107. TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 19 Kısım Kışlık Sebze ve Meyve Alımı
İhale Usulü AÇIK İHALE
İdare Adı : 107. TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI
Adres : 107. TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI SİVEREK/Ş.URFA
Telefon : +904145533080-81
Faks : +904145523178
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü SEBZE VE MEYVE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
Malın Miktarı 19 Kısım Kışlık Sebze ve Meyve Alımı 19 Kısım Kışlık Sebze ve Meyve Alımı
Mal Teslim Yeri SİVEREK
Mal Teslim Tarihi Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip günlük (Birliğin iki, üç günlük, bir haftalık veya daha uzun sürelik ihtiyaçları için, birlik tarafından belirlenecek aylık tebligat programına göre) ihtiyaçlar nispetinde İdari Şartnamenin Eki olan İhtiyaç Listesinde belirtilen tarihler arasında, ilgili Birlik ve Kurumların ambarına/deposuna/kilerine ihtiyaç duyulması halinde mutfağına (Hizalarında gösterilen miktarlar aşılmamak kaydıyla) kadar teslim edilecektir. Teslim şartlarına ilişkin ayrıntılı düzenlemelere, Madde 44.2. Teslim Etme, Teslim Alma Şekil ve Şartları” maddesinde yer verilmiştir.
İhale Yeri SİVEREK
İhale Tarihi 12.10.2020 10:00
İhale İlanı Metni
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
107 TOP.A.K. MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI MSB BAĞLILARI
19 KISIM SEBZE VE MEYVE ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2020/492199
1-İdarenin
a) Adresi : 107'NCI TOPÇU ALAY KOMUTANLIGI SİVEREK/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4145533080 - 4145523178
c) Elektronik Posta Adresi : ihale107alay@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :
19 Kısım Kışlık Sebze ve Meyve Alımına ait bilgiler ihale işlem dosyasının Eki İhtiyaç Listesinde Belirtilmiştir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 107'NCİ TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI 218 MAL SAYMANLIĞI SİVEREK/ŞANLIURFA
c) Teslim tarihi : Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip günlük (Birliğin iki, üç günlük, bir haftalık veya daha uzun sürelik ihtiyaçları için, birlik tarafından belirlenecek aylık tebligat programına göre) ihtiyaçlar nispetinde İdari Şartnamenin Eki olan İhtiyaç Listesinde belirtilen tarihler arasında, ilgili Birlik ve Kurumların ambarına/deposuna/kilerine ihtiyaç duyulması halinde mutfağına (Hizalarında gösterilen miktarlar aşılmamak kaydıyla) kadar teslim edilecektir. Teslim şartlarına ilişkin ayrıntılı düzenlemelere, Madde 44.2. Teslim Etme, Teslim Alma Şekil ve Şartları” maddesinde yer verilmiştir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : 107 NCİ TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI SİVEREK/ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati : 12.10.2020 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 107 NCİ TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI SİVEREK/ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 181 (YüzSeksenBir) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 107. TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: +904145533080-81
c.Fax Numarası: +904145523178
d.Elektronik Posta adresi: