EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI KAYA TUZU (TABLET HALİNDE) (SU TASFİYE CİHAZI İÇİN), SODYUM HİPOKLORİT ÇÖZELTİSİ ALIM İŞİ
İhale Usulü DOĞRUDAN TEĞMİN
İdare Adı : Eğitim Alay Komutanlığı
Adres : Eğitim Alay Komutanlığı Ihale Komisyon Alaşehir MANISA
Telefon : +902366530011-12
Faks : +902366530017
Elektronik Posta Adresi : eğt_al_ih_kom@mynet.com
Malın Niteliği ve Türü İLAN METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
Malın Miktarı İLAN METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR. İLAN METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
Mal Teslim Yeri EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI ALAŞEHİR/MANİSA
Mal Teslim Tarihi İLAN METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
İhale Yeri EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ALAŞEHİR/MANİSA
İhale Tarihi 09.10.2017 13:30
İhale İlanı Metni
İHTİYAÇ LİSTESİ
1. Tuğgeneral Burhan Ruhi Taş Kışlası Isı merkezinde mevcut 2 adet kalorifer kazanı ile çamaşır makinelerinin su tasfiye ve yumuşatma cihazları için tablet tuza, su deposunda bulunan suyun dezenfektanı maksadıyla da sodyum hipoklorit çözeltisine ihtiyaç duyulmaktadır.
2. Malzeme miktarları aşağıya çıkartılmıştır.
S.NU. STOK NU. MALZEMENİN ADI İHTİYAÇ MİKTARI ÖLÇEK
1 6505KK0124204 Kaya Tuzu (Tablet Halinde) 4500 Kilogram
2 6810270247624 Sodyum Hipoklorit Çözeltisi 1500 Litre
Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli
Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ………………………………………………………………………… (rakam ve yazıyla) bedel üzerinden akdedilmiştir.
Alınan malların ve yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.
Madde 7 - Sözleşme bedeline dâhil giderler
7.1. Sözleşme bedeline dâhil olan vergi, resim ve harçlar,
7.1.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince, ihaleye, sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), resim, harçlarla, sözleşmenin çoğaltılması da dâhil sözleşme giderleri sözleşme bedeline dâhildir.
7.1.2. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dâhil olmayıp İdare tarafından yükleniciye ödenecektir.
7.2. Sözleşme bedeline dâhil olan diğer giderler
7.2.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı, muayeneye hazır hale getirme ve muayene (muayene komisyonlarının yol ve özlük giderleri ile numune nakil masrafları hariç), her türlü sigorta giderleri vb. sözleşme bedeline dâhildir.
7.2.2. Malzemeler Eğitim Alay Komutanlığına ALAŞEHİR/MANİSA teslim edilecektir. Nakliye ve vb. giderler için yükleniciye ilave ücret ödenmeyecektir.
Madde 8 - Sözleşmenin ekleri
8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılıklar olması halinde ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.
8.2. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:
1) Sözleşme tasarısı
2) Diğer Belgeler:
a. Malzeme Özellik Çizelgesi
b.İhtiyaç Listesi
c.Terör Taahütnamesi
Madde 9 - Sözleşmenin süresi
9.1. Sözleşmenin süresi, ise başlama tarihinden itibaren (kararın imzalanmasına müteakip gün) 365 (üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür.
Madde 10 - Malın/İşin teslim alma şekil ve şartları ile teslim programı
10.1. Malın teslim edilme/işin yapılma yeri veya yerleri
10.1.1. Eğitim Alay Komutanlığı ALAŞEHİR/MANİSA
10.2. İşe başlama tarihi
10.2.1. Sözleşmenin imzalandığı gündür.
10.3. Teslim programı ve teslim tarihi
Teslim Süresi: Yüklenici, mal/malları, işe başlama tarihinden itibaren 10 (ON) takvim günü içerisinde, montajlanmış ve kullanıma hazır olarak defaten teslim edecektir. Ambalajlama işçiliği ve ambalajlama malzemesi için ayrıca ücret ödenmeyecektir.
Mal/mallar; Yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak İşe Başlama Talimatının tebliğinden itibaren aşağıda belirtilen teslim programına uygun olarak teslim edilecektir. Sözleşmenin imzalandığı gün, İşe Başlama Talimatının tebliğ edildiği gün ve İşe Başlama Tarihi olarak kabul edilecektir.
Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise sözleşmenin ceza ile ilgili madde hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır.
Teslim edilen mal, kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (ret edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir.
Teslim süresine muayenede geçen süreler dâhil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı ihale dokümanına uygun şekilde birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (dâhil) kadar devam eden süredir.
10.4. Teslim programında değişiklik
10.4.1. Yüklenici, İdarece onaylanmış teslim programına uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde İdarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir. İdarece onaylanan bir süre uzatımı bulunduğu takdirde, yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden başlamak üzere 2 (iki) iş günü içinde yeni duruma göre bir teslim programı düzenlemek zorundadır.
Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler
11.1. Kat’i teminatın miktarı ve süresi:
11.1.1. Teklif edilen toplam bedelin % 6'sı oranında Kat'i teminat alınacaktır.
13.5. Garanti ve bakım, onarım
13.5.1. Garanti: Yüklenici tarafından teslim edilecek malların kabulünden sonra asgari 365 takvim günü garanti süresi olacaktır. Yüklenici bu mallara ait garanti belgelerini İdare adına düzenletmek ve orijinal nüshalarını İdareye teslim etmekle mükelleftir. Alınan mallara ilişkin İdare adına garanti belgesi düzenlenmesinin mümkün olmaması durumunda yüklenici garantiye ilişkin taahhütleri içeren bir belgeyi İdareye sunmak zorundadır. Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini Yüklenici üstelenecektir. Bu yükümlülüğün Yüklenici tarafından yerine getirilmemesi halinde İdare, garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri Yüklenicinin alacağından keserek veya teminatını paraya çevirerek tahsil eder.
ALIMLA İLGİLİ İLETİŞİM BİLGİLERİ
KURUMUMUZUN İHTİYACI OLAN MALZEMELER, DOĞRUDAN TEMİN USULÜYLE ALINACAKTIR. TEKLİF EDİLEN FİYATIN 0,00569 KARAR PULU, 0,00948 SÖZLEŞME PULU, 0,00948 GARANTİ TAHAHÜTNAMESİ VE %6 ORANINDA KATİ TEMİNAT ALINACAKTIR.(KATİ TEMİNAT DAHA SONRA YÜKLENİCİYE GERİ ÖDENECEKTİR.) 09.10.2017 SAAT: 13:00'a KADAR TEKLİF GÖNDERMENİZ RİCA OLUNUR.
Hakan CAN
P.Asb.Üçvş.
0236 653 00 11 / 1088 - 0539 330 41 47
hakancan0211@hotmail.com
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: Eğitim Alay Komutanlığı
b.Telefon Numarası: +902366530011-12
c.Fax Numarası: +902366530017
d.Elektronik Posta adresi: eğt_al_ih_kom@mynet.com