ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI İHALE DETAYI

İşin Adı Kapalı Devre Tv Sistemi Alımı

İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN

         

İdare Adı : 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI

Adres : ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA

Telefon : +903123695710-2977

Faks : +903123699376

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü MALZEME ALIMI

Malın Miktarı 5 KALEM

Mal Teslim Yeri 28’inci Mknz. P. Tug.K.lığı 625 Tüketim / Dayanıklı Malzeme Mal Saymanlığı

Mal Teslim Tarihi 15 GÜN

İhale Yeri 4'ÜNCÜ KOLORDU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI

İhale Tarihi 26.10.2016 10:00


İhale İlanı Metni

KAPALI DEVRE TV  SİSTEMİ ALIMI İDARİ ŞARTNAMESİ

1.   Alım komisyonunca alınan karar 3 (üç) takvim günü içinde ihaleyi alan Yüklenici firmaya tebliğ edilecektir.

2.  Kararı tebliğ eden Yüklenici 3 (üç) takvim günü içinde karar pulu bedelini 4’üncü Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğüne yatıracaktır.

3.   Tedarik konusu mal alımı ile ilgili olarak sözleşme yapılmayacak ve kati teminat alınmayacaktır.

4.   Yüklenici, karar pulu bedelinin yatırılmasını müteakip 15 (Onbeş) takvim gününde malzemeyi 28’inci Mknz.P.(BG) Tugay Komutanlığı Tşn.Day.-625 Mal Saymanlığı (Mamak)’na teslim edecektir. Malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır.

5. Malzemeler ayıplı (Yırtık, eski, kırık, özelliğini kaybetmiş, teşhir ürünü v.b) olmayacaktır.

6. Alımı yapılacak malzemelerin muayenesi, 4734 sayılı kanuna göre yapılan ihalelere ilişkin mal alımları denetim muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerince, 4’üncü Kolordu Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapılacaktır.  Muayene sonucunda uygun çıkmayan mallar idarenin deposundan 5 (beş) takvim günü içerisinde geri alınacaktır.

7. Ödeme işlemleri, malzemenin kabulü müteakip, maliye bakanlığınca belirlenen serbest bırakma oranları dâhilinde düzenlenecek ödenek gönderme belgelerine göre 4’üncü Kolordu Saymanlık Müdürlüğü’nde yapılacaktır.

8.  Her türlü muayene masrafı yükleniciye aittir.

9. Muayene Komisyon Başkanlığı tarafından tespit edilen hatalı ürünler, komisyonca uygun görüldüğü taktirde firma tarafından değiştirilebilecektir.

10. Alımı yapılacak malzemelerin 4’üncü Kolordu Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından muayenesinin yapılmasını müteakip (1.Muayene), yüklenici tarafından kurulum ve montajı yapılacaktır.

11. Alımı yapılacak malzemelerin kurulum ve montajı yüklenici tarafından yapılmasını müteakip, 4’üncü Kolordu Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından muayene sürecinde faal çalışır durumu, yerinde kontrol edilecektir (2.Muayene).

12. Alınacak malzemeler en az 2 yıl garantili olacaktır. Malzemelerin garanti belgeleri mal muayenesinin tamamlanmasını müteakip, yüklenici tarafından onaylanıp Tşn.Day-625 Mal Saymanlığına teslim edilecektir.

13. Tşn.Day-625 Mal Saymanlığı tarafından irat işleminin tamamlanmasını müteakip malzemelerin garanti belgeleri malzemenin tertip edildiği birliğin taşınır mal sorumlusuna teslim edilecektir.

14. HD 8'li DVR Kayıt Cihazı Teknik Özellikleri

a) 8 Kanal Video giriş,

b) Görüntü Çıkış  HDMI/VGA/,

c) Ses Giriş Çıkış 8 Kanal RCA Giriş ,1 Kanal RCA  çıkışı,

ç) 2 SATA HDD (6 TB) Hafıza Desteği,

d) 1080P-H ,720 P Çözünürlük,

e) Ekran Bölme ¼ , olacaktır.

15.  2 Mp HD Kamera Dış mekan Teknik Özellikleri

a) 1/2,8“ Cmos Aptina  sensor,

b) Full HD ,2 MP, (1920x1080 )Görüntü Çözünürlük,

c) Gece Görüş  42 IR LED,

ç) IP Standarları IP 66 destekli, olacaktır.

16. 2 Mp HD Kamera İç mekan Teknik Özellikleri

 

a) 1/2,8“ Cmos Aptina  sensor,

b) Full HD ,2 MP, (1920x1080 )Görüntü Çözünürlük,

c) Gece Görüş  36 IR LED,

ç) IP Standarları IP 66 destekli, olacaktır. 

17. 2 TB Sata Harddisk Teknik Özellikleri

a. Kapasitesi 2 TB olacaktır.

18. Görüntüleme Ekranı (43") Teknik Özellikleri

 

a) Ekran Ebatı: 43'' İnç,

 

b) Görüntü Teknolojisi Led,

 

c) Çözünürlük 3840x2160 Piksel ,

 

ç) HD Dahili Uydulu,

 

d) İşletim Sistemi Webos 3.0 Smart özellik, olacaktır.

19. İş bu idari şartname ondokuz (19) maddeden ibarettir.

 İHTİYAÇ LİSTESİ
S.NU STOK NUMARASI MALIN CİNSİ BİRİM MİKTAR
1 - HD 8'li DVR KAYIT CİHAZI ADET 1
2 - 2 MP HD KAMERA DIŞ MEKAN  ADET 3
3 - 2 MP HD  KAMERA İÇ MEKAN ADET 2
4 - 2 TB. SATA HARDDİSK ADET 2
5 - GÖRÜNTÜLEME EKRANI (43") ADET 1

NOT:FAKS VE MAİL İLE YAPILAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI

b.Telefon Numarası: +903123695710-2977

c.Fax Numarası: +903123699376

d.Elektronik Posta adresi: