ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

11 İNCİ ANA İKMAL MERKEZİ KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı Hizmet Alımı

İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları

         

İdare Adı : 11 inci Ana İkmal Merkezi Komutanlığı

Adres : 11 inci Ana İkmal Merkezi Komutanlığı Şehit Üsteğmen Hasan Şahan Kışlası Yenikent/ANKARA

Telefon : +903122773639

Faks : +903122775568

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü İnternet Erişimi

Malın Miktarı 1 Kalem

Mal Teslim Yeri K.K.Loj.K.lığı

Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip

İhale Yeri Kara Kuvvetleri Lojistik Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Gümüşdere- Keçiören / Ankara

İhale Tarihi 15.06.2012 13:00


İhale İlanı Metni
1.sözleşme yapılacaktır.
2.Fatura ile alım yapılacaktır.
3.Teminat alınmayacaktır.
4.İstekliler teklifleri ile beraber;gerçek kişi olması halinde ticaret ve/veya sanayi oadasına yada ilgili esnaf ve sanatkarlar odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge noter tastikli imza beyannamesi;Tüzel kişi olması hainde ise ticaret ve/veya sanayi odasından tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, ticaret sicil gazetesi, tüzel kişiliğin noter tastikli imza sirkülerini getireceklerdir.
5.K.K.Loj.K.lığındaki mevcut malzemelere uyumlu olacaktır.


İNTERNET ERİŞİMİ HİZMET ALIMI İLE İLGİLİ HUSUSLAR

1. Tedarik edilecek İnternet erişim hizmetleri, aşağıda belirtilen birimlerim İnternete erişimini sağlamak maksadıyla kullanılacaktır.

SIRA NU. BİRLİK YERİ
1. Kara Kuvvetleri Loj.K.lığı Karargâhı Org.Nahit ŞENOĞUL Kışlası, Gümüşdere/Keçiören/Ankara
2. 551’inci İs. İnş. Tb.K.lığı Şht. Yzb. Necdi ŞENTÜRK Kışlası, Kirazlıdere/Ankara
3. Ulş. Ağır Oto A. K.lığı Şht. Yzb. Ersan DAĞ Kışlası, Etimesgut/Ankara
4. 2’nci Ağ. Oto Tb.K.lığı Org. Eşref Akıncı Kışlası, Mamak/Ankara

2. Yüklenici, İnternet erişim hizmetini sözleşme tarihinden itibaren 1 (bir) yıl süre boyunca, haftada 7 (yedi) gün, günde 24 (yirmidört) saat esasına göre kesintisiz olarak sağlayacaktır.

3. Verilecek İnternet erişim hizmeti, kullanıcıda mevcut İnternet altyapıları ile uyumlu olarak çalışacaktır.

4. Tedarik edilecek İnternet erişim hizmeti, Kara Kuvvetleri Loj.K.lığı Karargâhı için sürekli en az 8 (sekiz) Mbps hızında ve limitsiz olacak, download ve upload miktarında herhangi bir kota ve adil kullanım miktarı gibi sınırlama uygulanmayacaktır.

5. Ulş. Ağır Oto A. K.lığı, 2’nci Ağ. Oto Tb.K.lığı ve 551’inci İs. İnş. Tb.K.lığı için tedarik edilecek İnternet erişim hizmetlerinin herbiri sürekli en az 4 (dört) Mbps hızında ve limitsiz olacak, download ve upload miktarlarında herhangi bir kota ve adil kullanım miktarı gibi sınırlama uygulanmayacaktır.

6. Yüklenici, İnternet erişim hizmeti için, 1’inci maddede belirtilen kışlalarda, kullanıcı tarafından gösterilen bir odaya kadar kablolama altyapısını sağlayacaktır. Kışla içinde gösterilen bu odaya kadar alt yapıda ihtiyaç duyulacak her türlü malzeme yüklenici tarafından verilecek ve hat çalışır vaziyette kullanıcıya teslim edilecektir. Söz konusu kablolama altyapılarına ait her türlü masraf yüklenici tarafından karşılanacaktır.

7. Yüklenici, İnternet bağlantısını aynı anda kullanacak aktif kullanıcı sayısına herhangi bir sınırlama koymayacaktır.

8. Yüklenici ile kullanıcı arasındaki iletişim ağı altyapısında yapılacak yapılandırma, güncelleme ve teknoloji değişikliği çalışmalarında, kullanıcı tarafından talep edilmesi durumunda yerinde teknik destek sağlanacaktır.

9. Kapasite kullanım grafikleri, yüklenicinin belirleyeceği bir WEB sayfası üzerinden HTTPS erişimi ile kullanıcı adı/şifre kullanılarak kullanıcının erişimine açılacaktır. Kullanıcı bu WEB sayfası aracılığıyla geçmişteki herhangi bir güne ait grafiklere de erişebilecektir.

10. İnternet erişim hizmeti kesintisi, her 2 (iki) aylık dönemde en fazla 4 (dört) saat olacaktır. Sistemin kesinti sürelerinin tespitinde kullanıcı kayıtları geçerli olacaktır.

11. İnternet erişim hizmetiyle ilgili oluşabilecek arızaların/kesintilerin detaylı açıklaması, başlangıç ve bitiş zamanları ile kesintilerin kümülatif toplamını gösteren kayıtlar yüklenici tarafından tutulacak ve 8’inci maddede tanımlanan WEB adresinden kullanıcının istifadesine sunulacak, bu kayıtlar bir rapor halinde her 2 (iki) ayda bir kullanıcıya resmi yazı ile gönderilecektir.

12. Yüklenici ile kullanıcı arasında, internet erişim hizmeti için kullanılan hatlarla ilgili arızaların giderilmesi yüklenici tarafından gerçekleştirilecektir.

13. Arıza içerikleri, sistem kesintileri, faaliyetlerin başlangıç, bitiş zamanı, işlem süreleri ve bildirim zamanı gibi konularda itilaf durumunda kullanıcı kayıtları geçerli olacaktır.

14. Denetim ve muayeneler, yürürlükteki TSK Hizmet Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi esaslarına göre yapılacaktır.

15. Yüklenici, İnternet hizmeti verilecek kışlalarda geçerli ve güvenlikle ilgili kendisine tebliğ edilecek hususlara uyacaktır. Yüklenici, tebliğ edilen güvenlikle ilgili hususlara, direktif, emir ve uygulamalara uyacağını sözleşmeyi imzalamakla taahhüt etmiş sayılacaktır.

16. Bağlantı sorunları için Ankara’da haftada 7 (yedi) gün, günde 24 (yirmi dört) saat esasına göre hizmet veren tek bir ‘İrtibat Noktası’nın(çağrı merkezi) bilgileri (telefon, faks, e-posta adresi) yüklenici tarafından kullanıcıya verilecektir.

17. İnternet erişim hizmetinin uygun nitelikte alınamadığı veya kesintiye uğradığı durumlarda, arızanın yükleniciye bildirilmesinden sonra, en fazla 2 (iki) saat içerisinde arızaya müdahale edilecek ve arızalar en fazla 4 (dört) saat içerisinde giderilmiş olacaktır.

18. Yüklenici Ankara’da konuşlu hizmet yeri olduğunu belgeleyecektir.

19. Yüklenici, hizmet verdiği yerin adresini, telefon numarasını, faks numarasını, tedarik edilecek hizmetle ilgili çalışacak personelin sayısını, kimlik bilgilerini, hizmet alınan kışlalarda yerinde teknik destek / bakım hizmeti vermeye yetkili şahsın/şahısların Adli Sicil Belgelerini ve 6’şar adet fotoğrafını kullanıcıya teslim edecektir.

20. Yüklenici, en az 2 (iki) yıldır İnternet Servis Sağlayıcı (ISP) olarak çalışıyor olduğunu belgeleyecektir.

21. Yüklenici, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından ISP genel iznine sahip olacaktır.

22. İhale konusu hizmetin tamamı veya bir kısmı, alt yüklenicilere yaptırılmayacaktır.

23. Tedarik edilecek hizmet, sözleşme tarihini takip eden ilk ayın, 1(bir)’inci gününden itibaren verilmeye başlanacaktır. Ödemeye esas ‘Hizmet Başlangıç Tarihi’, hizmetin verilmeye başlanacağı bu tarihtir. Ödeme, Hizmet Başlangıç Tarihi’nden itibaren teklif bedel üzerinden 2 (iki)’şer aylık periyotlar halinde 6 (altı) defada ilgili mevzuata uygun olarak yapılacaktır.

24. Yüklenici tarafından verilen hizmetin sözleşme hükümlerine uygun yapılıp yapılmadığının tespiti için 1’inci maddede belirtilen her kışlada birer alt kontrol birimi oluşturulacaktır. Org. Nahit ŞENOĞUL kışlasında, K.K. Loj.K.lığı Hrk. ve İd. Ynt. D. Bşk.lığı tarafından oluşturulacak kontrol teşkilatı tarafından, söz konusu alt kontrol birimlerinden gelecek belgeler incelenerek, her 2 (iki) aylık periyodun sonunda, hakediş raporu hazırlanacaktır. Hakediş raporu yüklenici tarafından da imzalanacaktır. Firma tarafından 2(iki) aylık hakediş dönemi sonunda, imzalanan hak ediş raporuna uygun olarak, kullanıcıya fatura gönderilecektir.

25. K.K. Loj.K.lığı Hrk. ve İd. Ynt. D. Bşk.lığı tarafından oluşturulacak Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından, işin kontrol teşkilatı tarafından tamamlandığının ve kabul edilebilir olduğunun yazılı olarak bildirilmesinden sonra, sözleşmesinde belirtilen esaslara göre kontrol teşkilatının tuttuğu belgelere ve kendi tespitlerine dayanarak muayene ve kabul işlemleri, TSK Hizmet Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İslemleri Yönergesi esaslarına göre sonuçlandırılacaktır.

26. İhale konusu alıma/işe ilişkin olarak yükleniciye yapılacak her tür ödeme, gerekli evraklar tamam olmak koşulu ile K.K.Loj.K.lığı Mly. ve Büt. Ynt. D. Bşk.lığının ön mali kontrol ve gerçekleştirme işlemlerini müteakiben, ait olduğu yıl bütçesinden, 03.5.2.03-1 Bilgiye Abonelik ve İnternet Erişimi Giderleri ekonomik kodundan, MSB Ankara Ted. Blg. Bşk.lığı Say. Md.lüğünce ve Maliye Bakanlığınca belirlenen usul ve esaslar çerçevesinde yapılacaktır.

27. Cezai Hususlar :

Dönemlik Hizmet Saati (2 (iki)aylık) = 2*30*24=1440 (bindörtyüzkırk) saat
Dönemlik Hizmet Bedeli ( 2(iki) aylık) = Sözleşme bedeli / 6 (altı) Türk Lirası
Saatlik Hizmet Bedeli = Dönemlik Hizmet Bedeli / Dönemlik Hizmet Saati (2 aylık) Türk Lirası

MADDE NU. AÇIKLAMA CEZA
Madde :7 Kullanıcıya ait İnternet iletişim ağı altyapısında yapılacak yapılandırma, güncelleme ve teknoloji değişikliği çalışmalarında, talep edilmesine rağmen yerinde teknik destek verilmemesi.
Talebin İrtibat Noktasına bildirildiği tarihten itibaren, 3 (üç) gün içerisinde sağlanmaması durumunda her geçen 1 (bir) gün için Saatlik Hizmet Bedelinin 8 (sekiz) katı tutarı ceza olarak kesilecektir.
Madde :9 İnternet erişim hizmeti kesintisinin, 2 (iki) aylık dönemlerde 4 (dört) saatten fazla olması. 4 (dört) saati geçen her 1 (bir) saat için Saatlik Hizmet Bedelinin 4 (dört) katı tutarı ceza olarak kesilecektir.
Madde : 15 Bağlantı sorunları için Ankara’da 24 (yirmi dört) saat ulaşılabilecek tek bir ulaşım noktasının (çağrı merkezi) bilgilerinin (telefon, faks, e-posta adresi) kullanıcıya verilmemesi. Hizmetin başladığı günden itibaren verilmemesi durumunda her geçen 1 (bir) gün için Saatlik Hizmet Bedelinin 4 (dört) katı tutarı ceza olarak kesilecektir.
Madde : 15 Bilgileri verilen ulaşım noktasının 7 (yedi) gün 24 (yirmi dört) saat esasına göre hizmet vermemesi. Arıza nedeniyle aranmasına rağmen ulaşım noktasına irtibat kurulamaması durumunda her geçen 1 (bir) saat için Saatlik Hizmet Bedelinin 8 (sekiz) katı tutarı ceza olarak kesilecektir. Bu konuda kullanıcı tarafından tutulacak tutanak ve kayıtlar geçerli olacaktır.
Madde: 16 İnternet erişim hizmetinin uygun nitelikte alınamadığı veya kesintiye uğradığı durumlarda, arızanın yükleniciye bildirilmesinden sonra, en fazla 2 (iki) saat içerisinde arızaya müdahale edilmemesi veya arızaların en fazla 4 (dört) saat içerisinde giderilmemesi En fazla 2 (iki) saat içerisinde arızaya müdahale edilmemesi durumunda geçen her 1 (bir) saat için Saatlik Hizmet Bedelinin 8 (sekiz) katı tutarı ceza olarak kesilecektir. Müdahale edildiği saatten itibaren, en fazla 4 (dört) saat içerisinde arızanın giderilmemesi durumunda geçen her 1 (bir) saat için Saatlik Hizmet Bedelinin 8 (sekiz) katı tutarı ceza olarak kesilecektir.
Madde :22 Hizmet Başlangıç Tarihinden itibaren İnternet erişim hizmetini vermeye başlanmaması. Her geçen 1 (bir) saat için Saatlik Hizmet Bedelinin 10 (on) katı tutarı ceza olarak kesilecektir.

27. Cezalar ilgili ödemeye ait hakediş raporunda belirtilecek ve hakedişten kesinti yapılmak suretiyle tahsil edilecektir.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 11 inci Ana İkmal Merkezi Komutanlığı

b.Telefon Numarası: +903122773639

c.Fax Numarası: +903122775568

d.Elektronik Posta adresi: