ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 17 KALEM BAHÇE MALZEMESİ

İhale Usulü 22/D DOĞRUDAN TEMİN

         

İdare Adı : KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI

Adres : Devlet Mah. Süleyman Emin Cad.(Kirazlıdere Mevkii) Bakanlıklar-Çankaya / ANKARA

Telefon : +90312 417 51 90 dahili 2772-2773

Faks : +90312 418 32 26

Elektronik Posta Adresi : ihale@kho.msu.edu.tr

         

Malın Niteliği ve Türü 17 KALEM BAHÇE MALZEMESİ

Malın Miktarı 17 KALEM

Mal Teslim Yeri MSÜ KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI

Mal Teslim Tarihi sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 10 (On) iş günü içerisinde

İhale Yeri MSÜ KARA HARP OKULU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI

İhale Tarihi 13.11.2017 10:00


İhale İlanı Metni

4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNUN 22/d MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE YAPILACAK MAL ALIMI İÇİN FİYAT TEKLİF MEKTUBU

 

KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞINA

                                                            BAKANLIKLAR/ANKARA                                 ........./......../2017

                                                                                                                                 

TEKLİF SAHİBİNİN

ADI SOYADI /FİRMA ADI                     :

AÇIK TEBLİĞ ADRESİ                         :

VERGİ DAİRESİ VE NUMARASI           :

TELEFON VE FAKS NUMARASI           :

    Tarafımızdan doğrudan temin usulü (22/d) ile 13/11/2017 saat 10:00 yapılacak olan BANDO ASB. MESLEK YÜKSEK OKULU KOMUTANLIĞI İHTİYACI 17 KALEM BAHÇE MALZEMELERİ ALIMI ‘na ait bütün belgeler incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapılmadan bütün koşullarıyla aşağıda hususları içeren teklifimin kabulünü arz ederim.                                                                                                                 

1.  Teklifime K.D.V. hariç bütün vergi ve masraflar dahildir.

2.  Teklifim  ........./........../2017 tarihine kadar geçerlidir.

3.  Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyorum.

4. Doğrudan Temin konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmadığımı taahhüt ediyorum.

5. Doğrudan Temin üzerimde kalması durumunda ihtiyaç kalemlerini idarenin belirleyeceğe yere teslim edeceğimi taahhüt ediyorum.

6.  Malın Kabulüne Müteakip en az 1 (Bir) yıl garanti taahhütnamesi vermeyi kabul ediyorum.

7. 4734 sayılı K.İ.K.nun 10 uncu Mad. son fıkrasındaki ve 11 inci Maddedeki ihale dışı bırakılma ve ihaleye katılamama durumlarından hiçbirini taşımadığımı beyan ediyorum.

8. Doğrudan Temin konusu işin tamamı için birim fiyat bedel üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel K.D.V. Hariç ………………….............................……….....................................................................................(rakam ve yazı ile) olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumun ekindeki tarafımızdan imzalanan ve kaşelenen fiyat cetvelindedir.

TEKLİF SAHİBİNİN                  :

ADI SOYADI     :

FİRMA ADI       :

İMZA                :

NOT:

 

  1. İhale firmanız üzerine kaldığında faturanıza adres olarak TSK Armoni Mızıkası K.lığı Bakanlıklar/ANKARA yazınız.
  2. Belgegeçer ile gönderilen teklifler geçerli olmayıp, Kom.Bşk.lığınca dikkate alınmayacaktır.
BANDO ASB. MESLEK YÜKSEK OKULU KOMUTANLIĞI İHTİYACI 17 KALEM BAHÇE MALZEMELERİ ALIMI                                                BİRİM FİYAT CETVELİ
S.
No.
STOK NU MALZEMENİN CİNSİ TEKNİK ÖZELLİKLER MİKTARI ÖLÇÜ BİRİMİ BİRİM FİYAT TOPLAM FİYAT
1 3750KK0418082 RAİN BİRD 3/4 Atış mesafesi 17,4-24,7 m, 3,5 ile 6,9 bar basınca dayanıklı debi oranı 2,54-8,24 m3/sa Bağlantı 1'' (26/34) içdişli En az 2 yıl garantili 10 Ad.    
2 4820KK0418073 RAİNBİRD SELENOİD VANA 24 V BOBİNLİ 1 1/2" DEBİ AYAR SİSTEMLİ 2 Ad.    
3 3750270498172 FISKİYE CİM OTOMATİK SULAMA 5000 PLUS SU BASINCI: 2-10 BAR. NOZUL ÇAPI: 2 MM. TOPLAM UZUNLUK: 30 MM.  HAREKET MESAFESİ: 10-15 METRE. ÇAP ÖLÇÜSÜ: 3/4". AÇIK ALAN ZİRAİ YAĞMURLAMA BAŞLIĞIDIR. 10 Ad.    
4 3750KK0189434 FISKİYE ÇİM Plastikten üretilmiş 3/4" su girişli kazıklı 2 Ad.    
5 3750270416343 BEL SAPLI SAP UZUNLUĞU MİLİMETRE NOMİNAL 1200.0 ,MALZEME:DEMİR, YÜZEY İŞLEM:BOYA,ENİ MİLİMETRE NOMİNAL 220.0 SAP GİRİŞ YUVASI UZUNLUĞU: 70 MM, SAP GİRİŞ YERİ ÇAPI: 30 MM, BEL UZUNLUĞU: 280 MM 2 Ad.    
6  4710KK0187597 BORU ANA DAMLA SULAMA İÇİN 100 mt boyunda , 5 mm et kalınlığı 40 mm boru çapı olacaktır. 100 Mt.    
7  8730KK0302352 FİDAN ÇAM Toplam en az Yükseklik 500 genişlik 200 yeşil renkte olmalıdr 5 Ad.    
8  8730KK0178553 FİDAN ELMA STARKİNG Starking elma fidanı en az 1500 mm boyunda 1 Ad.    
9 8730270148208 FİDAN KAYISI En az 1500 mm boyunda kayısı 1 Ad.    
10 8730270371902 ERİK SÜS YERLİ En az 1500 mm boyunda süs eriği 1 Ad.    
11  8730KK0120651 BASTON MAVİ LADİN 80 CM En az 80 cm boyunda mavi ladin fidan 5 Ad.    
12  4720KK0158964 HORTUM SULAMA BAHÇE 3/4 100 mt'lik kaliteli plastikten üretilmiş örgülü 3/4 çapında  100 Mt.    
13 4730KK0190687 20X1/2"PPRC DİŞİ ADAPTÖR PPRC Beyaz renkte dişi adaptör 1 Ad.    
14 4730270497987 DAMLA SULAMA MEMESİ 0-70 lt damlatma ayarlanabilir  100 Ad.    
15  3750KK0459732 FISKİYE BAHÇE SULAMA Demirden yapılmış 3/4" su girişli 360° dönebilen,fıskiye ,sprink 4 Ad.    
16  8730KK0433881 ÇİM TOHUMU 10 kg paketler halinde olacaktır. 40 Pk.    
17 8720270267514 GÜBRE ÇİM BESLEME 10 kg'lık paketler halinde teslim edilecektir.
Ph değeri 5-6 olacaktır.
200 Kg.    
               
        TOPLAM     ………..
        KDV     ………..
        GENEL TOPLAM   ………..
               
               
               
NOT: MLZ. BİRİM FİYATLARI KDV HARİÇ OLARAK VERİLECEKTİR.       FİRMA KAŞESİ /İMZA  
(FİYATLAR TL. OLARAK VERİLECEK VE KDV ORANLARI AYRICA BELİRTİLECEKTİR.)              
TEKLİF MEKTUPLARI KAŞELİ VE İMZALI OLACAKTIR.              
İRTİBAT NOKTASI:              
SNT: 0312 417 51 90 ( DAHİLİ: 2551-2553 )              

 

BANDO ASTSUBAY MESLEK YÜKSEK OKULU KOMUTANLIĞI (2017 YILI)                    17 KALEM BAHÇE MALZEMELERİ ALIMI 

DOĞRUDAN TEMİN İLE MAL ALIM SÖZLEŞMESİ

 

 

Madde 1- Sözleşmenin Tarafları

 

1.1. Bu sözleşme, bir tarafta Bando Astsubay Meslek Yüksek Okulu K.lığı ile diğer tarafta …………………………………………………. (bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.

 

a) Adı: Bando Astsubay Meslek Yüksek Okulu K.lığı

b)  Adresi : Devlet Mah.Merasim sok.Yücetepe Çankaya/ANKARA

c) Telefon numarası : 0 312 425 04 42 / 2412 -2413

ç)  Faks numarası    : 0 312 425 97 46

d) Elektronik  posta  adresi  (varsa): Elektronik  posta  yoluyla  bildirim öngörülmemiştir.

 

2.2. Yüklenicinin

a) Adı ve soyadı/Ticaret unvanı: ………………………………………

b) T.C. Kimlik No: ……………………………….

c) Vergi Kimlik No: …………………………………

ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi: ………………………………..

d) Telefon numarası:………………………….

e) Bildirime esas faks numarası:…………………………

f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa) :……………………………

2.3. Her iki taraf 2.1 ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.

2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.

Madde 3- Sözleşmenin Dili

3.1. Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.

Madde 4- Tanımlar

      Bu Sözleşmenin uygulanmasında; yürürlükteki İhale Mevzuatında yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde 5- Sözleşmenin Konusu

5.1. Sözleşmenin konusu; İdarenin ihtiyacı olan ve aşağıda miktar ve özellikleri düzenlenen “17 Kalem Bahçe Malzemeleri Alımıalımı ihale dokümanı ile bu sözleşmede belirlenen şartlar dahilinde Yüklenici tarafından temini ve İdareye teslimi işidir. 

5.1.1. Sözleşme kapsamında alımı yapılacak malın miktarı:

SIRA
 NO

STOK NUMARASI

MALZEMENİN CİNSİ

MİK.

D/B
 

MALZEMENİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ

1

3750KK0418082

RAİN BİRD 3/4

10

Ad.

Atış mesafesi 17,4-24,7 m, 3,5 ile 6,9 bar basınca dayanıklı debi oranı 2,54-8,24 m3/sa Bağlantı 1'' (26/34) içdişli En az 2 yıl garantili

2

4820KK0418073

RAİNBİRD SELENOİD VANA

2

Ad.

24 V BOBİNLİ 1 1/2" DEBİ AYAR SİSTEMLİ

3

3750270498172

FISKİYE CİM OTOMATİK SULAMA 5000 PLUS

10

Ad.

SU BASINCI: 2-10 BAR. NOZUL ÇAPI: 2 MM. TOPLAM UZUNLUK:
 30 MM. HAREKET MESAFESİ: 10-15 METRE. ÇAP ÖLÇÜSÜ: 3/4". AÇIK ALAN ZİRAİ YAĞMURLAMA BAŞLIĞIDIR.

4

3750KK0189434

FISKİYE ÇİM

2

Ad.

Plastikten üretilmiş 3/4" su girişli kazıklı

5

3750270416343

BEL SAPLI

2

Ad.

SAP UZUNLUĞU MİLİMETRE NOMİNAL 1200.0 ,MALZEME:DEMİR, YÜZEY İŞLEM:BOYA,ENİ MİLİMETRE NOMİNAL 220.0 SAP GİRİŞ YUVASI UZUNLUĞU: 70 MM, SAP GİRİŞ YERİ ÇAPI: 30 MM, BEL UZUNLUĞU: 280 MM

6

 4710KK0187597

BORU ANA DAMLA SULAMA İÇİN

100

Mt.

100 mt boyunda , 5 mm et kalınlığı 40 mm boru çapı olacaktır.

7

 8730KK0302352

FİDAN ÇAM

5

Ad.

Toplam en az Yükseklik 500 genişlik 200 yeşil renkte olmalıdr

8

 8730KK0178553

FİDAN ELMA STARKİNG

1

Ad.

Starking elma fidanı en az 1500 mm boyunda

9

8730270148208

FİDAN KAYISI

1

Ad.

En az 1500 mm boyunda kayısı

10

8730270371902

ERİK SÜS YERLİ

1

Ad.

En az 1500 mm boyunda süs eriği

11

 8730KK0120651

BASTON MAVİ LADİN 80 CM

5

Ad.

En az 80 cm boyunda mavi ladin fidan

12

 4720KK0158964

HORTUM SULAMA BAHÇE 3/4

100

Mt.

100 mt'lik kaliteli plastikten üretilmiş örgülü 3/4 çapında

13

4730KK0190687

20X1/2"PPRC DİŞİ ADAPTÖR

1

Ad.

PPRC Beyaz renkte dişi adaptör

14

4730270497987

DAMLA SULAMA MEMESİ

100

Ad.

0-70 lt damlatma ayarlanabilir

15

 3750KK0459732

FISKİYE BAHÇE SULAMA

4

Ad.

Demirden yapılmış 3/4" su girişli 360° dönebilen,fıskiye ,sprink

16

 8730KK0433881

ÇİM TOHUMU

40

Pk.

10 kg paketler halinde olacaktır.

17

8720270267514

GÜBRE ÇİM BESLEME

200

Kg.

10 kg'lık paketler halinde teslim edilecektir.
Ph değeri 5-6 olacaktır.

 

5.1.1.2. Bu Sözleşme ile temin edilecek mallar, sözleşme ve eklerinde yer alan düzenlemelere uygun teslim edilecektir.

Malzemelerin muayenesi malzeme ihtiyaç listesinde belirtilen teknik özelliklerine göre olacaktır.

5.2. Alım İle İlgili Diğer Bilgiler

5.2.1. Alım esas numunesi tutulmamıştır. Malzemeye ilişkin bilgi Bando Astsubay Meslek Yüksek Okulu K.lığı Binası Lojistik Şube İkmal Bakım Kısmı (Devlet Mah.Merasim Sok. Yücetepe ÇANKAYA/Ankara) adresinden alınabilecektir.

6- Sözleşmenin Türü ve Bedeli  

6.1. Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ………………………………… (rakam ve yazıyla) bedel üzerinden akdedilmiştir.

            Alınan malların ve yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.       
           

Madde 7- Sözleşme Bedeline Dahil Olan Giderler

7.1. Sözleşme bedeline dahil olan vergi, resim ve harçlar

7.1.1.Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince, ihaleye, sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), resim, harç ve benzeri masraflar dahil sözleşme giderleri sözleşme bedeline dahildir.

7.1.2. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp İdare tarafından yükleniciye ödenecektir.

7.2. Sözleşme bedeline dahil olan diğer giderler

7.2.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince; sözleşmenin çoğaltılması dahil sözleşme giderleri ile ulaşım, ambalaj, muayene (muayene komisyonlarının yol ve özlük giderleri ile numune nakil masrafları hariç), eğitim, taşıma, tahmil, tahliye, depoda istifleme, her türlü sigorta giderleri vb. sözleşme bedeline dahildir.

7.3. 488 Sayılı Damga Vergisi Kanunu ve Maliye Bakanlığının ilgili tebliği uyarınca damga vergisinin ödendiğini gösteren makbuz suretinin idareye teslim edilmesi gerekmektedir.

Madde 8- Sözleşmenin Süresi

8.1.  Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 365 (üçyüzaltmışbeş) gündür.

Madde 9- Malın/İşin Teslim Alma Şekil ve Şartları ile Teslim Programı

9.1. İşin Yapılma / Malın Teslim Edilme Yeri

Kara Harp Okulu Komutanlığı Çankaya/ANKARA

9.2. İşe Başlama Tarihi:

Sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren işe başlanacaktır.

9.3. Teslim Şekli:  

9.3.1. Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 10 (On) iş günü içerisinde KHO Saymanlığına teslim edilecektir.

9.3.2. Taahhüt edilen malların son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Son teslim günü tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise sözleşme tasarısının 13’üncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır.

9.4. Kodlandırma Hükümleri:

Yüklenici MSB Teknik Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesindeki Milli Kodlandırma Bürosuna, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip gerekli bilgi ve belgelerle birlikte müracaat edecek ve malzemenin kat’i kabul tarihine kadar kodlandırma işlemini tamamlayarak ilgili mal saymanlığına teslim edecektir. Sözleşmede belirtilmeyen hususlarda MSY 310-8(A) MSB Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesinin ilgili bölümlerinde yer alan hükümler geçerlidir.

Madde 10- Teminata İlişkin Hükümler

10.1. İstekliden, sözleşme bedelinin % 6 (yüzde altı)’sı oranında teminat alınacaktır.

10.2. Bu işe ilişkin alınan teminat miktarı ; ...........................................................................  (rakam/yazı ile) olup ; süresi (mektup ise) ...../....../....... tarihine kadardır. (Teminat mektubunun süresi sözleşmenin süresinden en az 20 (yirmi) gün fazla olacaktır.) Süre uzatımı halinde mektubunun süresi de uzatılır.

10.3. Teminat, taahhüdün, sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirilmesini müteakip  (garanti süresi varsa yarısı, garanti süresi dolduktan sonra kalanı) yükleniciye iade edilir.

Madde 12- Ödeme yeri ve şartları

11.1. Ödeme yeri

11.1.1. İdare tarafından sözleşmeye ilişkin ödemeler; Malın kat’ı kabulünü müteakip ilgili mal saymanlığı tarafından; tanzim edilecek usulüne uygun belgelere (muayene raporu, taşınır mal işlem belgesi ve fatura) istinaden Kara Harp Okulu Maliye ve Bütçe Şube Müdürlüğü tarafından tahakkuka bağlanarak ait olduğu yılın 03-2-9-01 (Bahçe Mlz.Al.ile Yapım ve Bakım Gid) ekonomik bütçe kodundan Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ile serbest bırakılan ödenekler çerçevesinden Kara Harp Okulu Saymanlık Müdürlüğünce yapılacaktır.

11.1.2. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını devir veya temlik edemez.

 

11.2. Ödeme koşulları ve zamanı

11.2.1. Ödemeye esas para birimi Türk Lirası’dır.

11.2.2. İdare, Muayene ve Kabul Komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren Yüklenicinin yazılı talebi üzerine en geç 60 (altmış) gün içinde Yükleniciye veya vekiline ödemeyi yapacaktır.

11.2.3. Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ve serbest bırakılan ödenekler çerçevesinde idarece öngörülemeyen sebepler nedeniyle belirlenen sürenin gecikmesi durumunda yüklenici hiçbir hak talebinde bulunmayacaktır.

Madde 12- Gecikme Cezası

12.1. İdare tarafından, Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak malı veya malları süresinde teslim etmemesi halinde 10 (On)  gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikme cezası uygulanır.

12.2. Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak malı süresinde teslim etmemesi halinde, gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin 0,005 (bindebeş) oranında gecikme cezası uygulanır.

12.3. Gecikme cezası, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Bu ceza tutarı; ödemelerden ve kesin teminat ile varsa ek kesin teminatlardan karşılanamaması halinde Yükleniciden ayrıca tahsil edilir.

12.4. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek, alım konusu iş genel hükümlere göre tasfiye edilir.

12.5. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

12.6. Gecikme Halinde Uygulanacak Ceza İle İlgili İlave Hususlar

Gecikme halinde uygulanacak ceza; taahhüdün süresinde yerine getirilmediğinin (hiç mal teslimatı yapılmaması veya teslim edilen malların muayenede uygun bulunmaması veya işin bitirilmemesi)  ilgili saymanlık tarafından tespit edilmesini takip eden günden başlatılacak ve teslimatın yapıldığı/işe başlandığı tarihe kadar (dahil) hesap edilecektir.

Cezalı sürenin başladığı, sözleşmenin 2.4’üncü maddesindeki esaslara göre bildirilir ve bu bildirimi yüklenici dikkate almak zorundadır. Müteakiben PTT (Alma Haberli APS(Acele Posta Servisi) veya RİT (Resmi İadeli Taahhütlü)) veya Memur (görevlendirilmiş personel) kanalıyla ihtar çekilir.

İhtarlı süre, ihtarın yükleniciye tebliğ edildiği günü takip eden günden itibaren başlayacaktır. Ancak, gecikme halinde uygulanacak ceza; taahhüdün yerine getirilmesi gereken son günü takip eden takvim gününden (iş günü değil) başlayarak, yüklenicinin taahhüdü yerine getirdiği tarihe kadar(dahil) hesap edilecektir.

          Taahhüdün yerine getirilmediği günü takip eden günden ihtarın yükleniciye yazılı tebliğ edileceği güne kadar, yüklenicinin mal getirmesi halinde mal kabul edilecek ve ceza, teslime kadar (dahil) geçen süre için hesaplanacaktır. Bu durumda ihtar PTT (Alma Haberli APS(Acele Posta Servisi) veya RİT (Resmi İadeli Taahhütlü)) veya Memur (görevlendirilmiş personel)  kanalıyla gönderilse dahi, ayrıca elden tebliğ edilecektir. Ancak, iki tebliğ PTT (Alma Haberli APS(Acele Posta Servisi) veya RİT (Resmi İadeli Taahhütlü)) veya Memur (görevlendirilmiş personel) kanalı ile gönderilen yazının tebliği ile elden tebliğ) arasında tarih farkı olması durumunda önce tebliğ edilen tarih geçerli olacaktır.

Madde 13- Sözleşmede Değişiklik Yapılması

13.1. Sözleşme imzalandıktan sonra, sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla, aşağıda belirtilen hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir:

  1. Malın montaj veya teslim yeri.

         b) Malın süresinden önce montaj ve teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartları.

13.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.

Madde 14- Yüklenicinin Yükümlülükleri

14.1.Yüklenicinin Genel Yükümlülükleri

14.1.1. Yüklenici, işlere gereken özen ve ihtimamı göstermeyi, sözleşme konusu malı/işi, sözleşme ve ihale dokümanlarına göre belirlenen süre, miktar ve bedel dahilinde gerçekleştirmeyi ve oluşabilecek kusurları sözleşme hükümlerine uygun olarak gidermeyi  kabul ve taahhüt eder.  Yüklenici, üstlenmiş olduğu iş ve bu işe ilişkin programa uygun olarak, malın süresinde teslim ve montajı için gerekli her türlü makine, araç ve yardımcı tesisleri hazırlamak, her türlü malzemeyi ve personeli sağlamak zorundadır. İdarenin uyarı ve talimatlarına uymaması veya sözleşmede belirtilen yükümlülüklerin ihlal edilmesi nedeniyle, İdarenin ve/veya üçüncü şahısların bir zarara uğraması halinde, her türlü zarar ve ziyan yükleniciye tazmin ettirilir.

14.1.2. Yüklenici, işin yapımı sırasında 4735 sayılı Kanun ile yürürlükteki diğer kanun, tüzük, yönetmelik ve benzeri mevzuat hükümlerine de uymakla yükümlüdür. Yüklenicinin bu yükümlülüğünü ihlal etmesi nedeniyle ortaya çıkan zararlar ile üçüncü kişilere, çevreye veya İdare personeline verilen zarar ve ziyandan Yüklenici sorumludur. Bu şekilde meydana gelen zarar ve ziyanın İdarece tazmin edilmesi halinde, tazmin bedeli Yüklenicinin alacaklarından kesilmek suretiyle tahsil edilir. Yükleniciden yapılacak kesintilerin İdare alacağını karşılayamaması durumunda kalan miktar, Yüklenicinin kesin teminatı ile varsa ek kesin teminatı paraya çevrilmek suretiyle karşılanır. İdare alacağının bu şekilde dahi tahsil edilemediği durumlarda, alacak miktarı genel hükümlere göre Yükleniciden tahsil edilir.

14.1.3. Yüklenici, sözleşme konusu malların İdareye teslimine kadar korunmasından sorumludur. Yüklenici, malın İdareye tesliminden önce deprem, su baskını, toprak kayması, fırtına, yangın, hırsızlık, üçüncü kişiler tarafından verilecek zararlar dahil olmak üzere malın zayii, kısmen veya tamamen hasar görmesi gibi durumlarda malı yenisi ile değiştirmek zorundadır.

14.1.4. Yüklenici, yetkili kuruluşlarca alım konusu malın piyasaya arzına ve ürün güvenliğine  ilişkin yaptıkları düzenlemelere uygun mal teslim etmek zorundadır.

Madde 15- Malların Taşınması

15.1.Yüklenici, iş için gerekli tüm mal ve malzemenin montajından, ambalajlanmasından, yüklenmesinden, taşınmasından, teslim edilmesinden, boşaltılmasından, depolanmasından ve korunmasından sorumludur. Malzemelerin taşınması sırasında meydana gelebilecek her türlü hasardan Yüklenici sorumludur.

Madde 16- Ambalajlama

Malzemeler orijinal ambalajında olacaktır. Ambalaj ve malzeme üzerinde tanıtıcı bilgiler yazılı etiketler bulunacaktır.

Madde 17 – Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri

17.1. Muayene şartları

17.1.1. Sözleşme kapsamındaki malzemelerin muayenesi sözleşme kapsamında belirtilen özelliklere göre KHO K.lığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığınca yapılacaktır.

17.1.2. Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin bu sözleşmede belirtilmeyen hususlarda Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmeliği ve yürürlükteki TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi hükümleri esas alınacaktır.

17.1.3. İşin süresi içerisinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır.

17.1.4. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği (hiç mal teslimatı yapmadığı veya teslim edilen malların muayenede uygun bulunmadığı veya işi bitirmediği) takdirde; idarece bu sözleşmenin 12’ inci maddesine göre verilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. İhtarlı sürede teslim edilecek mallar ihtarın tebliğinden önce teslim alınmayacaktır.

17.1.5. Muayene ve montaj esnasında gerekli olan her türlü alet, araç, gereç test ve ölçme cihazı/aleti, sarf malzemeleri, doküman ve yardımcı personelin ve muayene masrafları (TSK laboratuarlarında yapılamayan analiz ve test masrafları dahil olmak üzere )yükleniciye aittir.

17.1.6. Muayene esnasında dizayn, tasarım ve imalat hataları nedeniyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici firma sorumludur.

17.1.7. Ambalajdan çıkan bozuk arızalı ve deformasyona uğramış tüm malzemenin sorumluluğu yüklenici firmaya aittir.

17.1.8. Muayene ve Kabul Komisyonu Başkanlığınca mal numunesi tutulmayacaktır.

17.1.9.  Muayene sonucunda taahhüt konusu işin tamamlanmış ve müstakil kullanıma elverişli bölümleri için kısmi kabul yapılabilecektir.

17.2. İTİRAZ MUAYENELERİ:

17.2.1. İtiraz muayeneleri sadece ilk muayeneden olumsuz çıkan ve itiraz edilen noktalar üzerinde ve ilk komisyonca tutulan numune, numune yoksa mal/mallar üzerinden yapılır.

17.2.2. Malın/malların fiziksel muayene sonucunda reddedilmesi halinde yüklenici veya kanuni vekili, muayene sonucunun tebliğini müteakip iki (2) iş günü içerisinde, mal saymanlığına yazılı olarak itirazda bulunmak suretiyle ikinci bir muayene talep edilir. Bu takdirde, ilk muayene ve kabul komisyonunda bulunmayanlardan oluşturulacak bir komisyon görevlendirilir. İkinci muayene taraflar için kesindir. Muayene sonucu hakkında ihtilaf olması halinde mahkemede, taraflar bu raporu delil olarak kabul edeceklerdir.

Madde 18- Kabulden Sonraki Hata ve Ayıplardan Sorumluluk

Yüklenicinin bu sözleşme gereği teslim ettiği mallarda, malzemenin hileli olmasından veya malın teknik gereklerine uygun imal edilmemiş olmasından dolayı zarar ve kayıplar oluştuğu takdirde bu zarar ve kayıplar, Yükleniciye tamamlattırılır veya ödettirilir.

Madde 19- Garanti ve Bakım, Onarım

19.1. Yüklenici tarafından teslim edilecek malların kabulünden sonra asgari 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunda öngörülen hükümler saklı kalmak kaydı ile kati kabulüne müteakip yüklenici tarafından teslim edilecek malların, garanti süresi en az 1 (bir) yıl olacaktır. Garanti süresince, arızalı malzeme kullanıcı birlikten, yüklenici tarafından teslim alınacak ve onanırımdan sonra kullanıcı birliğe yüklenici tarafından teslim edilecektir. Bu kapsamda yapılan her türlü taşıma, ulaşım vb. giderler ile hasarlar, idare tarafından farklı bir uygulama yazılı olarak yükleniciye bildirilmediği sürece yüklenici tarafından karşılanacaktır.

 

 Yüklenici bu mallara ait garanti belgelerini İdare adına düzenletmek ve orijinal nüshalarını İdareye teslim etmekle mükelleftir. Alınan mallara ilişkin İdare adına garanti belgesi düzenlenmesinin mümkün olmaması durumunda yüklenici garantiye ilişkin taahhütleri içeren bir belgeyi İdareye sunmak zorundadır. Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini Yüklenici üstelenecektir. Bu yükümlülüğün Yüklenici tarafından yerine getirilmemesi halinde İdare, garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri Yüklenicinin alacağından keserek veya teminatını paraya çevirerek tahsil eder.

19.2. Malın arızalanması durumunda tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Arızalı malzemenin onarım süresi 20 (yirmi) iş günüdür. Yüklenici onarım süresi içinde arızayı giderecek veya yerine aynı özelliklerde veya idarenin yazılı onayı ile daha üst özelliklerde yeni bir malzeme verecektir. Yüklenici, bu yükümlülüğünü onarım süresi içinde yerine getirememesi durumunda, söz konusu arızalı malzemenin birim fiyatının % 0,05 (onbinde beş) miktarı kadar cezayı, onarım süresini geçen her bir takvim günü için ödeyecek veya teminatından kesilecektir

19.3. Arızalı malzemenin onarımı yapılamadığı takdirde, yüklenici arızalı malzeme ile aynı özelliklerde veya idarenin yazılı onayı ile daha üst özelliklerde yeni bir malzemeyi kullanıcıya kalıcı olarak teslim edecektir.

19.4. Garanti İle İlgili Diğer Hususlar:

19.4.1. Gümrük ve Ticaret Bakanlığının “Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliği” esaslarına göre garanti belgesi düzenleme zorunluluğu olan malzemeler için garanti belgesi düzenlenecektir.

19.4.2. Yüklenici, teslim edeceği mallara ilişkin sözleşme ekinde yer alan Garanti Taahhütnamesi örneğini tam ve doğru olarak doldurduktan sonra isim, imza ve kaşesini tamamlayıp malı teslim alan Mal Saymanlığına teslim edecektir.

19.4.3. Yüklenici tarafından Garanti Taahhütnamesi düzenlenmesi durumunda düzenlenen taahhütname, Damga Vergisi Kanununa göre Bakanlar Kurulu kararınca belirlenen yürürlükteki oranda Damga Vergisine tabi tutulacaktır. Damga Vergisi sözleşme bedeline dahil olup; yüklenici tarafından karşılanacaktır. Malzemelerin muayene işlemlerinin sonucu “NİTELİKLERİNE UYGUN” çıktığı takdirde, yüklenici taşınır mal işlem belgesinin kesilebilmesi maksadıyla, fatura ile beraber Garanti Taahhütnamesi Belgesini ve Garanti Taahhütnamesine ilişkin Damga Vergisini yatıracak ve alındı makbuzunu ilgili mal saymanlığına teslim edecektir. İlgili mal saymanlığı tarafından, fatura muayene raporları, Garanti Taahhütnamesi ve Garanti Taahhütnamesine ilişkin Damga Vergisinin yatırıldığına dair alındı makbuzunun fotokopisi taşınır mal işlem belgesine eklenecek ve ödeme makamına gönderilecektir.
Madde 20 - Sözleşmenin feshi ve işin tasfiyesi

Yüklenicinin taahhüdünü sözleşme hükümlerine göre belirlenen teslim süresi ve ihtarlı süre içerisinde yerine getirmemesi halinde, protesto çekmeye, hüküm ve yüklenicinin iznini almaya gerek kalmaksızın sözleşme fesih edilerek kati teminat hazineye gelir kaydedilir.

Madde 21- Anlaşmazlıkların Çözümü

Bu sözleşmeye ve eklerin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ANKARA mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

Madde 22- Hüküm Bulunmayan Haller

Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 sayılı Kanun ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.

Madde 23- Diğer Hususlar

23.1. Sözleşmenin uygulanmasındaki yetkiler:

Teslim edilecek mallara ait tebligatlar Mal Saymanlığınca yapılacaktır. Teminat iradı, fesih onayı, teminat iadesi, uygulaması ve hazine zararlarının tahsili gibi işlemler Bando Astsubay MYO Lojistik Şube Müdürlüğünce yapılacaktır. Bu işlemlerin usulüne uygun olarak yapılabilmesi için sözleşme hükümlerine göre zamanında bildirilmesinden Mal Saymanlığı sorumludur.

23.2. Teknik Özellikler;

SIRA
 NO

STOK NUMARASI

MALZEMENİN CİNSİ

MİK.

D/B
 

MALZEMENİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ

1

3750KK0418082

RAİN BİRD 3/4

10

Ad.

Atış mesafesi 17,4-24,7 m, 3,5 ile 6,9 bar basınca dayanıklı debi oranı 2,54-8,24 m3/sa Bağlantı 1'' (26/34) içdişli En az 2 yıl garantili

2

4820KK0418073

RAİNBİRD SELENOİD VANA

2

Ad.

24 V BOBİNLİ 1 1/2" DEBİ AYAR SİSTEMLİ

3

3750270498172

FISKİYE CİM OTOMATİK SULAMA 5000 PLUS

10

Ad.

SU BASINCI: 2-10 BAR. NOZUL ÇAPI: 2 MM. TOPLAM UZUNLUK:
 30 MM. HAREKET MESAFESİ: 10-15 METRE. ÇAP ÖLÇÜSÜ: 3/4". AÇIK ALAN ZİRAİ YAĞMURLAMA BAŞLIĞIDIR.

4

3750KK0189434

FISKİYE ÇİM

2

Ad.

Plastikten üretilmiş 3/4" su girişli kazıklı

5

3750270416343

BEL SAPLI

2

Ad.

SAP UZUNLUĞU MİLİMETRE NOMİNAL 1200.0 ,MALZEME:DEMİR, YÜZEY İŞLEM:BOYA,ENİ MİLİMETRE NOMİNAL 220.0 SAP GİRİŞ YUVASI UZUNLUĞU: 70 MM, SAP GİRİŞ YERİ ÇAPI: 30 MM, BEL UZUNLUĞU: 280 MM

6

 4710KK0187597

BORU ANA DAMLA SULAMA İÇİN

100

Mt.

100 mt boyunda , 5 mm et kalınlığı 40 mm boru çapı olacaktır.

7

 8730KK0302352

FİDAN ÇAM

5

Ad.

Toplam en az Yükseklik 500 genişlik 200 yeşil renkte olmalıdr

8

 8730KK0178553

FİDAN ELMA STARKİNG

1

Ad.

Starking elma fidanı en az 1500 mm boyunda

9

8730270148208

FİDAN KAYISI

1

Ad.

En az 1500 mm boyunda kayısı

10

8730270371902

ERİK SÜS YERLİ

1

Ad.

En az 1500 mm boyunda süs eriği

11

 8730KK0120651

BASTON MAVİ LADİN 80 CM

5

Ad.

En az 80 cm boyunda mavi ladin fidan

12

 4720KK0158964

HORTUM SULAMA BAHÇE 3/4

100

Mt.

100 mt'lik kaliteli plastikten üretilmiş örgülü 3/4 çapında

13

4730KK0190687

20X1/2"PPRC DİŞİ ADAPTÖR

1

Ad.

PPRC Beyaz renkte dişi adaptör

14

4730270497987

DAMLA SULAMA MEMESİ

100

Ad.

0-70 lt damlatma ayarlanabilir

15

 3750KK0459732

FISKİYE BAHÇE SULAMA

4

Ad.

Demirden yapılmış 3/4" su girişli 360° dönebilen,fıskiye ,sprink

16

 8730KK0433881

ÇİM TOHUMU

40

Pk.

10 kg paketler halinde olacaktır.

17

8720270267514

GÜBRE ÇİM BESLEME

200

Kg.

10 kg'lık paketler halinde teslim edilecektir.
Ph değeri 5-6 olacaktır.

Madde 24 – Yürürlük

24.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.

Madde 25- Sözleşmenin imzalanması

25.1. Bu sözleşme 25 (yirmibeş) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …..…..../…..……/2017 tarihinde 1 (Bir) nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin “aslına uygun idarece onaylı suretini” düzenleyip yükleniciye verecektir. 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI

b.Telefon Numarası: +90312 417 51 90 dahili 2772-2773

c.Fax Numarası: +90312 418 32 26

d.Elektronik Posta adresi: ihale@kho.msu.edu.tr