ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı ENDÜSTRİYEL MUTFAK MALZEMESİ ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin
İdare Adı : ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI
Adres : ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI 06790 ETİMESGUT/ANKARA
Telefon : +903122491110-17(3021-3022)
Faks :
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü ENDÜSTRİYEL MUTFAK MALZEMESİ
Malın Miktarı 8 (Sekiz) Kalem
Mal Teslim Yeri Zırhlı Birlikler Okulu ve Eğitim Tüm.K.lığı 660 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 takvim günü defaten
İhale Yeri Zırhlı Birlikler Okulu ve Eğitim Tüm.K.lığı
İhale Tarihi 29.11.2017 14:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN ENDÜSTRİYEL MUTFAK MALZEMESİ ALIMINA AİT SÖZLEŞME
Madde 1 - Sözleşmenin tarafları
1.1. Bu sözleşme, bir tarafta ZH.BRL.OK. ve EĞİTİM TÜM. K.LIĞI (bundan sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta............................................................................................... ……………………………………………………….(bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı: ZH.BRL.OK. ve EĞİTİM TÜM. K.LIĞI
b) Adresi: ZH.BRL.OKL.VE EGT.TÜM.K.LIGI 06990 ETİMESGUT ANKARA
c) Telefon numarası: 3122491110
ç) Faks numarası: 3122491118
d) Elektronik posta adresi(varsa): zhbrloklihaleko@kkk.tsk.tr
2.2. Yüklenicinin
a) Adı ve soyadı/Ticaret unvanı: ....................................................
b) T.C. Kimlik No: ..................................................................
c) Vergi Kimlik No: .................................................................
ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi: ..............................................
d) Telefon numarası: ................................................................
e) Bildirime esas faks numarası: ....................................................
f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa): ..................................
2.3. Her iki taraf 2.1 ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi yollarla da bildirim yapabilirler.
Madde 3 - Sözleşmenin dili
3.1. Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4 - Tanımlar
4.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında; 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu, Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği ile Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik ve ihale dokümanında yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 5 - Sözleşmenin konusu işin/alımın tanımı
5.1. Sözleşmenin konusu; İdarenin ihtiyacı olan ve aşağıda miktarı belirtilen ve teknik özellikleri sözleşme ve eklerinde düzenlenen Endüstriyel Mutfak Malzemesi alımı, ihale dokümanı ile bu sözleşmede belirlenen şartlar dahilinde Yüklenici tarafından temini ve İdareye teslimi işidir.
5.1.1. Sözleşme kapsamında alımı yapılacak malların miktarı ve özelliği:
5.1.1.1. Malların miktarı ve özellikleri ALIMA AİT DİĞER BİLGİLERDE belirtilmiştir.
5.1.1.2. Bu Sözleşme ile temin edilecek mallar, sözleşme ve eklerinde yer alan düzenlemelere uygun teslim edilecektir.
Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli
Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ....................................................................................................................................................... (rakam ve yazıyla) bedel üzerinden akdedilmiştir.
Alınan malların ve yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.
Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil giderler
7.1. Sözleşme bedeline dahil olan vergi, resim ve harçlar
7.1.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince, KDV hariç ihale ve sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek bütün vergi, resim ve harçlarla (sözleşmenin çoğaltılması dahil) teklif fiyata dahil edilecek masraflar sözleşme bedeline dahildir.
7.1.2. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp İdare tarafından yükleniciye ödenecektir.
7.2. Sözleşme bedeline dahil olan diğer giderler
7.2.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin ulaşım, ambalaj, muayene, tahmil, tahliye, depoda istifleme vb. teklif fiyata dahil edilecek masraflar sözleşme bedeline dahildir.
Madde 8 - Sözleşmenin ekleri
8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılıklar olması halinde ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.
8.2. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:
1) Teknik Şartname/İhtiyaç Listesi
2) Sözleşme tasarısı
3) Birim Fiyat Teklif Mektubu
3) Yazılı açıklamalar
8Madde 9 - Sözleşmenin süresi
9.1. Sözleşmenin süresi, ise başlama tarihinden itibaren 800 (Sekizyüz) takvim günüdür.
Madde 10 - Malın/İşin teslim alma şekil ve şartları ile teslim programı
10.1. Malın teslim edilme/işin yapılma yeri veya yerleri
10.1.1. Tşn.Tük.660 Mal Saymanlığı Depolarına (Etimesgut/ANKARA)
10.2. İşe başlama tarihi
10.2.1. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 (On) takvim günü içinde teslim edilecektir.
10.3. Teslim programı ve teslim tarihi
10.3.1. Yüklenici malları teslim süresi içerisinde teslim edecektir.
10.4. Teslim programında değişiklik
10.4.1. Yüklenici, İdarece onaylanmış teslim programına uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde İdarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir. İdarece onaylanan bir süre uzatımı bulunduğu takdirde, yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden başlamak üzere beş iş günü içinde yeni duruma göre bir teslim programı düzenlemek zorundadır.
Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler
11.1. Kesin teminatın miktarı ve süresi:
11.1.1. Yüklenici..............................................................................................................................................[Teminat tutarı rakam ve yazı ile yazılacaktır.] teminat olarak vermiştir.
11.1.2. Kesin teminat mektubunun süresi ........./........./........... tarihine kadardır. Bu sözleşme hükümleri çerçevesinde yükleniciye süre uzatımı verilmesi halinde kesin teminat mektubunun süresi, uzatılan süre kadar yenilenir.
11.3. Kesin teminatın geri verilmesi:
11.3.1. Taahhüdün, sözleşme ve ihale dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı İdareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra sözleşmenin konusunun piyasadan hazır halde alınıp satılan mal alımı olması ve bir garanti süresinin öngörülmesi halinde yarısı, garanti süresi dolduktan sonra kalanı, garanti süresi öngörülmeyen hallerde ise tamamı, Yükleniciye iade edilir.
11.3.2. Yüklenicinin sözleşme konusu iş nedeniyle İdareye ve Sosyal Güvenlik Kurumuna olan borçları ile ücret ve ücret sayılan ödemelerden yapılan kanuni vergi kesintilerinin kesin kabul tarihine kadar ödenmemesi halinde, protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin teminatlar paraya çevrilerek borçlarına karşılık mahsup edilir, varsa kalanı yükleniciye iade edilir.
11.3.3. Yukarıdaki hükümlere göre mahsup işlemi yapılmasına gerek bulunmayan hallerde; alım konusu malın veya malların kabul tarihinden veya varsa garanti süresinin bitim tarihinden itibaren iki yıl içinde İdarenin yazılı uyarısına rağmen, talep edilmemesi nedeniyle iade edilmeyen kesin teminat mektupları hükümsüz kalır ve düzenleyen bankaya iade edilir. Teminat mektubu dışındaki teminatlar, sürenin bitiminde Hazineye gelir kaydedilir.
11.3.4. Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.
Madde 12 - Ödeme yeri ve şartları
12.1. Ödeme yeri
12.1.1. İdare tarafından sözleşmeye ilişkin ödemeler malların kati kabulünü müteakip Tşn.Tük. 660 Mal Say.lığınca tanzim edilecek usulüne uygun belgelere (Muayene raporu, taşınır işlem belge ve fatura v.b.) istinaden ait olduğu yılın 03.7.1.90 “Diğer Dayanıklı Mal ve Malzeme Alımları” harcama kaleminden Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ve serbest bırakılan ödenekler çerçevesinde Zh.Brl.Okl. ve Eğt.Tüm.K.lığı Mly.Büt.Ş.Md.lüğünce tahakkuka bağlanarak, Türk Lirası olarak Zh.Brl.Okl.K.lığı ve Eğt.Tüm.K.lığı Saymanlık Müdürlüğünce yapılacaktır. Yüklenici tarafından alım konusu malın , sözleşme ve ihale dokümanına uygun şekilde teslim edilmesi koşuluyla ödemelere ilişkin hususlar ve ödeme zamanı aşağıda düzenlenmiştir.
12.2. Ödeme koşulları ve zamanı
12.2.1. Ödemeye esas para birimi TRY (Türk Lirası)'dır.
12.2.2. İdare, Muayene ve Kabul Komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren en geç 30 gün içinde Yükleniciye veya vekiline ödemeyi yapacaktır.
Madde 13 - Avans verilmesi şartları ve miktarı
13.1. Yükleniciye taahhüdün gerçekleştirilmesi sırasında avans verilmeyecektir.
Madde 14 - Fiyat Farkı
14.1. Bu ihalede fiyat farkı hesaplanmayacaktır.
14.1.1. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.
Madde 15 - Alt yüklenicilere ilişkin bilgiler ve sorumluluklar
15.1. Bu iste alt Yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı Yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.
Madde 16 - Yüklenicinin yükümlülükleri
16.1. Yüklenicinin genel yükümlülükleri
16.1.1. Yüklenici, işlere gereken özen ve ihtimamı göstermeyi, sözleşme konusu malı/işi, sözleşme ve ihale dokümanlarına göre belirlenen süre, miktar ve bedel dahilinde gerçekleştirmeyi ve oluşabilecek kusurları sözleşme hükümlerine uygun olarak gidermeyi kabul ve taahhüt eder. Yüklenici, üstlenmiş olduğu iş ve bu işe ilişkin programa uygun olarak, malın süresinde teslim ve montajı için gerekli her türlü makine, araç ve yardımcı tesisleri hazırlamak, her türlü malzemeyi ve personeli sağlamak zorundadır. İdarenin uyarı ve talimatlarına uymaması veya sözleşmede belirtilen yükümlülüklerin ihlal edilmesi nedeniyle, İdarenin ve/veya üçüncü şahısların bir zarara uğraması halinde, her türlü zarar ve ziyan yükleniciye tazmin ettirilir.
16.1.2. Yüklenici, işin yapımı sırasında 4735 sayılı Kanun ile yürürlükteki diğer kanun, tüzük, yönetmelik ve benzeri mevzuat hükümlerine de uymakla yükümlüdür. Yüklenicinin bu yükümlülüğünü ihlal etmesi nedeniyle ortaya çıkan zararlar ile üçüncü kişilere, çevreye veya İdare personeline verilen zarar ve ziyandan Yüklenici sorumludur. Bu şekilde meydana gelen zarar ve ziyanın İdarece tazmin edilmesi halinde, tazmin bedeli Yüklenicinin alacaklarından kesilmek suretiyle tahsil edilir. Yükleniciden yapılacak kesintilerin İdare alacağını karşılayamaması durumunda kalan miktar, Yüklenicinin kesin teminatı ile varsa ek kesin teminatı paraya çevrilmek suretiyle karşılanır. İdare alacağının bu şekilde dahi tahsil edilemediği durumlarda, alacak miktarı genel hükümlere göre Yükleniciden tahsil edilir.
16.1.3. Yüklenici, sözleşme konusu malların İdareye teslimine kadar korunmasından sorumludur. Yüklenici, malın İdareye tesliminden önce deprem, su baskını, toprak kayması, fırtına, yangın, hırsızlık, üçüncü kişiler tarafından verilecek zararlar dahil olmak üzere malın zayii, kısmen veya tamamen hasar görmesi gibi durumlarda malı yenisi ile değiştirmek zorundadır.
16.1.4. Yüklenici, yetkili kuruluşlarca alım konusu malın piyasaya arzına ve ürün güvenliğine ilişkin yaptıkları düzenlemelere uygun mal teslim etmek zorundadır.
16.2.Yüklenicinin montaja ilişkin yükümlülükleri
16.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
16.3. İş programı
16.3.1. Yüklenici personeli, teslim programında yapılan düzenlemeye uygun olarak teslim ve montaj işlemini gerçekleştirecektir. Ancak, İdarece yapılacak alımın montaj, yerinde üretim gibi durumları da kapsayan teslim programında bir değişiklik yapılması halinde Yüklenici de bu yeni programa uygun olarak iş saatlerini İdarenin talebi doğrultusunda değiştirecektir. Ancak, İdare tarafından yapılan değişiklik, iş programının uzamasına sebep olmamalıdır.
16.3.2. Yüklenici, bir aydan fazla süreli ve montaj gerektiren işlerde her ayın bitiminde üç nüsha faaliyet raporu hazırlayarak İdareye sunacaktır. Yüklenici tarafından raporlama kabul tarihine kadar devam edecektir. Her raporda;
a) Teslimi gerçekleştirilen mal miktarları, işin aşaması ve alt yükleniciler tarafından yapılan işlerin aşamaları,
b) Malların montajı, depolanması, işletmeye alınması, eğitim faaliyetleri gibi konularda bilgiler,
c) Tehlike yaratan olaylar, çevre olayları dahil olmak üzere güvenlik ile ilgili bilgiler,
ç) İşin bitirilmesini tehlikeye sokan olayların ayrıntıları, teslim programı ile fiili ilerlemenin karşılaştırılması, gecikmeleri gidermek üzere alınmış veya alınacak tedbirler,
d) Yüklenicinin personeli ile ilgili kayıtlar,
e) Varsa kalite belgeleri, test sonuçları ve malzemelere ilişkin sertifikalar,
ile İdarece talep edilecek ilave belge ve bilgiler yer alacaktır.
16.4. Güvenlik önlemleri
16.4.1. Yüklenici;
a) İşle ilgili olarak uyulması gereken tüm güvenlik kurallarına uymak,
b) İşyerinde bulunma yetkisine sahip tüm personelin güvenliğini sağlamak,
c) İşyerinin ve bu iş nedeniyle kendisine tevdi edilen her türlü ekipman, malzeme, araç gereç ile bilgi ve belgelerin güvenliğinin sağlanması için her türlü tedbiri almak,
ç) Malın temini ile sair yükümlülüklerin yerine getirilmesi nedeniyle üçüncü kişilerin can ve mal güvenliğinin sağlanması amacıyla ilgili mevzuat uyarınca her türlü tedbiri almak zorundadır.
16.4.2. Yüklenicinin bu zorunluluklara uymaması nedeniyle İdarenin ve/veya üçüncü şahısların bir zarara uğraması halinde, her türlü zarar ve ziyan Yükleniciye tazmin ettirilir.
16.5. Yüklenicinin çalıştırdığı personele ilişkin sorumlulukları
16.5.1. Yüklenici, işin yerine getirilmesi sırasında yasa, yönetmelik ve tüzükler ile belirlenen standartlara uygun iş ve isçi sağlığı ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini almakla yükümlüdür.
16.5.2. Yüklenicinin ilgili mevzuata göre gerekli önlemleri almasına rağmen olabilecek kazalarda, Yüklenicinin personelinden kazaya uğrayanların tedavilerine ilişkin giderler ile kendilerine ödenecek tazminat Yükleniciye aittir. Ayrıca, personelden iş başında veya iş yüzünden ölenlerin defin giderleri ile ailelerine ödenecek tazminatın tümü de Yüklenici tarafından karşılanır.
16.5.3. Yüklenicinin teknik ve idari personeli ile Alt Yüklenicileri ve bunların personelinden her ne şekilde olursa olsun, iş başında bulunmasına engel durumları tespit edilenler, İdare tarafından yapılacak bildirim üzerine, Yüklenici tarafından derhal iş başından uzaklaştırılır.
16.5.4. İhale dokümanında Yüklenici tarafından personel çalıştırılması öngörülmüş ise bu personelin çalıştırıldığına ilişkin belgeleri İdareye vermek zorundadır.
16.6. Malların taşınması
16.6.1. Yüklenici, iş için gerekli tüm mal ve malzemenin montajından, ambalajlanmasından, yüklenmesinden, taşınmasından, teslim edilmesinden, boşaltılmasından, depolanmasından ve korunmasından sorumludur. Malzemelerin taşınması sırasında meydana gelebilecek her türlü hasardan Yüklenici sorumludur.
16.6.2. Yüklenici malın taşınması sırasında kendi personelinden dolayı yolların, köprülerin zarar görmemesi için gerekli çabayı gösterecektir. Bu amaçla uygun taşıtların ve yolların kullanılması esastır. Yolların kullanımı ile ilgili olarak yetkili makamlardan izin alınması gerekiyorsa, gerekli izinler taşıma işleminin başlamasından önce Yüklenici tarafından temin edilir. Erişim yollarının kullanılması nedeniyle, ilgili kurum ve kuruluşlardan gelecek her türlü talep, Yüklenici tarafından karşılanır.
16.7. Garanti ve bakım, onarım
16.7.1. Yüklenici tarafından teslim edilecek mallar imalat hatalarına karşı kati kabulünden sonra asgari 2 (İki) yıl garanti süresi olacaktır. Yüklenici bu mallara ait garanti belgelerini İdare adına düzenletmek ve orijinal nüshalarını İdareye teslim etmekle mükelleftir. Alınan mallara ilişkin İdare adına garanti belgesi düzenlenmesinin mümkün olmaması durumunda yüklenici garantiye ilişkin taahhütleri içeren bir belgeyi İdareye sunmak zorundadır. Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini Yüklenici üstelenecektir. Bu yükümlülüğün Yüklenici tarafından yerine getirilmemesi halinde İdare, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme fesih edilerek varsa teminatı irat kaydedilecektir.
16.7.2. Garanti ve Bakım, Onarım ile İlgili Hususlar
16.7..2.1. İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunda öngörülen asgari garanti süresi, bakım-onarım ve satış sonrası servis hizmetlerine ilişkin hükümler saklı kalmak kaydı ile yüklenici tarafından teslim edilecek malların garantisi; kati kabul tarihinden itibaren asgari 2 (İki) yıldır.
16.7.2.2.Yüklenici, teslim etmeyi taahhüt ettiği mala ilişkin garanti belgelerini mal teslimatı ile birlikte idareye teslim edecektir. Alınan mallara ilişkin İdare adına Garanti belgesi düzenlenmesinin mümkün olmaması durumunda yüklenici garantiye ilişkin taahhütleri içeren bir belgeyi İdareye sunmak zorundadır.
16.7.2.3. Yüklenici, teslim etmeyi taahhüt ettiği mala ilişkin Garanti Taahhütnamesini tam ve doğru olarak doldurduktan sonra isim, imza ve kaşesini tamamlayıp malın kati kabulünün yükleniciye tebliğinden itibaren malı teslim alan Tşn.Tük.660 Mal saymanlığına teslim edecektir. Teslim edilen garanti taahhütnamesine ilişkin damga vergisi ile ve diğer hususlar yürülükteki mevzuat hükümlerine göre malı teslim alan saymanlık tarafından yürütülecektir.
16.7.2.4.Bu sözleşme kapsamında alınan malın kullanımı esnasında problemlerle karşılaşılması halinde veya garanti süresi içerisinde malın niteliklerinin tespiti için veya bu süre içerisinde değiştirilerek yerine getirilecektir.
16,7.2.5.Garanti süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malın yerine, yükleniciye yapılacak tebligatı müteakip yedi (7) takvim günü içerisinde yenisi getirilerek muayeneye sunulacaktır.
16.7.2.6.Bu süre içinde hiç mal getirilmediği veya getirilen malların uygun görülmemesi halinde, idare tarafından ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme fesh edilerek teminatı irat kaydedilecektir.
16.7.2.7.Garanti kapsamında malın değiştirilmesiyle ilgili nakliye ve muayene ücretleri de dahil olmak üzere her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.
16.7.2.8.Garanti süresi içerisinde bozulan veya imalat hatası tespit edilen malların yüklenici tarafından değiştirilmesi halinde yenisinin kat’i kabulü yapılmadan eskisi teslim edilmeyecektir.
Madde 17 - Eğitim
17.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 18 - Alım konusu mala ilişkin dokümantasyon
18.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
18.1.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 19 - Yeni model
19.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 20 - Ambalajlama
20.1.Teslim edilen yedek parçalar; piyasa teamülü birim ambalajlarda ve piyasa teamülü nakliye ambalajında olacaktır.
20.2. Malın uygun şekilde ambalajlanmaması nedeniyle meydana gelebilecek ve sigorta tarafından karşılanmayan hasar, zarar ve eksiklikler Yükleniciye aittir.
Madde 21 - Reklam yasağı
21.1. Yüklenici, İdare tarafından yazılı olarak izin verilmediği sürece, temin ettiği mal ile ilgili olarak İdarenin adını broşür veya herhangi bir tanıtım vasıtasında kullanamaz, ilan edemez.
Madde 22 - Fikri ve sınai mülkiyet hakları
22.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 23 - Sözleşmede değişiklik yapılması
23.1. Sözleşme imzalandıktan sonra, sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla, aşağıda belirtilen hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir:
a) Malın montaj veya teslim yeri.
b) Malın süresinden önce montaj ve teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartları.
23.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.
Madde 24 - Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi
24.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 25 – Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları
25.1. Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır.
25.1.1. Mücbir sebepler:
a) Doğal afetler.
b) Kanuni grev.
c) Genel salgın hastalık.
ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı.
d) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
25.1.2. Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun;
a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,
b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,
c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,
ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,
d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi zorunludur.
25.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller
25.2.1. İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde, işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır.
25.2.2. Yükleniciye süre uzatımı verilmesi halinde, yüklenici yeni teslim sürelerini gösterir teslim programını en geç 5 (beş) iş günü içinde İdareye bildirir.
25.3. İş artışı yapılması durumunda işin süresi, bu artışla orantılı olarak işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılır.
Madde 26 - Sigorta
26.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 27 - İdarenin yükümlülükleri
27.1. Montaj gerektiren işlerde işyerinin yükleniciye teslimi
27.1.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
27.2. Montajlı işlerde plan ve projelerin yükleniciye teslimi
27.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
27.3. İzinler ve ruhsatlar
27.3.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
27.4. İdarenin personeli
27.4.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 28 - Bildirimler, olurlar, onaylar, belgeler ve tespitler
28.1. İdare ve Yüklenici arasında sözleşmenin uygulanmasına yönelik her türlü işlem yazılı yapılır. Sözleşmeye göre taraflardan birinin işin yürütülmesi ve malın teslim edilmesine ilişkin bir izin, onay, belge, olur vermesi veya tespit yapması, ihbar, çağrı veya davette bulunması gerektiğinde bu işlemler taraflar arasında yazılı olarak yapılır.
28.2. İdare veya Yüklenici, sözleşmenin yürütülmesi ve/veya malın teslim edilmesine ilişkin tespit yapılmasını gerektiren durumlarda, bu tespiti yazılı olarak yapar veya yaptırır ve tutanağa bağlar.
Madde 29 - Yüklenicinin vekili
29.1.Yüklenici, bu sözleşmeden kaynaklanan yükümlülüklerini yerine getirirken İdarenin onayı ile sorumlu bir vekil atayabilir. Bu durumda Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarenin uygun göreceği bildirim süreleri ve koşullar dahilinde noterlikçe tanzim edilecek yetki belgesi ile birlikte yetkili temsilcisinin (yüklenici vekili) adi, soyadı, adres ve telefonlarını İdareye bildirmekle yükümlüdür.
29.2. Yüklenici vekili, muayene ve kabul işlemleri ya da montaj işlemleri sırasında, İdarenin yetkili birimleri veya komisyonları ile birlikte çalışacaktır.
Madde 30 – Denetim, muayene ve kabul işlemleri
Malın Muayenesi; Muayene Komisyon Başkanlığınca Yürürlükteki Mal Alımları Denetimi Muayene ve kabul İşlemlerine Dair yönetmelik, Yürülükteki TSK Mal Alımları Denetimi, Muayene ve kabul İşlemleri Yönergesi, EK-A ''Alıma Ait Diğer Bilgiler Listesi''ndeki mevcut malzemeye, teknik üye ve Muayene ve Kabul Komisyonu görüşüne göre mal muayene kabul işlemleri yapılacaktır. Bu esaslara göre niteliklerine uygun bulunmayan mallar reddedilir.
30.1.Muayene İçin Başvuru, Muayene Muhtırasının Düzenlenmesi:
30.1.1. Yüklenicinin malı ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak en geç 5 (beş) iş günü içinde idarece muayene ve kabul işlemlerine başlanır. Yüklenicinin malı idareye teslim etmesi ve idarece muvakkat makbuzun (geçici teslim makbuzu) düzenlenmesi ile mal idareye teslim edilmiş olur.
30.1.2. Muayene muhtırası; malın tesellümünü müteakip 2 (iki) iş günü içerisinde Tşn.Tük. 660 Mal Saymanlığı tarafından tanzim edilerek, Muayene ve Kabul Komisyonuna intikal ettirilir. Söz konusu belgenin tanzimi ile muayene işlemleri başlamış kabul edilir.
30.1.3. İdare tarafından (Muayeneyi yapacak Muayene ve Kabul Komisyonu Başkanlığınca) öncelikle yükleniciye muayene ve kabul işlemlerinin yapılacağı tarih bildirilerek; belirtilen yer, gün ve saatte kendisinin veya yetkili vekilinin hazır olması yazılı olarak bildirilir. Bu yazılı bildirim; faks, elektronik posta ve/veya özel kargo şirketleri ile yapılabilir. Bu yazılı bildirim, yüklenici veya kanuni temsilcisine elden tebliğ edildiği takdirde ayrıca postaya verilmesine gerek yoktur. Bildirim imza karşılığı elden tebliğ edilmek suretiyle de yapılabilir.
30.1.4. Fiziki Muayene:
30.1.4.1. Yüklenici veya yetkili vekili fiziki muayenede hazır bulunabilir. Yüklenici veya yetkili vekilinin fiziki muayenede hazır bulunup bulunmadığının tespiti yapılır, hazır bulunmasa bile muayene işlemlerine başlanır ve keyfiyet raporda belirtilir.
30.1.4.2. Fiziki muayeneye yükleniciye tebliğ edilen gün ve saatte başlanır. Muayenenin aynı günde bitmemesi halinde devam edilecek gün ve saat saymanlığa ve muayeneye katılmış ise yükleniciye/yetkili vekiline tebliğ edilir. Bu zaman zarfında mal bozulursa veya evsafını değiştirirse idareden herhangi bir hak talep etmeyecektir.
30.1.4.3. Yüklenici tarafından fiziki muayene safhasında muayene ve kabul komisyonuna teslim edilmesi gereken belgeler fiziki muayene sonuçlanana kadar verilmediği takdirde mal reddedilecektir.
30.1.5. Muayene Sonucunun Tebliği:
Muayene sonucunun yükleniciye tebliği Tşn.Tük. 660 Mal Saymanlığınca yapılacaktır. Muayene sonucunun tebliği yürürlükteki TSK. Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi hükümlerine göre yapılacaktır.
30.1.6. Muayene ve Kabul Komisyonunca talep edildiği takdirde, muayeneler için gerekli olan doküman ve Türk Standartları yüklenici tarafından temin edilecektir.
30.1.7. Alımı yapılacak malzemelerin alım esas numunesi tutulmamıştır.
30.1.8. Muayene esnasında tasarım, imalat ve montaj hataları sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumludur.
30.1.9. Muayene esnasında lüzumlu her türlü alet, araç, gereç, ortam, test, ve ölçme cihazı, sarf malzemeleri,, doküman, yardımcı personel ve muayene masrafları yüklenici tarafından temin edilecektir.
30.1.10. Alımı yapılacak malzemeler EK-A’da Alıma Ait Diğer Bilgilerde belirtilen çizelgeye uygun malzemeler olacaktır.
30.2. Bu sözleşme ve eklerinde, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin düzenlenmeyen hususlarda; Kamu İhale Kurumu tarafından yayımlanan Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelikte hüküm bulunması halinde bu düzenlemeler esas alınacaktır.
Madde 31 - Ödeme belgelerinin düzenlenmesi
31.1. Yüklenicinin teslim edeceği mal götürü olarak, partiler veya bölümler halinde ya da tek bir seferde teslim alınacaksa, Yüklenici veya vekilinin hazır bulunması ile Komisyon tarafından; her teslimatta;
a) Sözleşme başlangıcından itibaren teslim edilen malların miktarı,
b) Malların ya da yapılan işin sözleşme ve ekinde yer alan teknik şartnameye uygunluğu, bir kabul tutanağı ile tespit edilir. Tutanak sonucunda muayene ve kabul komisyonu malların kalitesini, teknik şartnamede belirtilen özelliklere uygunluğu ile varsa hatalı ve kusurlu olanları belirtir. Muayene ve Kabul Komisyonu burada yazılanlarla sınırlı olmaksızın, kendi görev ve yetkileri dahilinde varsa ilave görüşlerine de sözleşme ve teknik şartname çerçevesinde muayene ve kabul komisyonunun görev ve yetkileri dahilinde raporunda yer verir.
31.2. Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından, raporun sonuç bölümünde malların hatasız kabulü ile malların/işlerin gerekli özellikleri taşımaması ya da teknik şartnamesine uymaması halinde reddini içerir rapor düzenlenir ve İdareye sunulur.
31.3. İdare, kabule ilişkin belgeyi ödeme belgesinin eki yapmak suretiyle malın bedelinin ödenmesine ilişkin mevzuatına uygun bir ödeme belgesi düzenleyerek ödeme işlemlerini başlatır.
31.4. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 32 - Sözleşmenin devir şartları
32.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 33 - Sözleşme ve eklerine uymayan işler
33.1. Yüklenici teslim, montaj ve ambalajlama sekli ve durumu, sözleşme ve şartnamelere uymayan veya eksik ve kusurlu oldukları tespit edilen malları, İdarenin talimatı ile belirlenen süre içinde bedelsiz olarak değiştirmek veya düzeltmek zorundadır. Bundan dolayı bir gecikme olursa bu sözleşmenin gecikme cezasına ilişkin hükümleri uygulanır.
33.2. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 34 - Gecikme halinde uygulanacak cezalar ve kesintiler ile sözleşmenin feshi
34.1. İdare tarafından, bu sözleşmede belirtilen süre uzatımı halleri hariç, Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak mali veya malları süresinde teslim etmemesi halinde 10 (on) gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikme cezası uygulanır.
34.2. Yüklenicinin sözleşmeye uygun olarak malın kısmi kabule konu olan kısmını süresinde teslim etmemesi halinde, İdare tarafından en az on gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikilen her takvim günü için teslim edilmeyen kısmın bedelinin %0,5 (Binde beş) oranında gecikme cezası uygulanır.
34.3. Gecikme cezası, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Bu ceza tutarı; ödemelerden ve kesin teminat ile varsa ek kesin teminatlardan karşılanamaması halinde Yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
34.4. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek, alım konusu iş genel hükümlere göre tasfiye edilir.
34.5. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
34.6. İdareye süresi içerisinde teslim edilen malların muayene ve kabulü için İdare tarafından yapılan inceleme sırasında geçen süreler işin süresinden sayılmaz. Son teslim tarihinden önce teslim edilen ve sözleşme ve eklerine uygun olmayan malların sözleşme şartlarına uygun mallar ile değiştirilmesi için teslim süresi içerisinde 1 defaya mahsus yükleniciye teslim imkânı verilir. Ancak verilen süre içerisinde yeni mal tesliminin yapılmaması veya teslim edilen malın sözleşme ve eklerine uygun olmaması halinde, yukarıdaki düzenlemeler çerçevesinde ihtar yapılır.
Madde 35 - Sözleşmenin feshi ve işin tasfiyesi
35.1. İdarenin sözleşmeyi feshetmesi
35.1.1. Yüklenicinin taahhüdünü ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi, İdarenin bu sözleşmede belirlediği süreyi ve açıklamaları içeren durumun devam etmesi, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
35.2. Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi
35.2.1. Yüklenici, sözleşme yapıldıktan sonra, mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ve bunları kanıtlayan belge ya da kararlar ile birlikte yazılı olarak İdareye bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
35.3. Sözleşmeden önceki yasak fiil veya davranışlar nedeniyle fesih
35.3.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
35.4. Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshi
35.4.1. Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshedilmesi halinde, sözleşme konusu işlere ilişkin hesap genel hükümlere göre tasfiye edilerek, kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar iade edilir.
Madde 36 - Fesih tarihinin belirlenmesi
36.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 37 - Fesih halinde yapılacak işlemler
37.1. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, Yüklenicinin kesin teminatı ve varsa ek kesin teminatı:
a) Tedavüldeki Türk parası ise doğrudan doğruya,
b) Banka teminat mektubu ise bankadan tahsil edilerek,
c) Devlet tahvilleri, Hazine kefaletini haiz tahviller ise paraya çevrilmek suretiyle,gelir kaydedilir. Gelir kaydedilen kesin teminat, Yüklenicinin borcuna mahsup edilemez.
Madde 38 - Sözleşmenin feshi halinde yüklenicinin mallarının tahliyesi
38.1. Sözleşmenin feshi halinde, Yüklenici, işin teslimi veya montajı için gerekli olan ve İdarenin işyerinde bulunan malzeme ve ekipmanları ve/veya ihale dokümanına uygun olmayan teslim edilen mallarını İdarenin izni ile alabilir. İdare bu talepleri üç iş günü içerisinde inceleyip, sonuçlandırmak zorundadır.
Madde 39 – Yüklenicinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluğu veya mahkumiyeti
39.1. Yüklenicinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.
39.2. Ortak girişimce yerine getirilen taahhütlerde, ortaklardan birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde de 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.
Madde 40 - Kabulden sonraki hata ve ayıplardan sorumluluk
40.1. İdare, teslim edilen malda/iste hileli malzeme kullanılması veya malın teknik gereklerine uygun olarak imal edilmemiş olması veya malda/iste gizli ayıpların olması halinde, malın teknik şartnameye uygun başka bir mal ile değiştirilmesi veya işin teknik şartnameye uygun hale getirilmesini Yükleniciden talep eder. Malın/işin İdare tarafından kabul edilmesi veya işin üretim aşamasında ya da teslim öncesi imalat aşamasında denetlenmiş olması veya işin kabul edilmiş olması yüklenicinin sözleşme hükümlerine uygun mal teslimi veya iş yapma hususundaki sorumluluğunu ortadan kaldırmaz.
40.2. Piyasa denetimi ve gözetimi konusunda yetkili kuruluşlar tarafından alım konusu malın veya malların piyasaya arzının yasaklanması, piyasadan toplanması veya ürünlerin güvenli hale getirilmesinin imkansız olduğunun tespit edilmesi durumlarında, yüklenici mali veya malları geri almak ve satış bedelini iade etmekle yükümlüdür. Ayrıca, bu mal veya malların kullanılmasından kaynaklanan zararları tazmin etmekle yükümlüdür. Yüklenici tarafından geri alınan malların piyasaya arz edilen yeni modellerlerle değiştirilmesinin talep edilmesi ve bu talebin İdare tarafından uygun görülmesi durumunda yeni model kabul edilebilir. Yeni model için ayrıca ek bir ödeme yapılmaz.
Madde 41 - Anlaşmazlıkların çözümü
42.1. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ANKARA mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
Madde 43 - Hüküm bulunmayan haller
43.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 sayılı Kanun ve 4735 sayılı Kanun hükümleri, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise Borçlar Kanunu hükümleri uygulanır.
Madde 44 - Diğer hususlar
44.1. İhaleyi Yapan İdareye Yapılacak Şikâyet ve Başvurular:
İstekli, aday ve istekli olabilecekler tarafından, ihaleyi yapan idareye karşı yapılacak şikâyet başvuruları, yürürlükteki mevzuata uygun şekilde yapılacaktır.
44.2. Lağv ve İntikal Hali:
Teslim yeri birlik veya kurumun lağv, nakil, teşkilat değişikliği veya intikali gibi hallerde, alıcı makam sözleşmeyi başka bir askeri Birlik ve Kuruma aynen devretmeye yetkilidir. Sözleşmenin devredilmesi halinde; ihale şartnamesinin bütün tatbikatı sözleşmeyi devralan makamca yürütülür.
44.3. Mücbir sebep halleri dışında, yüklenicinin herhangi bir sebeple idareye yapacağı yazılı veya sözlü müracaatlar teslim süresini durdurmayacak ve yüklenici bu konuda herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.
44.4. Doğabilecek hukuki itilaflarda Zh.Brl.Ok.K.lığı ve Eğt.Tüm.K.lığındaki nüsha geçerli olacaktır. Taraflar buna uymayı peşinen kabul eder. Sözleşme numarası Zh.Brl.Okl.K.lığı ve Eğt.Tüm.K.lığı İh.Kom.Bşk.lığınca verilen numaradır.
44.5. Sözleşmenin Uygulanmasında Yetkiler:
Mücbir sebep takdiri, ihtar, teminat iradı, fesih onayı, teminat iadesi, uygulaması ve hazine zararlarının tahsili gibi işlemler Zh.Brl.Ok.K.lığı ve Eğt.Tüm.K.lığınca yapılacaktır. Bu işlemlerin usulüne uygun olarak yapılabilmesi için sözleşme hükümlerine göre Zh.Brl.Ok.K.lığı ve Eğt.Tüm.K.lığına zamanında bildirilmesinden Tşn.Tük. 660 Mal Saymanlığı sorumludur.
44.6. İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebilecektir. Bu durumda da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.
Madde 45 - Yürürlük
45.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 46 - Sözleşmenin imzalanması
46.1. Bu sözleşme .........maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra ....... / …..... /............. tarihinde imza altına alınmıştır. Sözleşme 1 (Bir) nüsha olarak imza altına alınmış ve bu nüsha İdarede muhafaza altına alınmıştır. Ayrıca, yüklenicinin herhangi bir zamanda talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı sureti" idare tarafından düzenlenip yükleniciye verilecektir.
ALIMA AİT DİĞER BİLGİLER
SIRA NO. MALZEMENİN CİNSİ MİKTARI BİRİMİ AÇIKLAMALAR
1 YAPIŞKANLI SİNEK KOVUCU 2 ADET
1- İki adet 18w veya 20 w uv ampül,
2- En az 30x60 cm ölçülerinde yapışkan levha
3- 430 Paslanmaz Gövde
4- En az 2 m topraklı kablo
5- Elektronik tasarruflu Balast
6- Cihaz Boyutları: En az 66x32x16xcm olacaktır.
7-Bu hususlar firma tarafından taahüt edilecektir.
2 FISKİYE MUSLUK 10 ADET
• TEZGAHA MONTE YAPILACAK ÇİFT SU GİRİŞİ + DUŞ + MUSLUK OLACAK
• EL TABANCASI KENDİ ETRAFINDA 360 DERECE DÖNEBİLME KAPASİTESİNE SAHİP OLACAK
• ÜNİTE HORTUMU FLEXİBLE PASLANMAZ ÖRGÜLÜ OLUP ÜZERI PVC KAPLAMALI OLACAK
• İÇ HORTUM EPDM KAUÇUK HORTUM OLACAK
• HORTUM 100 DERECE SICAK SUYA DAYANIKLI OLACAK
• TAŞIYICI YAY HORTUMU KIRILMASINI ENGELLEYECEK FORMDA OLUP PASLANMAZ ÖZELLİKLİ OLACAK.
• BORU BATARYA VE DUVAR TESPİT PARÇALARI PRİNÇ ÜZERI KROM KAPLAMALI OLACAK
• YAY UCUNDA HORTUMU KORUYUCU PLASTIK MEVCUT OLACAK
• PLASTIK TUTACAKLAR MEVCUT OLACAK
• SICAK VE SOGUK SU BAGLANTISI OLACAK
• YIKAMA BASLIGI ERGONOMİK DİZAYN EDİLECEK
• EL TABANCASI YÜKSEK ISIYA DAYANIKLI SİLİKON CONTALI OLACAK
• AĞIRLIK : EN AZ 4.5 KG
GENİŞLİK: EN AZ 19 CM
DERİNLİK : EN AZ 42 CM
YÜKSEKLİK : EN AZ 120 CM
*Yukarıda belirtilen hususlar yüklenici tarafından taahüt edilecektir.
3 KIZILÖTESİ TERMOMETRE 2 ADET
1-Sıcaklık Aralığı: -50 650 C(-58 120FF)
2-Çözünürlük: 0.1 C
3-Yanıt Süresi: az 1 s
4-Temel Doğruluk:+/- %5
5-Emisivite: 0.10-1.0
6-Ürün Boyutu:160x82x41,5 mm
7-Ürün Ağırlığı:180 gr
8-Pil:9 v kuru hücre pil
9-F/C dönüşüm fonksiyonu
10-Çift Lazer Noktası
11-Muhafaza Çantası
12-LCD ekran
13-Otomatik Kapanma ve alarm Özelliği Olacaktır.
14- Bu hususlar firma tarafından taahüt edilecektir.
4 DOĞRAMA KÜTÜĞÜ 4 ADET
• POLİETİLEN OLACAK
• KAHVERENGİ OLACAK
• 180*80*4 CM OLACAK (± %5)
5 KÖFTE ŞEKİLLENDİRME MAKİNASI 1 ADET
1- Makine ölçüleri 60cmX160 cmX210 cm olacaktır.
2- 26 cm modüler bant sistemli olacaktır.
3- Paslanmaz 304 kalite malzemeden üretilmiş olacaktır.
4- Tek seferde en az 20 kg ürün işleyebilecektir.
5- 26 cm modüler bant sisemli olacaktır.
6- Dakikada 22-26 tur şekillendirme yapmalıdır.
7- Çalıştırma şalteri 4 konumlu olmalıdır.
8- Hidrolik pistonlar paslanmaz olmalı.
9- Piston hareket mesafesi manyetik sensörler ile ayarlanabilir olmalıdır.
10- Kazan içerisinde ürün bittiğinde kazan pistonu yukarı çekip makine otomatik durmalıdır.
11- Makine üzerinde acil stop düğmesi bulunmalıdır.
12- Kazan köprüsü proxy switch olup kapak açıldığında makine durmalıdır.
13- Makinede hava regülatörü bulunmalıdır.
14-Yukarıda belirtilen hususlar yüklenici tarafından taahüt edilecektir.
6 EL BLENDIRI 2 ADET
1. Sabit hız motorlu olacaktır.
2. Parçalayıcı ucu olacaktır.Katı ve sıvı gıdaları işleyebilecektir.
3. Dayanıklı yüksek kaliteli malzemeden üretilmiş olacaktır.
4. Paslanmaz çelik kol olacaktır.
5. 230v/50-60 hz de çalışacaktır.
6. Kol uzunluğu en az 600 mm olacaktır.
7. En az 750 w motor gücü olacaktır.
8. Yukarıda belirtilen hususlar yüklenici tarafından taahüt edilecektir.
7 BIÇAK DOLABI 2 ADET
1.Bıçak dolabı genişliği 90-110 cm, yüksekliği 45-55 cm derinliği 15 cm olacaktır.
2.10 adet 6x4x4 cm ebadtlarında mıknatıslı dolap içerisine monte edilmiş olacak, mıknatıslar 3 numara bıçağın ağırlığını taşıyabilecektir.
3. Kilit sistemi olacaktır.
4. Krom çelik paslanmaz malzemeden yada benzeri malzemeden üretilecektir.
5.Ön bölüm şeffaf cam olacaktır ve çift sürgülü olacaktır.
6. 10 adet bıçak alacaktır.
8 FREKANSLI FARE HAŞERE KOVUCU 2 ADET
1.Ultrasonic ses yayacak,Ultrasonic cihaz frekansı sürekli aralıklı darbelerle tarayarak fare ve haşerelerin uyum sürecini etkisiz hale getirecek fare ve haşerelerin ortama uyum sağlamamasınına engel olacaktır.
2. Etki alanı en az 700 m2 olacak, 24 saat kesintisiz çalışacak, Zehir Losyon likit içermeyecek,hedef canlıyı etkileme niteliğine sahip olacak,insan ve evcil hayvanları etkilemeyecektir.
3. Frekans aralığı 14-27 hz olacak, 260 derece emisyon açısı olacak, 10 yıl ve üstü kullanım ömrü ve 3 yıl garanti olacaktır.
4.Yukarıda belirtilen hususlar yüklenici tarafından taahüt edilecektir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI
b.Telefon Numarası: +903122491110-17(3021-3022)
c.Fax Numarası:
d.Elektronik Posta adresi: