İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı ONAY-353-18
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI
Adres : İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI 34890 PENDİK/İSTANBUL
Telefon : 0 216 493 9494 / 4502 - 4545 - 4526 -4890 - 4895
Faks : 0 216 493 9517
Elektronik Posta Adresi : istters.tedarik@dzkk.tsk.tr
Malın Niteliği ve Türü MAKİNA TEÇHİZAT
Malın Miktarı 3 KALEM
Mal Teslim Yeri
Mal Teslim Tarihi
İhale Yeri
İhale Tarihi 19.06.2018 16:00
İhale İlanı Metni
T.C.
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI
İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI
YETKİLENDİRİLEN ALIM KOMİSYONU BAŞKANLIĞI
PENDİK/İSTANBUL
TEL: (0216) 493 94 94 / FAX: (0216) 507 18 82
MSB VERGİ NUMARASI : 4810683002 ....../....../ 2018
VERGİ DAİRESİ : PENDİK VERGİ DAİRESİ / İSTANBUL
KONU : Fiyat Teklif Sorgusu
”İLGİLİ FİRMALARA”
İLGİ : 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu.
1. İstanbul Tersanesi Komutanlığı’nca ihtiyaç duyulan Ek fiyat teklif mektubunda ve/veya Ek–1 listede cinsi, miktarı ve özelliği belirtilen malzeme/hizmet ilgi kanunun 3-B 16 ğ maddesi kapsamında “Doğrudan Temin Yöntemi” ile satın alınacaktır.
2. İstanbul Tersanesi Komutanlığı Yetkilendirilen Alım Komisyonu, Ek’te belirtilen malzemenin tamamını ya da bir kısmını hangi firma/firmalardan satın alacağı/satın almayacağı konusunda serbesttir. İhtiyaç listesindeki malzemeler için belirtilen Parça Numarası veya MRC ile tanımlanan özelliklerin dışında verilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
3. Ödeme, mal/hizmetin teslimi (Malzeme teslimi irsaliye ile yapılacaktır) ve muayenesinin uygun bulunması durumunda, yüklenici firma tarafından gönderilen faturaya istinaden Komutanlığımızca düzenlenecek ödeme evrakları ile Tuzla Piyade Okulu Saymanlık Müdürlüğünce banka hesabına ( “IBAN NUMARASINA “) havale yolu ile gerçekleştirilecektir. Ayrıca ;
488 Sayılı Damga Vergisi Kanununa Ekli (1) sayılı tablonun II/2 nci fıkrası gereğince 2018 Yılı için geçerli olan;
a) %0 9,48 (Binde dokuz kırksekiz) “Damga Vergisi”,
b) %0 9,48 Binde dokuz kırksekiz) “Sözleşme Pulu Damga Vergisi” kesilecektir. Sözleşme yapılacaksa ; “Sözleşme Pulu Damga Vergisi”, yüklenici firma/firmalar tarafından ilgili Mal Müdürlükleri / Defterdarlıklarına ödenerek makbuzu idareye teslim edilecektir.
4. Malzemeler, siparişin verilmesini müteakip belirtilen iş günü içinde taahhüt edildiği şekilde İstanbul Tersanesi Komutanlığının ilgili ambarına (Transit / Dem-Teç ) teslim edilecektir. Raf ömürlü malzemeler için teslim edilen malların raf ömrü, üretim tarihinden itibaren 2/3’ ünden az olmayacaktır.
5. Malların idareye taşıması; KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir. Ağır ve hacimli malzemelerin Komutanlığımız içindeki taşımaları Transpalet, Forklift, Vinç, vs. gibi iş ekipmanları ile yapıldığından ağır ve hacimli malzemelerin teslimi bu iş ekipmanlarının kullanımına uygun palet, kasa, sandık, çuval vb. gibi malzemeler üzerinde/içerisinde yapılacaktır. Ağır ve hacimli malzemelerin teslimi öncesinde malzemelerin teslim edileceği Transit Ambarı personeli ile 0-216-493 94 94 (Dahili 4514 – 4596 ) irtibat kurulup randevu alınacaktır.
6. Sözleşme konusu mallar, orijinal ambalajında, orijinal ambalajlı olarak piyasaya arz edilmeyen mallar ise taşıma ve depolama şartlarından etkilenmeyecek şekilde ambalajlanması yüklenicinin sorumluluğundadır. Teslim edilen mallara ilişkin malzeme etiketi (Stok numarası, malzeme adı, miktarı, onay numarası ve firma bilgileri) her bir kalem malzemenin üzerinde Yüklenici tarafından bulundurulacaktır.
7 Satın alması yapılacak malzeme Teknik özelliklerine göre(Bu onay ve eklerine uygun olarak yapılacak) muayene ve kabul işlemleri; öncelikli olarak Yetkilendirilmiş Alım Komisyonu tarafından tamamlanacaktır. Ancak teknik olarak fiziki muayenenin yeterli olmaması veya komisyonca ihtiyaç duyulması halinde Komutanlığımız ilgili birimden muayene, test ve analiz yapılması talep edilebilecek ve müteakiben, Yetkilendirilmiş Alım Komisyonu tarafından Muayene Kabul Tutanağı düzenlenecektir.
8.Teslim süresi içerisinde teslim edilen mal/hizmetin red olması halinde yüklenici firma en fazla 1 kez mal değiştirme hakkını kullanarak 5 gün içerisinde; RED olan malları değiştirebilecek/değiştirilmeyen malları teslim alacaktır. Mücbir sebepler haricinde sözleşme süresi uzatılmayacaktır.
9. Kargo ile malzeme teslimi yapılmayacaktır.
10. Numuneli alımlarda; malzemeye ait numune görme tutanağı imzalanacak olup numune görme tutanağı imzasız teklifler değerlendirme dışı tutulacaktır.
11. Yurt içi malzemelerin tedarik teslim süresi; 15 gün, Yurt dışı malzemelerin tedarik teslim süresi; 90 gündür. Teklifler buna göre verilecektir. Bu tarihler dışındaki teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Bu onay kapsamında alınacak malzemeler; milli savunma ve gerektiğinde iç güvenlik ihtiyaçları için kullanılacak olan gemilerin bakım-onarım ve modernizasyonlarına ilişkin olarak kullanılacağından, 3065 Sayılı Kanunun 13/f Maddesi uyarınca Katma Değer Vergisinden müstesnadır.
13. Alınacak malzemede yüklenici tarafından
A.Cayraskalların fonksiyon testleri muayene heyeti nezaretinde yapılacak, çalışır durumda teslim edilecek
B.Cayraskallar ile birlikte yerli üretim için Türkçe, yabancı üretim için İngilizce 3 takım doküman verilecek,
C.Cayraskalların muayenesinin tamamlanmasını müteakip makinan kullanımına yönelik olarak operatörlük, arıza bulma ve giderme yolları, dokümanların incelenmesi ve emniyet hususları hakkında eğitim verilecektir.
14. Alımın sonucunda gerçekleşen tutar www.ekm.tsk.tr adresinde ilan edilecektir.
15. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde teklif verdiğinizde tüm şartları tüm şartları anladığınız ve kabul ettiğiniz anlaşılacak olup; Türk Lirası olarak vereceğiniz teklifinizi, KDV hariç fiyatlandırarak 04.06.2018 tarihi saat 16:00‘a kadar, tarafınızdan elden kapalı zarf içinde İstanbul Tersanesi Komutanlığı Yetkilendirilen Alım Komisyonuna teslim etmenizi veya 0216 50718 82 numaralı faks’a teklifinizi iletmeniz gerekmektedir.
Rica ederim.
Yetkilendirilen Alım Komisyonu Başkanı
Ad Soyad : Erdoğan KOCA
Rütbe : G/M.Asb.Kd.Bçvş.
EKİ :
1 Adet Fiyat Teklif Mektubu / İhtiyaç Listesi.
D A Ğ I T I M :
İlgili Firmalara
KOMUTANLIĞIMIZ TAKDİRİYLE İLAN SÜRESİNİN SONA ERDİĞİ SAATTEN SONRA GÖNDERİLEN FİYAT TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İLK SAYFA BİLGİLENDİRME AMAÇLIDIR. GERİ FAKSLAMAYINIZ.
4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNUN 22/d MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ ALIM İÇİN FİYAT TEKLİF MEKTUBUDUR
İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞININ YETKİLENDİRİLEN ALIM KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA
PENDİK/İSTANBUL
DZ.K.K. VERGİ NUMARASI : 4810683002
VERGİ DAİRESİ : PENDİK VERGİ DAİRESİ / İSTANBUL
E-MAİL :
TEKLİF SAHİBİNİN |
ADI SOYADI / FİRMA ADI: |
|
TEBLİĞ ADRESİ: E-MAİL ADRESİ (Varsa) : |
|
BAĞLI OLDUĞU VERGİ DAİRESİ VE VERGİ NUMARASI: |
|
TELEFON VE FAKS NUMARASI: |
TEL : FAKS : |
ÖDEME YAPILACAK BANKA ADI / ŞUBE / IBAN NUMARASI |
|
“Doğrudan Temin” i oluşturan belge/istek/liste tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapılmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
İstanbul Tersanesi Komutanlığı ......................................... alımı işine ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin
ONAY: 315
S.NO |
NIIN |
MALZEMENİN CİNSİ |
MİKTARI |
BİRİM FİYATI |
TUTARI |
TESLİM SÜRESİ |
|
|||
1 |
12A018681 |
CERASKAL ZINCIRLI HAVALI |
4 |
|
|
|
|
|
||
/-/-/-/ YALNIZ BİR KALEM/-/ TOPLAM TUTAR |
HİZMET |
KECE MEKANIK 25MM SOL SARIM |
||||||||
% ........ KDV HARİÇTİR TESLİM SÜRESİ..............GÜNDÜR
YÜKLENİCİ FİRMALAR MALZEMELERE AİT COC BELGELERİNİ YA DA MALZEMELERİN TEKNİK İSTERLERİNDE BELİRTİLEN FİRMALARDAN ALINDIĞINA DAİR BELGELERİ MAL TESLİMİNDE İDAREYE TESLİM EDECEKLERDİR.
1.Teklifimiz (rakam ve yazı ile) ….......................................................................................................... TL. dir. 2.‘Doğrudan Temin’ konusu iş için sermayesinin %50’sinden fazlasına sahip olduğumuz başka bir tüzel kişinin bu işe ayrı bir teklif vermediğini beyan ediyoruz. 3.Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz.
4.‘Doğrudan Temin’ konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak / yaptırılacak diğer işlerde, idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz. 5.4734 Sayılı K.İ.K.’nun 10 ncu ve 11 nci maddesinde belirtilen ihale dışı bırakılma ve ihaleye katılamama şartlarına haiz olmadığımızı beyan ediyoruz. 6.‘Doğrudan Temin’in üzerimizde kalması durumunda idareniz tarafından hazırlanan sözleşme tasarısını imzalayacağımızı, kabul ve taahhüt ediyoruz. 7. Alımı yapılan malzemelere ait her türlü bilgiyi inceleyerek/görerek teklif veriyorum. 8.Ödeme Bilgileri verilmeyen teklifler geçersiz teklif sayılacaktır.
9. Vergi Borcunun bulunması halinde ödeme emri belgesi ile kesilmesini kabul ediyoruz.
FİRMA ‘YETKİLİ KİŞİ’
İMZASI :
ADI SOYADI :
TARİH :
Dosyanın Başkanı G/M Asb. Kd. Bçvş. Erdoğan KOCA Tel: 216 493 94 94 – 2302
Üyeleri Eln. Asb. Kd. Bçvş. Murat ÇİÇEK - 2104
Sa. Üc. İşçi İsmail KALA - 2102
MRC BİLGİSİ ONAY-315
SIRA NO |
NIIN |
MALZEME ADI |
DAĞITIM BİRİMİ |
MİKTAR |
|
1 |
12A018681 |
CERASKAL ZINCIRLI HAVALI P/N:PROFI 16 TI FİRMA KODU:TZ087/D1196 |
AD |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: İSTANBUL TERSANESİ KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: 0 216 493 9494 / 4502 - 4545 - 4526 -4890 - 4895
c.Fax Numarası: 0 216 493 9517
d.Elektronik Posta adresi: istters.tedarik@dzkk.tsk.tr