3 NCÜ KOLORDU KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 3’üncü Kolordu Komutanlığı 41 Kalem Tıbbı Sarf Malzemesi Mal Alımı
İhale Usulü 22 D
İdare Adı : 3 ncü Kolordu Komutanlığı
Adres : Ayazağa/İSTANBUL
Telefon : +902123651200
Faks : +902123651264
Elektronik Posta Adresi : 3korihalekombsk@hrf.tr.nato.int
Malın Niteliği ve Türü MAL ALIMI
Malın Miktarı 41 KALEM ADET
Mal Teslim Yeri 3'ÜNCÜ KOLORDU KOMUTANLIĞI AYAZAĞA/SARIYER/İSTANBUL
Mal Teslim Tarihi Malzemeler, Sözleşme imzalanmasına müteakip 10 (On) iş günü içerisinde 3’üncü Kolordu Komutanlığınca belirtilen yere defaten teslim edilecektir.
İhale Yeri 3'ÜNCÜ KOLORDU KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYONU AYAZAĞA/SARIYER/İSTANBUL
İhale Tarihi 08.09.2017 11:00
İhale İlanı Metni
3'ÜNCÜ KOLORDU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI - AYAZAĞA / İSTANBUL
1. 3’üncü Kolordu Komutanlığı 41 Kalem Tıbbı Sarf Malzemesi Mal Alımı , doğrudan temin usulü ile 08 Eylül 2017 Cuma günü saat 11:00’da yapılacaktır. Satın alınacak malzemelerin Listesi ve Miktarı ile Malzemelerin Evsaf ve Teknik özellikleri aşağıda belirtilmiştir.
2. Malzemeler, en düşük/uygun teklifi veren istekliden alınacaktır. Kısmı alım yapılacaktır. İstekliler malzemelerin tamamına teklif verebileceği gibi istediği kısımlar içinde teklif verebilecektir. Alım kararına müteakip yüklenici ve idare arasında alımla ilgili sözleşme imzalanacaktır. Sözleşme imzalanmadan önce yükleniciden %6 oranında kesin teminat alınacaktır.
3.Malzemeler, Doğrudan Temin Alım Komisyonunun alımla ilgili kesin kararını verdikten sonra 10 (On) iş günü içerisinde 3’üncü Kolordu Komutanlığınca belirtilen yere defaten teslim edilecektir.
4. Alınacak malzemelerin muayene ve kabulü, Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından kontrol edilerek yapılacaktır. Fiziki muayenesi Evsafta belirtilen özelliklere uygun olup olmadığının muayenesi yapılacaktır.
5. Hakedişler, 3'üncü Kolordu Maliye Bütçe Şube Müdürlüğünce hazırlanacak olan ödeme emri belgesine istinaden MSÜ Saymanlık Müdürlüğünce malzemelerin kabulünden itibaren iki ay içince ödenecektir.
6. Teklif Mektubu (Piyasa Araştırma Tutanağı) aşağıdaki e-posta adresine başvurarak e-posta ile ya da dileyen istekliler komisyonumuzdan elden teslim alabilirler.
7. Teklifler, (Faaliyet Belgesi, İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri ve Tüzel Kişiliklerin Ticaret Sicil Gazetesi teklif sahiplerinin yanında olacaktır.) 08 Eylül 2017 Cuma günü saat 11:00’a kadar 3’üncü Kolordu İhale Komisyon Başkanlığına teslim edilecektir. Yeterli istekli olduğu takdirde, aynı gün ve saatte; teklifler komisyonumuz ve dileyen isteklilerin huzurunda açılacak, en düşük ve en uygun fiyatı veren istekliden malzemelerin alınmasına karar verilecektir.
8. Yetkilendirilen Alım Komisyonu; yeterli istekli olmaması veya rekabet ortamının olmaması veya tekliflerin yüksek çıkması durumunda komisyon kararı ile başka teklifler de alarak 4734 Sayılı Kanunun 22’nci maddesine istinaden piyasa araştırmasına devam edebilecektir.
9. İrtibat için e-posta, telefon ve belgegeçer numaraları aşağıda verilmiştir.
İRTİBAT NUMARALARI:
Tel :0 212 365 12 00'dan 2980 (Kemal ÇAKIROĞLU)
0 212 365 12 00'dan 2981 - 2982 (Sinan ÖNAL)
Tel :0 212 365 12 64
E-posta : 3korihalekombsk@hrf.tr.nato.int
1 POLİFLEKS %0,9 LUK İZOTONİK SODYUM KLORÜR 250 ML SETLİ ADET
2 500 ML/TORBA %5 DEKSTROZ SOL. ADET
3 1000 ML/ŞİŞE %5 DEKSTROZ SOL. ADET
4 100 ML/TORBA PX. %0,9 İZOTONİK SODYUM KLORÜR SOL. ADET
5 EKG JELİ ADET
6 ELASTİK BANDAJ 6CM (±0.5CM) X 3M (±1.5CM) ADET
7 FLASTER HİPOFİKS 15X10 ADET
8 STERİL GAZ KOMPRES 20X20 ADET
9 KD.MİLLİ-SOLÜSYON STERİLİZASYON SOĞUK ALET ( STERANİO) ADET
10 OKSİJEN MASKESİ DÖNÜŞSÜZ ADET
11 EKG PAPER ADET
12 İNFÜZYON SETİ ADET
13 TIBBİ ATIK POŞETİ ADET
14 ASİT DİŞ, ETCHING JEL ADET
15 YENGEÇ, MATRIX, DENTAL ADET
16 TEK KULLANIMLIK BOND UYGULAMA FIRÇASI ADET
17 CAM İYONOMER SİMAN (DOLGU İÇİN) BOX
18 ALET DEZENFEKTANI LİTRE
19 HASTA ÖNLÜĞÜ DİSPOSABLE DİŞ TEDAVİSİ ADET
20 AENİEL ANTERİOR SYRİNGE AA1 KOMPOZİT DOLGU MADDESİ ADET
21 AENİEL ANTERİOR SYRİNGE AA2 KOMPOZİT DOLGU MADDESİ ADET
22 POSTERİOR IŞINLI KOMPOZİT SETİ (ARKA GRUP) SET
23 HALKA MATRİKS BANDI 5 MM. ADET
24 HALKA MATRİKS BANDI 7 MM. ADET
25 POLİSAJ KIL FIRÇASI ADET
26 PLASTİK ENJEKTÖR 5 CC YEŞİL İĞNE UÇLU ADET
27 PLASTİK ENJEKTÖR 5 CC SİYAH İĞNE UÇLU ADET
28 PLASTİK ENJEKTÖR 10 CC YEŞİL İĞNE UÇLU ADET
29 DENTAL ENJEKTÖR ADET
30 PLASTİK ENJEKTÖR 10 CC SİYAH İĞNE UÇLU ADET
31 ETİL ALKOL LİTRE
32 BATICON LİTRE
33 TANFLEX GARGARA %0.15 ADET
34 NAPROSYN JEL %10 50G TÜP ADET
35 POLIFEKS %9 IZOTONIK 1000 ML SOL. SETLİ ADET
36 KATARİN KAPSÜL ADET
37 CERRAHİ İPEK İPLİK BOYANMIŞ NO:4/0 20MM (±2MM) 75CM (±5CM) 1/2 KESKİN İĞNE ADET
38 SARGI COBAN 10CM ADET
39 FILE BANDAJ NO:5 ADET
40 ÖRTÜ YEŞİL KETEN AMELİYAT ÖRTÜSÜ ADET
41 STERİLİZASYON POŞEDİ 10 CM'LİK ADET
MALZEME EVSAF LİSTESİ
S.NO İLAÇ/TIBBİ SARF MALZEMESİNİN ADI MALZEME EVSAF ÖZELLİKLERİ STOK NUMARASI
1 POLİFLEKS %0,9 LUK İZOTONİK
SODYUM KLORÜR 250 ML SETLİ 1.HER 100ML ÇÖZELTİ 0,9G SODYUM KLORÜR İHTİVA EDECEK ŞEKİLDE, 2.250ML'LİK AMBALAJLARDA SETLİ MUHAFAZA EDİLMİŞ VE İNFÜZYON BAĞLANTILARINA UYGUN YAPIDA, 3.RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN EN AZ 18 AY OLMALIDIR. 6505270292347
2 500 ML/TORBA %5 DEKSTROZ SOL. 1.HER 100ML ÇÖZELTİ 5G DEKSTROZ İHTİVA EDECEK ŞEKİLDE, 2.SETLİ VE KENDİLİĞİNDEN ASKILI PVC AMBALAJLARDA, 3.RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN EN AZ 18 AY OLACAK ŞEKİLDE OLMALIDIR. 6505270038374
3 1000 ML/ŞİŞE %5 DEKSTROZ SOL. 1.HER 100ML ÇÖZELTİ 5G DEKSTROZ İHTİVA EDECEK ŞEKİLDE, 2.SETLİ VE ASKI APARATIYLA BİRLİKTE STERİL CAM ŞİŞELERDE MUHAFAZA EDİLEN, 3.RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN EN AZ 18 AY OLACAK ŞEKİLDE OLMALIDIR. 6505270006630
4 100 ML/TORBA PX. %0,9 İZOTONİK
SODYUM KLORÜR SOL. 1.HER 100ML ÇÖZELTİ 0,9G SODYUM KLORÜR İHTİVA EDECEK ŞEKİLDE, 2.100ML'LİK PVC VE PP TORBALARDA SETLİ MUHAFAZA EDİLMİŞ, 3.RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN EN AZ 18 AY OLMALIDIR. 6505270292345
5 EKG JELİ 1. 1000 MİLİLİTRELİK PLASTİK ŞİŞELERDE OLMALI,
2. ŞİŞELERİN ÜST KISMINDA AÇILIR KAPANIR KAPAĞI BULUNMALI,
3. JEL KIVAMINDAKİ ÜRÜN RENKSİZ VE KOKUSUZ OLMALIDIR. 6515014817868
6 ELASTİK BANDAJ 6CM (±0.5CM) X
3M (±1.5CM) (EN AZ 3M) 1. BANDAJ 6 SANTİMETRE GENİŞLİĞİNDE VE 3 METRE UZUNLUĞUNDA,
2. ESNEYEBİLME ÖZELLİĞİNE SAHİP PAMUK İPLİĞİNDEN ÜRETİLMİŞ,
3. EN AZ İKİ ADET SABİTLEME KANCASI İLE BİRLİKTE OLMALIDIR. 6510270245903
7 HYPOALERJİK FLASTER 15CMX10M 1. FLASTER 15 SANTİMETRE GENİŞLİĞİNDE VE 10 METRE UZUNLUĞUNDA,
2. BEYAZ RENKTE VE TEMAS YÜZEYİ YAPIŞKAN HİPOALERJENİK MALZEMEDEN ÜRETİLMİŞ,
3. SİLİNDİR ŞEKLİNDE PLASTİK RULOLARA SARILI OLMALIDIR. 6510270126543
8 GAZ HİDROFİL BEZİ 1. PAMUK MALZEMEDEN ÜRETİLMİŞ VE ABSORBE ÖZELLİĞE SAHİP,
2. 90 CM ENİNDE 100 CM UZUNLUĞUNDA,
3. STERİL OLMAYAN 20 TEL SAYISINA SAHİP BEZ. 6510270044667
9 KD.MİLLİ SOLÜSYOK STERİLİZASYON SOĞUK ALET (STERANİO) 1. 1000 MİLİLİTRELİK PLASTİK ŞİŞELERDE OLMALI,
2. ŞİŞELERİN ÜST KISMINDA AÇILIR KAPANIR KAPAĞI BULUNMALI, SPREY BAŞLIKLI MUHAFAZADA,
3. DEZENFEKSİYON ÖZELLİĞİNE SAHİP SOLÜSYON KIVAMINDA SIVI İHTİVA ETMELİDİR. 5810003576135
10 OKSİJEN MASKESİ DÖNÜŞSÜZ 1. YETİŞKİN İNSAN YÜZÜ VE EBATLARINA UYUMLU,
2. BURUN VE ALT ÇENEDEN DESTEKLİ,
3. OKSİJEN SİSTEMİNE BAĞLANTI HORTUMU İLE BİRLİKTE PAKETLENMİŞ OLMALIDIR. 6515145068115
11 EKG PAPER 1. KARDİYOGRAFA YERLEŞTİRİLEBİLİR EBATTA, 2.ÜZERİNDEKİ GRAFİKLER NET VE BELİRGİN, 3.ISIYA DUYARLI TERMAL KAĞIT OLMALIDIR. 6515151703262
12 İNFÜZYON SETİ 1. İNFÜZYON ŞİŞELERİ VE TORBALARI İÇİN UYGUN, 2. NON TOKSİK STERİL TIBBİ PVCDEN ÜRETİLMİŞ, 3.RAF ÖMRÜ DEPO TESLİMİNDEN İTİBAREN EN AZ 2 YIL OLMALIDIR. 6515270435144
13 TIBBİ ATIK POŞETİ 1. ÜZERİNDE GÖRÜLEBİLECEK BÜYÜKLÜKTE VE HER İKİ YÜZÜNDE ULUSLAR ARASI BİYOTEHLİKE VE DİKKAT TIBBİ ATIK İBARESİ TAŞIMALI VE KIRMIZI RENKLİ, 2. TIBBİ ATIK TORBALARI DELİNMEYE, YIRTILMAYA, TAŞIMAYA VE PATLAMAYA DAYANIKLI SIZDIRMAZ, 3.ÇİFT TABAN DİKİŞLİ VE KÖRÜKSÜZ OLARAK POLİETİLEN HAMMADDEDEN ÜRETİLMİŞ OLMALIDIR. 6530014849443
14 ASİT DİŞ, ETCHING JEL 1.ÜRÜNÜN RAF ÖMRÜ DEPO TESLİMİNDEN İTİBAREN EN AZ 18 AY, 2.ÜRÜNÜN AMBALAJINDA YETERİ KADAR UYGULAMA UCU, 3.ÜRÜNDE EN AZ %36 FOSFORİK ASİT OLMALIDIR. 6520011536059
15 YENGEÇ, MATRIX, DENTAL 1.PASLANMAZ ÇELİKTEN YAPILMIŞ, 2.PASLANMAYA VE KOROZYONA KARŞI DAYANIKLI, 3.STERİLİZATÖR, OTOKLAV VE KİMYASAL SOLÜSYONLARA KARŞI DAYANIKLI OLMALIDIR. 6520015431895
16 TEK KULLANIMLIK BOND
UYGULAMA FIRÇASI 1.BAĞLAYICI AJANIN DİŞE UYGULANMASI İÇİN KULLANILABİLİR, 2.BOYNU BÜKÜLEBİLEN, PELET ŞEKLİNDE UCA SAHİP, 3.KUTU İÇİNDE EN AZ 100 ADET OLMALIDIR. 6520KK0520771
17 CAM İYONOMER SİMAN (DOLGU İÇİN) 1.FLOR SALINIMI YAPABİLEN FORMDA, 2.TOZ LİKİD OLARAK AYRI ŞİŞELENMİŞ, 3.KARIŞTIRILIP SERTLEŞTİKTEN SONRA YÜKSEK RADYO OPASİTEYE SAHİP OLMALIDIR 6520013022656
18 ALET DEZENFEKTANI 1.YÜKSEK DÜZEYDE TEMİZLİK GÜCÜ OLMALI, AYRICA TORTU BIRAKMAYAN, 2.ALDEHİD İÇERMEYEN KONTAMİNE OLMUŞ ENSTRUMANLARDAKİ KAN VE PROTEİNLERDE ÇÖZÜNEN DEZENFEKTAN, 3.TESLİM EDİLEN ÜRÜNÜN RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN 18 AY OLMALIDIR 6840270339844
19 HASTA ÖNLÜĞÜ DİSPOSABLE DİŞ TEDAVİSİ 1.ÖNLÜK KISA KOLLU, 2.ÖNLÜK KUMAŞI ALKOL, KAN VE BENZERİ VÜCUT SIVILARINI EMMEDEN ORTAMDAN UZAKLAŞTIRACAK VE ALTA GEÇİŞİNE İZİN VERMEYECEK(FLUİD-REPELLENT) NİTELİKTE, 3.NON STERİL, MEDİKAL ÖZELLİKTE, TEK KULLANIMLIK BAKTERİ BARİYERLİ, ANTİMİKROBİYAL, ANTİALLERJİK, ANTİSTATİK ÖZELLİKLERİ MALZEMEDEN, İÇ GÖSTERMEYEN KOYU RENKTEN İMAL EDİLMİŞ OLMALIDIR. 6532270127082
20 AENİEL ANTERİOR SYRİNGE AA1
KOMPOZİT DOLGU MADDESİ 1.TÜM KAVİTELERE UYGUN, 2.FLORİD İÇERMEYEN YAPIDA, 3.ANTERİOR BÖLGEDE KULLANIMA UYGUN OLMALIDIR. 6520123775134
21 AENİEL ANTERİOR SYRİNGE AA2
KOMPOZİT DOLGU MADDESİ 1.TÜM KAVİTELERE UYGUN, 2.FLORİD İÇERMEYEN YAPIDA, 3.ANTERİOR BÖLGEDE KULLANIMA UYGUN OLMALIDIR. 6520123775133
22 POSTERİOR IŞINLI KOMPOZİT SETİ
(ARKA GRUP) 1.TÜM KAVİTELERE UYGUN, 2.FLORİD İÇERMEYEN YAPIDA, 3.POSTERİOR BÖLGEDE KULLANIMA UYGUN OLMALIDIR. 6520KK0231980
23 HALKA MATRİKS BANDI 5 MM. 1.PASLANMAZ ÇELİKTEN 5MM GENİŞLİKTE ÜRETİLMİŞ, 2.STERİL EDİLEBİLİR, 3.OTOKLAVDA VE KURU HAVADA STERİLİZASYONA UYGUN OLMALIDIR 6520KK0515759
24 HALKA MATRİKS BANDI 7 MM. 1.PASLANMAZ ÇELİKTEN 7MM GENİŞLİKTE ÜRETİLMİŞ, 2.STERİL EDİLEBİLİR, 3.OTOKLAVDA VE KURU HAVADA STERİLİZASYONA UYGUN OLMALIDIR 6520KK0515760
25 POLİSAJ KIL FIRÇASI 1.DETERTRAŞ SONRASI POLİSAJ İŞLEMİ İÇİN MİKROMOTORA UYGUN, 2.FIRÇA KILLARI GÖVDESİNE SIKI ŞEKİLDE SABİTLENMİŞ, 3.OTOKLAVDA VE KURU HAVADA STERİLİZASYONA UYGUN OLMALIDIR. 6520KK0515760
26 PLASTİK ENJEKTÖR 5 CC YEŞİL İĞNE UÇLU 1.STERİL, 2.TEKLİ PAKETLER HALİNDE, 3.İĞNE UCU YEŞİL OLMALIDIR. 6515270040347
27 PLASTİK ENJEKTÖR 5 CC SİYAH İĞNE UÇLU 1.STERİL, 2.TEKLİ PAKETLER HALİNDE, 3.İĞNE UCU SİYAH OLMALIDIR. 6515270040442
28 PLASTİK ENJEKTÖR 10 CC YEŞİL İĞNE UÇLU 1.STERİL, 2.TEKLİ PAKETLER HALİNDE, 3.İĞNE UCU YEŞİL OLMALIDIR. 6515270225761
29 DENTAL ENJEKTÖR 1.CE BELGELİ, 2.DİSPOSABLE VE STERİL 3.KUTU ÜZERİNDE İMAL TARİHİ VE SON KULLANMA TARİHİ OLMALIDIR. 6520014069333
30 PLASTİK ENJEKTÖR 10 CC SİYAH İĞNE UÇLU 1.STERİL, 2.TEKLİ PAKETLER HALİNDE, 3.İĞNE UCU SİYAH OLMALIDIR. 6515270040488
31 ETİL ALKOL 1.HACİMCE %96 ETİL ALKOL, 2.RENKSİZ, BERRAK, KARAKTERİSTİK KOKULU, 3.DENATÜRE EDİLMEMİŞ OLMALIDIR. 6810KK0391401
32 BATICON 1.ÜRÜN %10 ORANINDA POVİDONE İODİNE İHTİVA EDEN, 2.BAKTERİSİD, VİRÜSİD, FUNGUSİD VE PROTOZOİD ÖZELLİĞİNE SAHİP, 3.ÜRÜNÜN SON KULLANMA TARİHİ DEPO TESLİM TARİHİNDEN SONRA EN AZ 18 AY OLMALIDIR. 6505KK0280503
33 TANFLEX GARGARA %0.15 1.120ML GARGARA İÇİNDE 180MG BENZİDAMİN HCL İHTİVA EDEN RENKLİ ŞİŞELERDE, 2.PERİODONTAL GİRİŞİMLERDEN SONRA, AĞIZ VE BOĞAZ ENFLAMASYONLARINDA KULLANILABİLİR, YEŞİL RENKLİ, NANE KOKULU, TEMİZ VE BERRAK LİKİT FORMDA, 3.ÜRÜNÜN RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN EN AZ 18 AY OLMALIDIR. 6505270012768
34 NAPROSYN JEL %10 50G TÜP 1.100MG/G ORANINDA NAPROKSEN İÇEREN 50G'LIK TÜP İLE KUTULANMIŞ, 2.TRANSPAREN, JELATİNÖZ KİTLE, BERRAK VEYA HAFİF SARIMTRAK, HAFİF TATLI KOKUDA, 3.RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN EN AZ 18 AY OLMALIDIR. 6505270006528
35 POLIFEKS %9 IZOTONIK 1000 ML SOL. SETLİ 1.HER 100ML ÇÖZELTİ 0,9G SODYUM KLORÜR İHTİVA EDECEK ŞEKİLDE, 2.1000ML'LİK PVC VE PP TORBALARDA SETLİ MUHAFAZA EDİLMİŞ, 3.RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN EN AZ 18 AY OLMALIDIR. 6505270038380
36 KATARİN KAPSÜL 1.HER KAPSÜL 250MG PARASETAMOL, 100MG OKSOLAMİN SİTRAT, 2MG KLORFENİRAMİN MALEAT İHTİVA EDEN BEYAZ HOMOJEN TOZ İÇEREN BAŞI KOYU MAVİ, GÖVDESİ AÇIK MAVİ RENKTE, 2.30 KAPSÜL İÇEREN AI/PVC BLİSTER, KARTON KUTULU AMBALAJDA, 3.RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN EN AZ 18 AY OLMALIDIR. 5605270057715
37 CERRAHİ İPEK İPLİK BOYANMIŞ NO:4/0 20MM (±2MM) 75CM (±5CM) 1/2 KESKİN İĞNE 1.SAF İPEKTEN MAMÜL, NONKAPİLLER, ÖRGÜLÜ VE SİYAH RENKTE, 2.KOLAY DÜĞÜM TUTAN VE VÜCUTLA REAKSİYON GÖSTERMEYEN YAPIDA, 3.RAF ÖMRÜ DEPO TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN EN AZ 2 YIL OLMALIDIR. 6515013857889
38 SARGI COBAN 10CM 1.KENDİ KENDİNE YAPIŞABİLEN ELASTİK YAPILI, 2.SARILDIKTAN SONRA GEVŞEME YAPMAYACAK, TEK KULLANIMLIK, 3.İNCİNME, BURKULMA, ÖDEM KONTROLÜ VE TESPİTİ AMACIYLA KULLANILABİLİR OLMALIDIR. 6510270286556
39 FILE BANDAJ NO:5 1.FİLE ŞEKLİNDE VE HİPOALLERJENİK ÜRETİLMİŞ, 2.GEREKTİĞİNDE STERİLİZE EDİLEBİLİR, 3.YIRTILMA VEYA İPLİK ATMA OLMAKSIZIN KESİLEBİLİR OLMALIDIR. 6510270081198
40 ÖRTÜ YEŞİL KETEN AMELİYAT ÖRTÜSÜ 1.%100 PAMUKTAN İMAL EDİLMİŞ, 2.134 DERECE OTOKLAV ISISINA DAYANIKLI VE STERİL EDİLEBİLECEK ÖZELLİKTE, 3.KİMYASALLAR, ÇAMAŞIR SUYU, KAN VE VÜCUT SIVILARINA KARŞI DİRENÇLİ, LEKE BIRAKMAYAN ÖZELLİKTE OLMALIDIR. 6530270217447
41 STERİLİZASYON POŞETİ 1.RULONUN UZUNLUĞU EN AZ 200M, 2.RULOLAR STERİLİZASYON İŞLEMİNE TABİ TUTULDUĞUNDA RENK DEĞİŞTİREN, İŞLEM SIRASINDA AÇILMAYAN VE PATLAMAYAN YAPIDA, 3.BOYUTLARI EN AZ 100MM'YE 200M OLACAK ŞEKİLDE OLMALIDIR. 6330KK0518391
DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE 41 (KIRKBİR) KALEM TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMINA AİT SÖZLEŞME TASARISI
Madde 1 - Sözleşmenin tarafları
1.1. Bu sözleşme, bir tarafta 3’üncü Kolordu Komutanlığı (bundan sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta........................................................................................... (bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı: 3’üncü Kolordu Komutanlığı
b) Adresi: Ayazağa-Sarıyer/İSTANBUL
c) Telefon numarası: 0 212 3651200/2981-5428
ç) Faks numarası: 0 212 2850323
2.2. Yüklenicinin
a) Adı ve soyadı/Ticaret unvanı: ………………………………………………………
b) T.C. Kimlik No: ………………………………………………………………….
c) Vergi Kimlik No: ……………………………………………………………………
ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi: …………………………………………………..
d) Telefon numarası:…………………………………………………………………….
e) Bildirime esas faks numarası:………………………………………………………...
f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa) :………………………………………
2.3. Her iki taraf 2.1 ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.
Madde 3 - Sözleşmenin dili
3.1. Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4 - Tanımlar
4.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında; 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu, Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği ile Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik ve alıma ait dokümanda yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 5 - Sözleşmenin konusu işin/alımın tanımı
5.1. Sözleşmenin konusu; İdarenin ihtiyacı olan ve EK-A’da miktarı ve EK-B’de evsafı belirtilen 41 (kırkbir) KISIM Tıbbi Sarf Malzemesi alıma ait doküman ile bu sözleşmede ve EK-B’deki evsafta belirlenen şartlar dahilinde yüklenici tarafından temini ve İdareye teslimi işidir.
5.2. Bu Sözleşme ile temin edilecek Tıbbi Sarf Malzemesi sözleşme ve ekleri ile birlikte EK-A ihtiyaç listesinde ve EK-B’deki Evsafta yer alan düzenlemelere uygun olarak teslim edilecektir.
SIRA NO
MALZEMENİN CİNSİ
BİRİM
MİKTARI
DİĞER BİLGİLER
1
POLİFLEKS %0,9 LUK İZOTONİK
SODYUM KLORÜR 250 ML SETLİ
ADET
100
DOĞRUDAN TEMİN ALIM HEYETİ TARAFINDAN EK-B’ DEKİ EVSAFA GÖRE ALINACAKTIR.
2
500 ML/TORBA %5 DEKSTROZ SOL.
ADET
100
3
1000 ML/ŞİŞE %5 DEKSTROZ SOL.
ADET
50
4
100 ML/TORBA PX. %0,9 İZOTONİK
SODYUM KLORÜR SOL.
ADET
50
5
EKG JELİ
ADET
10
6
ELASTİK BANDAJ 6CM (±0.5CM) X
3M (±1.5CM)
ADET
100
7
FLASTER HİPOFİKS 15X10
ADET
50
8
STERİL GAZ KOMPRES 20X20
ADET
10.000
9
KD.MİLLİ-SOLÜSYON STERİLİZASYON SOĞUK ALET ( STERANİO)
ADET
20
10
OKSİJEN MASKESİ DÖNÜŞSÜZ
ADET
50
11
EKG PAPER
ADET
10
12
İNFÜZYON SETİ
ADET
1.000
13
TIBBİ ATIK POŞETİ
ADET
1.000
14
ASİT DİŞ, ETCHING JEL
ADET
8
15
YENGEÇ, MATRIX, DENTAL
ADET
5
16
TEK KULLANIMLIK BOND
UYGULAMA FIRÇASI
ADET
5
17
CAM İYONOMER SİMAN (DOLGU İÇİN)
BOX
1
18
ALET DEZENFEKTANI
LİTRE
20
19
HASTA ÖNLÜĞÜ DİSPOSABLE DİŞ TEDAVİSİ
ADET
500
20
AENİEL ANTERİOR SYRİNGE AA1
KOMPOZİT DOLGU MADDESİ
ADET
3
21
AENİEL ANTERİOR SYRİNGE AA2
KOMPOZİT DOLGU MADDESİ
ADET
3
22
POSTERİOR IŞINLI KOMPOZİT SETİ
(ARKA GRUP)
SET
5
23
HALKA MATRİKS BANDI 5 MM.
ADET
5
24
HALKA MATRİKS BANDI 7 MM.
ADET
3
25
POLİSAJ KIL FIRÇASI
ADET
50
26
PLASTİK ENJEKTÖR 5 CC YEŞİL İĞNE UÇLU
ADET
2.500
27
PLASTİK ENJEKTÖR 5 CC SİYAH İĞNE UÇLU
ADET
2.500
28
PLASTİK ENJEKTÖR 10 CC YEŞİL İĞNE UÇLU
ADET
2.500
29
DENTAL ENJEKTÖR
ADET
500
30
PLASTİK ENJEKTÖR 10 CC SİYAH İĞNE UÇLU
ADET
2.250
DOĞRUDAN TEMİN ALIM HEYETİ TARAFINDAN EK-B’ DEKİ EVSAFA GÖRE ALINACAKTIR.
31
ETİL ALKOL
LİTRE
50
32
BATICON
LİTRE
30
33
TANFLEX GARGARA %0.15
ADET
250
34
NAPROSYN JEL %10 50G TÜP
ADET
100
35
POLIFEKS %9 IZOTONIK 1000 ML SOL. SETLİ
ADET
100
36
KATARİN KAPSÜL
ADET
3.300
37
CERRAHİ İPEK İPLİK BOYANMIŞ NO:4/0 20MM (±2MM) 75CM (±5CM) 1/2 KESKİN İĞNE
ADET
12
38
SARGI COBAN 10CM
ADET
20
39
FILE BANDAJ NO:5
ADET
1
40
ÖRTÜ YEŞİL KETEN AMELİYAT ÖRTÜSÜ
ADET
10
41
STERİLİZASYON POŞEDİ 10 CM'LİK
ADET
3
Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli
6.1. Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ....................................... (rakam ve yazıyla) bedel üzerinden akdedilmiştir.
Alınan malların ve yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır
Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil giderler
7.1. Sözleşme bedeline dahil olan vergi, resim ve harçlar
7.1.1.Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin yürürlükteki ilgili mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince; alıma, sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim ve harçlar vb. masraflar,5174 sayılı kanun gereği borsa tescil zorunlu olan mallar için tescile ait giderler sözleşme bedeline dahildir.
7.1.2. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp İdare tarafından yükleniciye ödenecektir.
7.2. Sözleşme bedeline dahil olan diğer giderler
7.2.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince; sözleşme giderleri ile ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı, muayeneye hazır hale getirme ve muayene (muayene komisyonlarının yol ve özlük giderleri ile numune nakil masrafları hariç), her türlü sigorta vb. giderler sözleşme bedeline dahildir.
Madde 8 - Sözleşmenin ekleri
8.1. Alıma ait doküman, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile alıma ait dokümanı oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılıklar olması halinde alıma ait dokümanda yer alan hükümler esas alınır.
8.2. Alıma ait dokümanı oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:
a. Sözleşme tasarısı
b. Yazılı açıklamalar
c. Diğer Belgeler
(1) İhtiyaç Listesi (EK-A)
(2) Malzemenin Evsafı (EK-B)
(3) Birim Fiyat Teklif Mektubu ve Birim Fiyat Teklif Cetveli.
(4) Kesin Teminat Mektubu
Madde 9 - Sözleşmenin süresi
9.1. Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 365 (Üçyüzatmışbeş gün) gündür.
Madde 10 - Malın/İşin teslim alma şekil ve şartları ile teslim programı
10.1. Malın teslim edilme/işin yapılma yeri veya yerleri
Malzemeler Org. Mazlum İSKORA Kışlasında, TŞN.(TÜK.) 126 Mal Saymanlığı depolarına teslim edilecektir.
10.2. İşe başlama tarihi
10.2.1. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacaktır.
10.3. Teslim programı ve teslim tarihi
10.3.1. İşe başlama tarihinden itibaren 10 (on) İş günü içerisinde belirtilen teslim yerine defaten teslim edilecektir.
10.3.2. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk günde yapılmaz ise sözleşmenin 24’ncü maddesine uygun olarak “Gecikme halinde uygulanacak cezalar ve kesintiler ile sözleşmenin feshi” hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve 08.00 ile 17.00 saatleri arasında yapılır.
10.3.3. Teslim edilen mal Kat’i kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (ret edilme hali dışında) geri verilmeyecektir.
10.3.4. Malzemeler Org. Mazlum İSKORA Kışlasında, TŞN.(TÜK.) 126 Mal Saymanlığı depolarına teslim edilecektir.
10.4. Teslim programında değişiklik
10.4.1.Yüklenici, İdarece onaylanmış teslim programına uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde İdarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir. İdarece onaylanan bir süre uzatımı bulunduğu takdirde, yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden başlamak üzere beş iş günü içinde yeni duruma göre bir teslim programı düzenlemek zorundadır.
Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler
11.1. Kesin teminatın miktarı ve süresi:
11.1.1 . İhale üzerinde bırakılan istekliden, sözleşme imzalanmadan önce, ihale bedelinin %6’sı oranında kesin teminat alınır.
11.1.2. Yüklenici...........................................[Teminat tutarı rakam ve yazı ile yazılacaktır.] teminat olarak vermiştir.
11.1.3. Kesin teminat mektubunun süresi ../../…. tarihine kadardır. Bu sözleşme hükümleri çerçevesinde yükleniciye süre uzatımı verilmesi halinde kesin teminat mektubunun süresi, uzatılan süre kadar yenilenir.
11.1.4. Yüklenici tarafından verilen kesin ve ek kesin teminat, 4734 sayılı Kanunun 34 üncü maddesinde belirtilen değerlerle değiştirilebilir.
11.2. Kesin teminatın geri verilmesi:
11.2.1. Taahhüdün, sözleşme ve ihale dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı İdareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra sözleşmenin konusunun piyasadan hazır halde alınıp satılan mal alımı olması ve bir garanti süresinin öngörülmesi halinde yarısı, garanti süresi dolduktan sonra kalanı, garanti süresi öngörülmeyen hallerde ise tamamı, Yükleniciye iade edilir.
11.2.2. Yüklenicinin sözleşme konusu iş nedeniyle İdareye ve Sosyal Güvenlik Kurumuna olan borçları ile ücret ve ücret sayılan ödemelerden yapılan kanuni vergi kesintilerinin kesin kabul tarihine kadar ödenmemesi halinde, protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin teminatlar paraya çevrilerek borçlarına karşılık mahsup edilir, varsa kalanı yükleniciye iade edilir.
11.2.3. Yukarıdaki hükümlere göre mahsup işlemi yapılmasına gerek bulunmayan hallerde; alım konusu malın veya malların kabul tarihinden veya varsa garanti süresinin bitim tarihinden itibaren iki yıl içinde İdarenin yazılı uyarısına rağmen, talep edilmemesi nedeniyle iade edilmeyen kesin teminat mektupları hükümsüz kalır ve düzenleyen bankaya iade edilir. Teminat mektubu dışındaki teminatlar, sürenin bitiminde Hazineye gelir kaydedilir.
11.2.4. Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.
Madde 12 - Ödeme yeri ve şartları
12.1. Ödeme yeri
12.1.1. İdare tarafından sözleşmeye ilişkin ödemeler MSÜ Saymanlık Müdürlüğünden yapılacaktır. Yüklenici tarafından alım konusu malın, sözleşme ve alıma ait dokümana uygun şekilde teslim edilmesi koşuluyla ödemelere ilişkin hususlar ve ödeme zamanı aşağıda düzenlenmiştir.
12.2. Ödeme koşulları ve zamanı
12.2.1. Ödemeye esas para birimi TRY(Türk Lirası’dır.)
12.2.2. İdare, Muayene ve Kabul Komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren Yüklenicinin yazılı talebi üzerine en geç 45 (Kırkbeş) gün içinde Yükleniciye veya vekiline ödemeyi yapacaktır.
12.2.3. Sözleşme bedeli (İlave işler nedeni ile meydana gelecek artışlar dahil) karşılığında yapılacak her türlü ödeme teslim alınacak malın kati kabulünü müteakip usulüne uygun olarak düzenlenecek belgelere (muayene muhtırası, Taşınır Mal İşlem Belgesi vb.) istinaden 3’üncü Kolordu Komutanlığı tarafından tahakkuka bağlanarak ait olduğu yılın 03-2-6-02-1 “Tıbbi Malzeme ve İlaç Alımları” Ekonomik Kodundan Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ve serbest bırakılan ödenekler çerçevesinde MSÜ Saymanlık Müdürlüğünce Türk Parası olarak ödenir.
12.2.4. Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ve serbest bırakılan ödenekler çerçevesinde ödeme emrinin nakit saymanlığına geç intikali veya nakit yokluğu gibi sebeplerle istihkakların ödenmesinin gecikmesi halinde yüklenici herhangi bir hak talebinde bulunmayacak ve malın teslimine devam edecektir.
Madde 13 - Yüklenicinin yükümlülükleri
13.1.Yüklenicinin genel yükümlülükleri
13.1.1. Yüklenici, işlere gereken özen ve ihtimamı göstermeyi, sözleşme konusu malı/işi, sözleşme ve alıma ait dokümanlarına göre belirlenen süre, miktar ve bedel dahilinde gerçekleştirmeyi ve oluşabilecek kusurları sözleşme hükümlerine uygun olarak gidermeyi kabul ve taahhüt eder. Yüklenici, üstlenmiş olduğu iş ve bu işe ilişkin programa uygun olarak, malın süresinde teslim ve montajı için gerekli her türlü makine, araç ve yardımcı tesisleri hazırlamak, her türlü malzemeyi ve personeli sağlamak zorundadır. İdarenin uyarı ve talimatlarına uymaması veya sözleşmede belirtilen yükümlülüklerin ihlal edilmesi nedeniyle, İdarenin ve/veya üçüncü şahısların bir zarara uğraması halinde, her türlü zarar ve ziyan yükleniciye tazmin ettirilir.
13.1.2. Yüklenici, işin yapımı sırasında 4735 sayılı Kanun ile yürürlükteki diğer kanun, tüzük, yönetmelik ve benzeri mevzuat hükümlerine de uymakla yükümlüdür. Yüklenicinin bu yükümlülüğünü ihlal etmesi nedeniyle ortaya çıkan zararlar ile üçüncü kişilere, çevreye veya İdare personeline verilen zarar ve ziyandan Yüklenici sorumludur. Bu şekilde meydana gelen zarar ve ziyanın İdarece tazmin edilmesi halinde, tazmin bedeli Yüklenicinin alacaklarından kesilmek suretiyle tahsil edilir.
13.1.3. Yüklenici, sözleşme konusu malların İdareye teslimine kadar korunmasından sorumludur. Yüklenici, malın İdareye tesliminden önce deprem, su baskını, toprak kayması, fırtına, yangın, hırsızlık, üçüncü kişiler tarafından verilecek zararlar dahil olmak üzere malın zayii, kısmen veya tamamen hasar görmesi gibi durumlarda malı yenisi ile değiştirmek zorundadır.
13.1.4. Yüklenici, yetkili kuruluşlarca alım konusu malın piyasaya arzına ve ürün güvenliğine ilişkin yaptıkları düzenlemelere uygun mal teslim etmek zorundadır.
13.2. Yüklenicinin montaja ilişkin yükümlülükleri
Bu madde boş bırakılmıştır.
13.3. İş programı
13.3.1. Yüklenici personeli, teslim programında yapılan düzenlemeye uygun olarak teslim ve montaj işlemini gerçekleştirecektir. Ancak, İdarece yapılacak alımın montaj, yerinde üretim gibi durumları da kapsayan teslim programında bir değişiklik yapılması halinde Yüklenici de bu yeni programa uygun olarak iş saatlerini İdarenin talebi doğrultusunda değiştirecektir. Ancak, İdare tarafından yapılan değişiklik, iş programının uzamasına sebep olmamalıdır.
13.3.2. Yüklenici, bir aydan fazla süreli ve montaj gerektiren işlerde her ayın bitiminde üç nüsha faaliyet raporu hazırlayarak İdareye sunacaktır. Yüklenici tarafından raporlama kabul tarihine kadar devam edecektir. Her raporda;
Teslimi gerçekleştirilen mal miktarları, işin aşaması ve alt yükleniciler tarafından yapılan işlerin aşamaları,
Malların montajı, depolanması, işletmeye alınması, eğitim faaliyetleri gibi konularda bilgiler,
Tehlike yaratan olaylar, çevre olayları dahil olmak üzere güvenlik ile ilgili bilgiler,
ç) İşin bitirilmesini tehlikeye sokan olayların ayrıntıları, teslim programı ile fiili ilerlemenin karşılaştırılması, gecikmeleri gidermek üzere alınmış veya alınacak tedbirler,
Yüklenicinin personeli ile ilgili kayıtlar,
Varsa kalite belgeleri, test sonuçları ve malzemelere ilişkin sertifikalar,
ile İdarece talep edilecek ilave belge ve bilgiler yer alacaktır.
13.4. Güvenlik önlemleri
13.4.1.Yüklenici;
İşle ilgili olarak uyulması gereken tüm güvenlik kurallarına uymak,
İşyerinde bulunma yetkisine sahip tüm personelin güvenliğini sağlamak,
İşyerinin ve bu iş nedeniyle kendisine tevdi edilen her türlü ekipman, malzeme, araç gereç ile bilgi ve belgelerin güvenliğinin sağlanması için her türlü tedbiri almak,
ç) Malın temini ile sair yükümlülüklerin yerine getirilmesi nedeniyle üçüncü kişilerin can ve mal güvenliğinin sağlanması amacıyla ilgili mevzuat uyarınca her türlü tedbiri almak zorundadır.
13.4.2. Yüklenicinin bu zorunluluklara uymaması nedeniyle İdarenin ve/veya üçüncü şahısların bir zarara uğraması halinde, her türlü zarar ve ziyan Yükleniciye tazmin ettirilir.
13.5.Yüklenicinin çalıştırdığı personele ilişkin sorumlulukları
13.5.1. Yüklenici, işin yerine getirilmesi sırasında yasa, yönetmelik ve tüzükler ile belirlenen standartlara uygun iş ve işçi sağlığı ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini almakla yükümlüdür.
13.5.2. Yüklenicinin ilgili mevzuata göre gerekli önlemleri almasına rağmen olabilecek kazalarda, Yüklenicinin personelinden kazaya uğrayanların tedavilerine ilişkin giderler ile kendilerine ödenecek tazminat Yükleniciye aittir. Ayrıca, personelden iş başında veya iş yüzünden ölenlerin defin giderleri ile ailelerine ödenecek tazminatın tümü de Yüklenici tarafından karşılanır.
13.5.3. Yüklenicinin teknik ve idari personeli ile Alt Yüklenicileri ve bunların personelinden her ne şekilde olursa olsun, iş başında bulunmasına engel durumları tespit edilenler, İdare tarafından yapılacak bildirim üzerine, Yüklenici tarafından derhal iş başından uzaklaştırılır.
13.5.4. Alıma ait dokümanda Yüklenici tarafından personel çalıştırılması öngörülmüş ise bu personelin çalıştırıldığına ilişkin belgeleri İdareye vermek zorundadır.
13.6. Malların taşınması
13.6.1.Yüklenici, iş için gerekli tüm mal ve malzemenin ambalajlanmasından, yüklenmesinden, taşınmasından, teslim edilmesinden, boşaltılmasından, depolanmasından ve korunmasından sorumludur. Malzemelerin taşınması sırasında meydana gelebilecek her türlü hasardan Yüklenici sorumludur.
13.6.2. Yüklenici malın taşınması sırasında kendi personelinden dolayı yolların, köprülerin zarar görmemesi için gerekli çabayı gösterecektir. Bu amaçla uygun taşıtların ve yolların kullanılması esastır. Yolların kullanımı ile ilgili olarak yetkili makamlardan izin alınması gerekiyorsa, gerekli izinler taşıma işleminin başlamasından önce Yüklenici tarafından temin edilir. Erişim yollarının kullanılması nedeniyle, ilgili kurum ve kuruluşlardan gelecek her türlü talep, Yüklenici tarafından karşılanır.
13.7. Garanti ve bakım, onarım
13.7.1. Yüklenici tarafından teslim edilecek malların kabulünden sonra asgari 1 (Bir) yıl garanti süresi olacaktır. Yüklenici bu mallara ait garanti belgelerini İdare adına düzenletmek ve orijinal nüshalarını İdareye teslim etmekle mükelleftir. Alınan mallara ilişkin İdare adına garanti belgesi düzenlenmesinin mümkün olmaması durumunda yüklenici, sözleşmeyi imzalamakla garantiyi taahhüt etmiş sayılacaktır. Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini Yüklenici üstelenecektir. Bu yükümlülüğün Yüklenici tarafından yerine getirilmemesi halinde İdare, garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri Yüklenicinin alacağından keserek veya teminatını paraya çevirerek tahsil eder.
13.7.1.1. Yüklenici, malın; garanti süresi içinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
13.7.1.2. Sözleşmenin imzalanması ile yüklenici, garanti süresi içerisinde bozulan ve evsafını yitiren malların yerine yapılacak tebligatı müteakip 5 (beş) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağı, bu yapılmadığı takdirde bu kapsamda yapılacak her türlü masraf ve ceza uygulamasını kabul edeceğini taahhüt etmiş sayılacaktır.
13.7.1.3. Yapılacak tebligatı müteakip getirilen malın uygun bulunmaması durumunda 5 (beş) günlük süre içerisinde bir defa daha mal teslimi yapılabilecektir.
13.7.1.4. Garanti süresi içerisinde bozulan veya evsafını yitiren malların değiştirilmesi için yapılacak her türlü masraf (muayene komisyonlarının yol ve özlük giderleri ile numune nakil masrafları hariç) yükleniciye aittir.
13.7.1.5. Garanti süresi içerisinde bozulan veya evsafını yitiren malların yapılacak tebligatı müteakip 5 (beş) takvim günlük süre içerisinde değiştirilmemesi halinde yasal işlem yapılacaktır.
13.7.1.6. Malın arızalanması durumunda tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
Madde 14 - Ambalajlama
14.1. Sözleşme konusu mal, aksi kararlaştırılmadığı durumlarda, orijinal ambalajında teslim edilecektir.
14.2. Malın uygun şekilde ambalajlanmaması nedeniyle meydana gelebilecek ve sigorta tarafından karşılanmayan hasar, zarar ve eksiklikler Yükleniciye aittir.
14.3. Ambalaj masrafları yükleniciye aittir. Yüklenici bu iş için ayrıca bir hak talebinde bulunmayacaktır. Yüklenici tarafından verilmesi gereken ambalajlar idareye bedelsiz olarak bırakılacaktır.
Madde 15 - Sözleşmede değişiklik yapılması
15.1. Sözleşme imzalandıktan sonra, sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla, aşağıda belirtilen hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir:
Malın teslim yeri.
b) Malın süresinden önce teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartları.
15.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.
Madde 16 - Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi
16.1. İhtiyaç olması halinde; doğrudan temin ile ilgili limitin aşılmaması kaydıyla iş artışı veya ihtiyaç oranında iş eksilişi yapılabilecektir.
Madde 17 – Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları
17.1. Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır.
17.1.1. Mücbir sebepler:
a) Doğal afetler.
b) Kanuni grev.
c) Genel salgın hastalık.
ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı.
d) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
17.1.2. Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun;
a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,
b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,
c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,
ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,
d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi,
zorunludur.
17.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller
17.2.1. İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde, işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır.
17.2.2. Yükleniciye süre uzatımı verilmesi halinde, yüklenici yeni teslim sürelerini gösterir teslim programını en geç beş iş günü içinde İdareye bildirir.
17.3. İş artışı yapılması durumunda işin süresi, bu artışla orantılı olarak işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılır.
Madde 18 - İdarenin yükümlülükleri
18.1. Montaj gerektiren işlerde işyerinin yükleniciye teslimi
Bu madde boş bırakılmıştır.
18.2. Montajlı işlerde plan ve projelerin yükleniciye teslimi
Bu madde boş bırakılmıştır.
18.3. İzinler ve ruhsatlar
18.3.1. Sözleşme konusu malların teslim ve/veya için gerekli izin, ruhsat ve onaylardan İdarenin yükümlülüğünde olanların alınması ve/veya bu konuda Yükleniciye gerekli yardımların yapılması İdarenin yükümlülüğü altındadır.
18.4. İdarenin personeli
18.4.1. Sözleşme konusu ile sınırlı olmak ve alıma ait dokümanda belirtilmiş olması kaydıyla; malların teslimi için Yüklenicinin İdarenin personelinden yardım alması veya birlikte çalışması gerekirse İdare; Yüklenicinin personeline gerekli yardımda bulunur ve/veya birlikte çalışacak personelinin adını, soyadını, çalıştıkları birimleri, yardım veya işin kapsamı ile süresini Yükleniciye yazılı olarak bildirir.
Madde 19 - Bildirimler, olurlar, onaylar, belgeler ve tespitler
19.1. İdare ve Yüklenici arasında sözleşmenin uygulanmasına yönelik her türlü işlem yazılı yapılır. Sözleşmeye göre taraflardan birinin işin yürütülmesi ve malın teslim edilmesine ilişkin bir izin, onay, belge, olur vermesi veya tespit yapması, ihbar, çağrı veya davette bulunması gerektiğinde bu işlemler taraflar arasında yazılı olarak yapılır.
19.2. İdare veya Yüklenici, sözleşmenin yürütülmesi ve/veya malın teslim edilmesine ilişkin tespit yapılmasını gerektiren durumlarda, bu tespiti yazılı olarak yapar veya yaptırır ve tutanağa bağlar.
Madde 20 - Yüklenicinin vekili
20.1.Yüklenici, bu sözleşmeden kaynaklanan yükümlülüklerini yerine getirirken İdarenin onayı ile sorumlu bir vekil atayabilir. Bu durumda Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarenin uygun göreceği bildirim süreleri ve koşullar dahilinde noterlikçe tanzim edilecek yetki belgesi ile birlikte yetkili temsilcisinin (yüklenici vekili) adı, soyadı, adres ve telefonlarını İdareye bildirmekle yükümlüdür.
20.2. Yüklenici vekili, muayene ve kabul işlemleri ya da montaj işlemleri sırasında, İdarenin yetkili birimleri veya komisyonları ile birlikte çalışacaktır.
Madde 21 – Denetim, muayene ve kabul işlemleri
21.1. Doğrudan temin usulü ile alınacak mal;
21.1.1. Sözleşmenin 5’inci maddesinde belirtilen özellikler dikkate alınarak 3 üncü Kor.K.lığı Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından Fiziki muayenesi EK’B de gönderilen EVSAFTA belirtilen özelliklere uygun olup olmadıklarının muayenesi yapılacaktır.
21.1.2. Getirilen mal yapılan muayene neticesinde uygun bulunmaz ise, teslim süresi içerisinde muayenede uygun bulunmayan mal yerine sadece 1 (Bir) defa mal getirilebilecektir.
21.1.3. Muayene esnasında imalat hatalarından dolayı meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
21.2. Bu sözleşme ve eklerinde, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin düzenlenmeyen hususlarda; Kamu İhale Kurumu tarafından yayımlanan Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik’te hüküm bulunması halinde bu düzenlemeler esas alınacaktır.
Madde 22 - Ödeme belgelerinin düzenlenmesi
22.1. Yüklenicinin teslim edeceği mal götürü olarak, partiler veya bölümler halinde ya da tek bir seferde teslim alınacaksa, Yüklenici veya vekilinin hazır bulunması ile Komisyon tarafından; her teslimatta;
a) Sözleşme başlangıcından itibaren teslim edilen malların miktarı,
b) Malların ya da yapılan işin sözleşme ve EK’ine uygunluğu,
bir kabul tutanağı ile tespit edilir. Tutanak sonucunda komisyon malların kalitesini, evsafta belirtilen özelliklere uygunluğu ile varsa hatalı ve kusurlu olanları belirtir. Komisyon burada yazılanlarla sınırlı olmaksızın, kendi görev ve yetkileri dahilinde varsa ilave görüşlerine de sözleşme ve teknik şartname çerçevesinde komisyonun görev ve yetkileri dahilinde raporunda yer verir.
22.2. Komisyon tarafından, raporun sonuç bölümünde malların hatasız kabulü ile malların/işlerin gerekli özellikleri taşımaması ya da evsafa uymaması halinde reddini içerir rapor düzenlenir ve İdareye sunulur.
22.3. İdare, kabule ilişkin belgeyi ödeme belgesinin eki yapmak suretiyle malın bedelinin ödenmesine ilişkin mevzuatına uygun bir ödeme belgesi düzenleyerek ödeme işlemlerini başlatır.
Madde 23 - Sözleşme ve eklerine uymayan işler
23.1. Yüklenici teslim, ambalajlama şekli ve durumu, sözleşmeye uymayan veya eksik ve kusurlu oldukları tespit edilen malları, İdarenin talimatı ile belirlenen süre içinde bedelsiz olarak değiştirmek veya düzeltmek zorundadır. Bundan dolayı bir gecikme olursa bu sözleşmenin gecikme cezasına ilişkin hükümleri uygulanır.
Madde 24 - Gecikme halinde uygulanacak cezalar ve kesintiler ile sözleşmenin feshi
24.1. Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak malı süresinde teslim etmediği/işi süresinde bitirmediği takdirde gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin 0,01 (yüzde bir)’i oranında gecikme cezası uygulanır. Ancak bu süre hiçbir şekilde 5 (Beş) günü geçemez, geçtiği takdirde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminatı gelir kaydedilerek sözleşme feshedilecektir.
24.2. Gecikme cezası ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Bu ceza tutarı; ödemelerden ve kesin teminat ile varsa ek kesin teminatlardan karşılanamaması halinde Yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
Madde 25 - Sözleşmenin feshi halinde yüklenicinin mallarının tahliyesi
25.1. Sözleşmenin feshi halinde, Yüklenici, işin teslimi veya montajı için gerekli olan ve İdarenin işyerinde bulunan malzeme ve ekipmanları ve/veya alıma ait dokümana uygun olmayan teslim edilen mallarını İdarenin izni ile alabilir. İdare bu talepleri 3 (üç) iş günü içerisinde inceleyip, sonuçlandırmak zorundadır.
Madde 26 - Kabulden sonraki hata ve ayıplardan sorumluluk
26.1. İdare, teslim edilen malda/işte hileli malzeme kullanılması veya malın teknik gereklerine uygun olarak imal edilmemiş olması veya malda/işte gizli ayıpların olması halinde, malın evsafa uygun başka bir mal ile değiştirilmesi veya işin uygun hale getirilmesini Yükleniciden talep eder. Malın/işin İdare tarafından kabul edilmesi veya işin üretim aşamasında ya da teslim öncesi imalat aşamasında denetlenmiş olması veya işin kabul edilmiş olması yüklenicinin sözleşme hükümlerine uygun mal teslimi veya iş yapma hususundaki sorumluluğunu ortadan kaldırmaz.
26.2. Piyasa denetimi ve gözetimi konusunda yetkili kuruluşlar tarafından alım konusu malın veya malların piyasaya arzının yasaklanması, piyasadan toplanması veya ürünlerin güvenli hale getirilmesinin imkânsız olduğunun tespit edilmesi durumlarında, yüklenici malı veya malları geri almak ve satış bedelini iade etmekle yükümlüdür. Ayrıca, bu mal veya malların kullanılmasından kaynaklanan zararları tazmin etmekle yükümlüdür. Yüklenici tarafından geri alınan malların piyasaya arz edilen yeni modellerle değiştirilmesinin talep edilmesi ve bu talebin İdare tarafından uygun görülmesi durumunda yeni model kabul edilebilir. Yeni model için ayrıca ek bir ödeme yapılmaz.
Madde.27 - Anlaşmazlıkların çözümü
27.1. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde İstanbul mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
Madde 28 - Diğer hususlar
28.1. Sözleşmenin uygulanmasındaki yetkiler :
28.1.1. 3’üncü Kor.Kh.Ds.Grp.K.lığı yetkileri;
28.1.1.1. Yükleniciye, verilecek her türlü tebligatın yapılması,
28.1.1.2. Sözleşme hükümlerine göre işin takibi,
28.1.1.3. Sözleşmenin 20’nci maddesine istinaden yüklenici vekili onay işlemleri,
28.1.1.4. Sözleşmenin 24’üncü maddesine göre; sözleşmenin feshini gerektiren hususun ortaya çıkması durumunda fesih talebi yazısının işlemlerin safahatını içerecek şekilde belgeler eklenmiş olarak, sözleşmenin feshini gerektiren hususun ortaya çıkmasından itibaren 5 (beş) gün içerisinde 3’üncü Kor. K.lığına ulaşacak şekilde gönderilmesi,
Madde 29 – Yürürlük
29.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 30 - Sözleşmenin imzalanması
30.1. Bu sözleşme 30 (OTUZ) [rakam ve yazılı ile] maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …../…../….... tarihinde 1 (Bir) nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin “aslına uygun idarece onaylı suretini” düzenleyip yükleniciye verecektir.
Ted.Asb.İkm.Asb.Kd.Bçvş.T.MERCAN :
Loj.Ş.Md.Bkm.Alb.A.ŞEN :
İDARE YÜKLENİCİ
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 3 ncü Kolordu Komutanlığı
b.Telefon Numarası: +902123651200
c.Fax Numarası: +902123651264
d.Elektronik Posta adresi: 3korihalekombsk@hrf.tr.nato.int