53'ÜNCÜ BAKIM FABRİKA MÜDÜRLÜĞÜ İHALE DETAYI
İşin Adı 2 Kısım 18 Kalem Yedek Paça Alımı
İhale Usulü 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 (b) istisna maddesi kapsamında çıkarılan ve 2017/10605 sayılı Bakanlar Kurulu Kararının 16/(ğ) maddesi doğrultusunda "Doğrudan Temin" usulü.
İdare Adı : 53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü
Adres : Kurutilek Köyü Mevki 24000
Telefon : 04462236337
Faks : 04462143477
Elektronik Posta Adresi : erzincanihale@gmail.com
Malın Niteliği ve Türü Yedek Parça Alımı
Malın Miktarı 2 Kısım 18 Kalem Muhtelif
Mal Teslim Yeri 53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü Taşınır (Dayanıklı) 328 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Piyasa Fiyat Araştırma Tutanağının imzalanmasını müteakip 10 (On) takvim günü içinde teslim edilecektir.
İhale Yeri 53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü İhale Komisyon Başkanlığı
İhale Tarihi 23.11.2020 10:00
İhale İlanı Metni
53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğünün ihtiyacı olan, ‘’20DT636628 Kayıt numaralı 2 Kısım 18 Kalem Yedek Parça Alımı ’’ 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun istisnalar 3.b Maddesi kapsamında 2017/10605 sayılı Bakanlar Kurulu Kararının 16/ğ Maddesine göre “Doğrudan Temin” usulü ile alımı yapılacaktır.
2. Teminat alınmayacaktır.
3. İhale komisyonu marifetiyle,
a. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan isteklilerin huzurunda açılacaktır.
b. Alım komisyonu tarafından fiyat görüşmesi yapılmayacaktır. İstekliler son tekliflerini sunacaktırlar. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
c. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir. Tekliflerin değerlendirilmesi sonucunda ekonomik açıdan en avantajlı fiyatı veren istekli belirlenecektir.
d. Birim fiyat üzerinden işin tamamına veya her bir kısma (kısımlar bölünmeden) teklif verilebilecektir. İdare herhangi bir yükümlülük üstlenmeksizin, verilen teklifleri kabul edip etmemekte, teklifleri değerlendirip değerlendirmemekte, tekliflerin tamamını Red etmekte ve alımın iptal edilmesinde tamamen serbesttir.
4. Mal alımına ait teklifler istekliler tarafından 23 Kasım 2020 Saat 10:00'a kadar alım komisyonuna teslim edilecektir. Belgegeçer ile teklif verilmeyecektir. Posta/Kargo (iadeli taahhütlü şekilde) ile kapalı zarf içerisinde gönderilen teklifler kabul edilecektir. Fakat belirtilen tarih ve saatten önce alım komisyonuna ulaşmaması halinde teklifler geçersiz sayılacaktır. Teklif vermek isteyenler Ek'teki dökümanları doldurup kaşe-imzalı olarak ihale saatine kadar aşağıda bulunan e-posta adresine gönderebilir. (e-posta yoluyla gönderilen teklifler ve gerekli diğer belgelerin asıl ve ıslak imzalı suretleri istekli tarafından idare ile koordineye geçilerek alım komisyonuna ivedi ulaştırılması sağlanacaktır.) Belirtilen tarih ve saatten sonra teklifler teslim alınmayacaktır. İstekliler tarafından, teklifler ve gerekli diğer belgelerin alım komisyonuna teslim sorumluluğu istekliye aittir, yaşanabilecek aksaklıklarda idarenin sorumluluğu aranamaz.
5. İstekliler teklifleri ile birlikte alım komisyonuna aşağıdaki belgeleri sunmak zorundadır.
a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
b) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c)Vekaleten alıma katılma halinde; vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
6. 31 Temmuz 2004 tarih ve 25539 sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanan 5228 sayılı kanunun 14’üncü maddesi ile 3065 sayılı Katma Değer vergisi kanununun 13’üncü maddesine eklenen (f) fıkrası gereği, 12 Şubat 2009 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan 112 seri No’lu Katma Değer Vergisi Genel Tebliği doğrultusunda Katma Değer Vergisi ödenmeyecektir (KDV den muaftır.)
7. Malın muayene ve kabulü, 53’üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından, İhtiyaç listesi Teknik Bilgi Paketi, ihale dökümanı ve yürürlükte olan MSY 331-1C TSK Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemleri yönergesinde belirtilen esaslara göre yapılacaktır.
8. Söz konusu malzemeler, Piyasa Fiyat Araştırma Tutanağının imzalanmasına müteakip, 10 (on) takvim günü içerisinde idareye teslim edilecektir. Teslim edilecek malların garanti süresi ihale dökümanın da belirtilen süre kadar olacaktır.
9. Tebligatlar yükleniciye en ivedi şekilde (İmza karşılığı elden, iadeli taahhütlü mektupla, elektronik ortamda , Faksla) yapılacaktır. İhale Komisyon Başkanlığına 0 446 223 63 37 (Dahili 2869-2702 ) numaralı telefondan ulaşılabilir.
MALZEME ALIM LİSTESİ /Content/Upload/Ihale/Docs/2%20KS.18%20KLM.MALZEME%20ALIM%20L%C4%B0STES%C4%B0.XLS
BİRİM FİYAT TKLİF MEKTUBU /Content/Upload/Ihale/Docs/B%C4%B0R%C4%B0M%20F%C4%B0YAT%20TEKL%C4%B0F%20MEKTUBU(28).docx
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ/Content/Upload/Ihale/Docs/Birim_Fiyat_Teklif_Cetveli_DT_M(22).docx
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 53'üncü Bakım Fabrika Müdürlüğü
b.Telefon Numarası: 04462236337
c.Fax Numarası: 04462143477
d.Elektronik Posta adresi: erzincanihale@gmail.com