşmenin imzalanmasını müteakip birlikler için bir program hazırlanarak İdareye sunulacak, bu makamın onayından sonra Kontrol Teşkilatı nezaretinde ilaçlama işine başlanacaktır.

          b.       İlaçlamalar Larva mücadelesi için ayda 1 (bir) defa olacak şekilde sözleşme süresi içerisinde En Fazla toplam 3 (Üç) uygulama yapılacaktır. Uçkun ilaçlamaları ise Temmuz 10 (On), Ağustos 10 (On), Eylül 10 (On),  Ekim 2 (İki )uygulama yapılarak  sözleşme süresi içerisinde en fazla toplam 32 defa yapılacaktır.

          c.       İlaçlama uygulamalarına başlamadan önce ilaçlama tarih ve saatleri kontrol teşkilatına sunulacaktır. Araç takip sisteminden alınan veriler kontrol teşkilatına sunulacaktır.

          ç.       Yüklenici, uygulamayı yapacak olan personel bilgilerini (kimlik belgesi, çalışma izin belgesi ve adli temiz kağıtlarını) uygulama öncesi kontrol teşkilatına verecektir.

          d.      Yüklenici, ilaçlamaların nasıl yapıldığını ayrıntılı şekilde anlatan bir bildiri hazırlayarak Kontrol Teşkilatına sunacaktır.

          e.       İlaçlama hizmetine ilişkin ihtiyaç duyulan haşere ilaçları Kontrol Teşkilatı nezaretinde Tşn.Tük.606 Mal Saymanlığından en az 7 (Yedi) günlük en fazla 30 (Otuz) günlük ihtiyaçlar dahilinde teslim alınarak yükleniciye tutanakla teslim edilecektir.

          f.       Tşn.Tük.606 Mal Say.lığından teslim alınan haşere ilaçlarının dağıtım ve sarf işlemleri Tüm.Kh. ve Kh.Bl.K.lığı üzerinden Kontrol Teşkilatınca tanzim edilen belgeler (teslim alma tutanakları, İlaçlama kontrol formları) referans alınarak  yapılacaktır.

          g.     Bulunduğu aya ait ilaçlama uygulanması yapıldıktan sonra yüklenici firma  EK-1 Lahika-2 Uçkun ve EK-1 Lahika-3 Larvasit  ilaçlama tutanağını birlik Nöb Sb/Asb. veya Nizamiye Nöb.Uzm.Çvş/Onb.’na imzalatacak, o aya ait ilaçlama süresi bitiminde ilaçlama tutanakları kontrol teşkilatına teslim edilecektir. Ayrıca kontrol teşkilatına yüklenici tarafından (hak ediş düzenlenecek aya ait ) araç takip sistem raporları verilecektir.

11.     İŞ DİSİPLİNİ:

                a.      Erişkin Sivrisinek ve Karasinek ilaçlaması Temmuz ve Ekim ayları arasında toplam; 3 (Üç) uygulama Larvasit, 32 (otuziki) uygulama Uçkun ilaçlaması yapılacak olup yapılacak uygulama ile ilgili idarenin yükleniciye vereceği 300 -350 litre arasında uçkun ve 20-25 Kg.arasında Larvasit ilacı kullanılacaktır.

          b.       Erişkin karasinek ilaçlamaları sabah saatlerinde, sivrisinek ve tatarcık ilaçlamaları ise günbatımı saatlerinde yapılacaktır. Kullanılacak olan ilaçlama arabalarının hızı ilaçlama esnasında 10 Km/saat’i aşmayacaktır. Araç takip sisteminden alınan veriler kontrol teşkilatına sunulacaktır.

          c.       Uygulamalar şirket üniforması giymiş personel tarafından ve şirket logolu araçlar ile yapılacaktır.

          ç.       İlaçlamalardan önce ilaçlama cihazlarının kalibrasyonları yapılacak ve makinalar dakikada 500-600 ml. İlaç karışımı atar hale getirilecektir.

          d.      İlaçlamalardan önce anemometre cihazı ile günlük olarak rüzgar hızı ölçülerek ilgili çizelgeye işlenecek, Bu çizelgeler ay sonunda Kontrol Teşkilatına teslim edilecektir.

          e.       Rüzgar hızının 15 Km/Saat’i aştığı günlerde ve yağmurlu havalarda uçkun ilaçlaması yapılmayacaktır.

          f.       Hava koşulları nedeniyle yapılamayan ilaçlamalar bir sonraki güne aktarılacaktır.

                        g.                     İlaçlama esnasında, araçların arızalanması durumunda yüklenici 2 saat içinde yeni bir araç temin ederek, hizmeti devam ettirmek zorundadır.

         ğ.             İlaçlama yapılan her gün için Kontrol Teşkilatınca hazırlanacak olan kontrol formu Yüklenici ile karşılıklı olarak doldurulacak ve doldurulan bu form 3 suret düzenlenecek, bir sureti Yüklenicide bir sureti Kontrol teşkilatında kalacak, diğer sureti sarf işlemlerinde kullanılmak üzere Tüm.Kh.ve Kh.Bl.K.lığı İkmal Sorumlusuna teslim edilecektir.  Düzenlenen kontrol formu Kontrol teşkilatınca hazırlanacak aylık hakediş evraklarına referans belgesi olarak eklenecektir.

          ğ.      Salgın hastalık ile mücadele çerçevesinde yüklenici idarenin tüm önlemlerine uygun şekilde hareket edecektir. Çalışan personeli idare içerisinde bulunan personel sosyal mesafe sınırları içerinde çalışacak şekilde dikkat edecek ve gerekli tüm maske/eldiven vb. önlemleri alacaktır.

 

12.     İŞYERİ GÜVENLİĞİ:

          a.       Yüklenicinin görevlendirdiği ilaçlama personeli (sürücü ve muavinleri) işyeri güvenliği açısından işyeri ve çevresine giriş-çıkışlarda kurallara eksiksiz uyacaktır.

          b.       Araç sürücüleri ile yardımcılarına ait istenecek yasal belgeler yüklenici tarafından İdareye teslim edilecek, İdarece fiziki kontrolleri yapılarak olur verilecek ve sürücüleri hizmete başlayacaktır.

13.     TEMİNATA İLİŞKİN ESASLAR:

          a.       Teminat alınmayacaktır.

14.     CEZAİ İŞLEMLER:

          a.       İlaçlama süresi içerisinde birlik ilaçlamaları yapılmadığı takdirde (Yüklenici tarafından mücbir sebep gösterilmeksizin) “Kontrol teşkilatı tarafından tutanak tutularak 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığına gönderilecek ve Yüklenici ile yapılan sözleşme fesih olunarak müteakip ödeme yapılmayacaktır.

          b.       Mücbir Sebep: Doğal afetler, kanuni grev, genel salgın hastalık, kısmi veya genel seferberlik ilanı, mücbir sebeptir.

          c.       Herhangi bir olayın, mücbir sebep sayılıp sayılmayacağı konusunda son söz İdareye aittir. Yüklenici tarafından mücbir sebebe ait resmi belge KKTC resmi kurumlarından alınarak mücbir sebep kanıtlanır. Kanıt İdarece değerlendirilir.

15.     39’UNCU MKNZ.P.TÜM.K.LIĞI SORUMLULUĞU:

          Yükleniciye, haşere ilaçlamasının zamanında, ve tam olarak yapabilmesi için birliklerce yardımcı olunacaktır. Bu kapsamda;

          a.       Haşere ilaçlamasına gelen personelin Nizamiyelerden giriş çıkışları ve birlik içerisinde nezaret edilmesi için birliklerce gerekli önlemler alınacaktır. Yüklenici de önlemlere tam olarak riayet edecektir.

          b.       Komutanlık, haşere ilaçlaması dışında kalan vakitlerde işyeri içinde veya civarında ilaçlama araçlarının bekleyebilmeleri için park yeri gösterecektir.

          c.       Parkta bekletilen araçların herhangi bir nedenle hasara uğraması halinde, birlik herhangi bir sorumluluk veya yükümlülük altında olmayacaktır.

          d.      Salgın hastalık ile mücadele çerçevesinde yüklenici idarenin tüm önlemlerine uygun şekilde hareket edecektir.

16.     KONTROL TEŞKİLATI, GÖREV VE YETKİLERİ

          İşin, sözleşme ve eklerinde tespit edilen standartlara (kalite ve özelliklere) uygun yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Hizmet alımı işinin yapılmasını müteakip yüklenicinin o ay içerisinde tamamlanan işe ait hak ediş tutarını talep ettiğini belirtir dilekçesine istinaden 10 (on) iş günü içerisinde;

         a.     Bulunduğu aya ait ilaçlama uygulanması yapıldıktan sonra yüklenici firma  EK-1 Lahika-2 Uçkun ve EK-1 Lahika-3 Larvasit  ilaçlama tutanağını birlik Nöb Sb/Asb. veya Nizamiye Nöb.Uzm.Çvş/Onb.’na imzalatacak, o aya ait ilaçlama süresi bitiminde ilaçlama tutanakları kontrol teşkilatına teslim edilecek ve hak ediş düzenlenecektir. Ayrıca kontrol teşkilatına yüklenici tarafından (hak ediş düzenlenecek aya ait ) araç takip sistem raporları verilecektir.

          b.       Kontrol teşkilatı tarafından EK-1 Lahika-4 “Hizmet İşleri Hak ediş Raporu” hazırlanacak ve EK-1 Lahika-5 “Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi” ne eklenerek 5 suret muayene komisyonuna gönderilecektir.

          c.       Yüklenici, kontrol teşkilatı tarafından Muayene Komisyon Başkanlığınca belirlenecek bir günde davet edilecektir.

          ç.       Muayene komisyonunun bir üst kurul sıfatı ile kontrol teşkilatının hazırladığı Hizmet İşleri Teklif Belgesi ve eklerini doğruluğu yönünden, yükleniciyi ise hizmet işinin konusu olan haşere ilaçlaması yönünden başta sözleşme hükümleri olmak üzere Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği hükümlerine göre muayene ve kontrolü sonunda tanzim edeceği EK-1 Lahika-6 “Hizmet İşleri Kabul Tutanağı”nı kontrol teşkilatınca gönderilen diğer belgeleri de ekleyerek Harcama Yetkilisinin onayına sunacaktır.

          d.       Harcama Yetkilisi tarafından onaylanan beş suret belgenin bir sureti teftişi verilmek üzere Muayene komisyonuna, bir sureti Loj.Ş.Md.lüğüne, iki sureti Mly.Büt.Ş.Md.lüğüne verilecek ve bir sureti de dosyalanacaktır.

17.     İŞİN SÜRESİ:

          İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 7 (yedi)(takvim) günü içerisinde, İşi Bitirme Tarihi: 15 Aralık 2020.

18.     ÖDEME ŞEKLİ VE ZAMANI:

          a.       Sözleşme konusu hizmete ilişkin tamamlanan işlere ait ödemeler 39'uncu Mknz.P.Tüm.K.lığınca usulüne uygun tanzim edilecek aylık düzenlenen belgelere istinaden Maliye Bakanlığı tarafından belirlenen esaslar ve serbest bırakma oranları dahilinde, 2020 yılı 03-5-9-90 "Diğer Hizmet Alımları" mali satır kaleminde mevcut olan ödenekten, KTAB Saymanlık Müdürlüğünce ödenecek olup, hizmet alımına ait Hak ediş Raporuna istinaden yapılacaktır. Hak ediş ödemelerinde 39'uncu Mknz.P.Tüm.K.lığınca oluşturulan Kontrol Teşkilatınca tutulacak belgeler üzerinden tespit yapılacaktır.

          b.       Ödemeler için 39'uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Kontrol Teşkilatınca düzenlenen Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesine uygun 39'uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Muayene ve Kabul Komisyonunca tanzim edilecek Hizmet İşleri Kabul Tutanağına istinaden yüklenici firma ile mutabakat sağlandıktan sonra fatura kesilecek ve ödeme yapılacaktır.

               c. Yüklenici, 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı adına düzenlenmiş,. KKTC Bakanlar Kurulunun 17.01.2001 gün ve E-72-2001 sayılı kararı çerçevesinde Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı ile Ekonomi ve Maliye Bakanlığı arasında tanzim edilen protokolün 3 (B) maddesi altında düzenlenen özel fatura tanzim edilecektir. Yüklenici firmaya idare olarak KDV ödenmeyecektir.

          d.      Ödeme, haşere ilaçlaması için yüklenici tarafından teklif edilen ve idarece kabul edilen birim fiyat ile gerçekleştirilen ilaçlama sefer sayılarının çarpımı sonucu elde edilen rakamların toplamı üzerinden yapılacaktır. Hiçbir sefer gerçekleşmemesi halinde ödeme yapılmayacaktır.

         

 

e.       İşin Miktarı;

İHTİYAÇ DUYULAN HİZMETİN KONUSU

İLAÇLAMA YAPILACAK BİRLİKLERİN İSİMLERİ VE BÖLGELERİ

İHTİYAÇ DUYULAN HİZMET TEKRARI

A                 AÇIKLAMA

 

UÇKUN İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (1 KISIM) ÇAMLIBEL BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    32 Uygulama

 

 

 

 

Temmuz Ayı 10 (On)

Ağustos 10 (On)

Eylül 10 (On)

Ekim 2 (İki)

 

 

               

UÇKUN İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (2 KISIM) GÜZELYURT BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    32 Uygulama

 

UÇKUN İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (3 KISIM) LEFKE BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    32 Uygulama

LARVASİT İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (1 KISIM) ÇAMLIBEL BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    3 Uygulama

 

 

 

 

Ayda 1 (bir) defa olacak şekilde sözleşme süresi içerisinde En Fazla toplam 3 (Üç) Larvasit Uygulaması yapılacaktır

 

 

 

LARVASİT İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (2 KISIM) GÜZELYURT BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    3 Uygulama

LARVASİT İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (1 KISIM) LEFKE BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    3 Uygulama

 

 

 

 

 

 

 

 

18. İdari şartname, 5 (beş) sayfa ve bu madde ile birlikte 18 (onsekiz) maddeden ibarettir.

Ek-1 Lahika-1’deki İş Programı

EK-1 Lahika-2 Uçkun İlaçlama Tutanağı

EK-1 Lahika-3 Larvasit İlaçlama Tutanağı

EK-1 Lahika-4 “Hizmet İşleri Hak ediş Raporu

EK-1 Lahika-5 “Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi

EK-1 Lahika-6 “Hizmet İşleri Kabul Tutanağı

8030 SAYILI BAKANLAR KURULU KARARININ 8/A MADDESİ DOĞRUDAN TEMİN İLE AÇIK ALAN İLAÇLAMASI HİZMET ALIMINA AİT SÖZLEŞME TASARISI

Madde 1- Sözleşmenin Tarafları 

Bu sözleşme, bir tarafta 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı ÇAMLIBEL GİRNE/KKTC (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ........................................................... (bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.

Madde 2- Taraflara İlişkin Bilgiler

2.1. İdarenin adresi:.39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı ÇAMLIBEL/GİRNE/K.K.T.C olup,

Tel no :0392 721 34 18 (Dahili:2421-2425-2404)

Faks no :0392 721 33 75

Elektronik posta adresi (varsa): ---- dir.

2.2. Yüklenicinin tebligat adresi ..........................................................olup  ,

Tel no:...............................

Faks no:.............................

Elektronik posta adresi (varsa): ...........................................................dir.

2.3. Her iki taraf  madde 2.1. ve 2.2.’de  belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.

2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, elden teslim, posta veya posta kuryesi, teleks, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirimde bulunabilirler.

Madde 3- Sözleşmenin Dili

Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır .

Madde 4- Tanımlar 

Bu Sözleşmenin uygulanmasında, doğrudan temin dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

 

 

 

Madde 5- İş Tanımı

Sözleşme konusu  iş; 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığına ait Ek-1 Lahika-1’deki İş Programında dökümü verilmiş olan kışlaların bina dışında kalan logar, temiz durgun su kaynakları ve çevre alanlardaki sivrisinek larva ve uçkun (ergin sivrisinek, karasinek ) mücadelesi kapsamında haşere ilaçlaması hizmeti işidir.

Madde 6- Sözleşmenin Türü ve Bedeli

Bu sözleşme  birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için  Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan.......................................(rakam ve yazıyla)………………………… bedel üzerinden akdedilmiştir. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.”

Madde 7- Sözleşme Bedeline Dahil Olan Giderler

Taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil)  yerine getirilmesine ilişkin giderler ile Ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak katma değer vergisi, sözleşme bedeline dahil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.

Madde 8- Vergi, Resim ve Harçlar ile Sözleşmeyle İlgili Diğer Giderler

Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin (KDV hariç) bütün sözleşme giderleri, sözleşmeden kaynaklanan damga vergisi ile Ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harçlar vb. giderler yükleniciye aittir.

Madde 9- Sözleşmenin Ekleri

9.1. Doğrudan temin alım dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile doğrudan temin dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki ya da farklılık olması halinde, doğrudan temin dokümanında yer alan hükümler esas alınır.

9.2 Doğrudan temin dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:

1- İdari Şartname,

2- Sözleşme Tasarısı,

3-Yaklaşık Maliyet Hesap Cetveli ve Ekleri.

4-Komisyon Görevlendirme Çizelgesi

 

Madde 10- Sözleşmenin Süresi 

“İşe başlama tarihi; Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 7 (yedi)(takvim) günü içerisinde; işi bitirme tarihi 15 Aralık 2020 dir.”

Madde 11- İşin Yapılma Yeri, İşyeri Teslim ve İşe Başlama Tarihi

11.1.İşin yapılma yeri: K.K.T.C sınırları içerisinde idarenin belirleyeceği kışla ve karakollardır.

11.2.İşyerinin teslimine ilişkin esaslar: Bu madde boş bırakılmıştır

11.3.İşyeri teslim ve işe başlama: Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 7 (yedi)(takvim) günü içerisinde; işe başlanacaktır.

Madde 12- Teminata İlişkin Hükümler  12.1. Teminat alınmayacaktır.

Madde 13- Ödeme Yeri ve Şartları

13.1. Sözleşme bedeli (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dahil ) 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığınca usulüne uygun tanzim edilecek belgelere istinaden KTAB Saymanlık Md.lüğün’de  aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir:  

Sözleşme konusu hizmete ilişkin tamamlanan işlere ait ödemeler 39'uncu Mknz.P.Tüm. K.lığınca; usulüne uygun tanzim edilecek aylık düzenlenen belgelere istinaden Maliye Bakanlığı tarafından belirlenen esaslar ve serbest bırakma oranları dâhilinde, ödeneklerin serbest bırakılmalarını müteakip, 03–5–9–90 "Diğer Hizmet Alımları" mali satır kaleminde mevcut olan ödenekten, KTAB Saymanlık Müdürlüğünce ödenecek olup, hizmet alımına ait Hak ediş Raporuna istinaden yapılacaktır

13.2. Yükleniciye yapılacak Hak ediş ödemesinde; 39'uncu Mknz.P.Tüm.K.lığınca oluşturulan Hizmet Alımları Kontrol Teşkilatınca tutulacak belgeler üzerinden tespit edilecek ceza ve kesintiler uygulanacaktır.

13.3. Ödeme için 39'uncu Mknz. P.Tüm.K.lığı Kontrol Teşkilatınca düzenlenen Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesine uygun 39'uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Muayene ve Kabul Komisyonunca tanzim edilecek EK-1 Lahika-6 Hizmet İşleri Kabul Tutanağına istinaden yüklenici firma ile mutabakat sağlandıktan sonra fatura kesilecek ve ödeme yapılacaktır.

13.4. 39'uncu Mknz.P.Tüm.K.lığınca her ne sebeple olursa olsun, yapılmayan hizmetin ücreti ödenmeyecektir.

13.5. Yüklenici, 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı adına düzenlenmiş, yasalara uygun fatura verecektir. KKTC Bakanlar Kurulunun 17.01.2001 gün ve E-72-2001 sayılı kararı çerçevesinde Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı ile Ekonomi ve Maliye Bakanlığı arasında tanzim edilen protokolün 3 (B) maddesi altında düzenlenen özel fatura tanzim edilecektir. Yüklenici firmaya idare olarak KDV ödenmeyecektir.

 

13.6. Ödeme, 13.7. deki Ödeme, haşere ilaçlaması için yüklenici tarafından teklif edilen ve idarece kabul edilen birim fiyat ile gerçekleştirilen ilaçlama sefer sayılarının çarpımı sonucu elde edilen rakamların toplamı üzerinden yapılacaktır. Hiçbir uygulama gerçekleşmemesi halinde ödeme yapılmayacaktır.

13.7. İşin Miktarı;      

İHTİYAÇ DUYULAN HİZMETİN KONUSU

İLAÇLAMA YAPILACAK BİRLİKLERİN İSİMLERİ VE BÖLGELERİ

İHTİYAÇ DUYULAN HİZMET TEKRARI

A                 AÇIKLAMA

 

UÇKUN İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (1 KISIM) ÇAMLIBEL BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    32 Uygulama

 

 

 

Temmuz Ayı 10 (On)

Ağustos 10 (On)

Eylül 10 (On)

Ekim 2 (iki)

Uçkun Uygulaması yapılacaktır

 

 

               

UÇKUN İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (2 KISIM) GÜZELYURT BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    32 Uygulama

 

UÇKUN İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (3 KISIM) LEFKE BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    32 Uygulama

LARVASİT İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (1 KISIM) ÇAMLIBEL BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    3 Uygulama

 

 

 

 

Ayda 1 (bir) defa olacak şekilde sözleşme süresi içerisinde En Fazla toplam 3 (Üç) Larvasit Uygulaması yapılacaktır

 

 

 

LARVASİT İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (2 KISIM) GÜZELYURT BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    3 Uygulama

LARVASİT İLAÇLAMA HİZMET ALIMI (1 KISIM) LEFKE BÖLGESİ

EK 1 Lahika1’de  yazılı 39'uncuMknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birlikleri iş programında belirtilen Hizmet Alımı

 

    3 Uygulama

                                   

 

 

 

13.8. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.

 

Madde 14- Avans Verilmesi, Şartları ve Miktarı

Bu iş için avans  verilmeyecektir.

Madde 15- Fiyat Farkı

15.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde ,sözleşmenin tamamen ifasına kadar,vergi,resim,harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.

15.2. . Bu sözleşme kapsamında yapılan işler için fiyat farkı verilmeyecektir  .

15.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.

Madde 16- Alt Yüklenicilere İlişkin Bilgiler ve Sorumluluklar

 Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı Yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.

Madde 17- Cezalar ve Kesintiler .

17.1. İlaçlama süresi içerisinde birlik ilaçlamaları yapılmadığı takdirde (Yüklenici tarafından mücbir sebep gösterilmeksizin) “Kontrol teşkilatı tarafından tutanak tutularak 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığına gönderilecek ve Yüklenici ile yapılan sözleşme fesih olunarak müteakip ödeme yapılmayacaktır.

17.2. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin

a) Hile, vaat, tehdit, nüfuz kullanma, çıkar sağlama, anlaşma, irtikap, rüşvet suretiyle veya başka yollarla sözleşmeye ilişkin işlemlere fesat karıştırmak veya buna teşebbüs etmek,

b) Sahte belge düzenlemek, kullanmak veya bunlara teşebbüs etmek,

c) Sözleşme konusu işin yapılması veya teslimi sırasında hileli malzeme, araç veya usuller kullanmak, fen ve sanat kurallarına aykırı, eksik, hatalı veya kusurlu imalat yapmak,

d) Taahhüdünü yerine getirirken idareye zarar vermek,

e) Bilgi ve deneyimini idarenin zararına kullanmak,

f) Mücbir sebepler dışında, ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak taahhüdünü yerine getirmemek,

g) Sözleşmenin idarenin bilgisi dışında devredilmesi veya devir alınması,

yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Madde 18- Süre Uzatımı Verilebilecek Haller ve Şartları

18.1.Mücbir Sebepler: Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş ve taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması, Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi, mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yedi (7) takvim günü içinde Yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması ve bu durumun yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi kaydıyla aşağıda belirtilen haller mücbir sebep olarak kabul edilir:

a) Doğal afetler,

b) Kanuni grev,

c) Genel salgın hastalık,

d) Kısmi veya genel seferberlik ilanı,

18.2. Zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz. Mücbir sebeplerden etkilenen Yüklenici, mücbir sebeplerin etkisinden kurtulduktan sonra bu durumu İdareye bildirmek zorundadır.

18.3. Taraflar, mücbir sebeplerin sonucu olarak Sözleşmeden kaynaklanan yükümlülüklerini yerine getirmede meydana gelebilecek gecikmeleri en aza indirmek için azami gayreti göstereceklerdir.

18.4. İdareden Kaynaklanan Sebepler: İdarenin, sözleşmenin ifasına ilişkin olarak bu sözleşmede yer alan yükümlülüklerini Yüklenicinin kusuru olmaksızın öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi (yer teslimi, projelerin ve iş programının onaylanması,  izin, ruhsat ve olurlar gibi) ve bu sebeple işin süresi içinde bitirilmesinin mümkün olmaması halinde, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve Yüklenicinin bu engeli kaldırmaya gücünün yetmemesi kaydıyla, durum İdarece incelenerek işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre işin süresi, gecikmeyi karşılayacak şekilde işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılabilir.

18.5.    Sözleşmenin 30. maddesi gereğince ilave işler nedeniyle iş artışının ortaya çıkması halinde işin süresi, bu artışla orantılı olarak işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılır.

Madde 19- Kontrol Teşkilatı, Görev ve Yetkileri

19.1     İşin, sözleşme ve eklerinde tespit edilen standartlara (kalite ve özelliklere) uygun yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol teşkilatınca hazırlanacak belgeler aylık olarak düzenlenecektir. Hizmet alımı işinin yapılmasını müteakip yüklenicinin o ay içerisinde tamamlanan işe ait hak ediş tutarını talep ettiğini belirtir dilekçesine istinaden en geç 10 (on) iş günü içerisinde;

a.     Bulunduğu aya ait ilaçlama uygulanması yapıldıktan sonra yüklenici firma  EK-1 Lahika-2 Uçkun İlaçlama Tutanağı ve EK-1 Lahika-3 Larvasit  ilaçlama tutanağını birlik Nöb Sb/Asb. veya Nizamiye Nöb.Uzm.Çvş/Onb.’na imzalatacak, o aya ait ilaçlama süresi bitiminde ilaçlama tutanakları kontrol teşkilatına teslim edilecek ve Ayrıca kontrol teşkilatına yüklenici tarafından (hak ediş düzenlenecek aya ait ) araç takip sistem raporlarınıda verilecektir. Gerekli kontrollere müteakip hak ediş düzenlenecektir.

b.  İdarece oluşturulan Kontrol Teşkilatı tarafından EK-1 Lahika-4’de yer alan “Hizmet İşleri Hak Ediş Raporu” hazırlanacak ve EK-1 Lahika-5’de yer alan “Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi”ne eklenerek 5 (beş) suret olarak muayene ve kabul  komisyonuna gönderilecektir. Kontrol teşkilatının çalışma usul ve esasları idarece belirlenecektir. Yüklenici bu usullere uymak mecburiyetindedir.

c.  Muayene ve Kabul Komisyonu Başkanlığınca belirlenecek bir günde kontrol teşkilatı yükleniciyi davet edecektir.

ç   Muayene ve Kabul Komisyonu Başkanlığı bir üst kurul sıfatı ile kontrol teşkilatının hazırladığı Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi ve eklerini doğruluğu yönünden, yükleniciyi ise hizmet işinin konusu olan haşere ilaçlaması vb. yönünden başta sözleşme hükümleri olmak üzere Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği hükümlerine göre muayene ve kontrol edecektir.

            d.  Muayene ve Kabul Komisyonu Başkanlığı bu muayene ve kontrol sonunda EK-1 Lahika-6’da yer alan Hizmet İşleri Kabul Tutanağı’nı tanzim ederek kontrol teşkilatınca gönderilen belgeleri de bu tutanağa ekleyip Harcama Yetkilisinin onayına sunacaktır.

e.  39'uncu Mknz.P.Tüm.K. tarafından onaylanan 5 (beş) suret belge; Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından bir sureti kontrol teşkilatına, bir sureti Loj.Ş.Md.lüğüne, iki sureti Mly.ve Büt.Ş.Md.lüğüne verilir ve bir  sureti de teftişini vermek üzere dosyalanır.

19.2. Kontrol Teşkilatı söz konusu hizmet alımını İdari Şartname İş Disiplini bölümünde belirtilen hususlar yönünden kontrol edecektir.

19.3.İlaçlama hizmetinin icrası sırasında araçlar, kışla içinde ve dışında trafik usul ve kaideleri ile koyulan düzenlere uyacaktır.

19.4.İlaçlama esnasında, araçların arızalanması durumunda yüklenici 2 saat içinde yeni bir araç temin ederek, hizmeti devam ettirmek zorundadır.

Madde 20- İşin Yürütülmesine İlişkin Kayıt ve Tutanaklar

            Kontrol teşkilatı tarafından EK-1 Lahika-4’de yer alan “ Hizmet İşleri Hak ediş Raporu” hazırlanacak ve EK-1 Lahika-5’de yer alan “Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi”ne eklenerek 5 (beş) suret olarak Muayene ve Kabul Komisyonuna gönderilecektir. EK-1 Lahika-6 “Hizmet İşleri Kabul Tutanağı”nı muayene ve kabul komisyonu tarafından tanzim edilecektir.

 

Madde 21- Teslim, Muayene ve Kabul İşlemlerine İlişkin Şartlar

21.1 Sözleşme konusu hizmet alımına ilişkin düzenlenecek belgeler aylık olarak tanzim edilecek sözleşmeye ait o ay içerisinde tamamlanan hizmet için kısmi kabul yapılabilecektir. 21.2. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı ÇAMLIBEL/GİRNE adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaştığı tarihten itibaren 5(beş) işgünü içinde teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur. Kontrol Teşkilatı ile Yüklenicinin, işin yapılmasına ilişkin olarak hizmetin ifa edildiği dönemler itibariyle birlikte tutacakları kayıtlar, işin o dönem içerisinde yapılan kısmının teslimi anlamına gelir. Ancak Yüklenici kayıt tutmaktan ve/veya tutulan kayıtları imzalamaktan imtina ederse Kontrol Teşkilatının kayıtları esas alınır ve bu kayıtların doğruluğu Yüklenici tarafından kabul edilmiş sayılır.

21.3. Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği” ile Şartnamede yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 10 (On)   işgünü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır  

Madde 22- İş ve İşyerlerinin Korunması ve Sigortalanması

Yüklenici, ilaçlama seferine koyacağı araçları, KKTC trafik yasasına göre sigorta ettirilen araçlardan seçecektir. Sigorta poliçelerinin birer nüshası hizmet başlamadan önce İdareye verilecektir. Sigortasız araç çalıştırılmayacaktır. Sigortasız personel çalıştırılmayacaktır, bu konuda meydana gelen her türlü aksaklıktan yüklenici sorumludur.

 Madde 23- Yüklenicinin Sözleşme Konusu İş İle İlgili Çalıştıracağı Personele İlişkin Sorumlulukları

23.1. Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları;

23.1.1. Yüklenici, işin yerine getirilmesi sırasında yasa yönetmelik ve tüzükler ile belirlenen standartlara uygun iş ve işçi sağlığı ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini alacaktır.

23.1.2. Yüklenicinin ilgili mevzuata göre gerekli önlemleri almasına rağmen olabilecek kazalardan, yüklenicinin personelinden kazaya uğrayanların tedaviye ilişkin giderlerle kendilerine ödenecek tazminat yükleniciye aittir. Ayrıca personelden iş başında veya iş yüzünden ölenlerin defin giderleri ile ailelerine ödenecek tazminatın tümü de yüklenici tarafından karşılanır.

23.1.3.Yüklenicinin teknik ve idare personeli ve bunların personeli arasında her ne şekilde olursa olsun iş başında bulunmasında engel durumları tespit edilenler, idare tarafından yapılacak bildirim üzerine yüklenici tarafından derhal iş başından uzaklaştırılır.

23.1.4.Gizlilik: Yüklenici, işle bağlantılı olarak elde ettiği her türlü bilgi ve dokümanı özel ve gizli tutacak, sözleşmenin yerine getirilmesi için gerekebilecek haller dışında, idarenin önceden yazılı izni olmaksızın sözleşmeye ait herhangi bir detayı ifşa etmeyecek veya yayınlanmayacaktır. K.K.T.C. yargı mercilerinin kararları saklı kalmak kaydıyla sözleşmenin amaçları doğrultusunda herhangi bir ifşa veya yayınlama gerekliliği konusunda bir uyuşmazlık ortaya çıkarsa idarenin bu konudaki kararı nihai olacaktır.

Madde 24- Sözleşmede Değişiklik Yapılması

24.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,

a) İşin yapılma veya teslim yeri,

            b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.

24.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.

Madde 25- Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkumiyeti

25.1. Yüklenicinin ölümü halinde iş tasfiye edilir. Yapılmış olan işlerin kesin hesabı çıkarılarak yüklenicinin alacakları mirasçılarına verilir.

25.2. Yüklenicinin iflas etmesi halinde sözleşme feshedilir.

21.3. Yüklenici, sözleşmenin yerine getirilmesine engel olacak derecede ağır hastalık, tutukluluk veya hürriyeti bağlayıcı bir ceza nedeniyle taahhüdünü yapamayacak duruma girerse, bu hallerin oluşundan başlamak üzere otuz gün içinde idarenin kabul edeceği birini vekil tayin etmek şartı ile taahhüdüne devam edebilir.

25.4. Eğer yüklenici, kendi serbest iradesi ile vekil tayin etmek imkânından mahrum ise, yerine ilgililerce aynı süre içinde genel hükümlere göre bir yasal temsilci tayin edilmesi istenebilir.

25.5. Ortak Girişimlerce yerine getirilen taahhütlerde, ortak girişimi oluşturan kişilerden birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu, özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkûm olması veya dağılması sözleşmenin devamına engel olmaz. Ancak, bunlardan biri idareye pilot ortak olarak bildirilmiş ise, pilot ortağın gerçek veya tüzel kişi olmasına göre iflas, ağır hastalık, tutukluluk, özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkûmiyet veya dağılma hallerinde, sözleşme feshedilir.  Bu durumların oluşunu izleyen otuz gün içinde diğer ortakların teklifi ve idarenin uygun görmesi halinde de, o iş için pilot ortağın yüklenmiş olduğu sorumlulukların üstlenilmesi kaydıyla sözleşme yenilenerek işe devam edilebilir.

25.6. Pilot ortak dışındaki ortaklardan birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu, özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkûm olması veya dağılması halinde, diğer ortaklar işin o ortağa yüklediği sorumlulukları da üstlenerek taahhüdü yerine getirirler. 

 

Madde 26- Yüklenicinin Sözleşmeyi Feshetmesi

Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, malî acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın varsa kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Madde 27- İdarenin Sözleşmeyi Feshetmesi

27.1. İlaçlama süresi içerisinde birlik ilaçlamaları yapılmadığı takdirde (Yüklenici tarafından mücbir sebep gösterilmeksizin) “Kontrol teşkilatı tarafından tutanak tutularak 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığına gönderilecek ve Yüklenici ile yapılan sözleşme fesih olunarak müteakip ödeme yapılmayacaktır.

27.1.2. Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin sözleşmede belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi halinde sözleşmeyi fesheder.

Madde 28- Sözleşmeden Önceki Yasak Fiil veya Davranışlar Nedeniyle Fesih

28.1.    Yüklenicinin, doğrudan temin sürecinde İdari Şartnameye göre yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun sözleşme yapıldıktan sonra tespit edilmesi halinde, kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Ancak, taahhüdün en az % 80’inin tamamlanmış olması ve taahhüdün tamamlattırılmasında kamu yararı bulunması kaydıyla;

a) İvediliği nedeniyle taahhüdün kalan kısmının yeniden ihale edilmesi için yeterli sürenin bulunmaması,

b) Taahhüdün başka bir yükleniciye yaptırılmasının mümkün olmaması,

c) Yüklenicinin yasak fiil veya davranışının taahhüdünü tamamlamasını engelleyecek nitelikte olmaması hallerinde, İdare sözleşmeyi feshetmeksizin Yükleniciden taahhüdünü tamamlamasını isteyebilir ve bu takdirde Yüklenici taahhüdünü tamamlamak zorundadır.

Madde 29- Mücbir Sebeplerden Dolayı Sözleşmenin Feshi

Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

 

 

 

 

Madde 30- Sözleşme Kapsamında Yaptırılabilecek İlave İşler, İş Eksilişi ve İşin Tasfiyesi

“Öngörülemeyen durumlar nedeniyle bir iş artışının zorunlu olması halinde, artışa konu olan işi;

 Sözleşmeye esas iş tanımı içinde kalması ve

 İdareyi külfete sokmaksızın asıl işten ayrılmasının teknik veya ekonomik olarak mümkün olmaması

şartlarıyla sözleşme bedelinin % 20'sine kadar oran dahilinde, süre hariç sözleşme ve ihale dokümanındaki hükümler çerçevesinde aynı yükleniciye yaptırmaya idare yetkilidir.

İşin bu şartlar dahilinde tamamlanamayacağının anlaşılması durumunda ise artış yapılmaksızın hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Ancak bu durumda, işin tamamının ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirilmesi zorunludur.

Madde 31- Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu

İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi Sözleşmenin uygulanması sırasında aşağıda belirtilen

a) Hile, vaat, tehdit, nüfuz kullanma, çıkar sağlama, anlaşma, irtikap, rüşvet suretiyle veya başka yollarla sözleşmeye ilişkin işlemlere fesat karıştırmak veya buna teşebbüs etmek,

b) Sahte belge düzenlemek, kullanmak veya bunlara teşebbüs etmek,

c) Sözleşme konusu işin yapılması veya teslimi sırasında hileli malzeme, araç veya usuller kullanmak, fen ve sanat kurallarına aykırı, eksik, hatalı veya kusurlu imalat yapmak,

d) Taahhüdünü yerine getirirken idareye zarar vermek,

e) Bilgi ve deneyimini idarenin zararına kullanmak,

f) Mücbir sebepler dışında, ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak taahhüdünü yerine getirmemek.

g) Sözleşmenin idarenin bilgisi dışında devredilmesi veya devir alınması.

 fiil veya davranışlardan KKTC Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında KKTC Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.

 

 

 

Madde 32- Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu

Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur.

Madde 33- Fikri ve Sınai Mülkiyete Konu Olan Hususlar

Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 34- Montaj, İşletmeye Alma, Eğitim, Bakım, Yedek Parça Gibi Destek Hizmetlerine Ait Şartlar

Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 35- Garanti İle İlgili Şartlar

Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 36- Hüküm Bulunmayan Haller

Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 2004/8030 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ve MSY 310-9 Yabancı Ülkelerdeki Türk Silâhlı Kuvvetleri Kuruluşları Tedarik Esasları Yönergesi hükümlerine, bu kanun ve yönergelerde hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.

Madde 37- Diğer Hususlar

37.1. İlaçlama hizmeti için idare tarafından verilen tebligatta yazılı güzergâhlar; gerek duyulduğu anda İdare tarafından hareket halinde dahi değiştirilebilecektir (Farklı istikamet ve kışlalar için görev tebligatı yapılabilir).

37.2.  KKTC Bakanlar Kurulunun 17.01.2001 gün ve E-72-2001 sayılı kararı çerçevesinde Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı ile Ekonomi ve Maliye Bakanlığı arasında tanzim edilen protokolün 3 (B) maddesi altında düzenlenen özel fatura tanzim edilecektir. Yüklenici firmaya idare olarak KDV ödenmeyecektir.

37.3. Yüklenici tarafından, ilaçlama hizmeti öncesi ilaçlama yapacak araç/araçların plakası, araç/cep telefon numarası, araç sürücü ve muavin isimleri idareye bildirilecektir.

37.4. İlaçlama yapacak araçlar, Motorlu Araçlar ve Yol Trafik Tüzüğü esaslarına uygun olacaktır. Kanunlara aykırı hareketten oluşacak her türlü maddi ve manevi zararın tazmininden yüklenici sorumlu olacaktır.

37.5. Yüklenici tarafından İdari şartnamede ve bu sözleşmede belirtilen hususlara riayet edilecektir.

37.6. Yüklenici tebligat için her zaman bulunabileceği ve tebligat yapabileceği telefon ve adres göstermek zorundadır.

37.7. Yüklenicinin Genel Yükümlülükleri: Yüklenici, işlere gereken özen ve ihtimamı göstererek yapmayı, sözleşme konusu hizmeti sözleşme dokümanlarına göre belirlenen süre, miktar ve bedeli dâhilinde gerçekleştirmeyi ve oluşabilecek kusurları sözleşme hükümlerine uygun olarak gidermeyi kabul ve taahhüt eder. Burada belirtilen yükümlülüklerin ihlal edilmesi halinde yüklenici idarenin ve üçüncü şahısların zararlarını karşılamak zorundadır.

37.8.  Erişkin Sivrisinek ve Karasinek ilaçlaması Temmuz ve Ekim ayları arasında toplam; 3 (Üç) uygulama Larvasit, 32 (otuziki) uygulama Uçkun ilaçlaması yapılacaktır.

37.9. Güvenlik Önlemleri: Yüklenici;

            a.         İşle ilgili olarak uyulması gereken tüm güvenlik kurallarına uymayı,

            b.         İş yerlerinde bulunma yetkisine sahip tüm personelin güvenliklerini sağlamayı,

            c.         Yüklenici görevin icrasına yönelik yükümlülüklerini yerine getirilmemesi nedeniyle üçüncü kişilerin can ve mal güvenliklerini sağlanması amacıyla ilgili mevzuat uyarınca her türlü tedbiri almayı kabul eder.

Madde 38- Anlaşmazlıkların Çözümü

Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde İdarenin bulunduğu yerdeki KKTC mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.  

Madde 39- Yürürlük

Bu sözleşme taraflarca imzalandığı, tarihte yürürlüğe girer. Bu sözleşme ....... sayfa (………..........) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …………….tarihinde 1 (bir) nüsha olarak imza altına alınmış ve bu nüsha İdarede alıkonulmuştur.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 39'uncu Mekanize Piyade Tümen Komutanlığı

b.Telefon Numarası: 0392 721 3949 / 0392 721 3418

c.Fax Numarası: 0392 721 3541

d.Elektronik Posta adresi: Tedarik39kktc@gmail.com