53'ÜNCÜ BAKIM FABRİKA MÜDÜRLÜĞÜ İHALE DETAYI
İşin Adı 3 KISIM 103 KALEM TEKERLEKLİ ARAÇ YEDEK PARÇA ALIMI
İhale Usulü 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 (b) istisna maddesi kapsamında çıkarılan ve 2021/4416 sayılı Cumhurbaşkanı Kararının 7/ğ Maddesine göre "Doğrudan Temin" usulü.
İdare Adı : 53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü
Adres : Kurutilek Köyü Mevki 24000
Telefon : 04462236337
Faks : 04462143477
Elektronik Posta Adresi : erzincanihale@gmail.com
Malın Niteliği ve Türü Tekerlekli Araç Yedek Parça
Malın Miktarı 3 Kısım 103 Kalem Muhtelif
Mal Teslim Yeri 53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü Taşınır (Dayanıklı) 328 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 45 (Kırkbeş) takvim günü içinde defaten teslim edilecektir.
İhale Yeri 53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü İhale Komisyon Başkanlığı.
İhale Tarihi 22.04.2024 14:30
İhale İlanı Metni
1. 53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğünün ihtiyacı olan 3 Kısım 103 Kalem Tekerlekli Araç Yedek Parça
Alımı 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun istisnalar 3.b Maddesi kapsamında çıkarılan 24 Ağustos 2021 tarihli, 2021/4416 sayılı Cumhurbaşkanı Kararının 7/ğ Maddesine göre Doğrudan Temin usulü ile alımı yapılacaktır.
2. Teklif bedeli üzerinden %3 oranında Geçici teminat alınacaktır ve sözleşme bedeli üzerinden % 6 oranında kesin teminat alınacaktır. Geçici teminat yatırmayan isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Geçici teminat 3'üncü Ordu Saymanlık Müdürlüğüne ait Ziraat Bankası Erzincan Şubesi TR79 0001 0001 1600 0010 0053 90'nolu İBAN' numarasına, açıklama kısmına''24DT507042DTN'li alıma ait geçici teminat tutarıdır'' yazılarak yatırılacaktır.
3. İhale komisyonu marifetiyle,
a. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan isteklilerin huzurunda açılacaktır.
b. Alım komisyonu tarafından fiyat görüşmesi yapılmayacaktır. İstekliler son tekliflerini sunacaktırlar. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
c. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir. Tekliflerin değerlendirilmesi sonucunda ekonomik açıdan en avantajlı fiyatı veren istekli belirlenecektir.
ç. Alım komisyonu marifetiyle alım sonuçlandırılarak karar alınacak, Alım sonucu, alım kararının/kararlarının ihale yetkilisi tarafından onaylandığı günü izleyen 5 (Beş) iş günü içinde alıma teklif veren bütün isteklilere 4734 sayılı kanunun 65’inci maddesi çerçevesince tebliğ edilir. Müteakiben sözleşme imzalanacaktır. Sözleşme noterde yapılmayacaktır. Sözleşme idare (ihale yetkilisi) ile yüklenici arasında, (isteklinin sözleşme yapmaya davet edilmesinden itibaren) 5 (Beş) iş günü içinde yapılacaktır.
f. Birim fiyat üzerinden, işin tamamına veya her bir kısım için ayrı, ayrı kısmi teklif verilebilir. Kısımlar kalem bazında kısmi teklife açık değildir. İdare herhangi bir yükümlülük üstlenmeksizin, verilen teklifleri kabul edip etmemekte, teklifleri değerlendirip değerlendirmemekte, tekliflerin tamamını Red etmekte ve alımın iptal edilmesinde tamamen serbesttir.
4. Mal alımına ait Birim Fiyat Teklif Mektubu ve Birim Fiyat Teklif Cetveli istekliler tarafından 22 Nisan 2024 Saat 14:30'a kadar alım komisyonuna teslim edilecektir. Belgegeçer ile teklif verilmeyecektir. Posta/Kargo (iadeli taahhütlü şekilde) ile kapalı zarf içerisinde gönderilen teklifler kabul edilecektir. Fakat belirtilen tarih ve saatten önce alım komisyonuna ulaşmaması halinde teklifler geçersiz sayılacaktır. Teklif verecek istekliler Ek'teki dökümanları doldurup Adı Soyadı ve kaşe-imzalı olarak ihale saatine kadar burak.sen@msb.gov.tr adresine e-posta yoluyla gönderebilir. (e-posta yoluyla gönderilen evrakların ıslak imzalı asıl nüshaları ihale saatine kadar İhale Komisyon Başkanlığına teslim edilmediği takdirde değerlendirmeye alınmayacaktır.) Belirtilen tarih ve saatten sonra teklifler teslim alınmayacaktır. İstekliler tarafından, teklifler ve gerekli diğer belgelerin alım komisyonuna teslim sorumluluğu istekliye aittir, yaşanabilecek aksaklıklarda idarenin sorumluluğu aranamaz.
5. İstekliler alım komisyonuna aşağıdaki belgeleri sunmak zorundadır.
a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
b) Tüzel kişi olması halinde Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c) Vekaleten alıma katılma halinde; vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
6. 31 Temmuz 2004 tarih ve 25539 sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanan 5228 sayılı kanunun 14’üncü maddesi ile 3065 sayılı Katma Değer vergisi kanununun 13’üncü maddesine eklenen (f) fıkrası gereği, 12 Şubat 2009 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan 112 seri No’lu Katma Değer Vergisi Genel Tebliği doğrultusunda Katma Değer Vergisi ödenmeyecektir (KDV den muaftır.)
7. Malın muayene ve kabulü, 53’üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından, İhtiyaç listesi/Teknik şartaname/Teknik Bilgi Paketi,/ihale dökümanı ve yürürlükte olan MSY 331-1C MSB Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemleri yönergesinde belirtilen esaslara göre yapılacaktır.
8. Söz konusu malzemeler, sözleşmenin imzalanmasına müteakip, 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde idareye teslim edilecektir. Teslim edilecek malların garanti süresi ihale dökümanın da belirtilen süre kadar olacaktır.
9. İstekli firma, 4734 sayılı kanunun 10’ncu maddesinin dördüncü fıkrası (a), (b),(c),(d),(e) ve (g) bentlerinde sayılan durumlarda olmadığına dair belgeler, karar/sözleşme bedeli üzerinden 0,00569 oranında karar damga vergisi 0,00948 oranında sözleşme damga vergisi defdarlık muhasebe veya vergi dairesi birimlerine yatırıldığını gösteren makbuzlar ile kesin teminata yönelik belgeleri idareye teslim ederek sözleşmeyi imzalayacaktır. İmzalamadığı takdirde en düşük teklifi veren ikinci firma ile sözleşme imzalanacaktır. Sözleşme notere onaylatılmayacaktır.
10. Tebligatlar yükleniciye en ivedi şekilde (İmza karşılığı elden, iadeli taahhütlü mektupla, elektronik ortamda , Faksla) yapılacaktır.
İhale Hakkında Bilgi için İrtibat Tel. : Burak ŞEN 0 446 223 63 37-38 (Dahili 23 01)
Malzeme Teknik Özellik Hakkında Bilgi için İrtibat Telefonu:
Serkan DAMAR 0 446 223 63 37 (Dahili 2702-2703 )
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü
b.Telefon Numarası: 04462236337
c.Fax Numarası: 04462143477
d.Elektronik Posta adresi: erzincanihale@gmail.com