ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

8 NCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 9 Kalem Personelin Emniyetli Kapı Geçiş Sistemi Malzemesi Alımı

İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları

         

İdare Adı : 8 NCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI

Adres : Yıldızbağları Mah. Ahmetkabaklı Bulvarı Merkez/ELAZIĞ

Telefon : +904242362058

Faks : +904242367454

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü 9 Kalem Personelin Emniyetli Kapı Geçiş Sistemi Malzemesi Alımı

Malın Miktarı 9 Kalem

Mal Teslim Yeri 54'üncü Bakım Merkezi K.lığı 324 Taşınır (Dayanıklı) Mal Saymanlığı

Mal Teslim Tarihi MALZEMELERİN TESLİM SÜRESİ 20 (YİRMİ) TAKVİM GÜNÜ OLUP SÖZLEŞME DÜZENLENECEK VE GERÇEKLEŞEN ALIM TUTARININ %6 (YÜZDE ALTI)'SI ORANINDA KESİN TEMİNAT ALINACAKTIR.

İhale Yeri 8 İNCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI /ELAZIĞ

İhale Tarihi 17.04.2012 13:00


İhale İlanı Metni
S. NU. STOK NUMARASI MALZEMENİN CİNSİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ MİKTARI BİRİMİ
1 7010KK0328159 IP TABANLI 30.000 KULLANICI KAPASİTELİ AC225 PANEL "1. 30.000 KULLANICI KAPASİTELİ OLACAK,
2. C&D OKUYUCU PORTU BULUNACAK,
3. 12 V.AKÜ DESTEKLİ OLACAK VE AKÜSÜ MEVCUT OLACAK,
4. ÇİFT KANAL OFLİNE GİRİŞLİ OLACAKTIR." 1 AD.
2 5998KK0160829 MİFARE 26 BİT. KART OKUYUCU READER "1. İŞLEM FREKANSI 13,56 Mhz.OLACAK,
2. OKUMA UZAKLIĞI ENAZ 50MM. OLACAK,
3. 26 BİT ÇIKIŞ, İKİ RENKLİ LED İLE GİRİŞ KONTROLÜ OLACAK,
4. DAHİLİ BUZZER MEVCUT OLACAKTIR." 8 AD.
3 3610270376372 OKUYUCU MONTAJ PLAKASI OKUYUCU KARTA UYGUN OLACAK 8 AD.
4 4240KK0368881 YOĞUN KULLANIMA UYGUN BARİYER "1. KOL DESTEĞİ: ÇELİK PROFİL, KOL TİPİ: ALÜMİNYUM PROFİL, KOL MALZEMESİ:ALÜMİNYUM OLACAK.
2. KOL KİLİTLEME, KOL MANUEL KULLANIM, KOL ÜZERİ UYARICI REFLEKTÖR, EMNİYET FOTOSELİ, KOL YAVAŞLAMA SİSTEMİ VE FLAŞÖR MEVCUT OLACAK.
3. ACCESS KONTROLE UYUMLU OLACAK.
4. BUTON KUMANDASI, UZAKTAN KUMANDA VE UZAKTAN KUMANDA İÇİN ANTEN MEVCUT OLACAK.
5. KUMANDA MESAFESİ 80 Mt.OLACAK.
6. MOTOR GERİLİMİ:24V.DC. MOTOR GÜCÜ:250W. TORK:320NM.OLACAK.
7. KABİN GÖVDE MALZEMESİ 4mm.ÇELİK SAC ÜZERİ ELEKTROSTATİK BOYA İLE KAPLANACAK.
8. KABLOLAMA MONTAJI SPİRAL BORULARDAN GEÇİRİLECEKTİR. " 2 AD.
5 7030KK0230528 PUANTAJ YAZILIMI "1. 1,5mm KALINLIĞINDA 304 KALİTE PASLANMAZ ÇELİKTEN İMAL EDİLECEK.
2. ELEKTRONİK İŞLEMCİ KONTROLLÜ HER İKİ YÖNDEN GEÇİŞE UYGUN OLACAK.
3. NORMALDE KAPALI YETKİ SİNYALİ GELİNCE AÇILACAKTIR.
4. GİRİŞ GERİLİMİ 220 V. AC, DAHİLİ GERİLİMİ 24V.DC. OLACAK.
5. ELEKTRONİK KARTI VE ÇEKME BOBİNLERİ MEVCUT OLACAKTIR.
6. FAİL-SAFE ÖZELLİĞİ MEVCUT OLACAKTIR.
7. TURNİKE ÜZERİNDE GEÇİŞ YÖNÜNÜ GÖSTEREN LEDLİ IŞIKLAR MEVCUT OLACAKTIR.
8. ÇALIŞMA SICAKLIĞI :-20 / +55 C OLACAK.
9. TURNİKE ÜZERİNDE ELEKTROMEKANİK KAFA MEKANİZMASI OLACAK." 1 AD.
6 6350KK0189851 TRİPOD TURNİKE "1. ŞİFRE KOMBİNASYONU 4-8 KAREKTER OLACAK,
2. RÖLE ÇIKIŞI MEVCUT OLACAK,
3. KARTLI KULLANIMA UYGUN OLACAK,
4. MİFARE KARTLARI OKUYACAK." 1 AD.
7 6130270471291 MİFARE PERSONEL KARTI "1. NETWORK VE ACCESS KONTROL PANEL MEVCUT OLACAK.
2. AC225-525 MODÜLÜ OLACAK." 50 AD.
8 5895KK0350854 ŞİFRELİ+KARTLI KAPI KİLİDİ "1. DIŞ YÜZEYİ PVC KAPLI OLACAK.
2. MİFARE SİSTEMLERE UYGUN OLACAK." 1 AD.
9 5998270128937 OKUYUCU AKTARIM KARTI "1. İZİN RAPORUNDA: ÜCRETLİ-ÜCRETSİZ-YILLIK-EVLENME-ÖLÜM-REFAKKATÇİ-SENDİKA-TEMSİLCİ İZNİ İLE VİZİTE-GÖREV-İSTİRAHAT-YOK (GELMEYENLER) RAPORLARI TUTULACAKTIR.
2. GÜNLÜK GİRİŞ ÇIKIŞ RAPORU TUTULACAKTIR.
3. İSTEĞE BAĞLI GEÇ GELENLER RAPORU TUTULACAKTIR.
4. MİSAFİR KARTI GİRİŞ SEÇENEĞİ OLACAK." 2 AD.

NOT:
1. BİRİM FİYAT TEKLİFİ VERİLECEK OLUP, HERBİR İŞ KALEMİNİN MİKTARI İLE BU İŞ KALEMLERİ İÇİN TEKLİF EDİLEN BİRİM FİYATLARININ ÇARPIMI SONUCU BULUNAN TOPLAM BEDEL ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRİLEREK EN DÜŞÜK FİYATI VEREN FİRMADAN ALIM YAPILACAKTIR.
2. MALZEMELERİN TESLİM SÜRESİ 20 TAKVİM GÜNÜ OLUP SÖZLEŞME DÜZENLENECEK VE GERÇEKLEŞEN ALIM TUTARININ %6 (YÜZDE ALTI)'SI ORANINDA KESİN TEMİNAT ALINACAKTIR.
3. ALIM YAPILACAK İSTEKLİ, FİRMA YA DA ŞAHIS, MALI; 54'ÜNCÜ BAKIM MERKEZİ K.LIĞI 324 TAŞINIR (DAYANIKLI) MAL SAYMANLIĞI DEPOLARINA BİZZAT KENDİSİ VEYA YETKİ VERDİĞİ ŞAHIS TARAFINDAN DEFATEN TEK PARTİ HALİNDE TESLİM EDİLECEKTİR.

DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE 9 (Dokuz) Kalem Personelin Emniyetli Kapı Geçiş Sistemi MALZEMESİ ALIMA AİT SÖZLEŞME
(Teklif Birim Fiyat Mal Alım Sözleşmesi)

Sözleşmenin Tarafları
Madde 1- Bu sözleşme, bir tarafta 54’üncü Bakım Merkezi Komutanlığı (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ..................................................................................... (bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Taraflara İlişkin Bilgiler
Madde 2-
2.1. İdarenin adresi : 54’üncü Bakım Merkezi Komutanlığı /ELAZIĞ olup,
Tel Nu. : 0424 233 11 51 (Dahili 2302)
Belgeçer Nu. : 0424 236 74 54
E- Posta Adresi (Varsa) :

2.2. Yüklenicinin Tebligat Adresi :……...................................olup,
Tel Nu. :........................................................
Belgeçer Nu. :........................................….………
E-Posta Adresi (varsa) :........……………………………….…dır.
2.3. Her iki taraf madde 2.1. ve 2.2. de belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraftarlar yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, elden teslim, posta veya posta kuryesi, teleks veya belgeçer veya elektronik posta gibi diğer yollarla bildirimde bulunabilir.
Sözleşmenin Dili
Madde 3- Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Tanımlar ve Kısaltmalar
Madde 4- Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 4’üncü maddesinde ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile diğer ihale mevzuatında tanımları yapılan terimlerden başka;
4.1. Bu Sözleşmede yer alan;
“Mal”; Satın alınan her türlü ihtiyaç maddeleri ile taşınır ve taşınmaz mal ve hakları,
“Sair Yükümlülükler”; Taşıma, montaj, testler, eğitim, bakım ve onarım gibi malın teslimi dışında yerine getirilmesi gerekli ve bu sözleşme ile eklerinde belirtilen tüm yükümlülükleri,
“İş”; Sözleşme konusu mal alımı işi ile ilgili olarak bu sözleşme ve eklerinde belirtilen tedarik, taşıma, teslim, montaj, testler, işletmeye alma, eğitim ve bakım ve onarım işlerinin tümünü,
“İşyeri”; Malın teslim veya montaj edildiği yerler ile sözleşme süresince geçici veya sürekli olarak kullanılan diğer yerleri,
“Denetim, Muayene ve Kabul Komisyonu”; (bundan sonra “komisyon” olarak ifade edilecektir.) İdare tarafından, malların kontrolü, denetimi ve kabul işlemleri için görevlendirilmiş en az 3 kişiden oluşan komisyonu,
“Muayene ve Kabul İşlemleri”; İdare ile Yüklenici arasında esasları kabul edilen ve sözleşmede belirlenen, malın tamamının veya bir kısmının İdarece teslim alınabilmesi için (Komisyonca yapılacak işlemler dahil) gereken işlemleri,
“Yüklenicinin Ekipmanı”; Malların teslimi, montajı, taşınması, işletmeye alınması ve kusurlarının giderilmesi için gerekli olan tüm araçlar ve mahiyeti ne olursa olsun tüm gereçleri,
“Yüklenici Vekili”; Sözleşme konusu işle ilgili olarak Yükleniciden noterce düzenlenmiş bir vekaletname ile tam yetki almış, Yükleniciyi temsil eden ve İdarece kabul edilmiş olan kişiyi,
“Üçüncü Kişi”; İdare ve Yüklenici dışındaki üçüncü kişi veya kişileri,
“Gün, Ay, Yıl”; Gün, takvim gününü; Ay, Türkiye’de uygulanan takvimde yer alan aylardan biriyle izleyen ayın aynı sayılı günü, izleyen ayda aynı sayılı gün yok ise bu ayın son günü arasındaki süreyi; Yıl ise 365 günlük süreyi,
“Sözleşme Bedeli”; Ödemeye esas para birimi üzerinden sözleşmede belirtilen esaslar dahilinde idarelerce alınacak mallara ilişkin ödenecek toplam parasal bedeli,
“İşe Başlama Tarihi”; Yüklenicinin İdareden işe başlama talimatını aldığı; işyeri teslimi gereken işlerde ise, işyerinin yükleniciye teslim edildiği tarihi,
“İşin Süresi”; İşe başlama tarihinden itibaren hesaplanacak olan ve Sözleşmede belirtilen işlerin veya kısmi kabulün öngörüldüğü hallerde bir bölümünün bitirilmesi veya teslimi için olan zaman aralığını,
“Muayene ve Kabul Formu”; Komisyonun incelemesi sonucu verilen, kabul yada redde ilişkin değerlendirmeyi içeren belgeyi,
“Yazılı Bildirim (yazı)”; Sözleşme konusu işle ilgili olarak taahhütlü mektup, telgraf, faks ile veya elden teslim şeklindeki haberleşme biçimini,
“Yüklenici”; Üzerine ihale yapılan ve sözleşme imzalanan istekliyi,
“Ödemeye Esas Para Birimi”; İdarece bu sözleşmede belirlenen ödemeye esas para birimini,
“Kurum”; Kamu İhale Kurumunu,
“Taraf/Taraflar”; İşbu Sözleşme metnindeki anlama göre İdare veya Yükleniciyi,
“Pilot Ortak”; İş ortaklığı olarak teklif verilen ihalelerde iş ortaklığı beyannamesinde pilot ortak olarak atanmış ve iş ortaklığını temsil ve ilzama yetkili olan gerçek veya tüzel kişiyi,
“Teklif”; Yüklenicinin 4734 sayılı Kanun kapsamında İdareye sunduğu teklifi,
“Teslim”; Malın, yüklenici tarafından teslim programına uygun olarak idareye teslimini,
“Kabul”; İşlerin tamamlanıp komisyonun incelemesi sonucu verilen belgeyi, ifade eder.

Sözleşmenin Konusu
Madde 5-

5.1. İdarenin ihtiyacı olan miktar, tip, özellik ve sair Detayları 9 (Dokuz) Kalem Personelin Emniyetli Kapı Geçiş Sistemi malzemesinin sözleşmede belirlenen şartlar dahilinde Yüklenici tarafından sağlanması işidir.
5.2. Bu Sözleşme ile temin edilecek mal, Sözleşme ve eklerinde belirtilmiş bulunan her türlü ayrıntı ile detaya uygun teslim edilecektir.
5.3. Alıma Ait Diğer Bilgiler:
Alınacak malzemelerin;
S. NU. STOK NU. MALZEMENİN CİNSİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ İHTİYAÇ MİKTARI
1. 7010KK0328159 IP TABANLI 30.000 KULLANICI KAPASİTELİ AC225 PANEL 1. 30.000 KULLANICI KAPASİTELİ OLACAK,
2. C&D OKUYUCU PORTU BULUNACAK,
3. 12 V.AKÜ DESTEKLİ OLACAK VE AKÜSÜ MEVCUT OLACAK,
4. ÇİFT KANAL OFLİNE GİRİŞLİ OLACAKTIR. AD. 1
2. 5998KK0160829 MİFARE 26 BİT. KART OKUYUCU READER 1. İŞLEM FREKANSI 13,56 Mhz.OLACAK,
2. OKUMA UZAKLIĞI ENAZ 50MM. OLACAK,
3. 26 BİT ÇIKIŞ, İKİ RENKLİ LED İLE GİRİŞ KONTROLÜ OLACAK,
4. DAHİLİ BUZZER MEVCUT OLACAKTIR. AD. 8
3. 3610270376372 OKUYUCU MONTAJ PLAKASI OKUYUCU KARTA UYGUN OLACAK AD. 8
4. 4240KK0368881 YOĞUN KULLANIMA UYGUN BARİYER 1. KOL DESTEĞİ: ÇELİK PROFİL, KOL TİPİ: ALÜMİNYUM PROFİL, KOL MALZEMESİ:ALÜMİNYUM OLACAK.
2. KOL KİLİTLEME, KOL MANUEL KULLANIM, KOL ÜZERİ UYARICI REFLEKTÖR, EMNİYET FOTOSELİ, KOL YAVAŞLAMA SİSTEMİ VE FLAŞÖR MEVCUT OLACAK.
3. ACCESS KONTROLE UYUMLU OLACAK.
4. BUTON KUMANDASI, UZAKTAN KUMANDA VE UZAKTAN KUMANDA İÇİN ANTEN MEVCUT OLACAK.
5. KUMANDA MESAFESİ 80 Mt.OLACAK.
6. MOTOR GERİLİMİ:24V.DC. MOTOR GÜCÜ:250W. TORK:320NM.OLACAK.
7. KABİN GÖVDE MALZEMESİ 4mm.ÇELİK SAC ÜZERİ ELEKTROSTATİK BOYA İLE KAPLANACAK.
8. KABLOLAMA MONTAJI SPİRAL BORULARDAN GEÇİRİLECEKTİR. AD. 2
5. 7030KK0230528 PUANTAJ YAZILIMI 1. 1,5mm KALINLIĞINDA 304 KALİTE PASLANMAZ ÇELİKTEN İMAL EDİLECEK.
2. ELEKTRONİK İŞLEMCİ KONTROLLÜ HER İKİ YÖNDEN GEÇİŞE UYGUN OLACAK.
3. NORMALDE KAPALI YETKİ SİNYALİ GELİNCE AÇILACAKTIR.
4. GİRİŞ GERİLİMİ 220 V. AC, DAHİLİ GERİLİMİ 24V.DC. OLACAK.
5. ELEKTRONİK KARTI VE ÇEKME BOBİNLERİ MEVCUT OLACAKTIR.
6. FAİL-SAFE ÖZELLİĞİ MEVCUT OLACAKTIR.
7. TURNİKE ÜZERİNDE GEÇİŞ YÖNÜNÜ GÖSTEREN LEDLİ IŞIKLAR MEVCUT OLACAKTIR.
8. ÇALIŞMA SICAKLIĞI :-20 / +55 C OLACAK.
9. TURNİKE ÜZERİNDE ELEKTROMEKANİK KAFA MEKANİZMASI OLACAK. AD. 1
6. 6350KK0189851 TRİPOD TURNİKE 1. ŞİFRE KOMBİNASYONU 4-8 KAREKTER OLACAK,
2. RÖLE ÇIKIŞI MEVCUT OLACAK,
3. KARTLI KULLANIMA UYGUN OLACAK,
4. MİFARE KARTLARI OKUYACAK. AD. 1
7. 6130270471291 MİFARE PERSONEL KARTI 1. NETWORK VE ACCESS KONTROL PANEL MEVCUT OLACAK.
2. AC225-525 MODÜLÜ OLACAK. AD. 50
8. 5895KK0350854 ŞİFRELİ+KARTLI KAPI KİLİDİ 1. DIŞ YÜZEYİ PVC KAPLI OLACAK.
2. MİFARE SİSTEMLERE UYGUN OLACAK. AD. 1
9. 5998270128937 OKUYUCU AKTARIM KARTI 1. İZİN RAPORUNDA: ÜCRETLİ-ÜCRETSİZ-YILLIK-EVLENME-ÖLÜM-REFAKKATÇİ-SENDİKA-TEMSİLCİ İZNİ İLE VİZİTE-GÖREV-İSTİRAHAT-YOK (GELMEYENLER) RAPORLARI TUTULACAKTIR.
2. GÜNLÜK GİRİŞ ÇIKIŞ RAPORU TUTULACAKTIR.
3. İSTEĞE BAĞLI GEÇ GELENLER RAPORU TUTULACAKTIR.
4. MİSAFİR KARTI GİRİŞ SEÇENEĞİ OLACAK. AD. 2

5.4. İş, bu sözleşmede belirtilen bulunan 9 (Dokuz) Kalem Personelin Emniyetli Kapı Geçiş Sistemi malzemesi için teklif alınacak ve tek sözleşme yapılacaktır. En ucuz teklif veren isteklinin teklifi en uygun teklif olarak kabul edilecektir.

Sözleşmenin Türü ve Bedeli
Madde 6- Bu sözleşme teklif birim fiyat sözleşme olup, ................... ........................... ................ ............................................... yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatının çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ................................ (rakam) ve …………………………………........................ (yazıyla) bedel üzerinden akdedilmiştir.
Alınan malların ve yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.

Sözleşme Bedeline Dahil Olan Giderler
Madde 7-
7.1. Sözleşme bedeline; Yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince, ihaleye, sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek vergi, resim, harçlarla, sözleşme giderleri, ulaşım, ambalaj, muayene, her türlü sigorta giderleri vb. masraflar dahildir.
7.2. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp idare tarafından yükleniciye ödenecektir.

Vergi, Resim ve Harçlar ile Sözleşmeyle İlgili Diğer Giderler
Madde 8- Yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince, ihaleye, sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek bütün vergi, resim, harçlar, sözleşme giderleri (sözleşmenin çoğaltılması dahil), ulaşım, ambalaj, muayene ve her türlü sigorta giderleri vb. teklif fiyata dahil edilecek masraflardır. Ancak ilgili mevzuat uyarınca hesaplanacak (KDV) Katma Değer Vergisi idarece yükleniciye ödenir. Damga vergisi tahakkuk memurluğunca istihkak tutarından düşülmek sureti ile kesilecektir.

Kesin Teminata İlişkin Hükümler
Madde 9-
9.1. Bu işe ilişkin %6 (Yüzde Altı) oranında kesin teminat alınacaktır.

9.2. Bu işe ilişkin kesin teminat miktarı ............................. (rakam ile) ................................ (yazı ile) ….................. olup, yüklenici ........................ (rakam ile) ..................................... (yazı ile) ........................ teminat olarak vermiştir.

Kesin Teminatın Geri Verilmesi
Madde 10- İşin, sözleşme ve ihale dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı İdareye herhangi bir borcunun olmadığı İdarece tespit edildikten sonra, kesin teminatın tamamı Yükleniciye iade edilir.

Sözleşmenin Süresi
Madde 11- Sözleşmenin süresi işe başlama tarihinden itibaren 50 (Elli) takvim günü, mal teslim süresi ise Sözleşmenin imzalanmasına müteakip (izleyen) 20 (Yirmi) takvim günüdür.

Malın/İşin Teslim Alma Şekil ve Şartları ile Teslim Programı
Madde 12-
12.1. İşe Başlama Tarihi:
Sözleşme konusu malın tamamı tek seferde, taraflarca sözleşmenin imzalanmasına müteakip (izleyen) gün yüklenici tarafından, 20 (Yirmi) takvim günü içinde eksiksiz, istenen özellikte ve istenen şekilde defaten teslim edilecektir.
12.2. Teslim Şekli
12.2.1. Yüklenici malları teslim süresi içerisinde defaten teslim edecektir.
12.2.2. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise sözleşmenin 14.2. maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır.
12.3. Teslim edilen mal, kat’i kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir.
12.4. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayenesi sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İtiraz muayenesi isterse kurulacak ikinci komisyonca yapılacak muayene sonucu kesindir ve itiraz edilemez. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 1 (Bir) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır.
12.5. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları:
Yüklenici malları sözleşmenin yürürlüğe girmesine müteakip (izleyen), 20 (Yirmi) takvim günü içinde teslim edecektir.
12.6. İşe Başlama Tarihi :
Sözleşmenin imzalanmasına müteakip (izleyen) tarihtir.
12.7. Muayene ve kabul şekil ve şartları:
Alım Konusu malzemeler; 54'üncü Bakım Merkezi K.lığı depolarına yüklenicinin bizzat kendisi veya yetki verdiği şahıs tarafından defaten tek parti halinde teslim edilecektir. Teslim edilen malların muayenesi; doğrudan temin heyeti tarafından yapılacaktır.
Yüklenici fiziksel muayenede ret olan mal yerine süresi içerisinde 1 (Bir) defa daha mal getirebilecektir.
12.8. Sözleşme yapıldıktan sonra yüklenicinin taahhüdünden vazgeçmesi veya taahhüdünü, sözleşme hükümlerine göre uygun olarak yerine getirmemesi halinde idare sözleşmeyi feshederek teminatı hazineye irad kaydedecektir. Yüklenici bu madde hükümlerine hiçbir şekilde itiraz edemez.

Madde 13-Ödeme Yeri ve Şartları
13.1. Ödeme Yeri, Koşulları ve Zamanı: Sözleşme bedeli karşılığında yapılacak her türlü ödeme teslim alınacak malın kati tesellümünü müteakip tanzim edilecek belgelere istinaden; 54'üncü Bakım Merkezi K.lığı 324 Taşınır (Dayanıklı) Mal Saymanlığı tarafından Taşınır Mal İşlem Belgesi tanzim edilecek ve 54’üncü Bakım Merkezi Komutanlığının 2012 Mali Yılı 03.7.1.90 Diğer Dayanıklı Mal ve Mlz.Alımı harcama kaleminden, Maliye Bakanlığınca belirlenen serbest bırakma oranları dahilinde 8’inci Kor.K.lığı Mly.ve Büt.Ş.Md.lüğünce tahakkuka bağlanarak, 8’inci Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğünce Türk Lirası (TL.) olarak bu sözleşmede düzenlenen hata, kusur ve eksikliklere ilişkin hükümler saklı kalmak kaydıyla yüklenicinin ……….………………………… …………………………………. ……………………………....................... NU.’LI HESABINA, ödenecektir.

Süre Uzatımı Verilebilecek Haller ve Şartları
Madde 14
14.1. Mücbir Sebepler: İdare; Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş ve taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması, Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi, mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen 20 (Yirmi) gün içinde Yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması ve bu durumun yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi kaydıyla aşağıda belirtilen halleri mücbir sebep olarak kabul eder.
a) Doğal afetler,
b) Kanuni grev,
c) Genel salgın hastalık,
d) Kısmî veya genel seferberlik ilânı,
e) Gerektiğinde Kurum tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.

14.1.1. 14.1’e göre zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz. Mücbir sebeplerden etkilenen Yüklenici, mücbir sebeplerin etkisinden kurtulduktan sonra bu durumu İdareye bildirmek zorundadır.
14.1.2. Bu hallerin belgelenmesi ve İdarece kabul edilmesi halinde süre uzatımı verildiği ve bunun kapsamı yükleniciye bildirilir. Bu durumda yüklenici yeni teslim sürelerini gösterir takvimi en geç 3 (Üç) gün içinde idareye bildirir.

14.2. İdareden Kaynaklanan Sebepler:
14.2.1. İdare sözleşmenin ifasına ilişkin olarak bu sözleşmede yer alan yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi (yer tesliminin, projelerin onaylanmasının gecikmesi gibi) ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmeler meydana gelmesi ve işin süresinde bitirilememesi halinde, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması hallerinde, yüklenicinin idareye yazılı olarak bildirimde bulunması üzerine, durum İdarece incelenerek gecikme nedeni olarak kabul edilmesi halinde işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre işin süresi gecikmeyi karşılayacak şekilde işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılabilir.

14.2.2. Yükleniciye süre uzatımı verilmesi halinde, yüklenici yeni teslim sürelerini gösterir takvimi en geç 2 (İki) gün içinde idareye bildirir.

Madde 15- Avans Verilmesi Şartları ve Miktarı
15.1. Bu iş için avans verilmeyecektir.

Madde 16- Fiyat Farkı

16.1. Yüklenici, varsa süre uzatımı da dahil olmak üzere sözleşme süresince, sözleşmenin tamamen
ifasına kadar vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.
16.2. Bu iş için fiyat farkı verilmeyecektir.
16.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.

Madde 17- Gecikme Cezası
17.1. Yüklenici sözleşmeye uygun olarak malı süresinde teslim etmediği takdirde kati teminatı irad kaydedilerek sözleşmesi fes edilecektir. Ayrıca gecikme cezası ve süresi uygulanmayacaktır.

Madde 18- Yüklenicinin Yükümlülükleri
18.1. Yüklenicinin Genel Yükümlülükleri
Yüklenici, işlere gereken özen ve ihtimamı göstermeyi, sözleşme konusu malı, sözleşmeye göre belirlenen süre, miktar ve bedel dahilinde gerçekleştirmeyi ve oluşabilecek kusurları sözleşme hükümlerine uygun olarak gidermeyi kabul ve taahhüt eder. Yüklenici, üstlenmiş olduğu iş ve bu işe ilişkin programa uygun olarak, malın süresinde teslim ve montajı için gerekli her türlü makine, araç ve yardımcı tesisleri hazırlamak, her türlü malzemeyi ve personeli sağlamak zorundadır. İdarenin uyarı ve talimatlarına uymayarak, burada belirtilen yükümlülüklerin ihlal edilmesi halinde yüklenici, İdarenin ve üçüncü şahısların tüm zararlarını karşılamak zorundadır.

18.2. Malların Taşınması
Bu sözleşmede düzenlenen işlerin yapılmasına ilişkin her türlü taşıma gideri sözleşme bedeline dâhildir.

Madde 19- Kabulden Sonraki Hata ve Ayıplardan Sorumluluk
Yüklenicinin bu sözleşme gereği teslim ettiği mallarda, malzemenin hileli olmasından veya malın teknik gereklerine uygun imal edilmemiş olmasından dolayı zarar ve kayıplar oluştuğu takdirde bu zarar ve kayıplar, Yükleniciye tamamlattırılır veya ödettirilir.

Madde 20- Garanti ve Bakım, Onarım
Bu madde boş bırakılmıştır.

Anlaşmazlıkların Çözümü
Madde 21-
Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ELAZIĞ mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

Diğer Hususlar

Madde 22-
22.1. Sözleşmenin uygulanmasındaki yetkiler:
54’üncü Bkm.Mrk.K.lığına teslim edilecek mallar için; Her türlü uygulama 54’üncü Bkm.Mrk.K.lığına aittir.

Yürürlük
Madde 23-
Bu sözleşme bu madde dahil 23 (Yirmiüç) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra ……./……./2012 tarihinde bir (1) nüsha olarak imza altına alınmış ve bu nüsha idarede alıkonulmuştur. Ancak sözleşmenin düzenleme anında yüklenici talep ederse 1 nüsha daha imza altına alınacak ve bu nüsha yükleniciye verilecektir. Bu durum, her iki nüshanın altında sözleşmeyi imzalayan tarafların imzaları bulunan bir şerhle açıkça belirtilecektir. Ayrıca, yüklenicinin herhangi bir zamanda talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı sureti" idare tarafından düzenlenip yükleniciye verilecektir.


İDARE YÜKLENİCİ

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 8 NCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI

b.Telefon Numarası: +904242362058

c.Fax Numarası: +904242367454

d.Elektronik Posta adresi: